Side 39 af 184 FørsteFørste ... 29363738394041424989139 ... SidsteSidste
Viser resultater 571 til 585 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #571
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ft-i-budgettet

    Der kommer til at ske noget, hvilket også er tiltrængt.
    Der skal da nok ske noget, men jeg tvivler på, at der kommer til at ske så meget, som situationen kræver. Her siger Ståle f.eks., at bredden ikke vil blive øget, da der ikke er råd til det. Dvs. vores ageren vil i høj grad være dikteret af af andre klubbers interesse for vores spillere og deres villighed til at betale det, vi kræver. Det, tror jeg, bliver op ad bakke.

    Det bekymrer mig i øvrigt, at for nogle uger siden var Ståle i medierne med budskabet om, at han var helt sikker på, at vi ville blive mestre næste år med 2-3 forstærkninger, og nu signalerer han stor usikkerhed om, hvad der kommer til at ske i transfervinduet. Jeg er med på, at vi har været helt ude at skide på det seneste, men det burde simpelthen ikke komme som en overraskelse, hvor fucked vi er.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #572
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Saba Leverpostej, Jakob “jeg-er-bare-en-dårligere-udgave-af-min-tvilling” Ankersen, osv.! Den her klub skal fandeme ikke hente flere middelmådige suppespillere. FCK skal flytte sig fremad, og tanker om den type spillere bør være helligbrøde fremover!


  4. #573
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg kan ikke lade være med at tænke på Thomsen.. Jeg forstår ikke den her trang til at smide ham på porten - jeg er med på, at han sikkert får en kongehyre og han er lidt for ofte skadet, men ærligt, så synes jeg, at han er perfekt, at have som backup i FCK; han brokker sig aldrig, han kan spille mange forskellige pladser og hvis Ståle siger, at man ikke vil øge bredden, så bliver "polyvante" spillere som Thomsen essentielle i næste sæson.

    Jeg ser hellere at man skipper alle de spillere, som enten ikke passer ind i truppen eller bare er for dårlige som f.eks: Santos, Papagiannopoulos, Grytebust og Oviedo.

    - Santos forstår jeg aldrig man har hentet - han har, i mine øjne, ingen spidskompetencer ud over hans arbejdsraseri.

    - Papagiannopoulos er simpelthen for dårlig og febrilsk på bolden, som er med til at skabe ubalance og utryghed i holdet når han får bolden i forsvaret.

    - Grytebust er en mærkelig case, men tydeligt ikke en målmand til FCK.

    - Oviedo er bare ikke god nok, og så er han sikkert rigtig dyr at have gående.
    Sidst redigeret af Bigtimebowler : 28.07.20 kl. 12:31

  5. De følgende 10 brugere er enige:

  6. #574
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Santos forstår jeg aldrig man har hentet - han har, i mine øjne, ingen spidskompetencer ud over hans arbejdsraseri.
    Arbejdsraseri er en spidskompetence for en angriber i Ståles øjne.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #575
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    [...]Biel har brug for pauser ligner det[...]
    Det er jo spørgsmålet. Jeg håber, Ståle satser på Biel næste sæson. Han bliver 24 om lidt, og vi har set (i glimt), at han kan en hel del med bolden. Han bliver næppe bedre af endnu en sæson i fast rutefart til og fra bænken. Tværtimod risikerer vi en spiller, der igen mister troen på sig selv og vil væk, er jeg bange for.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #576
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er jo spørgsmålet. Jeg håber, Ståle satser på Biel næste sæson. Han bliver 24 om lidt, og vi har set (i glimt), at han kan en hel del med bolden. Han bliver næppe bedre af endnu en sæson i fast rutefart til og fra bænken. Tværtimod risikerer vi en spiller, der igen mister troen på sig selv og vil væk, er jeg bange for.
    Jeg er personligt tilbøjelig til at sende Biel retur til Spanien i dette vindue, hvor han antageligvis stadig har et navn. Jeg tror ikke på at han nogensinde slår igennem hos os, så hellere afsted med ham nu, mens de stadig kan huske ham derhjemme.

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #577
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Jeg er personligt tilbøjelig til at sende Biel retur til Spanien i dette vindue, hvor han antageligvis stadig har et navn. Jeg tror ikke på at han nogensinde slår igennem hos os, så hellere afsted med ham nu, mens de stadig kan huske ham derhjemme.
    Ja, hvis ikke han skal have chancen for alvor, kan man lige så godt fyre ham af nu. Og det er muligt, det kræver et systemskifte, hvis han skal slå igennem for os...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #578
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Helt enig i din analyse om Thomsen. Jeg har (desværre) svært ved at forestille mig, at vi får en væsentlig bedre backup ind til samme lønpris. Og med den forventede middelstore udskiftning bliver kontinuitet afgørende. Det kan Thomsen trods alt godt være med til at bringe, selvom han ikke i nogen længere periode har været stamspiller. Men hvis muligheden byder sig for et godt salg og en rimelig erstatning er han da, indrømmet, et helt oplagt salgsemne.

    Til gengæld er jeg slet ikke enig omkring Santos og Papagiannopoulos. De opfylder begge til fulde den rolle de er tildelt (og i Papas tilfælde endda lidt til). Som arbejdsrasende tredjeangriber, der både kan bruges til at køre modstanderne trætte fra start og forsvare en føring hjem fra 75' gør Santos det glimrende.
    Og som tredjeforsvarer med niveau til at gå ind i længere perioder ved siden af Nelsson har Papa både gjort hvad han skal på bolden, i positioneringen og i duelspillet. Nogen Vavro er han ikke i duellerne, og nogen Bjelland med bolden er han heller ikke, men han er til gengæld måske den mest komplette forsvarspiller vi har i truppen, er altid til rådighed og er på den måde den perfekte backup.

    Alt i alt udgør de tre spillere (Thomsen, Santos, Papa) noget af den ikke alt for løntunge kontinuitet, vi skal bruge når der skal renses ud af fx Grytebust, Oviedo og Ragnar (selvom det gør ondt bliver han i min optik overflødig med Papa på bænken og Boile tilbage som fjerdevalg i midterforsvaret). Derudover skal der givetvis ryge en enkelt eller to til profilløn, hvor Bartolec ligner et oplagt valg. Og selvom det gør så helt umådelig ondt overhovedet at overveje, så ligner det efterhånden den bedste løsning at opsige med N'Doye for at gøre plads til en profileret targetman på toppen, som kan spille mere end 30 minutter hver 14 dag. Det er nok et år eller fire for tidligt, men man kunne håbe, at Corner snart var klar til at få pudset Toyotalakken op til Bentleystandard i vante rammer. Hvis han også hiver Zanka med hjem begynder det i værste fald at få Jan Bechske undertoner af ønsket om fordums storhed, men foruden den ækle sammenligning, så luner tanken gevaldigt.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #579
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af DrFriis Se meddelelser
    Det er nok et år eller fire for tidligt, men man kunne håbe, at Corner snart var klar til at få pudset Toyotalakken op til Bentleystandard i vante rammer. Hvis han også hiver Zanka med hjem begynder det i værste fald at få Jan Bechske undertoner af ønsket om fordums storhed, men foruden den ækle sammenligning, så luner tanken gevaldigt.
    Cornelius er naturligvis ikke klar til at vende hjem, dertil har han for meget succes i Parma, når han altså ikke er skadet, hvilket han er halvdelen af tiden, desværre. Ifølge Transfermarkt er han oppe på seks (!!!) muskelskader i denne sæson, og den slags spillere skal vi simpelthen ikke have flere af lige nu.
    Mvh.
    Dane

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #580
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Uden i øvrigt at forholde mig til Thomsens kvaliteter vil jeg bare lige påpege, at det ikke er rigtigt, at han er tilfreds med at sidde på bænken som allround-reserve i FCK. Han har selv for nyligt givet udtryk for, at situationen er uholdbar for ham, så alene af den grund er det sikkert smart nok at prøve at få ham afskibet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #581
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Cornelius er naturligvis ikke klar til at vende hjem, dertil har han for meget succes i Parma, når han altså ikke er skadet, hvilket han er halvdelen af tiden, desværre. Ifølge Transfermarkt er han oppe på seks (!!!) muskelskader i denne sæson, og den slags spillere skal vi simpelthen ikke have flere af lige nu.
    Du har nok desværre ret, Dane. Og Richmond Boakye fra Røde Stjerne vil nok i bedste fald se det som et skridt til siden (hvis vi da overhovedet kan komme i nærheden af at betale hans løn). Det er de eneste to, jeg lige kan komme i tanke om, som har potentiale til at være bare i nærheden af at kunne løfte arven fra N'Doye. Men mon ikke Ståle ser sig varm på komplet ukendt og meget upoleret juvel fra den bosniske liga, som har bombet løs i op mod en halv sæson.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #582
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Arbejdsraseri er en spidskompetence for en angriber i Ståles øjne.
    og Kauffmann/Daramy har tydelig vist at vi skal bruge flere muskler fremme. Det var tydeligt med de to sammen, at vi simpelthen ikke havde nok pres på deres bagkæde... så måske har han ret den gode Ståle, når han vil se hårdt arbejde fremme

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #583
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, hvis ikke han skal have chancen for alvor, kan man lige så godt fyre ham af nu. Og det er muligt, det kræver et systemskifte, hvis han skal slå igennem for os...

    Det var en mærkelig forårssæson for Biel. Han var vel en af de bedste i en kort periode og scorede også et par mål. Men så endte han på bænken. Muligvis fordi vi manglede fysik og Stage blev prioriteret over ham.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #584
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af DrFriis Se meddelelser
    Du har nok desværre ret, Dane. Og Richmond Boakye fra Røde Stjerne vil nok i bedste fald se det som et skridt til siden (hvis vi da overhovedet kan komme i nærheden af at betale hans løn). Det er de eneste to, jeg lige kan komme i tanke om, som har potentiale til at være bare i nærheden af at kunne løfte arven fra N'Doye. Men mon ikke Ståle ser sig varm på komplet ukendt og meget upoleret juvel fra den bosniske liga, som har bombet løs i op mod en halv sæson.
    Tjek lige Boakye's statistik på transfermarkt. Han har også været meget skadet. Så ham bør vi heller ikke bruge energi på.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  27. De følgende 2 brugere er enige:

  28. #585
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Sjovt folk bliver ved med at snakke om Boakye, når Michel har været ude at sige flere gange, at vi aldrig nogensinde har kigget på ham.

  29. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •