Side 104 af 184 FørsteFørste ... 45494101102103104105106107114154 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,546 til 1,560 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1546
    Tilmeldingsdato
    Aug 2014
    Indlæg
    42

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg må altså indrømme at jeg er lidt urolig for denne utrolige vigtige sæson. Det skal ses i lyset af at jeg har fulgt holdet siden 92, det var et lidt hårdt årti... Men siden har man set kontinuerlig fremgang, ikke altid stor, men fremgang. Dette har jeg meget svært ved at se nu, som jeg ser det skal vi have nye spillere der løfter holdet på 3-4 positioner, ellers er jeg overbevist om at det bliver mere end almindeligt svært at konkurrere med fcm, og vi skal vinde ligaen denne sæson! Vi skal have skiftet bjelland ud, og jeg ser ham helst ikke engang på bænken, jeg er helt ligeglad med hans løn! Han er så langsom, og kan ikke forudsige situationer mere, så han bliver meget tit overløbet, eller laver frispark for at undgå det, han koster bare for mange point, samtidig med at han gør Nelsson/forsvaret dårligere. Bengtsson, behøver jeg overhovedet forklare... Hvem kan huske hvornår der sidst kom et indlæg fra ham? Jeg tror desværre personligt ikke at Boilsen kommer tilbage, men håber, at jeg tager fejl. Fischer, altid skadet, og jeg tror simpelthen ikke på at han finder sit tidligere niveau igen, hvornår han han sidst spillet en god kamp, ud over Brøndby kampen? Grytebust, så jeg også meget gerne udskiftet. Resten af holdet kan i mine øjne godt kæmpe med om mesterskabet. Men hvor realistisk er det at vi får tilføjet 3 spillere fra øverste hylde, med alle de tåbelige lønkroner, der er bundet i spillere, der er, eller bør være ude af holdet? Vores venstreside er ikke eksisterende og forsvaret hullet som en si, det vinder man altså ikke ligaen med. Står jeg alene med disse tanker, og har bare lidt midlertidigt sort sind, og skal bare se at komme op på hesten igen, eller er der andre der deler dem?

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #1547
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ambs Se meddelelser
    Jeg må altså indrømme at jeg er lidt urolig for denne utrolige vigtige sæson. Det skal ses i lyset af at jeg har fulgt holdet siden 92, det var et lidt hårdt årti... Men siden har man set kontinuerlig fremgang, ikke altid stor, men fremgang. Dette har jeg meget svært ved at se nu, som jeg ser det skal vi have nye spillere der løfter holdet på 3-4 positioner, ellers er jeg overbevist om at det bliver mere end almindeligt svært at konkurrere med fcm, og vi skal vinde ligaen denne sæson! Vi skal have skiftet bjelland ud, og jeg ser ham helst ikke engang på bænken, jeg er helt ligeglad med hans løn! Han er så langsom, og kan ikke forudsige situationer mere, så han bliver meget tit overløbet, eller laver frispark for at undgå det, han koster bare for mange point, samtidig med at han gør Nelsson/forsvaret dårligere. Bengtsson, behøver jeg overhovedet forklare... Hvem kan huske hvornår der sidst kom et indlæg fra ham? Jeg tror desværre personligt ikke at Boilsen kommer tilbage, men håber, at jeg tager fejl. Fischer, altid skadet, og jeg tror simpelthen ikke på at han finder sit tidligere niveau igen, hvornår han han sidst spillet en god kamp, ud over Brøndby kampen? Grytebust, så jeg også meget gerne udskiftet. Resten af holdet kan i mine øjne godt kæmpe med om mesterskabet. Men hvor realistisk er det at vi får tilføjet 3 spillere fra øverste hylde, med alle de tåbelige lønkroner, der er bundet i spillere, der er, eller bør være ude af holdet? Vores venstreside er ikke eksisterende og forsvaret hullet som en si, det vinder man altså ikke ligaen med. Står jeg alene med disse tanker, og har bare lidt midlertidigt sort sind, og skal bare se at komme op på hesten igen, eller er der andre der deler dem?
    Du står aldeles ikke alene med de tanker. Mange af de ting du opsummere er der rigtig mange herinde i forskellige udlæg har givet udtryk for over efterhånden rigtig måneder.Du berør jo problemerne i forsvaret fint. En er de ting som også er meget bekymrende er det "spillemæssige" udtryk fremad banen har set ekstremt skidt ud pånær nogle kampe hist og pist, men der er langt mellem snapsne.
    Sidst redigeret af EraZ : 01.09.20 kl. 21:45

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1548
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg er desværre meget enig Ambs.
    Alt du skriver er jo vendt før herinde, nogle tørre konstateringer vi har svært ved rigtigt at fjerne fokus fra.
    Selv hvis vi havde signet Sisto, Fischer kommer i gear og Wilzcek lykkes, kan vi ikke tage for givet at FCMs styrke sidste sæson er forandret.

    Nu lægger de lidt sløjt ud mod Ludogorets og ryger måske på røven mod YB, men i suppen ser jeg dem ikke gå ned på nogen måde....førend de sælger deres midterforsvar og Onyeka.

    Så selvom vi styrkes ifht. forrige sæson, blir det næppe i det omfang du beskriver desværre. Og så kommer der skader på vores stamspillere hen af vejen og pludselig halser vi efter dem igen.

    Hvis vi skal gøre os forhåbninger, ud over at man må formode der kommer mindst en enkelt klasse-signing til os, så er det at FCM ryger i et gruppespil (helst EL), hvor de kan svækkes i 6 forhåbentligt hårde kampe.
    For det ser da unægteligt ud som om at vi lander et gruppespil, lodtrækningerne taget i betragtning.

    Jo de tjener penge på det, men i det lange lys er det da vigtigere for os at vinde mesterskabet, nive et sikkert gruppespil til 50-70 millioner og dermed tage overhånden tilbage, end at de tjener penge på et gruppespil?!
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1549
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    FCM ryger i et gruppespil (helst EL), hvor de kan svækkes i 6 forhåbentligt hårde kampe.
    For det ser da unægteligt ud som om at vi lander et gruppespil, lodtrækningerne taget i betragtning. Jo de tjener penge på det, men i det lange lys er det da vigtigere for os at vinde mesterskabet, nive et sikkert gruppespil til 50-70 millioner og dermed tage overhånden tilbage, end at de tjener penge på et gruppespil?!
    Det er jeg enig (De skal dog ikke have glæden af CL) i og også noget jeg har nævnt i en tidligere tråd. Nuvel der er selvfølgelig også den mulighed de smadrer igennem i både "EL" og "Suppen", men det tvivler jeg kraftigt på de kan da de jo også vil komme til at rotere meget i truppen.

    Så jeg vil også se det som en klar fordel for os at det kan blive et mere ligeværdigt parløb når nu Ståle hele sidste sæson har klaget over for mange kampe, som helt sikkert også havde en indvirkning på vores pointhøst i suppen sidste sæson (Efter min mening)

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1550
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Lidt ekstra om Stamenic fra newzealandske medier:
    Stamenic har været i Danmark den seneste måneds tid på prøvetræning i klubben, efter hans oprindelige prøvetræning blev afbrudt i marts. Han anses som det største talent, der er kommet ud af landets største ungdomsakademi, siden det blev oprettet i 1997. Det er også kraftigt forventet, at han skulle få debut for A-landsholdet, når de møder Belgien til oktober.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #1551
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er jeg enig (De skal dog ikke have glæden af CL) i og også noget jeg har nævnt i en tidligere tråd. Nuvel der er selvfølgelig også den mulighed de smadrer igennem i både "EL" og "Suppen", men det tvivler jeg kraftigt på de kan da de jo også vil komme til at rotere meget i truppen.

    Så jeg vil også se det som en klar fordel for os at det kan blive et mere ligeværdigt parløb når nu Ståle hele sidste sæson har klaget over for mange kampe, som helt sikkert også havde en indvirkning på vores pointhøst i suppen sidste sæson (Efter min mening)
    Jeg forstår ikke helt den med at man ønsker at fcm kommer i et gruppespil i år, for at de derfor ikke kommer i ét næste år. Det er altså ikke en handel man kan lave og vi har før vist hvordan et godt kørende fodboldhold kan tage det høje tempo med i SL. Så vi risikerer alligevel at skulle kvalificere os via en 2. plads. Vi skal gøre alt hvad vi kan for at positionere os bedst muligt og så ellers håbe på at alt hvad fcm rører ved bliver til fæces.

    Gruppespil til FCM er lig med øget attraktivitet og økonomi. Lad dem for guds skyld undvære begge dele og få så meget nederen på at de ikke kan få det til at køre i suppen og er nødt til at sælge ud af profilerne. Se dét er en handel jeg hellere vil lave.


  12. #1552
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg forstår ikke helt den med at man ønsker at fcm kommer i et gruppespil i år, for at de derfor ikke kommer i ét næste år. Det er altså ikke en handel man kan lave og vi har før vist hvordan et godt kørende fodboldhold kan tage det høje tempo med i SL. Så vi risikerer alligevel at skulle kvalificere os via en 2. plads. Vi skal gøre alt hvad vi kan for at positionere os bedst muligt og så ellers håbe på at alt hvad fcm rører ved bliver til fæces.

    Gruppespil til FCM er lig med øget attraktivitet og økonomi. Lad dem for guds skyld undvære begge dele og få så meget nederen på at de ikke kan få det til at køre i suppen og er nødt til at sælge ud af profilerne. Se dét er en handel jeg hellere vil lave.
    Mit argument er ved at FCM deltager i F.eks. EL er er øget kamp program / Pres på deres spillere ala vi havde sidste sæson. Det må alt andet en lige gøre at de også vil miste point i Suppen som jo er helt naturligt og skabe et mere ligeværdigt parløb. Thats it :).

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #1553
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Mit argument er ved at FCM deltager i F.eks. EL er er øget kamp program / Pres på deres spillere ala vi havde sidste sæson. Det må alt andet en lige gøre at de også vil miste point i Suppen som jo er helt naturligt og skabe et mere ligeværdigt parløb. Thats it :).
    Jeg håber, at alle fire danske hold kommer i EL-gruppespil og på den måde tjener point, så vinderen af superligaen en dag igen har direkte adgang til Champions League.

    Og vinderen af superligaen skal selvfølgelig være FCK.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1554
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Mit argument er ved at FCM deltager i F.eks. EL er er øget kamp program / Pres på deres spillere ala vi havde sidste sæson. Det må alt andet en lige gøre at de også vil miste point i Suppen som jo er helt naturligt og skabe et mere ligeværdigt parløb. Thats it :).
    Men hvad er sandsynligheden for at deres bedste folk smutter, hvis de endnu engang glipper Europa? Nok ret stor. Det skal også tages med i betragtningen
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  17. #1555
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Jeg håber, at alle fire danske hold kommer i EL-gruppespil og på den måde tjener point, så vinderen af superligaen en dag igen har direkte adgang til Champions League.

    Og vinderen af superligaen skal selvfølgelig være FCK.
    Tror de fleste ville kunne leve med det første, hvis du kan garantere det sidste! :)
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #1556
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Men hvad er sandsynligheden for at deres bedste folk smutter, hvis de endnu engang glipper Europa? Nok ret stor. Det skal også tages med i betragtningen
    Ja god pointe.

    Den mulighed er der også. Flere af deres spillere har jo ytret at de vil videre og prøve noget nyt. Et misset EL/CL, vil helt sikkert gøre at flere af deres spillere måske bliver solgt.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1557
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.bt.dk/superligaen/medie-...gaaet-i-vasken

    Sisto skal angiveligt heller ikke til FCM.

  22. #1558
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/medie-...gaaet-i-vasken

    Sisto skal angiveligt heller ikke til FCM.
    Og det beviser jo bare endnu engang at det er pengene der er vigtigst for $i$to hvis det er korrekt at han kræver en så lav frikøbsklausul....

    Godt han ikke kom til Kbh - Så hellere end spiller af lavere kvalitet/kaliber som vil kæmpe for den hvide trøje...
    Sidst redigeret af DiscoTango : 02.09.20 kl. 12:35

  23. #1559
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Og det beviser jo bare endnu engang at det er pengene der er vigtigst for $i$to hvis det er korrekt at han kræver en lav frikøbsklausul der gør han nemt kan smutte videre...

    Godt han ikke kom til Kbh - Så hellere end spiller af lavere kvalitet/kaliber som vil kæmpe for den hvide trøje...
    Skræmmende så meget penge betyder for ham og/eller hans bror. Vi kender selvfølgelig ikke hele historien, men alt hvad der kommer frem omkring hele det cirkus handler om hvordan Sisto lejren kan få flest mulig penge ud af det. Intet, absolut intet om hvordan man kan genstarte karrieren eller få en ny start.

    Godt han ikke endte i KBH!

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #1560
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/medie-...gaaet-i-vasken

    Sisto skal angiveligt heller ikke til FCM.
    Det er sgu da vanvittigt hvis han kræver en frikøbsklausul på 37 millioner. Det betyder jo at hvis alt går vel og han finder sit gamle niveau, så end FCM kun med omkring 15 millioner i gevinst. Det er godt nok en lille potentiel gevinst for et sats som Sisto der kommer til at koste 30+ millioner hvis han fejler.

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •