Viser resultater 1 til 15 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #656
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,511

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er ikke i tvivl om, at man har truffet den rette beslutning mht NDoye. Man ved hvad man har, hvad usikkerheden er og man har ud fra det givet det bedste tilbud, som man nu en gang kunne. Og jeg er ret sikker på, at man endda har strukket sig længere, end man ville gøre for enhver anden spiller. Skulle NDoye pludselig alligevel være i stand til at spille 20-30 kampe en andet sted, så ændrer det egentlig ikke på, om vores beslutning er dårlig eller ej. Så har han og den næste klub været heldige - den chance kan vi ikke tage nu i vores økonomiske og sportslige situation.
    Lidt forsimplet svarer det vel lidt til at sidde med en draw i poker, hvor ens outs (og implied odds hvis vi skal være tekniske :) ) ikke matcher den pris som modstanderen (NDoye) kræver. Her er det rigtige move selvfølgelig at folde, også selvom sidste kort bagefter mirakuløst alligevel ville have givet dig det kort, som du skulle bruge.

    Om man så træffer de rigtige beslutninger med kommende spillere må tiden vise.
    Jeg synes, du mangler en krølle her. For Ståle har ganske rigtigt længe sagt, at en forlængelse af N'Doye ville afhænge af sundhedstabens vurdering, og at ingen, heller ikke N'Doye, ville blive forlænget på grund af "følelser" (kan desværre ikke finde et link). Selv efter et par dage er jeg fortsat sikker på, at vores sundhedsstab har vurderet rigtigt, og at N'Doye er færdig på topplan. Dvs., at han, var han blevet forlænget, ville fortsætte med kun at kunne spille hver 3. eller 4. kamp. Jeg ved godt, at han så kunne have udfyldt rollen som far, selvom han ikke spiller. Men det ville så være en dyr far. Måske det havde været en mulighed økonomisk uden de mange skader og Coronanedlukningen (?).

    Men, og her kommer krøllen, hvis han mod forventning ansættes et andet sted og spiller 20-30 betydende kampe i næste sæson, så har vores læger ikke nødvendigvis truffet en forkert afgørelse i forhold til egne evner, men de har dokumenteret, at de ikke er så dygtige, som andre læger. Og så tror jeg, at vi hysteriske kællinger herinde går amok.

    Kenney, som en af mine medfans siger er læge (det kan være helt forkert, og de/jeg kan forveksle Kenney med en anden bruger herinde. I så fald undskyld!), har (faktisk ad flere omgange) rauset Cosgrave. Og spørgsmålet er, om Kenney kvalificeret vil uddybe sin holdning til sundhedstaben?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •