Side 19 af 184 FørsteFørste ... 9161718192021222969119 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det giver også god mening i mine øjne. Bengtsson, Oviedo og Grytebust er 3 løntunge spillere, som kun spiller når andre ikke er klar. Tænk hvad de lønkroner kunne frigøre til drys andre steder på banen. Kombinationen af en frisk Boile og en Højer giver fin mening og er helt på niveau med en Boile / Bengtsson. Bengtsson kender selvfølgelig klubben, men river god løn. Og så skal man ikke underkende, at der i AGF også er et vist pres på.

    Anyways, det er ren hygiejne i mine øjne, og da jeg så oversskriften “FCK vil bytte Grytebust for AGF profil” havde jeg lige håbet på Bundu...

  2. #272
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Casper Højer fylder 26 til November, går det virkelig ind under ung spiller? Når jeg ser ham spille, ser jeg en ganske fornuftig venstre back. Men tror ikke han har potentialet til meget mere end backup i fck.

    Synes det virker voldsomt med så mange penge for ham plus Grytebust, selvom jeg gerne ser Grytebust væk fra klubben.


    Så skal man også til at af med nogen af de mange venstrebacks vi har. Tror bestemt ikke det bliver nemt at finde en klub som gider at tage Oviedo, som Sunderland meget gerne ville af med i lang tid også. Bengtsson bliver nok lidt lettere at få til Svergie.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #273
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    246

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det kunne jo tænkes at Højer hentes af flere grunde
    1. Man ved at man kan sende Pierre og Oviedo videre.
    2. Han tæller som homegrown spiller, ligesom Ibsen gjorde som 3 målmand.

    og i forhold til prisen så har Michel Davidsen (fra BT) flere gange sagt i diverse podcast, at Ståle altid kan smide 7,5 mio. kr. uden at skulle spørge nogen om lov.
    Og mon ikke Ståle gerne bare vil spare Grytebust løn når han nu var udset som første målmand, og hans løn nok afspejler det.
    Så skal man til gengæld ud og finde en ny anden målmand.

    Om Højer har niveauet defensivt til FCK er jeg mere lunken ved, Men der må man jo stole på de ved hvad de laver derinde.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #274
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg ser nærmest kun AGF spille, når det er mod os, men jeg har aldrig lagt særlig mærke til deres venstreback. En snart 26-årig spiller, der kun har Lyngby og AGF på samvittigheden i sin seniorkarriere, og som senest har optrådt i rødt og hvidt for 8 år siden på U19, lyder ærlig talt ikke som FCK-materiale - og slet ikke til de penge, der spekuleres i. På den anden side er det jo blevet normalen i FCK at betale overpris for middelmådighed - så hvorfor ikke?

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #275
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg ser tit Højer, og jeg synes han er markant bedre end Bengtson offensivt. Defensivt er det efterhånden det samme. Han er ret agressiv, og har som sin far, en dejligt spark. Han er hurtig, men ikke driblestærk. Det sidste år har han udviklet et godt blik for spillet, og han er ofte ham AGF bruger til at sende dybe flade bolde op gennem kæderne. Jeg ser ham gerne i FCK, som backup for Boile, hvis man samtidig kan slippe af med Bengtson, Oviedo og Grytebust, der alle bare er dyrt fyld.


  9. #276
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Kan man ikke også forestille sig at Højer skal være med til at sikre den Skandinaviske Balance og Den Københavnske Ånd. Som ungddomsspiller fra København er jo bekendt med kulturen og kan være med til at fastholde den.

    Ser som mange andre ikke den helt store fremtid for ham, men han kan vise sig at have betydning for andet end spillet på banen. Under alle omstændigheder så kan han nemt vise sig at være bedre og helt sikkert billigere end samtlige af vores back-reserver. Jøsses .oO

  10. #277
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ståle reagerer her på Højer-rygtet og siger, at det er første gang, han hører om det: https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...-rygtehistorie

    Det lyder immervæk i mine ører også som noget af en and. I hvilken verden skulle det give mening, at vi er på jagt efter en fjerde mand til venstre-back-positionen, når økonomien formentlig er presset på grund af coronakrisen, og når det er længere fremme på banen, at truppen skriger mest på forstærkning?
    Og så at vi ligefrem skulle være villige til at smide 1 mio. euro PLUS vores reservemålmand for det?

    Det lyder helt sort og vil kun give mening, hvis der ligger to næsten færdige transferaftaler på Oviedo og Bengtsson i Ståles skuffe. Men hvem hulan er det, vi forestiller os står i kø for at skrive med hhv. en 30-årig og 32-årig, som ikke har vist det helt store i den hvide trøje på det seneste? Og hvor travlt har de to med at komme væk, når de begge har to år tilbage af deres formentlig sidste gode fodboldkontrakt?

    Kun det faktum, at normalt ellers ret pålidelige Århus Stiftstidende bringer rygtet, gør, at man tænker, at der må være noget om sagen. Til gengæld må man også anføre, at rygtet netop bringes langt nede i et større transfer-interview med PC, og det signalerer måske alligevel, at de ikke selv tør stå helt på mål for det (for så havde det været vinklen på historien).

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #278
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Ståle reagerer her på Højer-rygtet og siger, at det er første gang, han hører om det: https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...-rygtehistorie

    Det lyder immervæk i mine ører også som noget af en and. I hvilken verden skulle det give mening, at vi er på jagt efter en fjerde mand til venstre-back-positionen, når økonomien formentlig er presset på grund af coronakrisen, og når det er længere fremme på banen, at truppen skriger mest på forstærkning?
    Og så at vi ligefrem skulle være villige til at smide 1 mio. euro PLUS vores reservemålmand for det?

    Det lyder helt sort og vil kun give mening, hvis der ligger to næsten færdige transferaftaler på Oviedo og Bengtsson i Ståles skuffe. Men hvem hulan er det, vi forestiller os står i kø for at skrive med hhv. en 30-årig og 32-årig, som ikke har vist det helt store i den hvide trøje på det seneste? Og hvor travlt har de to med at komme væk, når de begge har to år tilbage af deres formentlig sidste gode fodboldkontrakt?

    Kun det faktum, at normalt ellers ret pålidelige Århus Stiftstidende bringer rygtet, gør, at man tænker, at der må være noget om sagen. Til gengæld må man også anføre, at rygtet netop bringes langt nede i et større transfer-interview med PC, og det signalerer måske alligevel, at de ikke selv tør stå helt på mål for det (for så havde det været vinklen på historien).
    Jeg er enig. Det ville ikke give mening, netop fordi vi nok ikke kan komme af med Bengtsson og Oviedo. Fordi der er ingen tvivl om, at Boilesen/Højer ville være en opgradering fra Boilesen/Bengtsson eller Boilesen/Oviedo. Er man ikke enig i det, så har man enten ikke set særlig meget AGF i år eller har ekstremt farvet briller på, når det kommer til at vurdere Bengtsson og Oviedo. Det er vanvittigt, at vi hænger på to så middelmådige spillere i to år endnu, forhåbentlig kan man få skudt minimum én afsted.

  13. #279
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...oteborg-profil

    Årets unge spiller i Sverige i seneste sæson, midtbanemanden Alhassan Yusuf, har fået et prisskilt på 2 mio. euro på sig. Han har tidligere været rygtet til FCK, men Ståle har afvist at kende til ham.

  14. #280
    Tilmeldingsdato
    Apr 2020
    Indlæg
    13

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Michel Davidsen fra BT spurgte ind til ham, hvorefter Ståle rystede på hovedet. Ved ikke om det er det samme vi refererer til, men jeg forstod den mere som en hovedrysten over at det ikke er relevant fordi større klubber er efter ham og ikke fordi han ikke kendte til ham.

  15. #281
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...oteborg-profil

    Årets unge spiller i Sverige i seneste sæson, midtbanemanden Alhassan Yusuf, har fået et prisskilt på 2 mio. euro på sig. Han har tidligere været rygtet til FCK, men Ståle har afvist at kende til ham.

    Det er bare at sætte igang og få signet ham i en fart. Det er småpenge de skal have for ham.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  16. #282
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvad kan han egentlig?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. #283
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Det er bare at sætte igang og få signet ham i en fart. Det er småpenge de skal have for ham.
    Vi kan jo ikke forvente, at de køber en spiller, som Ståle ikke kender ... :)

  18. #284
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...oteborg-profil

    Årets unge spiller i Sverige i seneste sæson, midtbanemanden Alhassan Yusuf, har fået et prisskilt på 2 mio. euro på sig. Han har tidligere været rygtet til FCK, men Ståle har afvist at kende til ham.
    Hvis det er sandt at Ståle ikke har kendskab til årets unge spiller i Allsvenskan så var det måske på tide at få ansat den sportsdirektør :-)

  19. #285
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hvis det er sandt at Ståle ikke har kendskab til årets unge spiller i Allsvenskan så var det måske på tide at få ansat den sportsdirektør :-)
    Det er vel bare Højer som har overset ham, fordi han har travlt med at scoute sin søn .... :-)

  20. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •