Side 175 af 184 FørsteFørste ... 75125165172173174175176177178 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,611 til 2,625 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2611
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Hvorfor i snøvsen er den der "please Zeca" joke fra Transfervinduet blevet til en sandhed herinde? Det er da helt skørt. Jeg havde gerne beholdt PapaG, men Marios kommer altså med et fint CV og var desuden billig. Han gjorde desuden et helt fint indhop i går.
    At Marios samlet set laver et fint indhop i går er jeg ikke helt enig i. Han har et par aktioner, det ser godt ud, men desværre har han også aktioner med bolden, hvor han ikke ser god ud - han er for let at lokke 'i fælder', hvor holdet bliver fanget i boldtab fra ham. Derudover har han også situationer hvor han ryger helt ud af linien eller falder enten for tidligt eller for sent, så jeg skal medgive hans highlights, men det var en noget blandet indsats, på trods af, at vi ikke bliver presset på strukturen.
    Goldbæks Højrefod

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2612
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    At Marios samlet set laver et fint indhop i går er jeg ikke helt enig i. Han har et par aktioner, det ser godt ud, men desværre har han også aktioner med bolden, hvor han ikke ser god ud - han er for let at lokke 'i fælder', hvor han bliver fanget i boldtab fra ham. Derudover har han også situationer hvor han ryger helt ud af kun en eller falder enten for tidligt eller for sent, så jeg skal medgive hans highlights, men det var en noget blandet indsats, på trods af, at vi ikke bliver presset på strukturen.
    Manden er helt ny i Ståles "verdens sværeste system". Bær over med ham... I det mindste ligner han en der gider :-)

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #2613
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Manden er helt ny i Ståles "verdens sværeste system". Bær over med ham... I det mindste ligner han en der gider :-)
    Det var ikke en kommentar til om jeg vil bære over med ham, men derimod en kommentar til hans indsats i går, det blev vurderet til fin.
    Goldbæks Højrefod

  6. #2614
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    At Marios samlet set laver et fint indhop i går er jeg ikke helt enig i. Han har et par aktioner, det ser godt ud, men desværre har han også aktioner med bolden, hvor han ikke ser god ud - han er for let at lokke 'i fælder', hvor holdet bliver fanget i boldtab fra ham. Derudover har han også situationer hvor han ryger helt ud af linien eller falder enten for tidligt eller for sent, så jeg skal medgive hans highlights, men det var en noget blandet indsats, på trods af, at vi ikke bliver presset på strukturen.
    Jeg synes, den var fin. Selvfølgelig kan du godt se, at han ikke er vant til systemet, men at Marios skal gøres til en joke og til "Zecas legekammerat" baseret på hvad... 3 indhop?... det er helt væk.


  7. #2615
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...om-fck-besoeg/

    Jeg håber til sidste sek i aften og undre mig over hvorfor han ikke afviser et skifte. Jeg læser helt klart det jeg vil læse, og er måske en smule naiv optimistisk.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #2616
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...om-fck-besoeg/

    Jeg håber til sidste sek i aften og undre mig over hvorfor han ikke afviser et skifte. Jeg læser helt klart det jeg vil læse, og er måske en smule naiv optimistisk.
    Det er da bestemt nogle mærkelige svar, hvis han bare skulle slå en aften ihjel, mens han alligevel var hjemme i Danmark. Så er spørgsmålet, om det er, fordi han forhandler med FCK, eller om han prøver at bruge FCK-spekulationen til at få andre klubber på banen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #2617
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er da bestemt nogle mærkelige svar, hvis han bare skulle slå en aften ihjel, mens han alligevel var hjemme i Danmark. Så er spørgsmålet, om det er, fordi han forhandler med FCK, eller om han prøver at bruge FCK-spekulationen til at få andre klubber på banen.
    Tror indtil det modsatte er bevist på der kommer forstærkninger i dette vindue. Ingen grund til at opgive endnu eller før konkurrenterne ikke længere kan reagere at udbasunere helt til heden at sheriffen og hans sidekick er på vej til Byen.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #2618
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Tror indtil det modsatte er bevist på der kommer forstærkninger i dette vindue. Ingen grund til at opgive endnu eller før konkurrenterne ikke længere kan reagere at udbasunere helt til heden at sheriffen og hans sidekick er på vej til Byen.
    Forhåbentlig er ledelsen klar over, at hvis der nogensinde har været et tidspunkt, hvor det ville være smart at hive en ekstrabevilling op af skuffen, så vi ikke bliver kørt bagud af konkurrenterne, så er det nu. Og Ståle har tidligere overrasket med transfers, som ingen havde opsnappet på forhånd.

    Men jeg er parat til at blive skuffet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  14. #2619
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Forhåbentlig er ledelsen klar over, at hvis der nogensinde har været et tidspunkt, hvor det ville være smart at hive en ekstrabevilling op af skuffen, så vi ikke bliver kørt bagud af konkurrenterne, så er det nu. Og Ståle har tidligere overrasket med transfers, som ingen havde opsnappet på forhånd.

    Men jeg er parat til at blive skuffet.
    Tja vi skal jo også eksistere om nogle år - så fornuften ved at hive det helt store checkhæfte fremme panik er minimal. Man kan håbe at Højer bliver solgt og at de tager Oviedo hos AGF. Varela må også gerne falde på plads, så tidligt at man kan forsvare at leje et stort talent

  15. #2620
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  16. #2621
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Nej. Jeg KAN ikke tro på det. Alle tilgange faldt til jorden med det glippede EL gruppespil. #PessimistiskRealisme

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #2622
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Før transfervinduet:
    “Vi skal forstærke os”
    “Der kommer til at ske en hel del”

    Realitet:

    Dame væk = No9 ind
    Pappa = Marios ind
    Anker ind

    Alt hvad de forsvundet er erstattet 1:1 + vi har fået en ny god højreback. Var det det?
    Jeg giver op... Godnat

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #2623
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Før transfervinduet:
    “Vi skal forstærke os”
    “Der kommer til at ske en hel del”

    Realitet:

    Dame væk = No9 ind
    Pappa = Marios ind
    Anker ind

    Alt hvad de forsvundet er erstattet 1:1 + vi har fået en ny god højreback. Var det det?
    Jeg giver op... Godnat
    Nej da, vi er kommet af med Matic og lånt Santos ud :)

  21. #2624
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020


  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #2625
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    30

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    ZANKA ZANKA ZANKA
    Hjalte du for lækker!!

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •