Side 25 af 184 FørsteFørste ... 15222324252627283575125 ... SidsteSidste
Viser resultater 361 til 375 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #361
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg skynder mig i hvert fald at købe din version! ;-)

    Zan
    Det var i hvert næsten præcis samme historie vi hørte med Oviedo. Her sagde Ståle da vist også, at det var helt umuligt, hvorefter Oviedo kort efter blev præsenteret. Man kan håbe, at det samme kan ske med Zanka. Hans tilhørsforhold er i hvert fald mindst det samme, så spørgsmålet er nok
    a) om der kommer nogle mere spændende muligheder for et sidste ophold i udlandet.
    b) om han har tjent de store penge, som han har behov for til resten af tilværelsen.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #362
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det var i hvert næsten præcis samme historie vi hørte med Oviedo. Her sagde Ståle da vist også, at det var helt umuligt, hvorefter Oviedo kort efter blev præsenteret. Man kan håbe, at det samme kan ske med Zanka. Hans tilhørsforhold er i hvert fald mindst det samme, så spørgsmålet er nok
    a) om der kommer nogle mere spændende muligheder for et sidste ophold i udlandet.
    b) om han har tjent de store penge, som han har behov for til resten af tilværelsen.
    Jeg tror heller ikke han skal vente for længe. Tænker at Ståle gerne vil have nye folk ind i god tid, med henblik på EL og ny sæson.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  4. #363
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ok. Tak for en fin analyse.
    Ordet "bevis" var blot brugt i mangel af et bedre ord. Jeg er selv meget i tvivl mht de økonomiske konsekvenser sportsligt, fordi jeg ikke synes at huske, at man har meldt ud at krisen også vil ramme spillerbudgettet. Men det er nok naivt at tro eller håbe andet :-(

    Jeg er i hvert fald spændt på, om man nu sætter tærring efter næring og skærer meget ned, eller om man gambler lidt mere nu i et købers marked givet vigtigheden af at vinde dm i de kommende år i forhold til Europa samt givet FCM's styrke pt. Jeg ved godt, hvad fodboldfan'en inden i håber, men jeg ved ikke, hvad der er klogest. Desværre er dine forudsigelser og analyser ganske triste :-(
    Vi må jo afvente en mere officiel tilkendegivelse om budgettet, de første rygter, jeg har set, giver dog indtryk af, at der kan ligge en vis sandhed i min analyse.

    Eduardo Wilson fra Braga, en 30-årig reservespiller med kontraktudløb den 30. juni 2020

    Richmond Boakye, 27 årig ghanesisk angriber fra Røde Stjerne, også reserve, her har vi vist fået godkendt et bud på 7,5 mio. fra klubben.

    Det er klubber, som vi skal kunne slå for at indfri vores europæiske ambitioner, og der begynder vi at investere i deres 'over-the-hill' reserve-spillere.

    Selvfølgelig skal man være varsom med rygter, så med de forbehold der er i det, så er det alligevel bekymrende at vi har en transferstrategi, hvor gratis/billig-spillere på et lavere europæisk niveau end klubbens ambitioner rækker ud efter, skal sikre os DM og CL-deltagelse, mens vi har brugt hele budgettet på Santos, Kaufmann, Stage, Biel m. fl. Jeg er med på, at bestyrelsen har godkendt strategien, men jeg kan være bekymret for om de har stillet de rigtige spørgsmål.

    Hvem kan udfordre sådan en strategi når den fremlægges, tidligere var det NCH. Er det Kvist der skal gøre det? Han har spillet fodbold hele sit liv og endnu aldrig haft et job, hvor det forretningsmæssige skal uddybes, perspektiveres og forankres ... det er store krav at stille til ham, på et tidligt tidspunkt.
    Goldbæks Højrefod

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #364
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser

    Richmond Boakye, 27 årig ghanesisk angriber fra Røde Stjerne, også reserve, her har vi vist fået godkendt et bud på 7,5 mio. fra klubben.
    Tror ikke vi får ham at se hos os, Michel Davidsen fra BT, har været ude og skyde den nyhed ned.

    https://twitter.com/michelwd/status/1278761477500002305

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #365
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg glæder mig efterhånden til transfervinduets åbning fordi jeg synes virkeligt der mangler nogle forstærkninger på bænken. Ihvertfald hvis man vælger at bruge alle fem udskiftninger hver kamp, så bliver man tvunget til at skifte en Bartolec ind. Jeg ved godt en skadespræget trup også er en del af forklaringen, men synes der mangler nogle nye kræfter

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #366
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg glædede mig også til transfervinduet
    Inden jeg så den her artikel...
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ansfermarkedet
    Håber det er klassisks Ståle spil fra galariet

  11. #367
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Husker også lignende udspil inden andre transfervinduer, hvor det slet ikke blev sådan

  12. #368
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    FCK Talent har fået tilgang af en 14-årig svensker ved navn Roony Bardghji, som tidligere har været til prøvetræning i Tottenham, og som har fået debut på U19 tidligere i år for sin gamle klub.

    Som lidt ekstra krydderi er hans gamle klub Malmø FF..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #369
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020


  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #370
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Grytebusts agent meddeler ifølge BTs Transfervinduet, at han ikke er ret tilfreds med situationen, og hinter om at den norske keeper vil væk til sommer, da han stadig har fokus på at kunne spille sig på det norske landshold, som skal spille EM-play-off. Der skulle komme nyt om dette om et par uger.

    Samme udsendelse lyder på, at man ikke har talt med Boakye, og at hvis N'Doye ikke kan spille en sæson mere, er det ikke nødvendigvis ensbetydende med at man partout vil købe en angriber, da der måske skal kigges på trupsammensætningen. Derudover, så mener man, at man mangler et par offensive brikker, men at man regner med at man med et par gode transfers vil være i stand til at vinde guld næste år.

    Udsendelsens FCK-del afsluttes med at man regner med en etableret profil til en af kanterne, og at Oviedo skal væk til sommer.
    Sidst redigeret af Kiwi : 08.07.20 kl. 14:32
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  17. #371
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Plus at planen er Falk skal afsted til næste sommer

    Noget jeg dog studser lidt over er at de mener vores forsvar er fint..
    det giver ingen mening i mit hovedet, vores statistik med clean sheets i år har da været helt elendig

  18. #372
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Grytebusts agent meddeler ifølge BTs Transfervinduet, at han ikke er ret tilfreds med situationen, og hinter om at den norske keeper vil væk til sommer, da han stadig har fokus på at kunne spille sig på det norske landshold, som skal spille EM-play-off. Der skulle komme nyt om dette om et par uger.

    Samme udsendelse lyder på, at man ikke har talt med Boakye, og at hvis N'Doye ikke kan spille en sæson mere, er det ikke nødvendigvis ensbetydende med at man partout vil købe en angriber, da der måske skal kigges på trupsammensætningen. Derudover, så mener man, at man mangler et par offensive brikker, men at man regner med at man med et par gode transfers vil være i stand til at vinde guld næste år.

    Udsendelsens FCK-del afsluttes med at man regner med en etableret profil til en af kanterne, og at Oviedo skal væk til sommer.
    Nice resumé Kiwi! Tak!

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #373
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Grytebusts agent meddeler ifølge BTs Transfervinduet, at han ikke er ret tilfreds med situationen, og hinter om at den norske keeper vil væk til sommer, da han stadig har fokus på at kunne spille sig på det norske landshold, som skal spille EM-play-off. Der skulle komme nyt om dette om et par uger.

    Samme udsendelse lyder på, at man ikke har talt med Boakye, og at hvis N'Doye ikke kan spille en sæson mere, er det ikke nødvendigvis ensbetydende med at man partout vil købe en angriber, da der måske skal kigges på trupsammensætningen. Derudover, så mener man, at man mangler et par offensive brikker, men at man regner med at man med et par gode transfers vil være i stand til at vinde guld næste år.

    Udsendelsens FCK-del afsluttes med at man regner med en etableret profil til en af kanterne, og at Oviedo skal væk til sommer.
    Det lyder ret optimalt hvis det er muligt. Håber stadig man går efter en transferfri profil på højt niveau. Der må være masser af små klubber i Grækenland-Italien-Spanien-Portugal der står i en mere skidt situationen end os. Og der må
    være noge spillere på Zeca niveau der mangler en stabil klub et par år eller 3.
    Sidst redigeret af Something : 09.07.20 kl. 06:45

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #374
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Noget jeg dog studser lidt over er at de mener vores forsvar er fint..
    det giver ingen mening i mit hovedet, vores statistik med clean sheets i år har da været helt elendig
    Forsvar er meget andet end de 4 bagerste. Man har nok vurderet at vores problemer handler mere om strukturerne på selve holdet end forsvarernes individuelle niveau. Og det er jeg sådan set enig i. Ligesom det sikkert er vurderet, at vi har større huller andre steder på banen. Med et begrænset budget, så er der sikkert ikke råd til det hele.

    Når det er sagt, så kan der stadig ske noget her. Vi har brug for 4 centrale forsvarere, hvis vi kommer i Europa. Og så skal man forlænge med Ragnar eller finde en anden, ligesom man skal have afklaret situationen med Sotte.
    Og bliver Zanka med lidt held en mulighed her til sommer, så kan jeg ikke forestille mig andet, end at vi slår til.


  23. #375
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvis vi kommer af med Grytebust, kunne Vito Mannone måske være et potentielt emne. Han er transferfri pr. 1. august, hvor både lejeaftalen med Esbjerg og kontrakten med Reading udløber. Han har samme højde som Kalle, og virker til at være noget bedre i feltet end Grytebust (ikke fordi det skulle være så vanskeligt at være). Og så har han åbenbart reddet flere straffespark.
    Derudover har han et CV med en del rutine fra større ligaer og turneringer. Her kan man fremhæve 15 PL kampe og 8 CL kampe for Arsenal og 67 PL kampe for Sunderland, heraf 25 clean sheets i PL i alt for begge klubber. Desuden er han kåret til Årets Målmand i MLS, og har 8 U21 landskampe for Italien.

    Noget, som kan tale imod er hans alder, da han er 32 år. Derudover kan man forestille sig, at han ikke vil være den lavestlønnede i truppen, hvilket kan være en betænkelighed ift. han ikke nødvendigvis kommer til at være førstemålmand.
    Sidst redigeret af Kiwi : 09.07.20 kl. 14:34
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •