Side 58 af 184 FørsteFørste ... 8485556575859606168108158 ... SidsteSidste
Viser resultater 856 til 870 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #856
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Før vi generaliserer for meget, så må jeg lige påpege at der er mange katolikker og muslimer der ikke hader homoseksuelle...

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #857
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren
    Tro mig, han tror på, at bøsser rådner op i helvede.

    .... hvis han virkeligt tror på det - hvilket må bero på en antagelse - så kunne han jo bare have taget det armbånd på, og ladet det være op til Gud når den dag er inde. Jeg må melde mig ind i koret, at det må være en etisk Og moralsk målsætning for FCK, at klubben og spillerne opfører sig moralsk uantasteligt til hver en tid. Spillerne har en kæmpe indflydelse på unge fans, og hvis vi bare kan have en lille indflydelse på, at en ny generation er bare en smule mindre homofobisk eller racistisk, så er det en sejr i sig selv.
    Sidst redigeret af vandr : 06.08.20 kl. 11:17
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

  4. #858
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Før vi generaliserer for meget, så må jeg lige påpege at der er mange katolikker og muslimer der ikke hader homoseksuelle...
    Det er jeg helt med på, og jeg beklager med det samme, hvis det blev opfattet sådan.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. #859
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Helt enig. Der går uden tvivl masser af homofober rundt i de danske klubber. Men der går kun én rundt, som åbent erklærer sig som modstander af den anti-homofobi-kampagne, som de alle deltog i, og nu er han blevet FCK-spiller, så ham forholder jeg mig naturligvis til.

    Seriøst du bevæger dig på dybt vand Garneren. Stop dig selv...

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #860
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Seriøst du bevæger dig på dybt vand Garneren. Stop dig selv...
    Jeg kan sagtens bunde her, hvor jeg står. Forklar gerne, hvad du mener.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #861
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Med tilgangen af Niarn er det tid til at få renset ud i scouting afdelingen.

    Vi skal styrke os organisatorisk alligevel efter at Johan Lange har forladt os.
    Jeg havde nok håbet på at vi kunne styrke vores forbindelser til Aston Villa, og måske leje spillere af dem, når vi selv ikke havde talenter på en given position.
    Omvendt kunne Aston Villa være et godt sted at tage hen, når FCK blev for små. Har frygtet at de tog Zeca og Wind i dette vindue og Nelsson i næste.

    Vi skal bruge som vinder om Frank Arnesen i sin storhedstid i PSV. En der har internationale forbindelser og er agtet i udlandet. Det kunne være Søren Lerby, som er en gammel københavnerdreng.
    Vi kunne samtidig få Michael Manniche ind som scout i Portugal, hvor han stadig har en stor stjerne, og han åbne markedet for talentfulde brasilianere, der drømmer om en europæisk karriere.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #862
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg forstår faktisk godt rationalet bag indkøbet af Wilczek. Han er måske ikke en top-angriber eller super-tekniker, men jeg synes, at købet illustrerer, at man tror på de unge spillere som Wind og Kaufmann, men at man har brug for noget rutine og "man-ved-hvad-man-får", som immervæk scorede 17 mål i 18 kampe i efteråret (og prisen var, som jeg forstår det, lav).
    .........William Kvist RAUS!!!!

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #863
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af tordenstøvle Se meddelelser
    Jeg forstår faktisk godt rationalet bag indkøbet af Wilczek. Han er måske ikke en top-angriber eller super-tekniker, men jeg synes, at købet illustrerer, at man tror på de unge spillere som Wind og Kaufmann, men at man har brug for noget rutine og "man-ved-hvad-man-får", som immervæk scorede 17 mål i 18 kampe i efteråret (og prisen var, som jeg forstår det, lav).
    Købet illustrerer vel netop, at man ikke har tillid til de nuværende angribere. Vi har nu fem angribere, det ,tror jeg aldrig, er sket før i historien, så det er da i den grad udtryk for mistillid, at man vælger fem mand til 1 eller 2 pladser. Det er uanset kombination rigtig mange penge, man sætter på bænken.

    Hvis ikke vi meget snart kommer af med en angriber, så giver det her absolut ingen mening.

    Billigt det er ikke rigtigt. 900.000 Euro godt seks mio. kr. afskrevet over tre år, og manden får formentlig løn selvom han burde betale kontingent. Det betyder givet, at han hvert år belaster økonomien (drifts resultatet) lige så meget som N'Doye ville have gjort. Jeg siger ikke , at vi skulle have forlænget med N'Doye, men når man bruger den slags penge, skal man have den slags kvalitet - og ikke no names.

    Det er for mig; Panik, udtryk for mangel på investerings villighed, perspektivløst og uambitiøst.

    KOM NU - VI ER FCK ... FOR POKKER DA!
    Goldbæks Højrefod

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #864
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvis man ser bort fra hans blottede fortid i bøf, så må vi alle jo indrømme at vi køber en angriber, som ved hvor målet står og som skaber noget frygt i modstandernes felt. Han kommer til for ikke ret mange penge, som giver mig et håb om at man så kan bruge disse midler på andre positioner på banen. Stiller vi i den opstilling som vi spillede i går, så synes jeg faktisk at Wilczeks profil passer meget godt til den forreste position, og så med Wind bagved. Samtidig giver man Kauffman en rutineret mand, som han kan lære af indtil han om et år eller to slår til og bytter rollen som sub ud med Wilczeks førsteangriberrolle.
    Det som gør denne tranfer svær at synke er jo hans fortid. Og fortiden er jo bare svær at løbe fra, men objektiv set, synes jeg på bunden, at det giver mening.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #865
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Årh, for pokker da. Jeg ved sgu ikke, hvad jeg skal mene om det køb. Vi erstatter en klublegende og all-time-topscorer med en tidligere Brøndbyspiller, som jeg stærkt tvivler på kan løfte holdet - og Parken - på samme måde som alene N'Doyes indhop gjorde mod FCN, da Damen var med til at sikre os sølvet.

    Jeg er med på, at Damen N'Doye ikke var en helt let spiller for Ståle. Hans fysik haltede, og man kan fornemme på Ståle, at det ikke bare var benene, der skulle være på plads - humøret skulle helst også være det, for at alt spillede for den store Damen. Og ja, Damen N'Doye er 35, Wilczek er 32 - lidt endnu. N'Doye har en alvorlig skade imod sig. Wilczek har ikke. Men en tre-årig kontrakt til en trods alt aldrende angriber, som man vel reelt ikke aner om passer ind i truppen er...modigt. Eller måske endda dumdristigt.

    Talmæssigt ligger de to spillere dog vanvittigt tæt på hinanden i forhold til antal scorede mål. Hvor Wilczek i snit har brugt 133 minutter per mål, tog det Damen 134 min. Begge imponerende tal, der kun er overgået af Ebbe Sands 130 minutter. Men...har sgu helt ærligt ikke fulgt meget med i Wilczeks gøren og laden. Såehm er der en venlig sjæl eller to, der kan give lidt indsigt i:

    - Hvad har han vist internationalt?
    - Hvad vil han betyde for vores angrebsspil fremadrettet? Vi må formode, at han og Wind er tiltænkt på toppen med Kaufmann og Daramy som subs og Santos må være på vej væk.
    - Kræver det her, at vi igen tænker i anden formation, eller vil han passe som fod i hose i Ståles klassiske 4-4-2 med forhåbentligt stærke kantspillere?

    Anyone?
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  18. #866
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Købet illustrerer vel netop, at man ikke har tillid til de nuværende angribere. Vi har nu fem angribere, det ,tror jeg aldrig, er sket før i historien, så det er da i den grad udtryk for mistillid, at man vælger fem mand til 1 eller 2 pladser. Det er uanset kombination rigtig mange penge, man sætter på bænken.

    Hvis ikke vi meget snart kommer af med en angriber, så giver det her absolut ingen mening.

    Billigt det er ikke rigtigt. 900.000 Euro godt seks mio. kr. afskrevet over tre år, og manden får formentlig løn selvom han burde betale kontingent. Det betyder givet, at han hvert år belaster økonomien (drifts resultatet) lige så meget som N'Doye ville have gjort. Jeg siger ikke , at vi skulle have forlænget med N'Doye, men når man bruger den slags penge, skal man have den slags kvalitet - og ikke no names.

    Det er for mig; Panik, udtryk for mangel på investerings villighed, perspektivløst og uambitiøst.

    KOM NU - VI ER FCK ... FOR POKKER DA!
    Vi kan jo læse situationen forskelligt. Jeg ser det som et udtryk for et tiltro til Wind/Kaufmann, men at man ikke vil forcere udviklingen gennem at være for afhængige af, at de er klar og præsterer hver gang. Deri mener jeg, der ligger et hensyn til deres udvikling. Både Wind og Kaufmann har haft deres skader, så det er måske også vigtigt ikke at drive rovdrift på dem i en kommende presset sæson/periode med forhåbentlig mange kampe og behov for solide præstationer hver gang.

    Jeg tror, som du også nævner, at der kan ligge et farvel til Santos implicit i denne handel, men det må tiden jo vise.

    Mht. prisen, er det jo svært at vurdere, hvad man kunne få for 6 mill. kr., hvis det er prisen. Men hvis dét er prisen for 15-20 mål pr. sæson, tænker jeg, at det er godt givet ud...
    .........William Kvist RAUS!!!!

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #867
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Købet illustrerer vel netop, at man ikke har tillid til de nuværende angribere. Vi har nu fem angribere, det ,tror jeg aldrig, er sket før i historien, så det er da i den grad udtryk for mistillid, at man vælger fem mand til 1 eller 2 pladser. Det er uanset kombination rigtig mange penge, man sætter på bænken.

    Hvis ikke vi meget snart kommer af med en angriber, så giver det her absolut ingen mening.

    Billigt det er ikke rigtigt. 900.000 Euro godt seks mio. kr. afskrevet over tre år, og manden får formentlig løn selvom han burde betale kontingent. Det betyder givet, at han hvert år belaster økonomien (drifts resultatet) lige så meget som N'Doye ville have gjort. Jeg siger ikke , at vi skulle have forlænget med N'Doye, men når man bruger den slags penge, skal man have den slags kvalitet - og ikke no names.

    Det er for mig; Panik, udtryk for mangel på investerings villighed, perspektivløst og uambitiøst.

    KOM NU - VI ER FCK ... FOR POKKER DA!
    Altså lige det med 5 angribere skete også i netop overståede sæson da Damen var her, så mere historisk er det heller ikke.

    Alle skriger på en ny signing til angrebet, men når der kommer en, så er det udtryk for manglende tillid til dem vi har. Jeg kunne forstå hvis vi havde lavet en kæmpe signing, så havde det været mangel på tillid. Kamelen er højst sandsynlig god for en del mål, indtil de unge har udviklet sig nok til at overtage hans plads. Hans alder indikerer også og det er sådan forløbet er tænkt og Kamelen er sikkert indforstået med det mod en længere kontrakt.

    Og lad os med det samme blive enige om at beløbet kan ende oppe omkring de 900.000 euro, men ikke er det endnu. Som jeg hørte Ståle så handlede det om hvordan man regner. De 900.000 er hvis alle klausuler indregnes. De 2 mill er sikkert det de har givet som start.
    M

  21. #868
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    48

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    For en uge siden havde vi 5 angribere. Hvilket på ingen måde er unormalt for hold der spiler europæisk. Der er stor tillid til vores nuværende angribere ellers have de vel ikke spillet i så vigtig en kamp som i går. Der er kæmpe perspektiv i at have en 3 spillere på 18, 19 og 21 år og det giver god menig at have et par mere erfarne spillere også. En spiller der gennem flere år har scoret mål på samlebånd i superligaen, giver fin mening at få ind, når man nu ikke kunne blive enige med 1. valget og prisen ser også ud til at være fair. Men for helvede.... det er Wilczek. Havde det så bare været Andreas Skov...

  22. #869
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    134

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Vi havde 6 angribere i efteråret: Wind, Doye, Pieros, Daramy, Santos, Bendtner

  23. #870
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    234

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Enig. Med i regnestykket må man også tage det faktum, at Ståle rent faktisk ikke er tonedøv. Han ved udemærket at det er en kontroversiel signing, men Ståle har åbenbart vurderet, at den vil hjælpe ham til at nå det fuldstændig altoverskyggende mål for næste sæson: GULD. Jeg tror simpelthen ikke Ståle kan overleve en sølvmedalje mere.
    h

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •