Side 118 af 184 FørsteFørste ... 1868108115116117118119120121128168 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,756 til 1,770 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1756
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Men vil sgu hellere ligge 20mil for en sådan ung spiller med de åbenlyse kompetencer end eks. En biel som ikke har farten i spillet som vi tydeligvis mangler :(
    Er i øvrigt super begejstret for marios... tror han blir god ^^ hvornår har vi sidst set en central forsvarsspiller forsøge sig med et saksespark ^^
    For 20 mil. ville jeg også, tror bare FCN øjner et rekordsalg i ham. Han har et vildt potentiale.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #1757
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Men vil sgu hellere ligge 20mil for en sådan ung spiller med de åbenlyse kompetencer end eks. En biel som ikke har farten i spillet som vi tydeligvis mangler :(
    Er i øvrigt super begejstret for marios... tror han blir god ^^ hvornår har vi sidst set en central forsvarsspiller forsøge sig med et saksespark ^^
    Hvis du kunne få Kamal Deen for 20 mio., så er jeg godt nok også på. Men baseret på, hvad de ellers sælgere spillere for i FCN, så tror jeg, at de satser på et salg i Emre Mor klassen. Omkring 70-80 mio.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1758
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Men vil sgu hellere ligge 20mil for en sådan ung spiller med de åbenlyse kompetencer end eks. En biel som ikke har farten i spillet som vi tydeligvis mangler :(
    Er i øvrigt super begejstret for marios... tror han blir god ^^ hvornår har vi sidst set en central forsvarsspiller forsøge sig med et saksespark ^^
    FCN har netop solgt Kudus for mere end 60 mio. kr., så de er næppe vildt motiverede til at sælge et talent, der anser som endnu større, for en tredjedel af den pris.


  6. #1759
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Noget andet er desuden om Kamal Deen virkelig er hvad vi har behov for nu. Jeg kan godt se, at han har et ekstremt talent, men vi skal bruge stabil kvalitet her og nu. Talent har vi masser af i Daramy, Kaufmann, Biel, og flere af de helt helt unge. Jeg ved godt, at det er en tæt på umulig opgave, men vi har behov for en med Grønkjærs, NDoyes (ikke helt samme position) eller Fischers (da han kom) niveau til at hive op i de andre. En til at gå forrest. En til at lave forskellen i de tætte kampe. En som præsterer hver kamp. Jeg foretrækker helt klart lidt rutine fremfor rå talent lige nu.


  7. #1760
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Noget andet er desuden om Kamal Deen virkelig er hvad vi har behov for nu. Jeg kan godt se, at han har et ekstremt talent, men vi skal bruge stabil kvalitet her og nu. Talent har vi masser af i Daramy, Kaufmann, Biel, og flere af de helt helt unge. Jeg ved godt, at det er en tæt på umulig opgave, men vi har behov for en med Grønkjærs, NDoyes (ikke helt samme position) eller Fischers (da han kom) niveau til at hive op i de andre. En til at gå forrest. En til at lave forskellen i de tætte kampe. En som præsterer hver kamp. Jeg foretrækker helt klart lidt rutine fremfor rå talent lige nu.
    Jeg er helt enig.

    Vi har netop nu brug for en spiller med X-faktor. Ja det er muligt, Fischer finder sin X-faktor igen, men det er godt nok et stort "HVIS". Spørgsmålet er, hvor finder vi en spiller med X-faktor som kan levere fra Dag 1 og sommer ikke kræver 1 års tilvending til Danmark og Ståles Filosofi.

    Jeg husker tydeligt Zecas debut kamp, hvor han bare leveret fra første kamp. Det var en fornøjelse. Det er sådan mentalitet af spiller vi har behov for.
    Sidst redigeret af EraZ : 08.09.20 kl. 16:06

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1761
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ville x-faktor være en skov Olsen?
    Når landshold “pause” er overstået.

    Ståle har jo vist at han var klar på offensiv forstærkning.

  10. #1762
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Ville x-faktor være en skov Olsen?
    Når landshold “pause” er overstået.

    Ståle har jo vist at han var klar på offensiv forstærkning.
    Men ville han kunne levere fra dag 1? Også i kampe mod de sværere modstandere, som i eksempelvis Europa League?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1763
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Markus Henriksen er i øvrigt meget tæt på et skifte til Porto. Så ham kan både vi og FCM skyde en hvid pil efter.

    Derudover er Oscar Hiljemark på blokken i Bologna og Torino, hvilket vel er klubber, vi kan konkurrere med, hvis man er villig til at strække sig langt nok.

    Emre Mor har fundet melodien i Celta og er blevet lovet en ny chance.

    Michael Santos jages nu også af Zaragoza, der har fået Ruben Baraja som ny træner. De kender hinanden fra Sporting Gijon, hvor Baraja brugte Santos fast da han blev ansat i foråret 2018. Men det kræver at Zaragoza sælger først, så vi skal nok sætte vores lid til Rayo Vallecano.

    Daniel Amartey fik comeback for Leicester og scorede tilmed. Han ser ud til at være tiltænkt en rolle i førsteholdstruppen, og er nok meget urealistisk.

    Og så lige en update på et par andre uortodokse forslag, der måske kunne være relevante:

    Christian Bassogog har kontraktudløb til december i Kina, hvor han har gjort det godt - han er fortsat fast mand på Camerouns landshold og spillede 3 af 4 kampe fra start i ACN 2019. Han rygtes til Lorient, så her kan vi helt sikkert være med. En wing med masser af fart.

    Riza Durmisi er tilbage i Lazio efter lån i Nice, og skal sælges eller udlejes igen. Vil nok gerne forsøge at kæmpe sig tilbage ind i landsholdvarmen.

    Saba Lobjanidze undgik nedrykning med Ankaragücü, da den tyrkiske liga droppede nedrykning pga. corona. Han har kontrakt et år endnu.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1764
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Så fik den københavnske "wind" nogle flere år på :)

    https://www.fck.dk/nyhed/jonas-wind-...GVkKag6MO5dtrY


  15. #1765
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Så fik den københavnske "wind" nogle flere år på :)

    https://www.fck.dk/nyhed/jonas-wind-...GVkKag6MO5dtrY
    Kæmpe like

  16. De følgende 11 brugere er enige:

  17. #1766
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Og så lige en update på et par andre uortodokse forslag, der måske kunne være relevante:

    Riza Durmisi er tilbage i Lazio efter lån i Nice, og skal sælges eller udlejes igen. Vil nok gerne forsøge at kæmpe sig tilbage ind i landsholdvarmen.


    Skal vi ikke bare være glade for, at han i det mindste ser mere standhaftig ud end andre om hvem han vender tilbage til efter en udlandstur? ;-)

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...enlandseventyr

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #1767
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...o-transfersaga

    Hvis man skal tro både ledelsen i FC Midtjylland og Pione Sisto selv, så var det ikke et bud i sidste øjeblik, som ødelagde handlen med FCK. Derimod var det Sisto selv, som ikke følte, at det var det rigtige.

    - Det har været mig selv hele vejen igennem. Men jeg er ikke nem at arbejde sammen med, fordi jeg gør ting, som man normalt ikke ser. Jeg er udfordrende. 'Jeg har ikke set nogen gøre sådan noget før'. Det noget lidt nyt, fortæller han og tilføjer:*

    - Det er min personlighed, siger han og peger på, at det handler om de ting, som han ønsker, som ifølge den tilbagevendte midtjyde er ting, som er svære at få. Derfor understreger han, at der skulle arbejdes hårdt på at få ham til FC Midtjylland.*



    Med de udtalelser er jeg glad for han ikke endte i København. Håber ikke han brænder ligaen af men at han derimod brænder helt ned i Jylland hos moar og far.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #1768
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...o-transfersaga

    Hvis man skal tro både ledelsen i FC Midtjylland og Pione Sisto selv, så var det ikke et bud i sidste øjeblik, som ødelagde handlen med FCK. Derimod var det Sisto selv, som ikke følte, at det var det rigtige.

    - Det har været mig selv hele vejen igennem. Men jeg er ikke nem at arbejde sammen med, fordi jeg gør ting, som man normalt ikke ser. Jeg er udfordrende. 'Jeg har ikke set nogen gøre sådan noget før'. Det noget lidt nyt, fortæller han og tilføjer:*

    - Det er min personlighed, siger han og peger på, at det handler om de ting, som han ønsker, som ifølge den tilbagevendte midtjyde er ting, som er svære at få. Derfor understreger han, at der skulle arbejdes hårdt på at få ham til FC Midtjylland.*



    Med de udtalelser er jeg glad for han ikke endte i København. Håber ikke han brænder ligaen af men at han derimod brænder helt ned i Jylland hos moar og far.
    FCM har en omsætning omkring 100 millioner og de har nu købt en spiller, som koster ca 10% af den om året. Umiddelbart for dyr en spiller for dem, men de har opbygget en flot egenkapital de seneste år. Det er en rimelig stor satsning for sådan n klub, men jeg synes helt ærligt det er fint, at der er plads til skæve personligheder og klubfolk - men derfor håber man jo aldrig på succes for FCMuh og dermed hellere ikke for deres spillere :)

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #1769
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Her er der en som mener han kunne være en mulighed på baggrund af Oskar Olsens tur til København. https://twitter.com/madskl/status/13...088484868?s=20

    Der er formentlig tale om en transfer til København da Oskar Olsen har lavet en insta om at han skal til København og har liket nogle kommentarer, om det drejer sig om en spiller til FCK
    Der er flere interessante aspekter i dette synes jeg.

    1. Der er FCK Inside i morgen. Klubben har for vane, at offentliggøre sportslige nyheder til dette arrangement.
    2. Man vælger at offentliggøre Winds forlængelse i dag, i stedet for at gøre det til Inside i morgen (skal andet derved offentliggøres i morgen?).
    3. Oskar Olsen er lige akkurat begyndt at følge Daniel Askholm, som er Head of Fan Engagement i FCK, og den hovedansvarlige for FCK Inside.

    Det trækker i mine øjne op til en signing. Et alternativ kunne være, blot en brain fart, at Oskar Olsen, agenten med det store netværk, skal overtage Johan Langes post, og derved præsenteres til Inside i morgen :)

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #1770
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Der er flere interessante aspekter i dette synes jeg.

    1. Der er FCK Inside i morgen. Klubben har for vane, at offentliggøre sportslige nyheder til dette arrangement.
    2. Man vælger at offentliggøre Winds forlængelse i dag, i stedet for at gøre det til Inside i morgen (skal andet derved offentliggøres i morgen?).
    3. Oskar Olsen er lige akkurat begyndt at følge Daniel Askholm, som er Head of Fan Engagement i FCK, og den hovedansvarlige for FCK Inside.

    Det trækker i mine øjne op til en signing. Et alternativ kunne være, blot en brain fart, at Oskar Olsen, agenten med det store netværk, skal overtage Johan Langes post, og derved præsenteres til Inside i morgen :)
    Hvornår løber arrangementet af stablen?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •