Side 174 af 184 FørsteFørste ... 74124164171172173174175176177 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,596 til 2,610 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2596
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Dog står vi jo stadig med ligaens dyreste trup samt 6 (!!) backs i truppen, så det er jo ikke kun på ledelsesgangene, at der opstår store svigt. Ståle dumper dette vindue med et brag. Jeg hader vores sportslige setup samt det faktum at have en bestyrelse, der ikke interesserer sig for selve fodbolden, men det økonomiske output, den medbringer. Men jeg kan da også godt forstå, hvis de jyske herrer i bestyrelsen stiller spørgsmålet:

    "FCM bruger færre penge end os, men de har de seneste 6 sæsoner vundet lige så mange mesterskaber, har næsten lige så mange point og kan komme i CHL. Så hvorfor skal vi investere ENDNU flere penge på at opnå det samme? Bør vi ikke bare gøre det bedre med de midler, vi allerede sætter af?"
    Hvilke åbenlyse fejl, har Ståle lavet i dette vindue, når nu du dumper det med et brag?

    Oviedo kan vi ikke komme af med, selvom han er gratis. Han blev forøvrigt også hentet gratis, da vi desperat manglede en venstre back sidste år.
    Jeg går ud fra, at alle synes, at Ankersen var en god signing? I så fald skal han vel i sammenhæng med højre back blot have skæld ud for ikke at få Varela ud, men her var klubberne jo enige. Kun agent-fnidder har ødelagt den.

    Så kan man altid diskutere, om han skulle have handlet mere. Han havde stort set sikret sig Sisto, som bekendt sprang fra aftalen. Rygterne siger også, at en anden var klar, men det missede gruppespil bremsede dette.
    Nu er kassen så lukket. Jeg tror helt ærligt ikke, at det er med Ståles gode vilje.
    Sidst redigeret af k@sper : 05.10.20 kl. 12:44

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2597
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    3

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Heh. Købte selv JBL-historien, og tror nu stadig bestemt, at de har talt sammen. Men må indrømme, at jeg er lidt træt af den krænkelseskultur, der er ved at snige sig ind blandt os.

    Håber stadig på Zanka, men det er altså ikke en slet skjult joke fra fck.dk, der gør mig sur eller frustreret.

    Mine følelser bliver kun 'leget' med, når holdet slår op i banen som i torsdags. Der er der virkelig grund til at blive frustreret. Om et tv-kamera fanger JBL med sine agenter eller ej, eller om man er lige lovlig kæk på fck.dk - fred være med det.

    Men altså...vi kan drømme i nogle timer endnu: https://twitter.com/SiyahCorapIilar/...12035869155328 og https://twitter.com/search?q=zanka&s...d_query&f=live :)
    Jeg håber også Vores mand kommer tilbage og At mister højtaler JBL kommer. Ståle sagde i går "jeg har ikke inviteret JBL", men det kan der jo sagtens være andre der har gjort:-)

    Det første tweet sender Zanka hjem på en 5 årig aftale "SPECIAL INFORMATION | ZANKA HAS AGREED WITH COPENHAGEN FOR 5 YEARS! THE TRANSFER IS EXPECTED TOMORROW" det andet tweet sender ham til Besiktas.......
    Jeg håber virkelig der sker noget, man ryster jo i bukserne hver der kommer en bold ind i feltet.....

    Jeg krydser alt hvad der kan krydses.....

  4. #2598
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvilke åbenlyse fejl, har Ståle lavet i dette vindue, når nu du dumper det med et brag?

    Oviedo kan vi ikke komme af med, selvom han er gratis. Han blev forøvrigt også hentet gratis, da vi desperat manglede en venstre back sidste år.
    Jeg går ud fra, at alle synes, at Ankersen var en god signing? I så fald skal han vel blot have skæld ud for ikke at få Varela ud, men her var klubberne jo enige. Kun agent-fnidder har ødelagt den.

    Så kan man altid diskutere, om han skulle have handlet mere. Han havde stort set sikret sig Sisto, som bekendt sprang fra aftalen. Rygterne siger også, at en anden var klar, men det missede gruppespil bremsede dette.
    Nu er kassen så lukket. Jeg tror helt ærligt ikke, at det er med Ståles gode vilje.
    Jamen du opsummerer det jo meget godt. En vurdering af vinduet går både på køb og salg. Sportsdirektøren sætter sig nogle på mål på begge områder og han kan så enten over- eller underpræstere. Uden at vide det vil jeg tro, at Ståles mål denne sommer var at styrke truppen med kvalitet, mentalitet og den rette sammensætning. Godt 10 timer inden vinduet lukker, mangler vi helt sikkert kvalitet i midterforsvaret, vi er en kantspiller for lidt og to backs for meget. Mentaliteten kan diskuteres. Og så er det vel underordnet, hvordan forløbet omkring Oviedo, Sisto, Schöne og måske Zanka har været. Undskyldninger er der nok af, det er resultaterne, der betyder noget. Og på bundlinjen går vi bare ikke ud af dette vindue med en optimal trup, og derfor er det for mig til dumpekarakter.

  5. De følgende 10 brugere er enige:

  6. #2599
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Vi må vente til i aften med at godkende eller dumpe transfervinduet, men det er da klart, at det ikke ser for godt ud lige nu. Personligt har jeg mistet al tillid til, at Ståle kan opnå mere her i klubben, men bestyrelsen har jo så åbenbart valgt at give ham en chance mere.

    Den skæve trup, han selv har sammensat, hænger han dog på, og den burde jo være god nok til at hente mesterskabet, da det er den dyreste trup i ligaen, men enhver kan se, at det bliver meget svært, for dels er der hentet spillere til absurde overpriser (Stage, Kaufmann, Pep Biel), og dels er man bundet af kontrakter til aldrende spillere, der ikke er gode nok til at være her, men som er svære eller umulige at slippe af med (Oviedo, Bjelland, Sigurdsson og sikkert snart flere). Så nej, fejlen er ikke primært sket i det her vindue. Man lider under panikløsninger, fejldispositioner og ærligt talt lemfældig omgang med klubbens midler, hvor der selvfølgelig skulle have været nogen til at kigge Ståle over skulderen og sige: "Ham her Kaufmann, har han på sit halve år i superligaen vist, at han 25 mio. værd, eller er der temmelig stor risiko for, at han efter 26 kampe har scoret 1 (et) mål?"

    Ståle ligger, som han har redt, og så må han jo bevise, at han er sin løn værd, og skabe et mesterhold af det materiale, han selv har sammensat.
    HIC SUNT LEONES


  7. #2600
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Såfremt der ikke sker yderligere ting i transfervinduets sidste 10 timer for vores vedkommende, så er det klart et af de mest skuffende vinduer i et godt stykke tid.
    Det mest bizarre i forbindelse med transfervinduet er ikke de manglende salg/udlejninger af Oviedo og Varela, for man har jo aktivt prøvet at sende dem videre. Ligesom at man henter Wilczek og Ankersen har sportsligt givet rigtig god mening, også i praksis. Og forlængelsen med Ragnar har på papiret givet mening, men har indtil videre ikke udmøntet sig i succes. Og at man har været i forhandlinger i mere eller mindre seriøs grad med Schöne, Sisto og i et eller andet omfang Jacob Bruun Larsen har jo også givet god mening.

    Nej, det mest bizarre er at man har erstattet Papagiannopoulos med Marios Oikonomou. Igen, han virker som et meget sympatisk bekendtskab, men det er godt nok et mærkeligt indkøb på nærmest alle parametre, og jeg har svært ved at se, hvad der skal gøre ham til en succes i København.

    Jeg tror, man kommer til at bruge tid på at give Pep Biel gradvist mere spilletid centralt, hvilket kan lade sig gøre i efteråret, fordi vi kommer til at møde nogle hold, vi bør dominere rent spillemæssigt (Lyngby, Randers og Horsens hjemme, FCN ude), og så forsøge sig med Bartolec som højre kant i visse kampe resten af efteråret. Han har accelerationen til at spille positionen, og han har tidligere spillet positionen som wingback i FCNs 3-4-3. At vi så kommer til at stille op med tre backs fra start i løbet af de 10-11 kampe, vi har tilbage inden vinterpausen, det må vi leve med.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #2601
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Såfremt der ikke sker yderligere ting i transfervinduets sidste 10 timer for vores vedkommende, så er det klart et af de mest skuffende vinduer i et godt stykke tid.
    Det mest bizarre i forbindelse med transfervinduet er ikke de manglende salg/udlejninger af Oviedo og Varela, for man har jo aktivt prøvet at sende dem videre. Ligesom at man henter Wilczek og Ankersen har sportsligt givet rigtig god mening, også i praksis. Og forlængelsen med Ragnar har på papiret givet mening, men har indtil videre ikke udmøntet sig i succes. Og at man har været i forhandlinger i mere eller mindre seriøs grad med Schöne, Sisto og i et eller andet omfang Jacob Bruun Larsen har jo også givet god mening.

    Nej, det mest bizarre er at man har erstattet Papagiannopoulos med Marios Oikonomou. Igen, han virker som et meget sympatisk bekendtskab, men det er godt nok et mærkeligt indkøb på nærmest alle parametre, og jeg har svært ved at se, hvad der skal gøre ham til en succes i København.

    Jeg tror, man kommer til at bruge tid på at give Pep Biel gradvist mere spilletid centralt, hvilket kan lade sig gøre i efteråret, fordi vi kommer til at møde nogle hold, vi bør dominere rent spillemæssigt (Lyngby, Randers og Horsens hjemme, FCN ude), og så forsøge sig med Bartolec som højre kant i visse kampe resten af efteråret. Han har accelerationen til at spille positionen, og han har tidligere spillet positionen som wingback i FCNs 3-4-3. At vi så kommer til at stille op med tre backs fra start i løbet af de 10-11 kampe, vi har tilbage inden vinterpausen, det må vi leve med.
    Synes, du giver en fin opsummering.

    Bestået: Wilczek, Ankersen
    Bizart: Mario/Papa, Sisto
    Hm: Ragnar
    Ærgerligt: Oviedo, Varela, Damen
    Pyh: Schöne
    Æv: ZANKA!!!!, JBL, offensiv kant

    Hvis et eller to æv'er kan konverteres til 'bestået'-kategorien, synes jeg faktisk, det har været et ret så fornuftigt transfervindue.

    Men ja, FCK er mindre attraktiv i dette vindue, end vi er vant til, og organisationen er rystet af nedtur i begge sektorer. Samtidig har vi en fuldstændig håbløs og anonym bestyrelse, der fuldstændig har meldt sig ud.

    Det er faktisk bestyrelsen, jeg er mest skuffet over. Det bliver mere og mere tydeligt, at der ikke er tænkt en eneste, fremadrettet sportslig tanke eller sportslig vision på bestyrelsesgangen siden Don Ø-dagene.

    I den optik skal vi være LYKKELIGE for, at Ståle stadig er træner. For jeg har ikke fem gram tillid til, at den siddende bestyrelse kan komme på et bedre setup.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #2602
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Nej, det mest bizarre er at man har erstattet Papagiannopoulos med Marios Oikonomou. Igen, han virker som et meget sympatisk bekendtskab, men det er godt nok et mærkeligt indkøb på nærmest alle parametre, og jeg har svært ved at se, hvad der skal gøre ham til en succes i København.
    Det ved jeg nu ikke, om det er så underligt. Sotte måtte videre, fordi han ønskede fast spilletid. Så prøvede man måske Zanka, hvilket var umuligt, og fandt i stedet en billigere løsning. Om han har niveauet, må tiden vise. Det så skidt ud de første kampe, men i går spillede han fint. Jeg er ikke sikker på, at Ståle inden sæsonen så helt samme nødvendighed i at hente et 1. valg til midterforsvaret som den samlede Sidelinien. For hvis han gjorde det, ja så var det et lidt underligt valgt af Marios. Hvis han blot ønskede en til at spille 3-4 valg og som har noget rutine, så var valget sikkert ok.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #2603
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Samtidigt har det her transfervindue også været stærkt påvirket negativt af at vi ikke har haft en Head of Scouting i vinduet efter at Langes afgang skabte lidt kaos i rollefordelingen, og hvor vi har haft Ståle, Leth og Rommedahl til at forsøge at løfte opgaven. Måske det forklarer, hvorfor man er gået med det sikre i form af indkøbene af Wilczek og Ankersen, samt forlængelsen med Ragnar. Og til dels også, hvorfor man lavede en så mærkelig signing i form af Oikonomou.

    Hvorfor er der ingen medier, som spørger ind til den del af vores organisation? Vi aner ikke hvor langt man er i processen med at hente en ny Head of Scouting, og om man har fundet nogle interessante kandidater. I forhold til hvor godt placeret og hvor god adgang Copenhagen Sundays har til at finde nyt om klubben, så er det med til at understrege, hvor utrolig tynd kvalitet, de leverer i deres interviews og "reportager".
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #2604
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Samtidigt har det her transfervindue også været stærkt påvirket negativt af at vi ikke har haft en Head of Scouting i vinduet efter at Langes afgang skabte lidt kaos i rollefordelingen, og hvor vi har haft Ståle, Leth og Rommedahl til at forsøge at løfte opgaven. Måske det forklarer, hvorfor man er gået med det sikre i form af indkøbene af Wilczek og Ankersen, samt forlængelsen med Ragnar. Og til dels også, hvorfor man lavede en så mærkelig signing i form af Oikonomou.
    Det håber og tror jeg ikke er sagen. Lange stoppede først 30 juni og på det tidspunkt må man simpelthen allerede have lavet en slagplan for vinduet. Der må have været en liste med mulige spillere til de pladser vi søger.
    Wilczek ser jeg primært som et sikkert kort. Ankersen en overraskende mulighed som opstod og Marios sikkert en spiller på listen.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #2605
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    15

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    STÅLE OM TRANSFERS: DER SKER IKKE NOGET PÅ SIDSTE DAG

    Copenhagen sundays interview med ståle fra i dag
    https://www.facebook.com/copenhagens...5009522345098/

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #2606
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af lecco Se meddelelser
    STÅLE OM TRANSFERS: DER SKER IKKE NOGET PÅ SIDSTE DAG

    Copenhagen sundays interview med ståle fra i dag
    https://www.facebook.com/copenhagens...5009522345098/
    Skal Zanka en tur forbi månen? *Håber til det sidste*

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #2607
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Til dem, som efter Vejle-kampen mente, at vi skulle signe deres 17-årige Wahid Faghir, kan jeg oplyse at Vejle har afvist et bud på 22 mio. kr. fra en Premier League klub i vinduet, fordi de forventer at han skulle blive endnu mere værd. Jeg tror ikke, vi har lyst foreløbig til at bruge så mange penge på en spiller, der er så ung og uprøvet.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #2608
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvilke åbenlyse fejl, har Ståle lavet i dette vindue, når nu du dumper det med et brag?

    Oviedo kan vi ikke komme af med, selvom han er gratis. Han blev forøvrigt også hentet gratis, da vi desperat manglede en venstre back sidste år.
    Jeg går ud fra, at alle synes, at Ankersen var en god signing? I så fald skal han vel i sammenhæng med højre back blot have skæld ud for ikke at få Varela ud, men her var klubberne jo enige. Kun agent-fnidder har ødelagt den.

    Så kan man altid diskutere, om han skulle have handlet mere. Han havde stort set sikret sig Sisto, som bekendt sprang fra aftalen. Rygterne siger også, at en anden var klar, men det missede gruppespil bremsede dette.
    Nu er kassen så lukket. Jeg tror helt ærligt ikke, at det er med Ståles gode vilje.
    Det er nemt at svare på. Hans helt store fejl i det vindue har været håndtering af midterforsvaret. Jeg kan simpelhen ikke se en fornuftig plan med de to pladser. Ståle VED at Bjelland og Ragnar har en skrøbelig fysisk og så går man ud og forlænger med Ragnar (godt nok til en mindre løn) og så sender man Sotte afsted for at hente grækeren som nok mere har til formål at "please" zeca så han har en ven end det er som en starter i midterforsvaret. Ståle MÅ have vist da sæson sluttede at han havde en god til midterforsvaret og han så mangler en mere. Og så træffer han så de to valg. Det er for mig direkte dumpe karakter.

    Zanka bliver det ikke til, men det må da være muligt at finde en anden til den centerforsvar.

    Jeg kan leve med resten af holdet indtil vinter (nu 11 kampe tilbage), da der er muligheder og potentiale i alle pladser, BORTSET fra midterforsvaret. Er bange for det kommer til at koster os en del point.
    - Torben

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #2609
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvorfor i snøvsen er den der "please Zeca" joke fra Transfervinduet blevet til en sandhed herinde? Det er da helt skørt. Jeg havde gerne beholdt PapaG, men Marios kommer altså med et fint CV og var desuden billig. Han gjorde desuden et helt fint indhop i går.

  26. De følgende 4 brugere er enige:

  27. #2610
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det ved jeg nu ikke, om det er så underligt. Sotte måtte videre, fordi han ønskede fast spilletid. Så prøvede man måske Zanka, hvilket var umuligt, og fandt i stedet en billigere løsning. Om han har niveauet, må tiden vise. Det så skidt ud de første kampe, men i går spillede han fint. Jeg er ikke sikker på, at Ståle inden sæsonen så helt samme nødvendighed i at hente et 1. valg til midterforsvaret som den samlede Sidelinien. For hvis han gjorde det, ja så var det et lidt underligt valgt af Marios. Hvis han blot ønskede en til at spille 3-4 valg og som har noget rutine, så var valget sikkert ok.
    Men det er jo præcis det der er så fandens skidt set af ham! For gud hvor var det gennem hele sidste sæson tydeligt, at vi mangler en styrmand med klasse og fart dernede.. Og det er kun blevet endnu mere tydeligt i løbet af starten på denne sæson.. Og så tror jeg bestemt ikke Marios er i den billige ende rent lønmæssigt.. Det er en beslutning som man med ret god overbevisning kan påstå kostede os europæisk gruppespil, og alt hvad der dertil hører af sportslige og økonomiske konsekvenser.. Så var det det værd at spare de millioner? Ja det er nemt at være bagklog, men nu var vi mange der havde den holdning allerede da vinduet åbnede..

    Og så har du da ret i at der altid er et argument for at Ståle agerer som han gør, men det er jo ikke det samme som at beslutningen og outputtet er det rigtige.. Det synes jeg ikke der kan være to holdninger til om har været tilfældet her..

  28. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •