Side 140 af 184 FørsteFørste ... 4090130137138139140141142143150 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,086 til 2,100 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2086
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Der er selvfølgelig nogle paralleler. Bjelland blev hentet på et tidspunkt, hvor vores midterforsvar var skandaløst ringe. Det står måske ikke helt så grelt til på højre back i dag, men prangende er det ikke. Bjelland var 30 - Ankersen er 30. Men der hører lighederne også op. Bjelland var en etableret landsholdsspiller, og var ikke specielt motiveret for at skifte til FCK, så derfor blev han ekstremt dyr. I tillæg har Bjelland kæmpet med skader hele sin karriere, så risikoprofilen var en anden. Det er jo ikke normalt, at spillere på Bjellands niveau er færdige som 32-årige. Vi skal jo ikke helt se bort fra ældre spillere, blot fordi Bjelland blev et dyrt flop.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2087
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    En motiveret Ankersen er helt sikkert en forstærkning. Kan slutrunden til sommer sætte ild i støvlerne? Jeg håber det.

    Så er spørgsmålet hvem der skal videre. Mon ikke vi kan få ok mønt for Varela? Jeg kan godt lide ham som spiller, og har en eller anden fornemmelse af, at han er meget bedre end hvad vi har set. Men nu har han været her så længe, at man bare må erkende, at det måske ikke bliver rigtig godt.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #2088
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg synes, at det er en falliterklæring for vores scoutingafdeling, at man ikke har kunnet finde en habil back ude i den store verden og derfor igen, igen kigger mod de tidligere koryfæer (som vi også har blandet succes med). Et år i Italien har dog næppe gjort Ankersen væsentligt dårligere, så han bør have så rigeligt niveau til det nuværende FCK-hold.

    Jeg forstår slet ikke dem, der mener, at Varela er en bedre spiller. Manden er 27 år og har vist nul og niks i sin karriere. Før eller siden giver det ikke mening at tale om potentiale - så må man bare konstatere, at talentet ikke var til mere. Varela må meget gerne blive solgt efter min mening. Med Bartolec kan det trods alt kun blive bedre.
    Jeg synes, at Varelas indlæg ligger betydeligt bedre end Ankersens.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #2089
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Varela har spillet bedst af vores HB's, men jeg er sgu også træt af at se på han attitude meget af tiden. Han slår godt nok meget ud med armene og virker til tider helt lad. Jeg kunne dog godt frygte at Ankersen kun har én motivation og det er landsholdet, så ser vi ham gå ned i kadence, hvis han ikke kommer på holdet?

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #2090
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Der er selvfølgelig nogle paralleler. Bjelland blev hentet på et tidspunkt, hvor vores midterforsvar var skandaløst ringe. Det står måske ikke helt så grelt til på højre back i dag, men prangende er det ikke. Bjelland var 30 - Ankersen er 30. Men der hører lighederne også op. Bjelland var en etableret landsholdsspiller, og var ikke specielt motiveret for at skifte til FCK, så derfor blev han ekstremt dyr. I tillæg har Bjelland kæmpet med skader hele sin karriere, så risikoprofilen var en anden. Det er jo ikke normalt, at spillere på Bjellands niveau er færdige som 32-årige. Vi skal jo ikke helt se bort fra ældre spillere, blot fordi Bjelland blev et dyrt flop.
    Jo bevares, jeg er bare stadig ikke helt vild med ideen, hvis man tilbyder en 5 årige kontrakt for at kunne lokke Ankersen tilbage. Er vi virkelig så desperate at vi bliver nød til at hente endnu en velkendt ansigt fordi vores Scouting afd. åbenbart ikke har "Knowhow" til at gå ud at hente "kvalificeret" nye ansigter som performer.

    Jeg har hellere ikke noget imod vi henter Ankersen, jeg undre mig seriøst bare over "Scouting i FCK". Jeg er ikke imponeret.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #2091
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser

    Nå, men hvis vi henter Ankersen, så skal en af de to andre højrebacks væk. Og imo må det være Karlo der ryger, han er ikke stærk nok defensivt, og han minder vel egentlig en del om Ankersen. En dårligere udgave, men stadig samme type. Ankersen er fremragende offensivt, men har sine mangler defensivt. Og der har Varela sin force, lidt ligesom Høgli egentlig. Hvis vi sammenligner med Høgli + Ankersen sammensætningen, så ville Ankersen + Varela minde mere om den end Ankersen + Karlo.

    Sååååå afsted med Karlo!
    For kort tid siden læste jeg et eller andet sted på nettet, at der er flere sydeuropæiske klubber, der er interesserede i Bartolec. Måske derfor, der kigges efter en højre back?

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #2092
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Jeg er fuldstændig enig i alt, hvad du skriver. Varela er en fremragende fodboldspiller, han minder faktisk en hel del om Boilesen. Teknisk, god defensivt, god til at kombinere og alt i alt en god boldfast back. Det store klare minus ved Varela er hans offensive bidrag. Som FCK back, så skal man kunne gå til baglinien og slå indlæg. Eller som Boilesen kunne kombinere sig frem til et eller andet offensivt. Det får man bare ikke med Varela, det er som om, at når han krydser midterlinien, så sker der et eller andet med ham!
    Med Anker der ved du, at han kommer stormende konstant, og det må frigøre Biels spil, at der vil være fokus på Ankersen.
    Jeg er til gengæld ikke helt enig. :-) I begyndelsen af Varelas tid på holdet handlede kritikken af ham, så vidt jeg husker, om, at han var for offensiv og gjorde os for sårbare bagude. Jeg ser Varela som en fremragende offensiv back, men jeg tror, at Ståle har fået pillet noget offensivt "mod" ud af ham.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #2093
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Spændende udvikling og jeg vil da også tro, at det er Varela der er på vej væk, hvis en af de to smutter.

    Varela er imo en bedre spiller end både Bartolec og Ankersen, men jeg synes der er noget mentalt som ikke rigtigt passer med FCK. Det har hele tiden været mit indtryk, at han tager lidt for nemt på tingene her (måske fordi han ser sig selv som værende bedre end KBH). Der mangler ofte noget opmærksomhed defensivt og der kommer lidt for sjældent et slutprodukt offensivt, fordi der ofte skal laves en ekstra dribling eller noget lignende lidt smart. Hvis han endvidere er den lidt lade type til træning, så vil jeg tro, at Ståle langsomt er blevet træt af attituden. Måske læser jeg ham helt forkert, men der mangler umiddelbart lidt seriøsitet.

    Nu må vi se, om Ankersen kommer, og i så fald i hvilken forfatning. Ligner han nogenlunde sig selv, så skal han nok komme ind og hjælpe lidt defensivt alene med sin fart og offensivt med sine mange overlap. Det vil også hjælpe Biel og det vil være fint med flere løb og indlæg fra baglinien, da vi pt. har en skarp Wilczek og Wind liggende i feltet som har manglet lidt at arbejde med.
    Jeg ser dog på ingen måde Ankersen som værende én som gør en kæmpe forskel. Jeg har aldrig set ham som en leder, men tværtimod også som en som kæmper med tingene i modgang.

    Jeg håber bestemt, at Ankersen kommer. Jeg håber dog også, at han ikke er den eneste som kommer.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #2094
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er til gengæld ikke helt enig. :-) I begyndelsen af Varelas tid på holdet handlede kritikken af ham, så vidt jeg husker, om, at han var for offensiv og gjorde os for sårbare bagude. Jeg ser Varela som en fremragende offensiv back, men jeg tror, at Ståle har fået pillet noget offensivt "mod" ud af ham.
    Jeg ser det mere som, at Verela har spillet med for mange skiftende makkere foran sig, og at de for det meste har spillet temmelig dårligt undtaget de få gange Falk har spillet der fra start

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #2095
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Nej, enig, det er ikke der, den store forskel kommer. Jeg ser bagkæden sådan her med 1-6 stjerner til hver spiller:

    Johnsson 5 (Grytebust 2)
    Varela 3 (Bartolec 2) - Nelsson 4 - Bjelland 2 (Sigurdsson 2) - Bengtsson 2 (Oviedo 1, Boilesen ?, potentielt 5)

    Ankersen vil løfte højrebacken til 4, men vi har mere brug for, at Zanka (6) skubber Bjelland ud - realistisk eller ej.

    Lad os bare tage resten af holdet med.

    Zeca 5 - Falk 5 (Stage 3, Mudra 4)

    Pep 3 - Wind 4 - Fischer 4 (potentielt 6)
    Wilczek 4 (Daramy 3, Kaufmann 1)
    HIC SUNT LEONES

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #2096
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Jeg synes, at Varelas indlæg ligger betydeligt bedre end Ankersens.
    Muligvis. Ankersen øser den til gengæld ind i feltet mere end en gang hvert halve år..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar


  22. #2097
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Jeg ser det mere som, at Verela har spillet med for mange skiftende makkere foran sig, og at de for det meste har spillet temmelig dårligt undtaget de få gange Falk har spillet der fra start
    Jamen, det tror jeg bestemt også kan være en del af forklaringen på, at vi ikke har fået nok ud af Varela (og Biel). Udover at der er blevet rokeret voldsomt på højre wing, har den samme højre back sjældent fået mere end et par kampe i træk. Jeg kunne godt tænke mig at se Varela og Biel sammen i højre side 10-15 kampe i træk. Det vil sikkert give noget defensiv sårbarhed i starten, men på længere sigt kunne det måske også give os den giftigste højreside i klubbens historie.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #2098
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kunne godt tænke mig at se Varela og Biel sammen i højre side 10-15 kampe i træk. Det vil sikkert give noget defensiv sårbarhed i starten, men på længere sigt kunne det måske også give os den giftigste højreside i klubbens historie.
    Ja og her har vi jo problemet. Det samme kan vi jo sige om Midtbanen / Forsvar / Angreb. Alt for meget "Rotation".

    Nuvel, noget kommer ad nødvendighed pga. skader etc. Men bare det at bevarer en "Kontinuitet" i start 11 betyder utroligt meget for den langvarig succes.

  25. #2099
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jo bevares, jeg er bare stadig ikke helt vild med ideen, hvis man tilbyder en 5 årige kontrakt for at kunne lokke Ankersen tilbage. Er vi virkelig så desperate at vi bliver nød til at hente endnu en velkendt ansigt fordi vores Scouting afd. åbenbart ikke har "Knowhow" til at gå ud at hente "kvalificeret" nye ansigter som performer.

    Jeg har hellere ikke noget imod vi henter Ankersen, jeg undre mig seriøst bare over "Scouting i FCK". Jeg er ikke imponeret.
    Ok EraZ, det ligner en smule du er gået i selvsving over vores scouting og det skal nævnes i samtlige af sine indlæg :). Point taken - du er ikke imponeret.

    Mht til Varela/Bartolec, så kan det jo tyde på at der er kommet et bud på en (eller begge) og selvom FCK ikke umiddelbart ville udskifte på den plads, så kunne det jo være at man har fået nys om at Ankersen savner skønne kbh (han elskede vist livet her i byen) og at man kan udskifte en af vores nuværende backer med ham og måske endda få lidt kroner i kassen.

    Skulle Ankersen komme, så håber jeg faktisk det er Varela der ryger. Han er klart den bedste back og fortjener at være førstevalg, desuden tror jeg at vi kan få en højere pris for ham end for Bartolec. Bartolec er et rigtig godt andet valg trods hans manglende succes indtil nu.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #2100
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ok EraZ, det ligner en smule du er gået i selvsving over vores scouting og det skal nævnes i samtlige af sine indlæg :). Point taken - du er ikke imponeret.

    Mht til Varela/Bartolec, så kan det jo tyde på at der er kommet et bud på en (eller begge) og selvom FCK ikke umiddelbart ville udskifte på den plads, så kunne det jo være at man har fået nys om at Ankersen savner skønne kbh (han elskede vist livet her i byen) og at man kan udskifte en af vores nuværende backer med ham og måske endda få lidt kroner i kassen.

    Skulle Ankersen komme, så håber jeg faktisk det er Varela der ryger. Han er klart den bedste back og fortjener at være førstevalg, desuden tror jeg at vi kan få en højere pris for ham end for Bartolec. Bartolec er et rigtig godt andet valg trods hans manglende succes indtil nu.
    JA gu fanden er jeg gået i selvsving over vores såkaldte scouting afdeling, eller hvem fanden der har ansvaret. Jeg håber ved gud ikke jeg er den eneste med den mening :)


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •