Side 33 af 184 FørsteFørste ... 23303132333435364383133 ... SidsteSidste
Viser resultater 481 til 495 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #481
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Mudra har jo været skadet. Han er stille og roligt ved at komme igang, kan godt forstå man prøver at bygge ham langsomt op.

    Enig ift Fischer og Bolie.

    Ville nok også have prøvet Biel af på en hængene angriber mod AGF frem for Kaufmann, da han ikke har vist sig særlig farlig. Så kunne Falk og Daramy have haft en “legekammerat” og han kunne have spillet den position han har udtalt er hans bedste.

  2. #482
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af SirJohnny Se meddelelser
    Jeg tror virkelig ikke der mangler ret meget, før at vi kan være med igen.

    2-3 signings og jeg tror vi kan smadre ligaen igen.
    Vi indtager pt. en 3. plads i ligaen - 19 point efter førerholdet. Du har selvfølgelig ret til din mening, og måske får du ret, men det er på grænsen til det latterlige at tale om at smadre ligaen i vores nuværende situation. Kan vi komme ud af sommerens transfervindue blot som en troværdig titelbejler, vil jeg personligt være mere end tilfreds - og det kræver mere end 2-3 nyindkøb.

    Citat Oprindeligt indsendt af SirJohnny Se meddelelser
    Vi skal helt klart af med med de spillere der ikke har niveau, dvs Thomsen, Oviedo, Papa, Santos og derudover dem der er enten for gamle eller for meget skadede. Damen og Ragner må ryge, da vi skal skal have en fuldblodsangriber ind.
    Vi har en trup, der tæller 24 mand inkl. 3 målmænd. Derudover ligner det pt. et gensyn med Uros Matic i den nye sæson. Du vil af med 6 spillere og have 2-3 nye ind. Dvs. en nettoafgang på 3-4 spillere, hvilket efterlader en trup på 21-22 mand. Det, vil jeg mene, er i underkanten - selv hvis vi kan undgå de mange skader, hvilket jeg bestemt ikke regner med.

    Citat Oprindeligt indsendt af SirJohnny Se meddelelser
    Wind skal bruge en 10-15 kampe før han er helt tilbage igen, det samme skal Fischer og Boile nok, når de er helt retur.
    Så tre af dine startere skal bruge et sted mellem 1/4 og 1/3 af sæsonen for at blive helt klar. Hvor mange point kan man være efter nr. 1, når der er spillet 15 kampe, og stadig have smadret ligaen, når sæsonen er ovre?

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #483
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...t-vaere-aktiv/

    Ståle siger måske 1-2 handler, men afhænger om vi får nogle ud. Han siger videre, at Corona har været hård ved FCK så det bliver primært de nuværende spillere der skal spille om guld næste år. Derudover er der ingen "Robert Skov" aftaler om at nogle skal sælges denne sommer. Så det bliver kun hvis der kommer et godt bud


    Så der bliver fokus på oprydning og hvis alt går godt, 1-2 nye spillere

  5. #484
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    uha - uha! Gulddrømmene næste sæson ser allerede ud til at fortone sig!

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #485
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    @Cybamerc

    Man kan vel sige at vi får tilført 3-4 nye spillere i Boile, Mudra, Fischer og Wind frem mod den nye sæson.
    Daramy ville sagtens kunne spille med en ny angriber mens Wind bygger på. Vi kan jo ikke bare købe angribere o massevis også have 5-6 angribere når alle står klar? Det samme er sådan set gældende med Daramy på kanten ift Fischer og Bengtsson for Boile.

    Igen, jeg vil hellere have kvalitet end kvantitet, hvis pengene er begrænsede, hvor de yderste mandater går til et par unge som kan snuse til det.

    Ståle har solgt denne sæson og prøver jo netop allerede nu at bygge Wind op til den nye sæson. De fleste hold står jo aldrig 100% klar til en ny sæson hvor nye folk skal spilles ind.

    Smadrer ligaen var måske et voldsomt udtryk, men ihvertfald et konkurrence dygtigt hold ift FCM.
    Sidst redigeret af SirJohnny : 21.07.20 kl. 15:08

  8. #486
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af SirJohnny Se meddelelser
    Man kan vel sige at vi får tilført 3-4 nye spillere i Boile, Mudra, Fischer og Wind frem mod den nye sæson.
    Ja, hvis tror på, at de alle kan holde sig skadesfrie. Det gør jeg ikke.

    Men derudover kan man jo spørge sig selv, om vores lykke er gjort af at kunne råde over disse fire spillere. Vi er mange, der er begejstrede for Wind, men han mangler at bevise sig selv som en stabil målscorer over en lang periode. Og han er ingen erstatning for N’Doye. Fischer har spillet flere dårlige kampe end gode for FCK. Evnerne er der, men jeg tvivler på, at han bliver stabil nok til, at han kan løfte holdet markant over en hel sæson. Boilesen bliver aldrig den type back, FCK har brug for. Mudrazija er lovende, men vi har set alt for lidt til ham (pga. skader), til at han kan regnes for en kommende, bærende profil.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #487
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    227

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg tror også det kunne være på tide at Falk kommer videre. Han og Zeca centralt bliver for light, og Zeca vil vi ikke undvære. Populært sagt er der for lidt slut-produkt på Falk.

    Han kæmper bravt og hare en fantastisk teknik, men dette er for langt mellem de kampafgørende aktioner.

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #488
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvorfor er det lige at vi tror der kommer færre skader i den nye sæson?? Sandsynligheden for skader stiger jo ret meget for spillere der allerede har været igennem et langt skadesforløb. Dermed er chancerne for skader ret beset større i næste sæson, end de var på samme tidspunkt sidste år...

    Hvis ikke truppens kvalitet bliver bredere, så tror jeg ikke på guld til næste år. Vi skal simpelthen kunne håndtere nogle skader når modstanderen er fx AGF...

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #489
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Hvorfor er det lige at vi tror der kommer færre skader i den nye sæson?? Sandsynligheden for skader stiger jo ret meget for spillere der allerede har været igennem et langt skadesforløb. Dermed er chancerne for skader ret beset større i næste sæson, end de var på samme tidspunkt sidste år...
    Man kan jo håbe, at man er blevet klogere. Man kan i hvert fald læse i dag, at vi har haft eksterne konsulenter til at kigge tingene igennem, og at selvom nogle skader må betegnes som uheld (wind, Boile) så er der sket fejl andre steder. Nærmere beskrivelse af disse indgår ikke.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #490
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Man kan jo håbe, at man er blevet klogere.
    Man kan blive klogere, og uheld kan man aldrig gardere sig helt imod, men nogle spillere er jo slet og ret mere disponerede for skader end andre. Boilesen er et eksempel.
    Sidst redigeret af cybamerc : 21.07.20 kl. 17:03

  17. #491
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Man kan blive klogere, og uheld kan man aldrig gardere sig helt imod, men nogle spillere er jo slet og ret mere disponerede for skader end andre. Boilesen er et eksempel.
    Du har selvfølgelig ret mht at være mere disponibel for skader. Bjelland og Fischer ser bestemt sådan ud. Mht Boile så har han så vidt jeg husker ikke været ret meget ramt i FCK udover denne skade, som man selv betegner som rent uheld.

    Derudover har vi tidligere set, at man har kunne få ret godt styr på bestemte skadestyper hos visse spillere bl.a. Nicolai Jørgensen.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #492
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Du har selvfølgelig ret mht at være mere disponibel for skader. Bjelland og Fischer ser bestemt sådan ud. Mht Boile så har han så vidt jeg husker ikke været ret meget ramt i FCK udover denne skade, som man selv betegner som rent uheld.
    Det er ikke kun tiden i FCK, der er interessant i denne sammenhæng.

    Skadeshistorikkerne på Transfermarkt er ikke vældig præcise, men det kan give en indikation af niveauet. Boilesen har umiddelbart registreret væsentlig flere skader end gennemsnittet: https://www.transfermarkt.co.uk/nico.../spieler/69642

  20. #493
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Du har selvfølgelig ret mht at være mere disponibel for skader. Bjelland og Fischer ser bestemt sådan ud. Mht Boile så har han så vidt jeg husker ikke været ret meget ramt i FCK udover denne skade, som man selv betegner som rent uheld.

    Derudover har vi tidligere set, at man har kunne få ret godt styr på bestemte skadestyper hos visse spillere bl.a. Nicolai Jørgensen.
    Vi må jo også være realistiske med henblik på næste sæson. Jeg ved mange nærmest gerne vil udskifte 2 tredje dele af holdet, men det kommer jo ikke til at ske :). Så selvfølgelig skal vi da være optimistiske og håbe de "skadet" spillere kommer tilbage og performer når vi nu ved, hvor højt et niveau både Fischer og Boilesen F.eks. har. Alternativet kunne jo også bare være at vi alle konkluderet at næste sæson allerede er "Doomed" på forhånd.

    Jeg syntes dog det er rimelig klart, hvilke spillere vi skal af med og de er allerede nævnt tidligere. Det eneste der irriterer mig på vej ind i den nye sæson er at vi har en "Afdanket" forsvarsspiller i form af Bjelland til en guldrendet kontrakt vi ikke kan komme af med. Et er alle hans småskader, men være endnu er det måden han performer på når han så er på banen. Det er skræmmende at hans niveau er faldet så meget. Jeg håber da han modbeviser mig i næste sæson, men jeg tvivler.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #494
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg ser 4-5 tilgange.

    Målmænd: jeg er tilfreds og ryger Gryte, så kan man hente en ny

    Venstre back: Boile og Bengtsson er ok for mig. Boile er forhåbentlig størstedelen sf sæsonen og Bengtsson er en fin backup (Oviedo ryger). Vi kan lave en udskiftning senere og vi kan alligevel ikke udskifte halvdelen af holdet

    Højre back: jeg er tilfreds med Varela og Bartolec. Sidstnævnte kan kun forbedre sig og Varela er altså god

    Centralt forsvar: tja Nelsson er god, Papa kan jeg sagtens acceptere som backup og Bjelland ser desværre færdig ud. Her skal vi have en klassespiller ind

    Centralt midt: Zeca, Stage og Mudra. Egentlig ok fordi jeg tror Mudra bliver klasse. Falk kan spille her, men tror han ryger på kanten og Mudra centralt i vores stærkeste opstilling. Jeg mangler af og til noget power herinde.

    Kanterne: Falk, Fischer, Biel. Thomsen er færdig og det ville være fedt med en klassespiller

    Angreb: N’Doye er færdig. Kaufmann ikke klar og jeg kan egentlig meget godt li’ Santos (af en eller anden grund). Jeg er begyndt at tænke Gytkjær kunne bruges, han er en goalgetter og det mangler vi. Ellers er Wind, Kaufmann, Santos og Daramy egentlig ikke dårligt, men der mangler bare mål

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #495
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af jasonpo nr. 1 Se meddelelser
    Jeg tror også det kunne være på tide at Falk kommer videre. Han og Zeca centralt bliver for light, og Zeca vil vi ikke undvære. Populært sagt er der for lidt slut-produkt på Falk.

    Han kæmper bravt og hare en fantastisk teknik, men dette er for langt mellem de kampafgørende aktioner.
    Jeg er meget uenig - jeg FRYGTER at Falk ryger afsted nu, selvom jeg (som mange andre herinde) har god fidus til Mudri. Jeg synes faktisk at vores centrale midtbane p.t. er fremragende besat i både bredde og dybde, hvilket i øvrigt er ret paradoksalt sammenholdt med resultaterne her i foråret! I nyere tid har det jo ganske ofte været et usammenspillet, for svagt eller mismatched midtbanemakkerpar som har været kilde til vore kvaler, men det mener jeg bestemt ikke at det er i øjeblikket.

    Grunden til at det nogensinde kan komme på tale at Falk/Zeca ikke leverer godt nok eller er "for light", er er nok fordi vi ikke har haft en eneste konsistent velspillende kantspiller siden Skov smuttede, hvilket måske kan foranlede nogle til fejlagtigt at pege fingre ad de to centrale midtbanespillere.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •