Side 4 af 184 FørsteFørste 12345671454104 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    I og med Kaufmann er købt til at erstatte Pieros til sommer, er vi pt. en angriber for meget, hvilket er årsagen til at Daramy er flyttet ned som kantspiller. Når vi sælger Pieros til sommer, håber jeg at vi rykker Daramy tilbage til angrebet, og samtidigt sælger Thomsen. Det vil tvinge os til at komme ud på markedet og købe to nye kantspillere. To med den eksplosive accelerationsevne, Fischer havde inden han blev skadet i Vendsyssel, samt den fart og evne til at drive bolden frem, som Skov havde for os.
    Enten vil det presse Fischer og Pep Biel til at oppe sig, eller også vil vi få spillere, som kan overhale en eller begge. Uanset hvad vil det være med til at give holdet mere fart, som vi desperat mangler for at få spillet til at flyde for alvor.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    I og med Kaufmann er købt til at erstatte Pieros til sommer, er vi pt. en angriber for meget, hvilket er årsagen til at Daramy er flyttet ned som kantspiller. Når vi sælger Pieros til sommer, håber jeg at vi rykker Daramy tilbage til angrebet, og samtidigt sælger Thomsen. Det vil tvinge os til at komme ud på markedet og købe to nye kantspillere. To med den eksplosive accelerationsevne, Fischer havde inden han blev skadet i Vendsyssel, samt den fart og evne til at drive bolden frem, som Skov havde for os.
    Enten vil det presse Fischer og Pep Biel til at oppe sig, eller også vil vi få spillere, som kan overhale en eller begge. Uanset hvad vil det være med til at give holdet mere fart, som vi desperat mangler for at få spillet til at flyde for alvor.
    Fundstændig enig.. Den her trup skriger simpelthen på den type spillere.. Det kan derfor også undre mig lidt at vi ikke var inde i kampen om Sabbi, som kunne have skiftet gratis til os til sommer.. Det havde været nemt at tilføje ham som den ene af de to..

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Johan lange fortæller om FCKs transferstrategi her i et interview med Sky sports.

    Det er fandme brænde på bålet til den i forvejen ophedet debat på Sidelinien pt. omkring (mislykkede) transfers og spillestilen. Han anbringer i hvert fald røven i klaskehøjde med de udtalelser.
    I øvrigt er det sjovt at bemærke, at han fortæller, hvordan transferstrategien er databaseret - og først på baggrund af data sender man scouts afsted til kampe. Jeg husker for nogle år siden, da FCM begyndte at snakke om data, at FCK og Ståle betvivlede den måde at arbejde på, og endda gjorde en smule grin med den. Piben har da fået en anden lyd nu :)

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    25

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...oejeblikkeligt

    Pieros angiveligt på vej videre - øjeblikkeligt.
    Sidst redigeret af CMGFCK : 18.02.20 kl. 11:12

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af CMGFCK Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...oejeblikkeligt

    Piroes angiveligt på vej videre - øjeblikkeligt.
    Nu har vi brokket os over Ståles dyre indkøb, som ikke slår til, heriblandt Bartolec og Biel, og vel også Pieros, men vi må da så også rose ham for næsten altid at sælge til vanvittige summer. 37,5 mio. kr. for Pieros lyder jo helt vildt!


  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Kostede han os ikke i omegnen af 25 millioner?

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    18 mil gav vi da han blev hentet fra Nicosia

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    18 mil gav vi da han blev hentet fra Nicosia
    Det er ret vildt hvis vi får 37.5 mio for Pieros.. Det næste bliver vel at Lüftner og Matic kommer hjem og bliver solgt for hhv. 40 og 50 mio. Så er Ståle pludselig transfergud. Ej spøg til side, så er det et virkelig flot salg, hvis det beløb der nævnes er korrekt.. Nok også derfor man besluttede alligevel at hente Kaufmann med det samme, mon ikke der har været forhandlinger/snak i et stykke tid.. Det betyder at Kaufmann får en større rolle her i foråret end de fleste nok havde regnet med..

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvis beløbet er korrekt (eller bare tæt på), så er det et ret vildt salg. Så kan vi mene, at man betaler alt for meget for Kaufmann, men vi står nu formentlig tilbage med et + på kontoen for den udskiftning af angriber. Samtidig må de sgu undre sig lidt i de andre danske klubber (host motorvejssammenfletning), når vi kan sælge vores 4. angriber (N'Doye, Wind, Santos) for beløb i den størrelsesorden.

    Held og lykke til Pieros (dog ikke, hvis vi møder ham i en kval en gang) og tak for denne gang. Det blev ikke en overvældende sportslig succes (dog med et pænt målsnit), men Pieros gav altid sit bedste, kæmpede røven ud af bukserne og klagede aldrig over at sidde på bænken. Al respekt til ham for det.


  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Johan lange fortæller om FCKs transferstrategi her i et interview med Sky sports.

    Det er fandme brænde på bålet til den i forvejen ophedet debat på Sidelinien pt. omkring (mislykkede) transfers og spillestilen. Han anbringer i hvert fald røven i klaskehøjde med de udtalelser.
    I øvrigt er det sjovt at bemærke, at han fortæller, hvordan transferstrategien er databaseret - og først på baggrund af data sender man scouts afsted til kampe. Jeg husker for nogle år siden, da FCM begyndte at snakke om data, at FCK og Ståle betvivlede den måde at arbejde på, og endda gjorde en smule grin med den. Piben har da fået en anden lyd nu :)
    Jeg går stadig og undrer mig over at man ikke forlængede med Bendtner.

    N'Doye stopper til sommer
    Pieros har været rygtet væk til sommer længe, men er tilsyneladende solgt allerede nu.
    Santos har vist i glimt at han kan score mål, men er ingen targetman. Mere en Kadrii type.
    Daramy har Ståle ikke brugt på toppen længe.
    Kaufmann er lige købt ind og skal vel toppe efter sommerferien.

    Det lugter af at man har 1½ angriber til det tætte program i slutspillet. N'Doye er den halve, da han kun kan spille hver anden kamp.

    Transfervinduet er lukket, guldet er solgt og Bendtner er på ferie. Hvis vi havde forlænget med Bendtner kunne vi sammenligne ham på lige vilkår med resten af truppen pga. vinterpausen.
    Det kunne oven i købet havde været sådan at han kunne afløse N'Doye, når han går på pension.

    For mig virker det så oplagt, at jeg tænker at det er andre ting der har gjort at Bendtner ikke blev forlænget.

    Nu står vi med skægget i postkassen på amatøragtig vis og skal møde Celtic, som Bendtner spillede forrygende mod da han spillede for Rosenborg.

    Jesus Christ.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    For mig virker det så oplagt, at jeg tænker at det er andre ting der har gjort at Bendtner ikke blev forlænget.
    Har ingen viden, men tænkte, at Bendtner krævede 4 år og 750.000 DKK/md. for at forlænge, og da tænkte man "Meeh". Desuden viste han vel intet i forhold til det, Ståle har brug for.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis beløbet er korrekt (eller bare tæt på), så er det et ret vildt salg. Så kan vi mene, at man betaler alt for meget for Kaufmann, men vi står nu formentlig tilbage med et + på kontoen for den udskiftning af angriber. Samtidig må de sgu undre sig lidt i de andre danske klubber (host motorvejssammenfletning), når vi kan sælge vores 4. angriber (N'Doye, Wind, Santos) for beløb i den størrelsesorden.

    Held og lykke til Pieros (dog ikke, hvis vi møder ham i en kval en gang) og tak for denne gang. Det blev ikke en overvældende sportslig succes (dog med et pænt målsnit), men Pieros gav altid sit bedste, kæmpede røven ud af bukserne og klagede aldrig over at sidde på bænken. Al respekt til ham for det.
    Jeg har (ligesom mange andre) været efter Pieros i lang tid - Men jeg under ham alligevel at "slutte på toppen" med de 2X2 mål i efterårets sidste kampe. Det er i hvert fald nogle af de minder jeg vil tage med når tanken falder på Pieros.

    Alt held og lykke fremover - Og tak for din loyalitet til trods for det ikke altid har været lige nemt at være Pieros i KBH.


  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Jeg går stadig og undrer mig over at man ikke forlængede med Bendtner.

    N'Doye stopper til sommer
    Pieros har været rygtet væk til sommer længe, men er tilsyneladende solgt allerede nu.
    Santos har vist i glimt at han kan score mål, men er ingen targetman. Mere en Kadrii type.
    Daramy har Ståle ikke brugt på toppen længe.
    Kaufmann er lige købt ind og skal vel toppe efter sommerferien.

    Det lugter af at man har 1½ angriber til det tætte program i slutspillet. N'Doye er den halve, da han kun kan spille hver anden kamp.

    Transfervinduet er lukket, guldet er solgt og Bendtner er på ferie. Hvis vi havde forlænget med Bendtner kunne vi sammenligne ham på lige vilkår med resten af truppen pga. vinterpausen.
    Det kunne oven i købet havde været sådan at han kunne afløse N'Doye, når han går på pension.

    For mig virker det så oplagt, at jeg tænker at det er andre ting der har gjort at Bendtner ikke blev forlænget.

    Nu står vi med skægget i postkassen på amatøragtig vis og skal møde Celtic, som Bendtner spillede forrygende mod da han spillede for Rosenborg.

    Jesus Christ.
    Jeg forstår simpelthen ikke dit indlæg.

    Er det ikke at stramme den, at kalde det amatør-agtigt at sælge Pieros til 34 mio?

    Og hvad er der amatør-agtigt i at have Santos + Doye + Kaufmann + (Daramy) + (Fischer) + Wind fra sommer.

    Det er minimum 3 angribere til 2 pladser + backups (Daramy + Fischer).

    Og hvordan Bendtner skulle være løsningen, kan jeg så slet ikke forstå.

    Der var jo intet - whatsoever - i hans præstationer, der pegede hen imod at forstærke os.
    Typemæssigt kan jeg godt se hans profil passer - men han vandt vel knapt en hovedstødsduel i de kampe han spillede;-)

    Må indrømme jeg er meget uenig i det meste i det indlæg:-)

    Zan

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Johan lange fortæller om FCKs transferstrategi her i et interview med Sky sports.

    "At the identification phase, our process is very data driven," explains Lange. "We are trying to find players earlier in their career. That is difficult to predict but it is important to try.

    "The partnership between myself, the manager and the scouts is crucial. We take time at the start of the process to establish exactly what we are looking for. Then we can set the parameters with the data. It is only after that stage that it becomes about live scouting.
    Så må vi håbe, at Leth og Lange er opmærksom på begrænsningerne omkring de værktøjer de benytter sig af, og er bevidste omkring, hvornår deres data er mangelfulde - og i bedste fald ubrugelige.

    Nårh ja, og spændende hvem der skal erstatte de mål Pieros har scoret på straffespark. Det er måske Pep Biel, så kan han få lidt medvind og forbedret sine data med tanke på videresalg.
    Sidst redigeret af Per Martin : 18.02.20 kl. 13:09

  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Salget må jo så betyde, at man anser Kaufmann for klar til at spille en rolle i foråret. Kaufmanns profil passer også langt bedre til den fodbold vi skal spille (1.90 høj, fin på hovedet).

    Der skal vidst sendes omtrent 4-5 mio. kr. til Cypern, så det skulle gerne give et overskud på omtrent 12 mio. kr.

    Nu har Ståle fået på munden i Esbjerg-tråden, så her må vi endelig huske at give ros.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •