Side 61 af 184 FørsteFørste ... 11515859606162636471111161 ... SidsteSidste
Viser resultater 901 til 915 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #901
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvis Zanka kommer hjem, får vi på papiret noget nær en perfekt defensiv kæde i næste sæson:
    Kalle
    Varela - Nilsson - Zanka - Boile

    Sådan en kæde - hvis de kan holde sig nogenlunde skadesfri - vil sammen med Zeca på den defensive midt, kunne give optimale betingelser for at give vores offensiv ro og sikkerhed til at turde angribe.


  2. #902
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvis Zanka kommer hjem, så går den i bukserne på mig. Sir det bare...


  3. #903
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Virker til at Ståle går hårdt efter sikre løsninger i forbindelse med truppen til næste sæson. Med Zanka (forhåbentligt) og Wilczek så har man fået styrket den centrale akse på holdet som tidligere har vist, at det er vejen til guld. På papiret havde vi det i sidste sæson, men for mange skader til Ndoye og Bjelland ødelagde den akse. Det må være tanken at have Zanka og Nillson som første valg og at Sotte bliver skippet til Sverige. To aldrene backups er måske ikke det bedste, men kan gøre rotation mere muligt så Nillson ikke skal spille 55 kampe næste sæson. Med pauser her og der, så vil han sikkert kunne højne sin pris til et slag næste sommer.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #904
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Selvfølgelig er det problematisk, det kan der vel næppe være to meninger om. - Men det at tvinge spillerne til at fremme et politisk budskab, er efter min mening i sig selv problematisk.

    I sig selv er det jo fint nok at snakke højt om at være modstander af racisme og homofobi. Problemet opstår når sporten bliver inddraget i anden politik. Tag som eksempel, Zanka som skal hylde det tyrkiske militær for nogle mildest talt humanitært tvivlsomme aktioner.
    Argumentet er det samme, i fører jeres politik, så fører vi vores. - Dette tillægger åbenlyst spillerne nogle holdninger de ikke nødvendigvis har.

    Hvis man kommer fra et land som Polen, eller nogle af de andre lande øst for "tæppet" har de fleste jo set hvordan sporten ofte har gået partiets ærinde, og som jeg læser det, var det mestendels det Wilczek var imod.

    Sportsligt må jeg også sige at jeg er ganske lunken, og især efter "stortransfer" og "transferbombe" udtalelserne.
    Helt enig. Vi er meget hastigt på vej ind i en kultur, hvor der kun eksisterer ét sæt korrekte meninger, og hvor sportsstjerner bliver testet på disse. Det ser grimt ud, når det er i udlandet som med Zanka, og det ser helt ærligt også grimt ud herhjemme, selv om vi ofte ikke selv kan se det. Synes, regnbuefarvede initiativer er fantastiske. Ikke mindst i en sportsgren, der officielt ikke eksisterer mandligt homoseksuelle i...(!). Men det virker ret søgt at presse holdningen ned over samtlige spillere uanset kulturel baggrund. Og det stiller spillerne i nogle ubehagelige dilemmaer som f.eks. Zanka, der kan vælge enten at blive anset som en idiot/forræder/whatever i Tyrkiet eller i Danmark. Det er hverken fair eller specielt åbensindet. Vi hylder forskelligheder, men tillader dem på ingen måde. Det er helt igennem skingert.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #905
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    "Plug n play spiller"....det må være dagens bedste oneliner om Wilczek!...håber du får ret..

    dog et lille caveat...når den nye sæson starter har man et VAR plugin og det skal Wilczek tage højde for i felterne.
    ...og Bjelland i den anden ende.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #906
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ifølge et lokalmedie i Bologna, kigger Bologna på Wind:

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-transfermaal/

    Transferprisen skulle ifølge mediet være 75 millioner kroner (håber ikke vi sælger for den pris...), men Bolognas budget er kun 41 millioner kroner. Santander kunne være på vej ud for at skabe mere plads i budgettet.

  10. #907
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Ifølge et lokalmedie i Bologna, kigger Bologna på Wind:

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-transfermaal/

    Transferprisen skulle ifølge mediet være 75 millioner kroner (håber ikke vi sælger for den pris...), men Bolognas budget er kun 41 millioner kroner. Santander kunne være på vej ud for at skabe mere plads i budgettet.
    Ståle nævnte så sent som i marts, at der ikke var nogen grund til at sælge Wind nu for småpenge, når han kan sælges senere henne for 15-20 mio. euro: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...llioner-kroner

    Det ville i så fald betyde, at transferstrategien er lavet om.

    Jeg tror, at den helt store strategi er, at få Jonas Wind helt op i omdrejninger i den kommende sæson, få ham til at brænde banen af, så han kommer med i Hjulmands EM trup. Og så ryger han jo desværre nok næste sommer, hvilket giver mening, da han jo helt tydeligt for enhver er for god til Danmark. Meeen så ryger han for 100 mio. + :)


  11. #908
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Ifølge et lokalmedie i Bologna, kigger Bologna på Wind:

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-transfermaal/

    Transferprisen skulle ifølge mediet være 75 millioner kroner (håber ikke vi sælger for den pris...), men Bolognas budget er kun 41 millioner kroner. Santander kunne være på vej ud for at skabe mere plads i budgettet.
    De må da have fået en pastaskrue galt i halsen. Jf. hvad Wind allerede har præsteret nationalt, såvel som internationalt, samt det faktum at han er udstyret med en lang kontrakt (den kunne man allerede nu vurdere om den ikke skulle gøres længere, og samtidig gøre ham til én af de bedst betalte), så er vi på +100 mio. kr. allerede.

    Jeg vil bestemt ikke være overrasket over at se ham som starter for Hjulmands landshold, ved næste års slutrunde. Så god er han.

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #909
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jonas Wind skal da ingen steder nu. Så skal vi i hvert fald have Andreas Skov Olsen og Santander samt en stor, stor pose penge! Det er måske ikke helt urealistisk, at Bologna tilbyder netop de to, da begge kan være på vej ud og FCK samtidig har vist interesse, meeeeeen.

    I øvrigt sjovt hvis Zanka kommer hjem. Det er selvfølgelig en drømmesigning, men Zanka og nr 9 på hold sammen ovenpå de drabelige dueller... Jeg skal se mere træning på 10'eren så!
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #910
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Ståle nævnte så sent som i marts, at der ikke var nogen grund til at sælge Wind nu for småpenge, når han kan sælges senere henne for 15-20 mio. euro: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...llioner-kroner

    Det ville i så fald betyde, at transferstrategien er lavet om.

    Jeg tror, at den helt store strategi er, at få Jonas Wind helt op i omdrejninger i den kommende sæson, få ham til at brænde banen af, så han kommer med i Hjulmands EM trup. Og så ryger han jo desværre nok næste sommer, hvilket giver mening, da han jo helt tydeligt for enhver er for god til Danmark. Meeen så ryger han for 100 mio. + :)

    Enig; Bologna må kigge alt de vil, men det ville være idioti at sælge nu (så får Ståle Rauss med garanti et nyt medlem).
    En Wind i mindst samme form som før skaden har kæmpe potentiale også på et internationalt niveau.

    Det er nu vi skal sætte guldholdet for næste sæson uden at ryste på hånden.
    Tænk sig en voldsom central akse vi kan have; Kalle, Nilsson-Zanka(?), Zeca-Falk, Wind, Wilczek.
    Sidst redigeret af Ezen : 07.08.20 kl. 12:29

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #911
    Tilmeldingsdato
    Jun 2019
    Indlæg
    12

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Enig; Bologna må kigge alt de vil, men det ville være idioti at sælge nu (så får Ståle Rauss med garanti et nyt medlem).
    En Wind i mindst samme form som før skaden har kæmpe potentiale også på et internationalt niveau.

    Det er nu vi skal sætte guldholdet for næste sæson uden at ryste på hånden.
    Tænk sig en voldsom central akse vi kan have; Kalle, Nilsson-Zanka(?), Zeca-Falk, Wind, Wilczek.
    ... Helt enig!

    Og så kan den centrale akse krydres med Fischer og Biel i hopla på kanterne og Boile og Varela der kommer udenom. Og så en Kalle på kassen! Kæft det kan blive godt, hvis vi bare kan få en lille smule kontinuitet!

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #912
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg må sige, at med rygtet om Zanka, begynder der at tegne sig et tydeligt mønster i det Ståle har gang i. Jeg er 110% sikker på, at Ståles fokus er på ledelse på holdet, særligt den verbale ledelse. Det er simpelthen et sted hvor han ser de største problemer i truppens sammensætning. Efter den første kamp uden tilskuere, den mod Horsens hvor holdet lignede en flok små drenge, talte Kenneth Emil Pedersen om den manglende verbale ledelse under kampen, noget der overraskede ham meget. Horsensspillerne adresserede og der koleriske træner talte om det samme, manglende ledelse, verbal tilstedeværelse og energi var de termer de hæftede på FCK.
    Som jeg ser det, så henter Ståle netop spillere ind nu, der kan lede holdet på banen, ikke primært som eksempel som Zeca, men også verbalt som Zanka og på sigt nok polakken. Når Fischer forhåbentligt snart er tilbage, så vil holdet have 3-6 klare ledere på banen, med Zanka og Zeca i front og polakken, Fischer, Bjelland og Boilesen som sekundanter, til at styre spillet og presset, og lette trykket på de mange unge spillere. Det er jeg ret sikker på, er målet med dette vindue, hvilket umiddelbart virker fornuftigt, når man ikke bare kan skifte 10-15 spillere, som ellers kunne være alternativet.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #913
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg må sige, at med rygtet om Zanka, begynder der at tegne sig et tydeligt mønster i det Ståle har gang i. Jeg er 110% sikker på, at Ståles fokus er på ledelse på holdet, særligt den verbale ledelse. Det er simpelthen et sted hvor han ser de største problemer i truppens sammensætning. Efter den første kamp uden tilskuere, den mod Horsens hvor holdet lignede en flok små drenge, talte Kenneth Emil Pedersen om den manglende verbale ledelse under kampen, noget der overraskede ham meget. Horsensspillerne adresserede og der koleriske træner talte om det samme, manglende ledelse, verbal tilstedeværelse og energi var de termer de hæftede på FCK.
    Som jeg ser det, så henter Ståle netop spillere ind nu, der kan lede holdet på banen, ikke primært som eksempel som Zeca, men også verbalt som Zanka og på sigt nok polakken. Når Fischer forhåbentligt snart er tilbage, så vil holdet have 3-6 klare ledere på banen, med Zanka og Zeca i front og polakken, Fischer, Bjelland og Boilesen som sekundanter, til at styre spillet og presset, og lette trykket på de mange unge spillere. Det er jeg ret sikker på, er målet med dette vindue, hvilket umiddelbart virker fornuftigt, når man ikke bare kan skifte 10-15 spillere, som ellers kunne være alternativet.
    Du mener simpelt hen, at bl.a. Wilczek skal ind og styre holdet fra dag ét? Puha. Det bliver værre og værre.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #914
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Du mener simpelt hen, at bl.a. Wilczek skal ind og styre holdet fra dag ét? Puha. Det bliver værre og værre.
    Nej, som jeg skriver, så mener jeg på sigt.

  24. #915
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Nej, som jeg skriver, så mener jeg på sigt.
    Ok, du skriver begge dele i sidste afsnit, kan jeg se. Jeg kan stadig ikke forlige mig med, at han skal spille nogen som helst rolle.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •