Side 146 af 184 FørsteFørste ... 4696136143144145146147148149156 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,176 til 2,190 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2176
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Er jeg den eneste, der sidder med følelsen af, der sprænger nogle bomber snart?
    Jeg tror Ståle overrasker og handler stort ind her til slut. Ankersen er 99,9% sikker. Men jeg er stensikker på, at der kommer mindst 2 spillere yderligere!

    Jeg frygter lidt, at den ene er Schöne, men igen, hvis vi skal til at spille 4-2-3-1 ..
    Så er Zeca + Schöne ikke helt dum, og kantspilleren som vi så gerne vil have blive Falk!
    Og så må Zanka være den anden!
    Sidst redigeret af jranja : 26.09.20 kl. 05:53

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2177
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.bt.dk/superligaen/fck-ba...te-til-spanien

    Varela på vej til Alaves på leje med forkøbsret.

  4. #2178
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Er de her lange kontrakter ikke også bare et udtryk for, at man økonomisk strækker lønbelastningen over flere budgetår? Som i, hvis vi skulle lande Anker på en treårig, ville hans lønkrav måske være større og belaste budgettet mere i den kortere periode? Ståle skaber vel lidt luft til, at lønne flere spillere for “de samme penge”. Ikke at jeg undsiger indkøbspolitikken ift. fx Kvist, Pierre og Bjelland, for det virker jo alligevel til, at de er købt dyrt nok ind.

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #2179
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Er de her lange kontrakter ikke også bare et udtryk for, at man økonomisk strækker lønbelastningen over flere budgetår? Som i, hvis vi skulle lande Anker på en treårig, ville hans lønkrav måske være større og belaste budgettet mere i den kortere periode? Ståle skaber vel lidt luft til, at lønne flere spillere for “de samme penge”. Ikke at jeg undsiger indkøbspolitikken ift. fx Kvist, Pierre og Bjelland, for det virker jo alligevel til, at de er købt dyrt nok ind.
    Det kan sagtens være, men om det er en god ide er et andet spørgsmål. Det betyder jo bare at de spiser af lønbudgettet i fremtiden, hvor de reelt er ubrugelige. Vi kan simpelthen ikke bruge Bjelland som standard fordi det kommer nok bag på de fleste, at han som 31 årig er færdig.

    Ankersen kommer ikke hjem som pensionist, han kommer hjem til KBH fordi han elsker byen og klubben. Det var ret tydeligt, at han var vild med at være her og selvom det ikke var meningen, så har Ståle vel set at man kan bytte Varela ud med Ankersen og endda få lidt kroner i kassen...

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #2180
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Er jeg den eneste, der sidder med følelsen af, der sprænger nogle bomber snart?
    Jeg tror Ståle overrasker og handler stort ind her til slut. Ankersen er 99,9% sikker. Men jeg er stensikker på, at der kommer mindst 2 spillere yderligere!

    Jeg frygter lidt, at den ene er Schöne, men igen, hvis vi skal til at spille 4-2-3-1 ..
    Så er Zeca + Schöne ikke helt dum, og kantspilleren som vi så gerne vil have blive Falk!
    Og så må Zanka være den anden!
    Hvordan ser det egentlig ud med Lerager i Genoa, spiller han? Såfremt vi skulle sprænge en bombe og hente flere af danskerne i Genoa så jeg hellere det blev ham.. Han har noget af den fysiske gennemslagskraft holdet mangler samtidig med at han er udemærket på bolden.. Selvfølgelig har han ikke Falks kreativitet, men tror at vi som hold ville gavnes mere af en type som Lerager end en type som Schøne, der halter lidt fysisk (i hvert fald på fart)..

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #2181
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    Hvor har du set det?

    Det kunne være denne artikel:.

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...rer-bedre-i-sl

    *En anden ting er, at vi finder et midtstopperpar, der er rigtig stabile. Noget andet er, at Falk, Zeca og Stage eller hvem det er, kommer op i et lidt højere tempo.

    ..men svært at vide om Ståle mener kun internt..omvendt hvis der skal 3 mand i "rotation" (pga skader) ved siden af Nelsson så skulle man nok lede eksternt...Zzzzzanka

  11. #2182
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Jeg kan rigtig godt lide Peter Ankersen. Han kender systemet, passer godt ind i vores måde at spille på og har faktisk deltaget i 19 Serie A kampe i sidste sæson, så han burde være nogenlunde i form. Derudover er han nok stærkt motiveret for at spille sig til EM om et år. Min eneste bekymring er hvis vi smider en 4 årig kontrakt, så kan vi nemt komme til at ende som Bjelland. Hvor god er Ankersen rent faktisk om 3-4 år når han rammer 33-34 års alderen. Falder motivationen efter EM 2021 / VM 2022? Ender han some en ældre spiller, der blot spiller for at forlænge karrieren mest muligt? Det er svært at komme af med spillere over 30, der ikke præsterer...
    Jeg har også haft den tanke.Fandt så frem til at Lars Jacobsen i sin 2. Fck periode var her da han var 32-35 år (hvorefter han han tog 2 år i Frankrig før han stoppede).
    Så der findes vel heldigvis også eks på det kan gå godt.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #2183
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hvordan ser det egentlig ud med Lerager i Genoa, spiller han? Såfremt vi skulle sprænge en bombe og hente flere af danskerne i Genoa så jeg hellere det blev ham.. Han har noget af den fysiske gennemslagskraft holdet mangler samtidig med at han er udemærket på bolden.. Selvfølgelig har han ikke Falks kreativitet, men tror at vi som hold ville gavnes mere af en type som Lerager end en type som Schøne, der halter lidt fysisk (i hvert fald på fart)..
    Hvis du går ind på spilleren på Transfermarkt.com og trykker Stats>All seasons kan du se, hvor mange kampe en given spiller har spillet. I Leragers tilfælde startede han inde i sæsonens første og eneste kamp. Sidste sæson var han fast indtil han fik en skade, som holdt ham ude. Han fik derfor kun fuld tid igen helt til slut i sæsonen.

    Han er klart udenfor rækkevidde, hvis han spillere mere eller mindre fast for Genoa i sin bedste alder.

  14. #2184
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Det kunne være denne artikel:.

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...rer-bedre-i-sl

    *En anden ting er, at vi finder et midtstopperpar, der er rigtig stabile. Noget andet er, at Falk, Zeca og Stage eller hvem det er, kommer op i et lidt højere tempo.

    ..men svært at vide om Ståle mener kun internt..omvendt hvis der skal 3 mand i "rotation" (pga skader) ved siden af Nelsson så skulle man nok lede eksternt...Zzzzzanka
    Jeg er desværre overbevist om, at der tænkes internt.

    CS har forøvrigt lagt et interview op med Frederik Leth, hvor de direkte spørger om der er noget spændende på vej. Her henviser Leth til, at Ståle "teasede lidt for at vi godt kunne kigge på en profil til kanten". Det tolker jeg ret meget som, at der med stor sandsynlighed bliver hentet en spiller på den position. Det er selvfølgelig ærgerligt, hvis det "bare" er Ankersen som der snakkes om.

  15. #2185
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Så blev det officielt, Ankersen er tilbage
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ankersen-hjem/


  16. #2186
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    Så blev det officielt, Ankersen er tilbage
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ankersen-hjem/

    Det er bestemt en forstærkning på positionen, velkommen tilbage Anker!
    Jeg ser meget frem til dine mange raids langs kanten og ditto indlæg til vores nu 2 store fyre ved stolperne :)

  17. De følgende 12 brugere er enige:

  18. #2187
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Fint Ankersen kommer hjem, men det er sgu lidt sjovt Ståle har en tendens til at hente tidligere FCK til klubben F.eks. i form af Bengtsson / Oviedo og nu Ankersen.

    Måske et tegn på at de spillere han henter ikke har været så gode til at tilegne sig Ståles system.

  19. #2188
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Er jeg den eneste, der sidder med følelsen af, der sprænger nogle bomber snart?
    Jeg tror Ståle overrasker og handler stort ind her til slut. Ankersen er 99,9% sikker. Men jeg er stensikker på, at der kommer mindst 2 spillere yderligere!

    Jeg frygter lidt, at den ene er Schöne, men igen, hvis vi skal til at spille 4-2-3-1 ..
    Så er Zeca + Schöne ikke helt dum, og kantspilleren som vi så gerne vil have blive Falk!
    Og så må Zanka være den anden!

    Ja, der burde ske mere!
    Skal vi kaste brænde på bålet, så er vi jo sportsligt slet ikke i mål med nuværende trup hvis vi skal se på de mål vores stor investor selv kommer med:

    - 12/9-2020 (På bagkant af "Sisto affæren")
    https://www.bt.dk/superligaen/klar-t...til-solbakken:
    »Vi lytter altid til, hvad Ståle (Solbakken, red.) siger. Der skal meget til, før vi afviser ham, fordi det er ham, som har det ansvar,« forklarer Lars Seier Christensen.
    Han påpeger, at udsigten til en potentielt nemmere vej ind i de europæiske turneringer gør det endnu mere sandsynligt, at FCK vil være villige til at sende millioner ud efter spillere, der kan forstærke holdet.
    »Vi ved alle sammen, at denne her sæson er meget vigtig, fordi den giver en noget nemmere vej til at kunne kapitalisere på vores investeringer. Derfor vil vi være åbne, hvis der kommer det rigtige. Det viste vi også med Sisto,« siger han og tilføjer:
    »Står vi med det helt rigtige, er vi klar igen.«

    7/3-2019:
    https://finans.dk/investor/ECE112360...re/?ctxref=ext
    På pressemødet understregede Lars Seier, at han er FCK-fan, og at deltagelse i Champions League skal være »reglen og ikke undtagelsen.«
    »Jeg er her for at vinde fodboldkampe og pokaler, men også for at styrke Parken økonomisk. Skulle der en dag blive brug for flere penge, så vil jeg også være parat til det,«

    Herinde skriver vi om en spiller til "kanten" som Ståle har talt om var Ankersen eller en anden. Samtidig har jeg set nogen herinde for et par uger siden skrive at der angiveligt er/var utilfredshed i den spansktalende gruppe.
    I mellemtiden er Santos udlejet, Ståle har givet Oviedo løbepas, Varela udlejes også. Så har vi kun Biel tilbage fra gruppen (medmindre Oviedo ikke finder ny klub) og man kunne vel forestille sig han vil føle sig lidt alene da de 3 andre på no time er væk.
    Nu er målet i denne post ikke en Biel bashing men man kunne da spekulere i at også Biel udlejes (har kontrakt til 2024).


    Under alle omstændigheder må det være rimeligt at vi fans forventer klubben stepper de sidste trin op på transfers for at sikre vi har favoritværdigheden til at blive mestre, ellers ender Seiers ord jo med at hjemsøge os alle og klinge hult.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #2189
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ankersen er en god spiller, men jeg kan ikke umiddelbart se kabalen gå op, da både han og Varela er for gode til at sidde på bænken. Jeg ved ikke hvad jeg frygter mest - at man sælger Varela eller at man smider ham over på venstrebacken.

  22. #2190
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Ja, der burde ske mere!
    Skal vi kaste brænde på bålet, så er vi jo sportsligt slet ikke i mål med nuværende trup hvis vi skal se på de mål vores stor investor selv kommer med:

    - 12/9-2020 (På bagkant af "Sisto affæren")


    »Vi ved alle sammen, at denne her sæson er meget vigtig, fordi den giver en noget nemmere vej til at kunne kapitalisere på vores investeringer. Derfor vil vi være åbne, hvis der kommer det rigtige.
    Åbenbart alle andre end spillertruppen ved det...

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •