Side 78 af 184 FørsteFørste ... 28687576777879808188128178 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,156 til 1,170 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1156
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Den tør jeg godt påstå er hen i vejret. Skal en byttehandel blive relevant, så må det medfølgende beløb i alle fald logisk gå den modsatte vej.

    Pep Biel har en kontrakt til 2024. Han har ikke haft skader, og selv om han ikke er brudt endeligt igennem, har hans forår været en markant forbedring efter en skidt start. Med fire år tilbage af hans kontrakt skal vi ikke sælge ham et underskud i forhold til de 20-25 mio. han vel har kostet.
    Pione Sisto har en kontrakt til 2021. Han har manglet til træning i denne sæson på grund af personlige forhold, led åbent af depression i sidste sæson, har været væk fra holdet i lange perioder, og Celta har ikke lagt skjul på at han skal sælges nu.

    Stor sympati for en knægt, der har været gennem nogle sløje perioder, men han er ikke en stærkere handelsvare end en stabil spansk spiller med en lang kontrakt, og han ville være et langt større gamble end at beholde Pep Biel og se om tålmodigheden har været umagen værd.
    Du har ret i, at der på papiret er flere ting, der taler for, at Biels markedsværdi skulle være højere end Sistos. Jeg tror bare ikke, det forholder sig sådan i virkeligheden. Primært fordi Sisto - vil jeg vove at påstå - grundlæggende er en potentielt bedre spiller og har vist et meget højere topniveau. Hvis vi både kan få ham og penge i bytte for Biel, er det i hvert fald i endnu højere grad et sats, som jeg synes, Ståle bør lave.

    Men det er selvfølgelig et sats med Sistos mentale habitus in mente. Og jeg har som nævnt stadig fidus til Biel, så det er slet ikke, fordi jeg mener, vi skal skille os af med ham for enhver pris.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #1157
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Pione Sisto ville være et langt større gamble end at beholde Pep Biel og se om tålmodigheden har været umagen værd.
    Nja, med i oddsene skal vel også regnes de to spilleres dokumenterede topniveau indtil nu. Sisto har før vist takter, der er helt op i nærheden af internationalt topniveau. Det har Biel mig bekendt aldrig - når han har været god hos os, har han ligget i nærheden af et fornuftigt superliganiveau. Derfor er det en stor ubekendt, om Biel overhovedet har mere i sig, mens det er dokumenteret, at Sisto har langt mere i sig, end han har vist gennem den seneste sæson. Men du har selvfølgelig ret i, at det er en ubekendt faktor, om den midtjyske dribler kan overvinde de store personlige problemer, der har tynget ham.

    Jeg vil sige, der er et element af gamble i begge spillere, uanset hvem man måtte satse på. Og jeg ville nok personligt helst sætte pengene på Sisto og vil også vurdere hans markedspris til at ligge en anelse over Biel.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #1158
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Vi skal bestemt ikke skille os af med Biel for enhver pris, men kan vi få bare i nærheden af, hvad vi har givet, er det bare om at slå til.

    Sisto skal vi holde os langt fra.

  5. #1159
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Vi skal bestemt ikke skille os af med Biel for enhver pris, men kan vi få bare i nærheden af, hvad vi har givet, er det bare om at slå til.

    Sisto skal vi holde os langt fra.
    Sisto tror jeg altså også bare er en stor lotto kupon. Jeg orker ikke vi skal til at lege støtte pædagog i en periode før han evt. "måske præstere. Lad os være ærlig, hvor mange år skal vi tilbage før han rent faktisk har bevist noget ?

    Jeg vil have psykisk stærke spillere som er klar til at præstere fra dag 1. Det er hvad vi har brug for op til den kommende sæson.

    Jeg må også melde et STORT nej tak herfra.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1160
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser

    Jeg vil sige, der er et element af gamble i begge spillere, uanset hvem man måtte satse på. Og jeg ville nok personligt helst sætte pengene på Sisto og vil også vurdere hans markedspris til at ligge en anelse over Biel.
    Tjah. Havde Sisto skiftet til Celta for et år siden, og haft en udfordrende, endda skuffende første sæson (men trods alt afgjort en EL-knockoutkamp på Celtic Park) ... og havde Pep Biel skiftet til København for fire år siden, kæmpet med hjemve og depression, og bl.a. derfor kun spillet ca. det halve af den seneste sæson, med det resultat at Ståle lod sive at ham vil man af med nu, inden han i øvrigt går gratis om ti måneder
    – ja, så havde jeg givet dig ret i at Sistos værdi var langt, langt højere ;-)
    Men nu? Vi får se.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1161
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Sisto tror jeg altså også bare er en stor lotto kupon. Jeg orker ikke vi skal til at lege støtte pædagog i en periode før han evt. "måske præstere. Lad os være ærlig, hvor mange år skal vi tilbage før han rent faktisk har bevist noget ?

    Jeg vil have psykisk stærke spillere som er klar til at præstere fra dag 1. Det er hvad vi har brug for op til den kommende sæson.

    Jeg må også melde et STORT nej tak herfra.
    Nu får du jo nærmest Pione Sisto til at lyde som et oldtidslevn, men vi skal altså ikke længere tilbage til sæsonen 17/18, hvor han lavede ganske imponerende fem mål og ni assists i 34 kampe i La Liga. Siden har han været meget svingende, men ikke mere end at han sammenlagt har været på banen i 50 kampe for Celta de sidste to sæsoner.

    Det er vist tydeligt for enhver, at manden har haft nogle mentale problemer, blandt andet en depression som beskrevet i et interview i Politiken. Men vurderer den sportslige ledelse, at han igen er stabil, er Sisto – rent sportsligt – ganske enkelt en no-brainer for en klub som vores. I form er han mindst på niveau med Viktor Fischer anno 2018, formentlig endnu bedre, han dækker begge kanter, han har ingen nævneværdig skadeshistorik, og han vil om to år stadig kunne skydes afsted for 30-40 millioner kroner.

    EDIT: Men igen, det hele forudsætter naturligvis, at han er ovre sine mentale problemer.
    Mvh.
    Dane

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #1162
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Nu får du jo nærmest Pione Sisto til at lyde som et oldtidslevn[...]
    Jep, der er kun 1½ år mellem de to. Pep Biel bliver 24 om et par uger, så han er ved at være forbi den alder, hvor man kan drømme store drømme om eksplosiv udvikling. Det ville i hvert fald være overraskende, hvis han ender på det niveau, Sisto har vist, han kan spille på.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1163
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-mike-jensen/

    Ser ud til, at vi samler på tidligere Brøndbykaptajner!

  14. #1164
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-mike-jensen/

    Ser ud til, at vi samler på tidligere Brøndbykaptajner!
    Ahhrr mon dog? Kamil W. er jeg ret neutral i forhold til, skidt med at han har været forstadssvensker - men Mike-rejsdigopdinbøssekal-Jensen ville jeg have endog meget svært ved at acceptere i en FCK-trøje. Heldigvis er det ikke ret sandsynligt for at sige det mildt :-)
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi



  15. #1165
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-mike-jensen/

    Ser ud til, at vi samler på tidligere Brøndbykaptajner!
    Det der er ikke engang sjovt!


  16. #1166
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det der er ikke engang sjovt!
    Jeg tror nu ikke, vi skal være for bange. Mon ikke det er klubber som AaB, AGF eller OB, der er interesserede.

    Til gengæld er Markus Henriksen og Oscar Hiljemark nu kontraktfri. De kunne være oplagte erstatninger for f.eks. Falk. Henriksen var på en monsterkontrakt i Hull, hvilket har umuliggjort et skifte tidligere. Men mon ikke han er indenfor rækkevidde nu?

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #1167
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ståle skyder Celta Vigo rygterne om Pep Biel ned:

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...om-det/8255682

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #1168
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Ståle skyder Celta Vigo rygterne om Pep Biel ned:

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...om-det/8255682
    Til gengæld lever rygtet om Pione Sisto stadigvæk

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #1169
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Til gengæld lever rygtet om Pione Sisto stadigvæk
    Wind Wilczek

    Fischer Zeca Falk Sisto

    Boilesen Zanka Nelsson Varela

    Kalle

    Bænk:
    Daramy
    Kaufman/Santos
    Stage
    Bengtsson
    Mudrazija
    Sigurdsson
    Grytebust

    Synes egentlig, det er et pænt stærkt hold...
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #1170
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prim...perliga-skifte

    Angiveligt er Sistos lønkrav for højt til at FCK vil honorere det.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 8 users browsing this thread. (0 members and 8 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •