Side 14 af 184 FørsteFørste ... 4111213141516172464114 ... SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Der begynder og gå et rygte på Twitter om Lucas Andersen skulle være på vej til os på en Fri transfer til sommer
    Det ville godt nok klæ vores højre kant og få en spiller som ham ind på holdet.

    Prøvede at spørge lidt ind til en kilde uden held..
    det eneste der findes er et billede af ham på vej i fly til København
    Hvis det er tråden med den meget unge AaB-fan og en af de gule tumper, du har set, kan du være ret sikker på, at det hele enten er en (rimelig sløj) joke, eller en 15-årig, der lader sin fantasi slippe løs :-)

    PS. Tåd her: https://twitter.com/axelmoeen/status...17828653355014

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #197
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-er-skrinlagt/

    Manageren er usikker på, hvad der kommer til at ske i transfervinduet.

  4. #198
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prem...-fra-leicester

    Husker ham som et bæst der dominerede midtbanen allerede som meget ung.. måske Ståle kan finde plads til ham.. han får dog sikkert en god løn i England..

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #199
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.wtfoot.com/player/daniel-amartey/ Ifølge denne her kilde får han 1,2 millioner euro i året. Så han er vel mulig, hvis han og klubben vil

  7. #200
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020


  8. #201
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Det er muligt enderne kunne mødes, men hvilken position skulle han spille? Jeg synes han manglede meget på bolden da han var her sidst, så jeg har svært ved at se ham spille ved siden af Zeca.. Hvis vi spillede med 3 spillere centralt kunne der måske være plads til dem begge, og så en kreativ spiller foran, men i 4-4-2 duer det ikke med to spillere hvis primære forcer er at løbe og erobre bolde. Så er der centerforsvaret. Her er jeg heller ikke helt overbevist og sal man alligevel drømme, så ser jeg langt hellere det bliver Zanka der kommer hjem til denne position, end Armatey. Den dag Zeca ikke er her længere, vil han være oplagt, men lige pt. ville jeg bruge transferkronerne anderledes. Vi har også en Mudri, som jeg håber vi kan forløse, hvis han ellers kan holde sig skadesfri.

  9. De følgende 10 brugere er enige:

  10. #202
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er muligt enderne kunne mødes, men hvilken position skulle han spille? Jeg synes han manglede meget på bolden da han var her sidst, så jeg har svært ved at se ham spille ved siden af Zeca.. Hvis vi spillede med 3 spillere centralt kunne der måske være plads til dem begge, og så en kreativ spiller foran, men i 4-4-2 duer det ikke med to spillere hvis primære forcer er at løbe og erobre bolde. Så er der centerforsvaret. Her er jeg heller ikke helt overbevist og sal man alligevel drømme, så ser jeg langt hellere det bliver Zanka der kommer hjem til denne position, end Armatey. Den dag Zeca ikke er her længere, vil han være oplagt, men lige pt. ville jeg bruge transferkronerne anderledes. Vi har også en Mudri, som jeg håber vi kan forløse, hvis han ellers kan holde sig skadesfri.
    Fine pointer, men jeg ville godt nok have svært ved at sige nej til at få Amartey tilbage. Det ville være et stort skridt tilbage i forhold til den spillestil det ligner Ståle er ved at skifte over til, hvis vi skal bruge både Zeca og Amartey, selvom jeg ikke tvivler på, at en midtbane med Zeca og Amartey kan fungere (afhængigt af hvordan han har udviklet sig i England).
    Det er dog ikke det eneste scenarie. Amartey kan også erstatte Stage (Amartey er kun to år ældre) og kæmpe med Zeca om pladsen (hvilket vil være en mere ligeværdig kamp). Zeca bliver i øvrigt ikke yngre og Stage ligner på nuværende tidspunkt ikke ligefrem en spiller, der er tæt på at kunne tage over, mens Amartey allerede har bevist sig på pladsen (og det gjorde han som 19-årig).

  11. #203
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Fine pointer, men jeg ville godt nok have svært ved at sige nej til at få Amartey tilbage. Det ville være et stort skridt tilbage i forhold til den spillestil det ligner Ståle er ved at skifte over til, hvis vi skal bruge både Zeca og Amartey, selvom jeg ikke tvivler på, at en midtbane med Zeca og Amartey kan fungere (afhængigt af hvordan han har udviklet sig i England).
    Det er dog ikke det eneste scenarie. Amartey kan også erstatte Stage (Amartey er kun to år ældre) og kæmpe med Zeca om pladsen (hvilket vil være en mere ligeværdig kamp). Zeca bliver i øvrigt ikke yngre og Stage ligner på nuværende tidspunkt ikke ligefrem en spiller, der er tæt på at kunne tage over, mens Amartey allerede har bevist sig på pladsen (og det gjorde han som 19-årig).
    Med til historien hører det så også, at Amartey har været ekstremt skadet, så der er nok ingen, der kender hans reelle niveau lige pt. Og så synes jeg, det er alt for tidligt at afskrive Stage.

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #204
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Med til historien hører det så også, at Amartey har været ekstremt skadet, så der er nok ingen, der kender hans reelle niveau lige pt. Og så synes jeg, det er alt for tidligt at afskrive Stage.
    Og med dét in mente, så synes jeg at vi er ved at have opbrugt vores kvote af pladser til potentielle stjerner med for mange skader. Boile er klassa, men har desværre været for skadet og endnu værre er det med Bjelland, som desværre ligner at han aldrig bliver det stabile kontinuerlige anker han skulle have været.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #205
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...angrebstalent/


    Rosenborg skulle være interesseret i at snuppe Prica junior, som før er blevet diskuteret her. Kan hentes meget billigt pga kontraktudløb... 11 mål i 22 kampe for sverige u17

    Det der skulle tale for os, er at vi er en større klub, kan tilbyde bedre kontrakt og er idenfor kørselsafstand af Malmø.

    Det der taler for Rosenborg er nok at vejen til førsteholdet er lidt kortere
    Sidst redigeret af pouljensen : 21.05.20 kl. 14:19

  16. #206
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...angrebstalent/


    Rosenborg skulle være interesseret i at snuppe Prica junior, som før er blevet diskuteret her. Kan hentes meget billigt pga kontraktudløb... 11 mål i 22 kampe for sverige u17

    Det der skulle tale for os, er at vi er en større klub, kan tilbyde bedre kontrakt og er idenfor kørselsafstand af Malmø.

    Det der taler for Rosenborg er nok at vejen til førsteholdet er lidt kortere
    Nu kender jeg ham overhovedet ikke (hvis han er lige så god som sin far, så skal han være velkommen), ligesom jeg kan være noget tvivlende overfor, om vi overhovedet er i markedet både set trupmæssigt og økonomisk (BT (tror jeg) lagde os nærmest i graven for et par dage siden) Men hvis han overvejer et skifte til Rosenborg med begrundelsen, at konkurrencen er mindre, så lyder det usandsynligt at han skulle have lyst til os.

  17. #207
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ifølge det ikke voldsomt troværdige medie ScoreNigeria (det er vel agurketid), så skulle vi være interesseret i IFK Göteborgs unge midtbanespiller Alhassan Yusuf..

    https://scorenigeria.com.ng/ajax-cop...lhassan-yusuf/

  18. #208
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Ifølge det ikke voldsomt troværdige medie ScoreNigeria (det er vel agurketid), så skulle vi være interesseret i IFK Göteborgs unge midtbanespiller Alhassan Yusuf..

    https://scorenigeria.com.ng/ajax-cop...lhassan-yusuf/
    Du kan være 110% sikker på FCK følger Alhassan endog meget tæt, da han er den helt klassiske FCK transfer med nuværende strategi og det er et muligt FCK køb allerede her i sommer. Wolves har indikeret at ville give ca. 7 mio euro for ham, men mistede interesse pga nogle engelske arbejdsregler, mens IFK tidligere har sagt blankt nej til et konkret bud på 1,5 mio euro. Det er ikke en spiller vi kommer til at fiske hjem for 1-2 mio euro, det er der ingen chance for overhovedet, og det er nok også en lille smule mer sandsynligt han havner i fx. Holland eller Belgien. Men hvis enderne kan mødes pga lavere Corona priser og der ikke lige er købsinteresse i de lande osv af de grunde, er det måske en spiller vi kan hente for 3 mio euro hvis vi giver IFK en rigtig god videresalgsklausul. Altså lidt som Amartey købet i Djurgården.

    Han er virkelig et talent, har den helt rette alder, og har alt foruden det målfarlige i sit spil + har spillet i skandinavien. Hvis han ender i Skandinavien som næste destination, så er det FCK, der er ikke andre klubber der er attraktive nok til at hente ham.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #209
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Lüftner har forlænget lejeaftalen med Omonia, så han bliver på Cypern et år mere. De lyder som om man i FCK har en forhåbning om at han kan spille sig ind på Tjekkiets EM-trup næste år, så man kan sælge ham videre der. Ved lejeopholdets afslutning har han 1 år tilbage af kontrakten, så han skal videre til den tid uanset hvad. Så dermed melder man en gang for alle ud, at han ikke har en fremtid i FCK.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #210
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Efter Fischers nylige skade er jeg kommet dertil, hvor jeg ikke håber, at man forlænger hans kontrakt. Han er en efter danske standarder gudsbenådet fodboldspiller, når han er på toppen, men han er kronisk skadet og hamrende dyr at have rendende på lazarettet. Hvor jeg dog håber for ham, at han får styr på det bentøj, men hvor jeg også godt gad at se de lønkroner være bundet op på en profil, der kunne bidrage.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •