Side 24 af 184 FørsteFørste ... 14212223242526273474124 ... SidsteSidste
Viser resultater 346 til 360 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #346
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Der lyder som en logisk præmis - jeg tror desværre slet ikke, at der er økonomi i klubben lige nu til at betale transfers for spillere i noget relevant omfang. Skiller vi os af med N'Doye, Oviedo, Ragnar, Grytebust og Thomsen (hvilket meget vel kan være situationen), så er der fortsat ikke plads til transfers.

    Så vi skal formentlig kigge efter transferfrie spillere, eller spillere, hvor klubben er så interesseret i at slippe af med omk. belastningen, at vi kan overtage spillere, der er på kontrakt, transferfrit.

    Det er bekymrende, at vi er havnet et sted, hvor vi ikke kan betale transfer. Jeg tror, at jeg er blevet lidt misforstået i andre tråde, når jeg skriver om eks. Stage og Kaufmann. Jeg har absolut intet imod de to spillere, ej heller noget imod deres desværre meget lave sportslige niveau, min anke går på, at vi har betalt alt for meget - for alt for lidt.

    Når vi betaler 20 mio. + for en spiller, så er vores budget så begrænset, at vi skal kunne bruge spillere som en naturlig del af en start 11'er. Træfsikkerheden hos vores scouting-afdeling er absolut ikke i top, og balanceringen af investeret økonomi og præstation har også meget store mangler.

    Jeg tror, at det bliver et anderledes transfervindue, hvor vi kan begynde at ligne Brøndby og AGF ift. at hente gratis-spillere og fortælle, hvor fantastisk scouting, der er tale om. Man kan jo sige, at man får desværre hvad man betaler får, så når man ikke betaler noget ...

    Hos os har det i seneste sæson desværre også vist sig, at man får mindre, end man betaler for. Tiden for vinduet nærmer sig og min spænding/uro vokser - jeg tror, at dette vindue bliver vigtigt, ikke bare for den næste halvsæson, men måske i virkeligheden for de næste par sæsoner.
    Hmm. Jeg er enig i, at vi nok ikke ser de store transfers denne sommer. Dertil er jeg bange for, at Corona har været for dyr for os. Men af ren nysgerrighed, har du noget "bevis" for, at at pengene ikke er der og vi kun kan hente transferfrie spillere?

    Derudover er jeg ikke helt enig i din vurdering af Kaufmann og Stage. Udover at jeg synes, at du vurderer Stage (Kaufmann har været her for kort tid til at vurdere) alt alt for hårdt - han faldt f.eks. på ingen måde igennem i de store kampe i Europa - så er disse to vel netop ikke købt til at gå direkte ind i startopstillingen, hvorfor jeg synes det er for tidligt at konkludere, at vi får for lidt for pengene. Så det er vel mere selve strategien om at investere forholdsvis dyrt i unge danske (ikke helt færdigudviklede) spillere med stort potentiale, som du ikke er for?

    Klubben fik nok øjnene åbnet for alvor for den strategi med købene og salgene af Vavro og Skov og prøver videre med Nelsson (den kan man næsten ikke tabe på), Stage og Kaufmann. Personligt synes jeg, at det er en glimrende tilgang, sålænge der også er penge til de store profilindkøb, når der er brug for disse. Og det var der jo råd til i sommers, da man hentede Biel i den kategori (det kan nok diskuteres, om det har betalt sig endnu).

    Jeg er dog også ret nervøs for dette vindue, da jeg er enig i, at det er et meget vigtigt et af slagsen. Vi skal have 1-2 profiler ind til at lukke hullet til FCM og give truppen ny energi. Jeg er derfor meget bekymret om
    a) der er råd - udmeldingerne fra klubben har vist ikke været et klart nej endnu.
    b) om man rammer rigtigt på de få indkøb man eventuelt laver.
    c) om man lykkes med at vurdere rigtig på manglerne på holdet især i forhold til skader. Det er meget vigtigt, at man f.eks. vurderer nDoye rigtigt, så man ikke lægger en masse penge i en, som ikke kan spille, eller omvendt smider "billigt" guld på gaden grundt frygt for en skade.

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #347
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://m.fcinternews.it/esclusive/f...-avanti-341056

    Jeg har ingen anelse om, hvor troværdigt dette medie er, men der står, at Inter har en tilbagekøbsklausul på 15 mio. euro på Jens Odgaard, som de ikke vil udløse. Det mere interessante er dog, at der står, at der er interesse for ham fra Danmark. Det kan vel kun betyde FCK eller FCM. Mon ikke FCM pønser på en ny centerforward, da Kaba ikke helt har slået til? Eller at vi sonderer terrænet hvis Doye stopper? Odgaard er ung, stor, og har faktisk haft en okay sæson i Heerenveen på lån (7 mål i 24 kampe, som alle faldt inden vinterpausen. Efter det er han gået lidt i stå). Måske vil Sassuolo forsøge at leje ham ud endnu engang, men det kunne jo også være en god mulighed for at få en billig erstatning for Doye.

  4. #348
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvis vi tager de 5 ovennævnte spillere, så har de vel i gennemsnit en årsløn på ca. 3,5-4 mio. kr. før bonus. Hvis vi antager, at vi fastholder budgettet 1:1, er i stand til at skille os af med de ovennævnte, og de penge, som hentes ved en overgangssum for de tre af spillerne, som ikke er kontraktfri, dækker de to kontraktfri spilleres sign-off fee, så frigiver det 17-20 mio. lønkroner pr. år til den kommende sæson.
    Det burde lønmæssigt give plads til 1 stjernespiller og 2-3 profiler (efter FCK-standarder).

    Og så er spørgsmålet, hvorvidt vi så har penge i budgettet til transfersummerne, mhp. hvor meget vi har brugt de seneste to transfervinduer. Det ved vi af gode grunde ikke.

    Jeg er så også enig i at vi de seneste to transfervinduer ikke har fået nok for pengene ift. hvad holdets behov er lige nu. Det er tydeligt, at det er resultatet af at vi (som meldt ud forinden), forsøger at være mere risikovillige på transfermarkedet, hvad angår det med at hente unge spillere, ved at vi henter dem tidligere end vi normalt gør. Det hører så med til den risiko, at spillerne ikke nødvendigvis præsterer ift. hvad vi har betalt inden for det første 1-2 år af deres kontrakt, fordi vi ikke har betalt for evner, men for potentiale, og hvad spillerne kan levere senere i deres udvikling. Og det er åbenbart en risiko, bestyrelsen er gået med til at acceptere.

    Hverken Stage eller Kaufmann præsterer ift. spillere på samme positioner, som vi tidligere har betalt lignende summer for. Vi betalte eksempelvis ca. det samme for Kaufmann som for Santander i sin tid. Santander var så 24 år, da vi hentede ham, og havde allerede haft en tur i Europa forinden. Så er det store spørgsmål, om vi om nogle år har formået at udvikle Kaufmann til at være lige så god som Santander eller ej.

    Lige for en ordens skyld: Det er ikke, at jeg ikke kan være kritisk over for de enkelte indkøb. Jeg synes bare, den nye strategi betyder, at man skal bruge mere tid på at vurdere, hvorvidt den enkelte spiller er en succes eller fiasko. og som k@sper også nævner, så lyder strategien i udgangspunktet fin, så længe der også er råd til de store profilindkøb, når der er behov for det. Men den skal selvfølgelig evalueres, når den har fået lidt tid til at blive implementeret.
    Sidst redigeret af Kiwi : 02.07.20 kl. 09:30
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #349
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hmm. Jeg er enig i, at vi nok ikke ser de store transfers denne sommer. Dertil er jeg bange for, at Corona har været for dyr for os. Men af ren nysgerrighed, har du noget "bevis" for, at at pengene ikke er der og vi kun kan hente transferfrie spillere?
    Bevis vil være lidt voldsomt at påstå, det er en udefra-ind-analyse baseret på regnskaberne, så det er naturligvis med de forbehold, at der internt i selskabet vil være væsentlige indsigter, som ikke nødvendigvis er offentlige og i hvert fald ikke tilgået Fondsbørsen- eks. reviderede forventninger til årets resultat pga. Corona.

    Men overordnet, så er vores soliditet lav og egentlig også for lav, ligesom den givet er for nedadgående. Det sidste er baseret på antagelser om negativt cashflow i indeværende regnskabsår, samt negativt driftsresultat og et sportsligt niveau, der gør EL-detagelse tvivlsom

    Det efterlader ikke umiddelbart rum til yderligere investeringer i kontraktrettigheder, nogle rettigheder, som måske ovenikøbet lige nu er lidt højt sat. Eks kan det være tvivlsomt, om vi kan få pengene igen ved et salg af Biel lige nu.

    Skal der løsnes op for den situation kræver det en ekstra-ordinær tilførsel af kapital; eks.

    - Ejerne stiller yderligere kapitalberedskab til rådighed for klubben
    - Vi vinder EL
    - Stage bliver solgt for 350 mio. :-)

    Det er ikke en permanent situation vi står i, men formentlig vil det præge denne sæson og måske også den næste og uanset, hvor meget man anstrenger sig, så kan jeg kun tro, at det sætter sine spor i det sportslige niveau. Måske ikke internt i SL, men internationalt der er risikoen til stede. I udlandet gearer de næppe ned.

    I SL er der en upside i, at vi ikke så mange salgbare spillere, vores nærmeste konkurrenter vil formentlig blive svækket.

    - FCM mister Onyenka og Sviachenko
    - AGF mister Ankersen, Bundu, Amini og Højer
    - FCN mister Damsgaard, Kudus og Mumin
    Goldbæks Højrefod

  7. #350
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    En hurtig gennemgang af truppen ift. hvem man nok gerne vil sende videre, og hvem man kommer til at holde på eller gerne vil holde på:

    Kalle: Skal ingen steder.
    Stephan: Skal ingen steder.
    Grytebust: Ryger nok videre, hvis det rette tilbud dukker op. Har en EM-plads at spille for, hvis Norge kvalificerer sig til slutrunden.

    Boilesen: Skal ingen steder.
    Pierre: Skal ingen steder det næste års tid. Til næste sommer, efter EM, kunne det godt være en mulighed at søge en eksotisk destination.
    Oviedo: Ryger nok videre, hvis man kan finde en klub, der vil betale lønnen.
    Bjelland: Skal ingen steder.
    Nelsson: Skal ingen steder. Har gjort fint opmærksom på sig selv i Europa, men man vil nok gerne vente 1-2 sæsoner endnu med at sælge ham.
    Papagiannopoulos: Ryger nok videre, hvis det rette tilbud kommer.
    Ragnar: Ryger nok videre.
    Varela: Skal ingen steder.
    Bartolec: Skal ingen steder foreløbig, men skal vise noget mere den kommende sæson.

    Fischer: Skal ingen steder
    Thomsen: Skal videre
    Zeca: Skal ingen steder
    Falk: Skal ingen steder
    Stage: Skal ingen steder
    Mudrazija: Skal ingen steder
    Pep Biel: Skal ingen steder

    Daramy: Skal ingen steder, medmindre der kommer et bud på over 120 mio. kr.
    Wind: Skal ingen steder
    Kaufmann: Skal ingen steder
    N'Doye: Holder knæet, skal han ingen steder
    Santos: Hvis det rigtige tilbud kommer, ryger han nok videre

    Så vi har 3 spillere, der med stor sandsynlighed ryger videre uanset hvad (Ragnar, Oviedo, Thomsen), 3 spillere, man nok gerne sender videre for det rette tilbud (Grytebust, Papagiannopoulos og Santos), 1 spiller, hvor helbredet afgør det (N'Doye), og derudover 17 spillere, man gerne vil holde på.
    17-18 spillere, som kender hinanden, og som har en god forståelse af hinanden, krydret med 2-3 stjerneindkøb, plus 3-4 breddespillere, så er man godt kørende for næste sæson.
    Man skal dog bruge minimum 4 home-grown spillere til truppen (pt. er der 2 i førsteholdstruppen: Wind og Daramy), og 4 association-grown spillere (pt. er der 6: Kaufmann, Nelsson, Stage, Bjelland, Falk og Thomsen) i forhold til europæiske turneringer. Så man kan max. sælge 2 af disse, hvis ikke man skal være tvunget til at erstatte dem med en spiller, der har fået sin fodboldopdragelse i Danmark. Jeg er ikke 100% sikker på om Zanka kunne medregnes som en home-grown spiller for FCK..
    Kalle: Skal ingen steder.
    Stephan: Skal ingen steder.
    Grytebust: Jeg synes man skal kigge på en udlejning i stedet for. Vi har fået en tradition for at sælge vores målmand, når de har præsteret godt, og jeg ser stadig Grytebust, som en dygtig målmand.

    Boilesen: Skal ingen steder.
    Han bliver også supplement til midterforsvaret.

    Pierre: Jeg synes Pierre er for ensidig i sit spil. Derfor håber jeg det er ham, der finder en ny klub i sommerpausen.

    Oviedo: Spillet fremad er mere glidende med Oviedo. Jeg synes han er den bedste afløser, hvis Boilesen bliver skadet eller får karantæne. Kan også spille VM.

    Bjelland: Skal ingen steder. Måske præsterer han bedre med færre kampe. Han virker meget tung defensiv. Styrken er hans afleveringer frem i banen.

    Nelsson: Skal ingen steder. Har gjort fint opmærksom på sig selv i Europa, men man vil nok gerne vente 1-2 sæsoner endnu med at sælge ham.
    Papagiannopoulos: Ryger nok videre, hvis det rette tilbud kommer.
    Minder om Bjelland bare uden gode afleveringer. Skal nok til Malmø eller et andet sted i Sverige.

    Ragnar: Ryger nok videre. Det må være det mest fornuftige selvom jeg holder af ham.

    Varela: Skal ingen steder.
    Bartolec: Skal ingen steder foreløbig, men skal vise noget mere den kommende sæson.
    Det er stadig det største mysterium at vi købte ham. Roerslev var bedre og billigere.

    Fischer: Skal ingen steder
    Thomsen: Skal videre. Jeg håber at Ståle bruge ham i resten af sæsonen på VM, så man kan få penge for ham, ellers skulle han gå gratis pga. manglende spilletid i et år.

    Zeca: Skal ingen steder
    Falk: Skal ingen steder
    Stage: Skal ingen steder
    Mudrazija: Skal ingen steder. Har store forventning til ham når han er skadesfri.
    Pep Biel: Skal ingen steder

    Daramy: Kan både spille kant og angriber. Han forøger værdien mest som angriber.
    Wind: Skal ingen steder. 1. angriber i 20/21
    Kaufmann: Skal ingen steder. Skal lægge på sit spil.
    N'Doye: Holder knæet, skal han ingen steder. Får måske en deltidskontrakt, da han kun kan spille ½ af tiden. Men vi får brug for hans rutine.
    Santos: Jeg kan godt lide at han kæmper for sagen, og er en slags slugger type. Det er de andre angribere ikke. Ryger kun, hvis vi køber en anden angriber.

    Køb: Zanka. Han er homegrown, da han har spillet 3 år i klubben fra han er 17-21. Derfor er der stor valuta for pengene.
    Daghim kommer forhåbentlig også hjem, hvilket gør at vi har 4 homegrowns i truppen.
    Dominic Vinicius hvis Santos sælges. Har haft en skade, så han vil føle sig hjemme i FCK-). Han får et halv år til at spille sig op i gear, mens Dame N'Doye stadig kan spille.
    Bliver Doye ikke forlænget skal man købe en erfaren erstatning med det samme.

    Sælg: Så vi har 3 spillere, der med stor sandsynlighed ryger videre uanset hvad (Ragnar, Sotte, Thomsen),
    2 spiller man nok gerne sender videre for det rette tilbud: Santos og en Venstre back (Oviedo eller Bengtsson)

    Det giver 23 spillere, som kan suppleres med ungdomsspillere (ex: Haahr, Bøving og Hjælmhof og Brajanac, hvis Daghim ikke kommer hjem i denne sommer.)
    3 målmænd: Kalle, Grytebust, Stephan 3
    3-4 midterforsvarer: Zanka, Nelsson, Bjelland og Boilesen
    3-5 Backs: Boilesen, Varela, Oviedo, Bartolec og Bengtsson
    3-4 Midt: Zeca, Falk, Mudrazija og Stage
    2- 7 Kant: Fischer, Biel - Falk, Mudrazija, Daramy, Oviedo og Daghim.
    4 -6 Angribere: Wind, N'Doye/NY, Santos, Daramy, Kaufmann og Fischer.

    Medmindre vi igen får 7 skader burde den trup være god både økonomisk, kvalitativt og kvantitativt.
    Vores konkurrenter bliver ikke bedre medmindre Brentford rykker op i Premier League. Så får FCM et budget som os.

  8. #351
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg har ikke forstået, hvorfor folk går så meget op i homegrown-status? Vi har alligevel ikke en 25-mand stor trup, så vi har reelt kun brug for 1-2 homegrown spillere i truppen, da vi kan ofre den 24. og 25. plads og kun registrere f.eks. 23. spillere.

  9. #352
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg har ikke forstået, hvorfor folk går så meget op i homegrown-status? Vi har alligevel ikke en 25-mand stor trup, så vi har reelt kun brug for 1-2 homegrown spillere i truppen, da vi kan ofre den 24. og 25. plads og kun registrere f.eks. 23. spillere.
    Og alligevel er Robert Mudrazija ikke registreret til at spille i Europa League netop pga. homegrown-reglerne. Så det har nok større betydning, end du lige tillægger det.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #353
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Og alligevel er Robert Mudrazija ikke registreret til at spille i Europa League netop pga. homegrown-reglerne. Så det har nok større betydning, end du lige tillægger det.
    Hvad er det helt specifikt reglen dikterer? Er det ikke noget á la otte spillere, der har spillet fire år, mellem deres 15 - 21 år, i egen liga, hvoraf fire af dem skal være være fra eget ungdomssystem?

  12. #354
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jo, bortset fra det er 3 år.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #355
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Bevis vil være lidt voldsomt at påstå, det er en udefra-ind-analyse baseret på regnskaberne, så det er naturligvis med de forbehold, at der internt i selskabet vil være væsentlige indsigter, som ikke nødvendigvis er offentlige og i hvert fald ikke tilgået Fondsbørsen- eks. reviderede forventninger til årets resultat pga. Corona.

    Men overordnet, så er vores soliditet lav og egentlig også for lav, ligesom den givet er for nedadgående. Det sidste er baseret på antagelser om negativt cashflow i indeværende regnskabsår, samt negativt driftsresultat og et sportsligt niveau, der gør EL-detagelse tvivlsom

    Det efterlader ikke umiddelbart rum til yderligere investeringer i kontraktrettigheder, nogle rettigheder, som måske ovenikøbet lige nu er lidt højt sat. Eks kan det være tvivlsomt, om vi kan få pengene igen ved et salg af Biel lige nu.

    Skal der løsnes op for den situation kræver det en ekstra-ordinær tilførsel af kapital; eks.

    - Ejerne stiller yderligere kapitalberedskab til rådighed for klubben
    - Vi vinder EL
    - Stage bliver solgt for 350 mio. :-)

    Det er ikke en permanent situation vi står i, men formentlig vil det præge denne sæson og måske også den næste og uanset, hvor meget man anstrenger sig, så kan jeg kun tro, at det sætter sine spor i det sportslige niveau. Måske ikke internt i SL, men internationalt der er risikoen til stede. I udlandet gearer de næppe ned.

    I SL er der en upside i, at vi ikke så mange salgbare spillere, vores nærmeste konkurrenter vil formentlig blive svækket.

    - FCM mister Onyenka og Sviachenko
    - AGF mister Ankersen, Bundu, Amini og Højer
    - FCN mister Damsgaard, Kudus og Mumin
    Ok. Tak for en fin analyse.
    Ordet "bevis" var blot brugt i mangel af et bedre ord. Jeg er selv meget i tvivl mht de økonomiske konsekvenser sportsligt, fordi jeg ikke synes at huske, at man har meldt ud at krisen også vil ramme spillerbudgettet. Men det er nok naivt at tro eller håbe andet :-(

    Jeg er i hvert fald spændt på, om man nu sætter tærring efter næring og skærer meget ned, eller om man gambler lidt mere nu i et købers marked givet vigtigheden af at vinde dm i de kommende år i forhold til Europa samt givet FCM's styrke pt. Jeg ved godt, hvad fodboldfan'en inden i håber, men jeg ved ikke, hvad der er klogest. Desværre er dine forudsigelser og analyser ganske triste :-(

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  16. #356
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jo, bortset fra det er 3 år.
    Ah ok tak :-)

  17. #357
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Zanka kommer ikke til FCK nu:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-koebenhavn-nu

    Lidt nedslående, da man lugtede et eller andet...

    Ikke mindst at få en profil tilbage, som ikke er 33-34 år, hvorefter det bliver lidt ligegyldigt... Udover Damen.

    Derfor er det ekstra ærgeligt - trip’er nok ikke helt ud over en Zanka-transfer om 2-3 sæsoner...

    Zan

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #358
    Tilmeldingsdato
    Apr 2020
    Indlæg
    13

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det lader ikke til at den ligger til højrebenet, nej - men jeg læser det ikke som en decideret afvisning af muligheden, men at der er noget med økonomien der skal gå op. Er det ikke bare Ståle der siger at bolden ligger hos Zanka? Han har nok forestillet sig mere i løn end hvad vi kan tilbyde, men han kan vel nå at "ombestemme" sig når han har sonderet terrænet og kigget på sine muligheder.

    Måske jeg bare så inderligt vil se det ske at jeg nægter at tro på at den er helt lukket...

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #359
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Zanka kommer ikke til FCK nu:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-koebenhavn-nu

    Lidt nedslående, da man lugtede et eller andet...

    Ikke mindst at få en profil tilbage, som ikke er 33-34 år, hvorefter det bliver lidt ligegyldigt... Udover Damen.

    Derfor er det ekstra ærgeligt - trip’er nok ikke helt ud over en Zanka-transfer om 2-3 sæsoner...

    Zan
    Jeg læser nu ikke det der som en total afvisning.. Slet ikke faktisk.. Det er så klassisk Ståle-retorik det der.. Har vi ikke snart set præcis sådan en udtalelse et hav af gange, hvorefter vi skriver med spilleren? Selvfølgelig, står der en klub og vifter Zanka om næsen med en løncheck der er dobbelt så stor som den vi kan tilbyde om en uge, så sker det nok ikke.. Men jo længere hen vi kommer på sommeren, og Zanka stadig ikke har fået det tilbud han har håbet - mens vi måske samtidig har skabt luft i budgettet, så lur mig om ikke enderne kan mødes.. Jeg ser den stadig som 50/50 i hvert fald - måske fordi det er fredag..

  22. De følgende 11 brugere er enige:

  23. #360
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg læser nu ikke det der som en total afvisning.. Slet ikke faktisk.. Det er så klassisk Ståle-retorik det der.. Har vi ikke snart set præcis sådan en udtalelse et hav af gange, hvorefter vi skriver med spilleren? Selvfølgelig, står der en klub og vifter Zanka om næsen med en løncheck der er dobbelt så stor som den vi kan tilbyde om en uge, så sker det nok ikke.. Men jo længere hen vi kommer på sommeren, og Zanka stadig ikke har fået det tilbud han har håbet - mens vi måske samtidig har skabt luft i budgettet, så lur mig om ikke enderne kan mødes.. Jeg ser den stadig som 50/50 i hvert fald - måske fordi det er fredag..
    Jeg skynder mig i hvert fald at købe din version! ;-)

    Zan

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •