Side 162 af 184 FørsteFørste ... 62112152159160161162163164165172 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,416 til 2,430 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2416
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hey vi kan jo altid blive opkøbt af en rig investor. Vi må da være interessante for potentielle købere :p

    Red Bull eller en Olie Sheik. Så køre bussen igen :)
    RBC here we go. :o)
    Eller
    Gazprom KBH
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

  2. #2417
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg håber ikke, at de strategiske beslutninger i FCK påvirkes af den sportslige og økonomiske succes i Herning/Ikast. Desværre er jeg ikke overbevist om, at bestyrelsen helt ser bort fra resultaterne i det midtjyske – især ikke, hvis FCM også i de kommende år bidder sig fast i toppen.

    Dan Hammer har flere gange peget på, at to af rigmændene i PARKEN Sport & Entertainments bestyrelse bedst kan betegnes som alt andet end risikovillige, når det gælder fodboldforretningen. Derfor frygter jeg, at Hammer har ret, når han i flere Mediano-udsendelser fremhæver, at FCM’s resultater i den hjemlige liga på sigt kan ramme den sportslige investeringsvilje i FCK. Det skyldes, at FCK’s forretningmodel for fodbolddelen er baseret på holdets vedvarende deltagelse i europæiske gruppespil: Og vejen til gruppespillene bliver betydeligt længere og mere vanskelig, når FCM sætter sig på en stor andel af de nationale mesterskaber.

    Jeg håber derfor, at Ståle hiver nogle gevaldige transferkaniner op af hatten, så FCK kan stille med et konkurrencedygtigt mandskab allerede i denne sæson. P.t. er det dog så som så med optimismen. Et vigtigt skridt i den rigtige retning vil efter min opfattelse være at sende vores kroatiske modstander hjem med et nederlag i aftenens kamp.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  4. #2418
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    De næste fire døgn kommer til at sende nogle klare signaler til omverdenen om, hvordan bestyrelsen og Ståle ser situationen og hvor meget de er villige til at investere for at forandre den.

    Vi skal have en CB, en CM, to kanter og en angriber der kan være en reel udskiftning. Fem mand på fire døgn. Zanka, Amartey, Bruun Larsen + 2

    Vi skal af med Ragnar, Bjelland, Oviedo, Mudri, Stage, Thomsen, Biel, Fischer, Kaufmann. Vi når nok ikke alle salg id ette vindue, men som minimum fem mand må ud af butikken. Resten må ryge i næste vindue.

    Med de spillere, der ikke skal være her og dem der bliver solgt fordi de er for gode, så er det formentlig kun PA, CZ, KW der er næste gang vi bliver mestre, så jo hurtigere udskiftningen kommer des bedre.

    Vi skal have fysik, fart og evne til at sætte spillet offensivt.

    Ståle har h....... travlt de næste fire døgn, så enten viser klubben, at man vil FCK's DNA, alternativt sender de et signal om at vi har givet op.
    Goldbæks Højrefod

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #2419
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Vi skal have en CB, en CM, to kanter og en angriber der kan være en reel udskiftning. Fem mand på fire døgn. Zanka, Amartey, Bruun Larsen + 2
    Er du høj? Vi er på minus en kvart milliard.


  7. #2420
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Er du høj? Vi er på minus en kvart milliard.
    Det ændrer ikke på hvad der er brug for. Vi kan lade være og miste EL, CL næste år, mm.

    Det er en forretningsmæssig beslutning.
    Goldbæks Højrefod

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #2421
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det var jo så tragikomisk nok den manglende midterforsvarer, der endte med direkte at koste os det europæiske gruppespil.

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #2422
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Amartey spillede så 90 min mod Manchester City i weekenden.

    Ved ikke hvorfor Bruun Larsen kommer op, er den ikke blevet afvist en del gange? Og skulle Hoffenheim være klar til at komme af med ham efter bare 6 måneder?

  12. #2423
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Sådan som wilczek bomber når bare han får en servering er Angriber vel næsten det mindst akutte ... hvilket faktisk er pænt skræmmende

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #2424
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det ændrer ikke på hvad der er brug for. Vi kan lade være og miste EL, CL næste år, mm.

    Det er en forretningsmæssig beslutning.
    Fuldstændig enig. Der skal investeres massivt, ellers er signalet til omverdenen resignation.

    Nu udtaler Ståle at man ikke skal regne med tilgange, da der ikke er penge til det.

    DE-FUCKING-ROUTE!!!

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #2425
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    De næste fire døgn kommer til at sende nogle klare signaler til omverdenen om, hvordan bestyrelsen og Ståle ser situationen og hvor meget de er villige til at investere for at forandre den.

    Vi skal have en CB, en CM, to kanter og en angriber der kan være en reel udskiftning. Fem mand på fire døgn. Zanka, Amartey, Bruun Larsen + 2

    Vi skal af med Ragnar, Bjelland, Oviedo, Mudri, Stage, Thomsen, Biel, Fischer, Kaufmann. Vi når nok ikke alle salg id ette vindue, men som minimum fem mand må ud af butikken. Resten må ryge i næste vindue.

    Med de spillere, der ikke skal være her og dem der bliver solgt fordi de er for gode, så er det formentlig kun PA, CZ, KW der er næste gang vi bliver mestre, så jo hurtigere udskiftningen kommer des bedre.

    Vi skal have fysik, fart og evne til at sætte spillet offensivt.

    Ståle har h....... travlt de næste fire døgn, så enten viser klubben, at man vil FCK's DNA, alternativt sender de et signal om at vi har givet op.
    Jeg kunne ikke være mere enig.. Men helt ærlig, det kommer ikke til at ske.. Ståle har allerede mere end antydet, at fremtidige transfers afhænger af om vi kvallede os til gruppespil.. Jeg tænker ligesom dig “men har vi råd til at lade være”.. Men tror jo dårligt man kan være så blind, at man kan tro på at tingene kan vende med vores nuværende trup, men jeg tror oprigtigt det er Ståles opfattelse.. Nu har vi en uge mellem kampene, og så skal alt nok blive godt.. Jesus!!

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #2426
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Fuldstændig enig. Der skal investeres massivt, ellers er signalet til omverdenen resignation.
    Ståle har lige udtalt, at der ikke er penge til forstærkninger.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #2427
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Men tror jo dårligt man kan være så blind, at man kan tro på at tingene kan vende med vores nuværende trup, men jeg tror oprigtigt det er Ståles opfattelse.. Nu har vi en uge mellem kampene, og så skal alt nok blive godt.. Jesus!!
    Det tror jeg nu ikke Ståles opfattelse. Det har det måske været, men ikke længere. Men der er jo grænser for, hvor langt han kan gå i sin kritik af spillerne. For det første falder det tilbage på ham selv. For det andet er han nødt til at have et rimeligt forhold til spillerne, så længe han er træner for dem. Og for tredje giver det ikke mening at tale spillerne ned, hvis man gerne vil sælge dem.

  21. #2428
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det er ikke mange dage, den nye træner får til at hive et par forstærkninger ind. Det absurde er, at Ståle stolt har talt om det store oprydningsarbejde, han selv stod for, da han kom tilbage - og som naturligvis var forklaringen på de første to sølvmedaljer - og hvilken håbløs trup, han overtog. Og nu efterlader han så en trup, der er LANGT værre på grund af de lange kontrakter til spillere på 30+. Hans eftermæle bliver desværre nok, at han smadrede klubben med et væld decideret sindssyge handler.

    Shit, en nedtur.
    HIC SUNT LEONES


  22. #2429
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Ståle har lige udtalt, at der ikke er penge til forstærkninger.
    Det er nok for mig. Jeg opgiver fodbolden til der sker noget nyt i FCK. Ny ledelse, nyt koncept, nye ejere og ny træner. Det giver ingen mening at lade sig torturere på den her måde kamp efter kamp. Jeg elsker FCK, men det her ødelægger min hverdag så meget, at jeg simpelthen må have en lang, lang pause.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #2430
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg kunne ikke være mere enig.. Men helt ærlig, det kommer ikke til at ske.. Ståle har allerede mere end antydet, at fremtidige transfers afhænger af om vi kvallede os til gruppespil.. Jeg tænker ligesom dig “men har vi råd til at lade være”.. Men tror jo dårligt man kan være så blind, at man kan tro på at tingene kan vende med vores nuværende trup, men jeg tror oprigtigt det er Ståles opfattelse.. Nu har vi en uge mellem kampene, og så skal alt nok blive godt.. Jesus!!
    Man skal da ikke blankt afvise at lidt længere tid mellem kampene kan være en fordel. I den kommende sæson får vi tid til mere end blot restitutionstræning. Det fortæller selvfølgelig ikke hele historien, og vi bør være gearet til at spille i Europa, men det er dog en fordel.

    Så må vi bare håbe at Ståle hiver en kanin eller to op af hatten inden vinduet lukker, så vi i det mindste kan konkurrere i ligaen.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •