Side 55 af 184 FørsteFørste ... 5455253545556575865105155 ... SidsteSidste
Viser resultater 811 til 825 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #811
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er en besynderlig sammenligning. Bendtner fik 406 minutter i FCK-trøjen fordelt på 9 kampe. Jeg er ikke Bendtner-fan, men jeg er sikker på, at han kunne have præsteret mere, hvis han havde fået en reel chance. En signing af Wilczek, eller ethvert andet nyindkøb, skal selvfølgelig ikke måles op imod en fodnote i FCK’s historie. En mere reel sammenligning for en evt. ny angriber, vil være den førsteangriber vi netop har sagt farvel til, og Wilczek når ikke N’Doye til sokkeholderne. Det vil være et katastrofalt køb. Måske Ståles største fejltagelse nogensinde alt taget i betragtning.
    Min pointe er at vi gav chancen til Bentner som intet havde vist længe...men superligaens topscorer (med længder ved vinterpausen) er ikke interessant (et årig kontrakt).
    NDoye..ham ville vi nok alle have beholdt hvis bare fysikken kunne (legend) men den æra er jo desværre slut.

    Det er også det muliges kunst.
    Sidst redigeret af Ezen : 05.08.20 kl. 23:10

  2. #812
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #813
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Treårig kontrakt? Wow...
    HIC SUNT LEONES


  5. #814
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Nå, jeg trøster mig ved, at den her kamel trods alt er væsentligt sværere at sluge for dem ude vestpå, end den er for os.

    Men er du sindssyg, hvor skal han præstere! Og tre år? Han er knap 36, når den kontrakt løber ud. Det kan gå godt, og det kan blive rigtig grimt...

    Og så er der homofobi-problematikken. For mange herinde betyder det sikkert ingenting, men for mig er den fandeme svær at sluge. For ikke så længe siden sad hele fodbold-Danmark og rystede på hovedet af neandertalerne ude vestpå, der sang homofobiske sange efter Fischer, og deres anfører brød sig ikke om at deltage i den efterfølgende anti-homofobi-kampagne. Nu har vi så købt ham. Han bør tvinges til at spille med et regnbueflag på trøjen i samtlige tre år!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  6. #815
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nå, jeg trøster mig ved, at den her kamel trods alt er væsentligt sværere at sluge for dem ude vestpå, end den er for os.

    Men er du sindssyg, hvor skal han præstere! Og tre år? Han er knap 36, når den kontrakt løber ud. Det kan gå godt, og det kan blive rigtig grimt...

    Og så er der homofobi-problematikken. For mange herinde betyder det sikkert ingenting, men for mig er den fandeme svær at sluge. For ikke så længe siden sad hele fodbold-Danmark og rystede på hovedet af neandertalerne ude vestpå, der sang homofobiske sange efter Fischer, og deres anfører brød sig ikke om at deltage i den efterfølgende anti-homofobi-kampagne. Nu har vi så købt ham. Han bør tvinges til at spille med et regnbueflag på trøjen i samtlige tre år!
    Kom nu videre med den Homofobi Bashing. At han har har nogle principper/holdning til ikke at bære et regnbue bind. Jeeez. lool Tvinges til at spille med regnbueflag på trøjen ??. Er vi ude i noget Twitter SJW bashing nu...


  7. #816
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Kom nu videre med den Homofobi Bashing. At han har har nogle principper/holdning til ikke at bære et regnbue bind. Jeeez. lool Tvinges til at spille med regnbueflag på trøjen ??. Er vi ude i noget Twitter SJW bashing nu...
    Må jeg spørge, hvordan du havde haft det, hvis det havde været anti-racisme-kampagnen, Wilczek ikke var glad for at deltage i?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #817
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Må jeg spørge, hvordan du havde haft det, hvis det havde været anti-racisme-kampagnen, Wilczek ikke var glad for at deltage i?
    Må jeg spørge dig om vi skal til at køre kampagner om alt muligt Injustice i hele verden?. Om det kommer til PRIDE, BLM eller andre ting. Jeg syntes det skal holdes ude af sporten.


  10. #818
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Kom nu videre med den Homofobi Bashing. At han har har nogle principper/holdning til ikke at bære et regnbue bind. Jeeez. lool Tvinges til at spille med regnbueflag på trøjen ??. Er vi ude i noget Twitter SJW bashing nu...
    Wilczek skal selvfølgelig ikke tvinges til at spille med regnbuefarver eller andet. Jeg læser også blot en klar afstandtagen til homofobi i Garners indlæg ovenfor. Jeg er så rystet, at jeg i nat lå og overvejede mit sæsonkort. Det er helt sikkert heller ikke særligt alvorligt tænkt. Men jeg er fanme' rystet. Og al den ballade han får med bøfs hools. Armen altså. Kan vi dog ikke blive fri for den slags. SAs transfer, som Urban Crew/Sektion 12/Sektionen var ude at kommentere i noget der lignede en pressemeddelelse, er jo vand ved siden af købet af bøfs anfører for blot 6 måneder siden og en mand, der helt officielt har købt en håndfuld af de der tigger-trøjer for blot to måneder siden. Tænk at det er det, Ståle byder os kort tid efter, at vi alle lå i fosterstilling over N'Doye.

    Jeg magter det ikke.

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #819
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Stop dig selv Garneren. Det giver jo for fanden ingen mening, at opstille alle mulige og umulige scenarier!! Alle spillere er jo først og sidst "hired boots" længere er den sgu ikke IRL.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #820
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Må jeg spørge dig om vi skal til at køre kampagner om alt muligt Injustice i hele verden?. Om det kommer til PRIDE, BLM eller andre ting. Jeg syntes det skal holdes ude af sporten.
    Men det er jo ikke ude af sporten. Sport fungerer ikke bare som en afskåret verden i sig selv. Så sent som denne sæson blev der sunget homofobiske sange efter en af vores spillere. Racisme stikker jævnligt sit grimme hovede frem både herhjemme, men endnu mere i udlandet.

    Den der hold politik udenfor fodbold holder altså bare ikke i min bog. Det lyder mere som et dårligt argument fra folk der har nogle grimme holdninger, men ikke helt tør stå ved dem.

    Jeg kan godt lide at vi som klub tager stilling. Især i tilfælde som disse hvor der vitterlig er en rigtig og en forkert side at stå på. Fuck homofobi og Fuck racisme. På med regnbuebindet og kom videre - at det overhovedet skal kaldes ‘politik’ at støtte kampen mod homofobi og racisme gør mig nærmest helt træt.
    ...


  15. #821
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg er i bund og grund ligeglad med Kamils fortid. Så længe han banker kasser ind for FCK med et ok scoringssnit, så er jeg glad.

    At BIF-fans har ondt et vist sted er bare morsomt i "hø-hø-hø" kategorien. Jeg tror truppen har savnet en notorisk målsluger som han jo har bevist at være, sådan rimelig stabilt i superligaen. Særligt hvis vi kun har fået ham for 2mio.

    En ren Football Manager transfer. Eneste bekymring er den 3-årige kontrakt, men eh. Hvis målnæsen forbliver intakt, så går det nok.

    Velkommen til Kamil Wilczek!

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #822
    Tilmeldingsdato
    Aug 2019
    Indlæg
    7

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Medgiver at alderen ikke er med ham, men han er præcis sådan en type vi mangler.
    Vi har rigeligt med udviklingsspillere og har stærkt brug en en plug'n play spiller.
    Spillere som du ved kan gå direkte ind i ligaen og lave 15 kasser, de hænger desværre ikke på træerne.
    Tænker at Ståle godt ved han ikke har halvandet år til at spille en ny angriber varm.

    Der er jo for fanden ingen der siger, at folk skal elske og tilbede manden, men han kan være en vigtig brik i næste års jagt.

  18. #823
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Med reference til vores 32 kommer jeg konsekvent til at kalde ham Niarn (9'eren), når han skal råbes op til kampstart.
    Han skal i min optik score dobbelt så mange mål som Meter Pøller, hvis jeg skal tilgive personlighed og historik.

    Jeg ønsker ikke at det skal gå dårligt for nogen FCK spillere, men her kommer vi tæt på.
    Havde virkelig håbet på en spændende spiller, og så får vi Pusic den anden.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #824
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Men det er jo ikke ude af sporten. Sport fungerer ikke bare som en afskåret verden i sig selv. Så sent som denne sæson blev der sunget homofobiske sange efter en af vores spillere. Racisme stikker jævnligt sit grimme hovede frem både herhjemme, men endnu mere i udlandet.

    Den der hold politik udenfor fodbold holder altså bare ikke i min bog. Det lyder mere som et dårligt argument fra folk der har nogle grimme holdninger, men ikke helt tør stå ved dem.

    Jeg kan godt lide at vi som klub tager stilling. Især i tilfælde som disse hvor der vitterlig er en rigtig og en forkert side at stå på. Fuck homofobi og Fuck racisme. På med regnbuebindet og kom videre - at det overhovedet skal kaldes ‘politik’ at støtte kampen mod homofobi og racisme gør mig nærmest helt træt.
    Ja der er vi så uenig, for hvor går grænsen?. Skal vi også i hver kamp nu skal vores spillere gå på knæ med en hånd i vejret for at markere at man støtter BLM. Og hvis man ikke vil gå på knæ så er man per definition en racist.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #825
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Enormt skuffende og uambitiøst.

    Manden er 'over-the-hill'; et 'hill' på størrelse med Valby bakke. Han har aldrig haft en karriere, der giver anledning til, at han skal havne her, og så særligt ikke i hans sene efterår. Han havde one hell of half-sesaon; men det berettiger ikke, at han skal være i København.

    Jeg står ved, at scouting-afdelingen fremstår meget lidt orienteret om fodboldmarkedet, når ens skarpeste transfer blandt de tusinder af fodboldspillere, der findes, ender med en spiller, der er 'historie' og hvis niveau, da det kulminerede, aldrig har rakt til en internationalt profileret karriere.

    Vi hentede sidste år en del spillere der havde deres karriere bag sig, men som dog på et tidspunkt havde spillet på højt niveau. Nu henter vi så oven i købet en spiller, der aldrig har haft internationalt niveau, det bliver kun ringere.

    Ståle kan håne FCM alt det han vil, men det er en klub, der har reelle sportslige ambitioner og som sætter reelle handlinger efter deres ambitioner.

    Jeg troede, da Lars Seier kom til, at vi fik en entreprenant fyr ind, som kunne skubbe ambitionerne fremad. Men hans udtalelser om at han vil fylde Parken blandt ved at gøre en tribune til dating-tribune for singler, minder mere Eivind Sanddahl (legendarisk Bif formand) udtalelserne om at lave vandland i den ene ende af stadion og storskærm i den anden. Fuldstændig tosset og ude af sammenhæng med den verden de har ansvar for.

    For mig, der er min klub ved at blive tossernes holdeplads og Ståles tomme verbale kalorier, som konstant bliver luftet, får mig ofte til at ønske, at nogle ville løfte ham op og sende ham i kredsløb i en galakse så fjern, at han aldrig kommer forbi København igen.

    Var der ikke en i bestyrelsen, der skulle have fortalt Ståle noget om Københavns værdier og ambitioner.
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 06.08.20 kl. 09:01
    Goldbæks Højrefod

  23. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •