Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Vi har en venstreback udfordring, som Ståle skal have kigget på. Boilesens fysik er ikke til professionel fodbold, og de andre to er slet ikke gode nok.
    Er det ikke ret normalt med følgeskader efter et langt skadesforløb som f. Eks. Ved en korsbåndsskade?

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,596

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Er det ikke ret normalt med følgeskader efter et langt skadesforløb som f. Eks. Ved en korsbåndsskade?
    Jo, det kan der altid være, med tilbagefald af varierende grad. Det har som sådan ikke noget at gøre med Boiles tidligere skadeshistorik at det er sket her til aften.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,548

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Er det ikke ret normalt med følgeskader efter et langt skadesforløb som f. Eks. Ved en korsbåndsskade?
    Det er muligt, men Boilesen er en spiller med tendens til skader. Vi får helt sikkert ikke en hel sæson ud af ham, så derfor kunne man godt ønske sig en bedre backup - eller en bedre spiller til startopstillingen.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er muligt, men Boilesen er en spiller med tendens til skader. Vi får helt sikkert ikke en hel sæson ud af ham, så derfor kunne man godt ønske sig en bedre backup - eller en bedre spiller til startopstillingen.
    Der skal nemlig handles en bedre backup. Bengtsson er ok i kampe hvor vi ikke hele tiden skal kraftigt dominere. Men i ligaen hvor vi har en kæmpe overvægt i boldbesiddelse, og modstanderne parkerer bussen, der er han ikke god nok. Han har hverken antrittet til at sætte en mand, eller teknikken. Derudover synes jeg hans eller normalt fornuftige indlæg, er begyndt at halte kvalitetsmæssigt.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvad gør vi hvis vi imorgen får et stort bud på Falk og Kalle?

    Personligt synes jeg at det ville være en god måde og sende Falk videre på og et godt tidspunkt især når vi har en Mudrazia i baggrunden..

    Kalle derimod ville jeg godt nok ikke være meget for at sælge
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,580

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Hvad gør vi hvis vi imorgen får et stort bud på Falk og Kalle?

    Personligt synes jeg at det ville være en god måde og sende Falk videre på og et godt tidspunkt især når vi har en Mudrazia i baggrunden..

    Kalle derimod ville jeg godt nok ikke være meget for at sælge

    Hvis der kommer bud på +50 mill så skal de vil bare afsted. Især Falk har fortjent et ophold i udlandet, hvis altså han selv vil. Han virker jo til at være tryg i KBH. Tror ikke vi kan få meget mere for Falk også hans alder taget i betragtning.

    Men det ville være et stort slag mod vores DM chancer næste sæson uagtet at vi har Mudra som bevares er et stort talent, men stadig mangler at vise et stabilt niveau over lang tid.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvis der kommer bud på +50 mill så skal de vil bare afsted. Især Falk har fortjent et ophold i udlandet, hvis altså han selv vil. Han virker jo til at være tryg i KBH. Tror ikke vi kan få meget mere for Falk også hans alder taget i betragtning.

    Men det ville være et stort slag mod vores DM chancer næste sæson uagtet at vi har Mudra som bevares er et stort talent, men stadig mangler at vise et stabilt niveau over lang tid.
    50 mio? Vi skal minimum have dobbelt så meget for Kalle for overhovedet at overveje det.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,580

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    50 mio? Vi skal minimum have dobbelt så meget for Kalle for overhovedet at overveje det.
    Dejlig optimitisk. Tror bare det er urealistisk i disse Corona times.

    Også vores økonomi taget i betragtning p.t. så tror jeg ikke man vil have råd til at sige nej til at bud på +50 mill

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    174

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det er jeg ret uenig i, jeg tænker omvendt, at vi ikke har råd til at nedbringe vores chancer for DM 20/21 med de europæiske muligheder sportsligt og økonomisk 21/22 det bringer.
    Det er nu vi skal holde fast og bygge op på de erfaringer en del spillere har fået qua den netop afsluttede noget specielle sæson!
    Amsterdam Arena, uha det var stort......
    Bodymovin's Avatar

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,548

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Dejlig optimitisk. Tror bare det er urealistisk i disse Corona times.

    Også vores økonomi taget i betragtning p.t. så tror jeg ikke man vil have råd til at sige nej til at bud på +50 mill
    50 mio. er ingenting. Vi skal jo også have en erstatning.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,580

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    50 mio. er ingenting. Vi skal jo også have en erstatning.
    Misforstå mig ikke, Jeg vil da gerne have +100 mill hver for både Falk og Kalle. Jeg ser det bare ikke ske, men jeg håber da jeg tager fejl. Men, kan der smedes mens jernet er varmt så siger vi da ikke nej til 100+ mill :).

    Men skulle der komme et bud på 50+60 mill så har jeg bare svært ved at tro at vi som klub siger nej til det. Gælder iøvrigt både Falk og Kalle.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Misforstå mig ikke, Jeg vil da gerne have +100 mill hver for både Falk og Kalle. Jeg ser det bare ikke ske, men jeg håber da jeg tager fejl. Men, kan der smedes mens jernet er varmt så siger vi da ikke nej til 100+ mill :).

    Men skulle der komme et bud på 50+60 mill så har jeg bare svært ved at tro at vi som klub siger nej til det. Gælder iøvrigt både Falk og Kalle.
    Især når vi tager alderen i betragtning på begge spillere.
    Pengene kunne sagtens investeres mere klogt.
    Grytebust er på ingen måde færdig. Han havde et formdyk, og Kalle greb chancen og har stået sit livs sæson.
    Til trods for sine små fejl sidst på sæsonen, må det være den bedste keeper sæson nogensinde i FCK.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,548

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Grytebust har ingenlunde niveau til FCK. Hvis det var ham, der havde stået hele sæsonen, ville vi ikke have denne snak om, hvorvidt vi skal sælge vores førstemålmand for 50 mio.

  26. De følgende 5 brugere er enige:

  27. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,557

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Især når vi tager alderen i betragtning på begge spillere.
    Pengene kunne sagtens investeres mere klogt.
    Grytebust er på ingen måde færdig. Han havde et formdyk, og Kalle greb chancen og har stået sit livs sæson.
    Til trods for sine små fejl sidst på sæsonen, må det være den bedste keeper sæson nogensinde i FCK.
    Hvad er det for spillere vi forventer at kunne hente som erstatning for Falk? Og som kan bidrage med de samme ting fra dag 1? Dem der findes er ganske givet uden for vores rækkevidde... Det sportslige bør være det primære fokus, hvilket Ståle jo også har udtalt, og derfor er Falk som udgangspunkt ikke til salg.. Når det er sagt, så kan der selvfølgelig godt komme et tilbud så stort, at vi bare ikke kan takke nej.. Det mener jeg ikke gør sig gældende ved en pris på 50 mio. Det er muligt det er hans “markedspris”, men for os er han bare mere værd.. Derfor tror jeg ikke vi overhovedet lytter til tilbud omkring 50 mio, det håber jeg i hvert fald ikke..

    Jeg kan se engelske fans drømmer om at hente Falk for 10 mio pund plus spillere i bytte..

  28. Den følgende bruger er enig i dette:

  29. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,580

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hvad er det for spillere vi forventer at kunne hente som erstatning for Falk? Og som kan bidrage med de samme ting fra dag 1? Dem der findes er ganske givet uden for vores rækkevidde... Det sportslige bør være det primære fokus, hvilket Ståle jo også har udtalt, og derfor er Falk som udgangspunkt ikke til salg.. Når det er sagt, så kan der selvfølgelig godt komme et tilbud så stort, at vi bare ikke kan takke nej.. Det mener jeg ikke gør sig gældende ved en pris på 50 mio. Det er muligt det er hans “markedspris”, men for os er han bare mere værd.. Derfor tror jeg ikke vi overhovedet lytter til tilbud omkring 50 mio, det håber jeg i hvert fald ikke..

    Jeg kan se engelske fans drømmer om at hente Falk for 10 mio pund plus spillere i bytte..
    Jeg håber du har ret. Men selv som en klub som FCK så er 50 mill også mange penge (især i disse tider). Men du har da ret. Der er ingen der fra Dag 1 som vil kunne levere det samme som Falk. Så hvis klubben har sportslige ambitioner om at vinde DM næste sæson som jo også giver direkte adgang til Europa league (ret mig gerne, hvis jeg tager fejl) så er det ikke tiden til at sælge Kalle og Falk.

    MEN, nu ved jeg ikke, hvilke aftaler Ståle har lavet med Falk. Fordi vi er vidst alle enige om at, hvis Falk skal prøve sig af i udlandet så er det også ved at være tid og Skal man smede mens jernet er varmt så er det vel nu.

    Spørgsmålet er, hvor stort skal dette økonomiske bud være før vi slipper Falk. Flere har nævnt 100+ mill. Det mener jeg simpelthen er urealistisk for en FCK spiller i hans alder, men så i igen, han har jo lige leget kispus, med Man utd. så det kan jo være der er nogle Premier league klubber som er parat til at sprænge banken efter, hvad de så :)

    Jeg under dog Falk et skifte, syntes altid han har leveret et stabilt niveau for FCK igennem 4 år. Om Falk så har det "mentale" til at klare sig i udlandet er en anden snak. Han virker tryg i lille Danmark :)
    Sidst redigeret af EraZ : 11.08.20 kl. 13:56

  30. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •