Side 136 af 184 FørsteFørste ... 3686126133134135136137138139146 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,026 til 2,040 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2026
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ambs Se meddelelser
    Hvem kunne være emner til træner og sportsdirektør? Personligt mener alle nye SKAL komme udefra, ingen intern rekruttering!
    Jeg tænker umiddelbart Jess Thorup kunne være interessant, har lige haft en rigtig god sæson i Gent og fansene kunne godt lide ham. Er nu kontraktfri

    Fra suppen kunne David Nielsen være et bud. Man kunne også snuppe Kjetil Knudsen fra successholdet Bodø. Han har været noget af en mirakelmager deroppe i to år.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2027
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ambs Se meddelelser
    Hvem kunne være emner til træner og sportsdirektør? Personligt mener alle nye SKAL komme udefra, ingen intern rekruttering!
    Enig. Vi har behov for nogle udefra med nye ideer.

    Man kunne jo snildt skimte mod det tyske markedet. Render meget træner talent lige over grænsen.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  5. #2028
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det her er transferforummet. Debatten om Ståles eventuelle afløser kan med fordel tages her http://sidelinien.dk/forums/showthre...s-afl%C3%B8ser
    HIC SUNT LEONES

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #2029
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Håber fandme ikke vi henter en Lasse Schöne elller noget i den dur... Vi har brug for backs og fløje...

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #2030
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Jeg håber på et farvel til Ståle Sportsdirektør elle Ståle Træner. Det går ikke længere - der skal nye kræfter og tanker i spil..
    Jeg kan ikke se Ståle fortsætte som sportsdirektør, der har simpelthen været for mange tvivlsomme indkøb de sidste par transfervinduer. Set udefra ligner det, at Ståle har fået et for stort ansvar og ikke har kendt sine egne begrænsninger. Der er brug for et andet setup i klubben. Vi har brug for en sportsdirektør med en lang professionel fodboldkarriere i bagagen, der kan være med til at sætte fremtidens hold. Jeg ville heller ikke have noget imod, at vi så flere gamle FCK koryfæer i den sportslige ledelse, der kunne være med til sætte linjen for hvordan vi skal spille.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  11. #2031
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Per Martin Se meddelelser
    Jeg kan ikke se Ståle fortsætte som sportsdirektør, der har simpelthen været for mange tvivlsomme indkøb de sidste par transfervinduer. Set udefra ligner det, at Ståle har fået et for stort ansvar og ikke har kendt sine egne begrænsninger. Der er brug for et andet setup i klubben. Vi har brug for en sportsdirektør med en lang professionel fodboldkarriere i bagagen, der kan være med til at sætte fremtidens hold. Jeg ville heller ikke have noget imod, at vi så flere gamle FCK koryfæer i den sportslige ledelse, der kunne være med til sætte linjen for hvordan vi skal spille.
    MACKAN!
    .........William Kvist RAUS!!!!

  12. #2032
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg tvivler på, at Ståle vil acceptere noget, der blot minder om en degradering, og man har jo netop gjort Frederik Leth til teknisk direktør, så det ligger desværre ikke lige for med en ny sportsdirektør. Kunne ellers godt have tænkt mig, at man tilbød tjansen til vores tidligere Head of Scouting Jesper Jansson, som nu er sportsdirektør i Hammarby.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #2033
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Lige for at vende tilbage til Main Topic så er vi ifølge det her finske medie igang med at hente en 18 årig keeper Matias Riikonen

    Tænker det nok er til U19..

    kilde:https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/...ekko#gs.g4n85o
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #2034
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    5

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Menksgeerd Se meddelelser
    Det var Arjen Robben han blev sammenlignet med.

    Ikke helt i samme båd, men han levede da næsten op til forventningerne :D

  17. #2035
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Lige for at vende tilbage til Main Topic så er vi ifølge det her finske medie igang med at hente en 18 årig keeper Matias Riikonen

    Tænker det nok er til U19..

    kilde:https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/...ekko#gs.g4n85o
    Hvis han allerede spiller i den bedste finske række, så kan han vel også stå en fornuftig 2. målmand hos os med Stephan som backup. I så fald kan Grytebust komme væk og der kan kanaliseres nogle flere penge over til 1-2 reelle forstærkning. (drømmetænkning)
    De to indkøb vi har lavet indtil nu har reelt kun været for at dække for tabet af Sotte og N'Doye og må på lønsiden spare os for lidt penge. Og med tanke på sidste sæson og starten på denne så må der simpelthen være midler til noget forstærkning som rykker - og det må gerne meget snart dukke op.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #2036
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Lige for at vende tilbage til Main Topic så er vi ifølge det her finske medie igang med at hente en 18 årig keeper Matias Riikonen

    Tænker det nok er til U19..

    kilde:https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/...ekko#gs.g4n85o
    Her dagen derpå er det sgu rart med et rygte der giver troen på at skuden vender.. En 18 keeper er præcis det der skal til for at få vendt skuden pt :-)

    Spøg til side, så tror jeg ikke vi skal regne med at denne transfer er med henblik på at sælge Grytebust og dermed skabe økonomisk plads til nye spillere (men gid det var så vel).. Altså som udgangspunkt skal han jo ned og spille på U19, så jeg tolker det udelukkende som en mulig transfer for fremtiden, og ikke en tilgang som har med vores nuværende transferkabale omkring 1. holdet at gøre.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #2037
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg forventer, at vi henter en spiller til førsteholdet senest onsdag. Mit bud på resten af transfervinduet er i øvrigt:

    Ind:

    - HB
    - CB
    - kantspiller

    UD:

    - VB
    - HB

  22. #2038
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvis vi kunne lave en lejeaftale med købsoption på Zanka, ville det løse rigtig meget. Så betaler vi kun en del af hans løn i denne sæson, og så giver vi ham en pænt stor sign-on fee, der sammen med hans kommende årsløn dækker den del af lønnen, han siger farvel til i Tyrkiet.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  23. #2039
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis vi kunne lave en lejeaftale med købsoption på Zanka, ville det løse rigtig meget. Så betaler vi kun en del af hans løn i denne sæson, og så giver vi ham en pænt stor sign-on fee, der sammen med hans kommende årsløn dækker den del af lønnen, han siger farvel til i Tyrkiet.
    Er der noget der indikerer at dette kunne være en mulighed? Nyligt opståede rygter jeg ikke har set eller lignende?

    For ellers tror jeg altså vi kan smide en hvid pil efter al Zanka-snak.. En ting er at vi allerede har 4 spillere til positionen, noget andet er at Zanka startede inde for Fenerbache i sidste weekend.. Bliver spændende at se om han også starter i aften.. Han var fremragende i landskampen mod England og kunne selvfølgelig hjælpe os, men jeg kan helt ærligt ikke se det ske, på hverken den ene, anden eller tredje måde..

  24. #2040
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Er der noget der indikerer at dette kunne være en mulighed? Nyligt opståede rygter jeg ikke har set eller lignende?

    For ellers tror jeg altså vi kan smide en hvid pil efter al Zanka-snak.. En ting er at vi allerede har 4 spillere til positionen, noget andet er at Zanka startede inde for Fenerbache i sidste weekend.. Bliver spændende at se om han også starter i aften.. Han var fremragende i landskampen mod England og kunne selvfølgelig hjælpe os, men jeg kan helt ærligt ikke se det ske, på hverken den ene, anden eller tredje måde..
    Ja, Fenerbahce har hentet to centrale forsvarsspillere indtil videre i dette vindue, og de skulle ifølge tyrkiske rygter være i markedet efter en tredie. Endvidere har flere tyrkiske medier meldt at Zanka er til salg.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •