Side 170 af 184 FørsteFørste ... 70120160167168169170171172173180 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,536 til 2,550 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2536
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg har stor sympati for Ragner, men synes han er et eksempel på, hvor dyrt det kan være at købe billigt. Han har mere eller mindre været en småskadet kæmpe-Bambi på isen, siden han startede sin anden periode i klubben. Ærlig talt havde jeg armene over hovedet, da hans kontrakt udløb, men de kom hurtigt ned igen.

    Det er heller ikke min forventning, at der investeres kraftigt på spillersiden, inden vinduet smækker i. Men hvis der ikke hentes en eller flere spillere til startopstillingen med fart og kvalitet, frygter jeg, at det får store, langsigtede konsekvenser for både den sportslige og økonomiske udvikling i fodbolddelen af forretningen.

    Jeg er ikke nødvendigvis på det hold, der mener, at Ståle skal forlade trænerposten her og nu. Hans tid som manager bør dog slutte her, inden han henter flere skadesplagede fodboldskildpadder.
    Sidst redigeret af dam78 : 04.10.20 kl. 13:57

  2. #2537
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Spillerne jeg personligt håber vi henter i morgen, Zanka og Allan Sousa fra Vejle! Zanka siger sig selv, ham og Nelsson vil og burde være suveræne sammen, og Allan Sousa er altså bare en stærk højre kant! Stærkt venstre ben, sætter altid sine mænd af, gode indlæg, okay god fysisk og 23år.. Sæt nu igang ffs FCK, ligger lige til højrebenet
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #2538
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ingen tvivl om at Allan Sousa har de tekniske og fysiske evner. Man skal bare huske på at manden har et meget grimt temperament, og har tidligere vist sig meget nem at tirre, med en stribe af røde kort de seneste par sæsoner.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #2539
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser

    2) Wrong. Truppen er jo reelt ikke meget anderledes end det, der spillede lige op med Manchester United. Men den har ikke rygrad til at klare det mentale, og det er det, Ståle forsøgte at sprøjte ind i holdet med Peter Ankersen og nu formentligt forsøger med indkøb af Zanka og forhååååbentlig en kantspiller

    De her kan vi forvente leverer kamp efter kamp: Kalle, Anker, Zeca, Falk og altså forhåbentlig Zanka. Nelsson har normalt også været stabil, men mangler en god makker. Han vil formentlig også live op igen. Dermed ville vi være oppe på seks, vi kan regne med kontinuerligt. +1 når Boile er klar. Det er en god grundstamme.

    Tilbage er: Wind, Fischer, Stage, Kaufmann, Daramy, (Marios) og Pep, der ikke rigtigt er tjekket ind i år. Wind skal nok komme med, men vi har brug for en god kant. Marios er et åbent spørgsmål.

    Bengtsson, Bjelland, Bartolec, Oviedo, Mudra og resten er de, man bare håber, der ikke er brug for.
    Deler ikke helt din og andres optimisme omkring Zanka (vi leger selvfølgelig her, at han er relevant at diskutere). Han vil uomtvisteligt være en forstærkning. Men synet på, at man med ham (og Anker) vil have rettet op på det mentale synes jeg er mere håb end realisme.

    Zanka havde selv i sin bedste periode det med at tjekke lidt ud, når vi spillede mod sønderjyske eller andre mindre imponerende modstandere. Til gengæld løftede han sit topniveau virkelig højt, når vi spillede “de store” kampe.

    Truppen skriger på en seriøs indpisker - aller helst som makker til Zeca - med linde som det mest oplagte eksempel på sådan en type.

    Derudover deler jeg din vurdering af det meste af truppen, med få undtagelser. Fx tror jeg ikke, vi skal regne med boile som solid og pålidelig starter kamp efter kamp. Stage mener jeg kun rækker til et absolut yderst mandat på bænken. Og Bjelland og bengtsson synes jeg er super gode folk at have i truppen. Bare ikke som førstevalg (og her skeler jeg ikke til lønninger, da jeg kort og godt har nul indsigt i hvordan koncernens økonomi reelt set er rustet til fremtiden)..

    Men derudover: justeringer i truppen er ikke nok. Vi skal længere op i organisationen før jeg ser en klub jeg har reelt tiltro til.
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  7. #2540
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    At gå til far Lars, og plædere for, man ekstraordinært bør skrue på budgettet, for at dække udgifterne til at hente Zanka (hvis han er interesseret), er én ting - men at tro, vi kan købe 3-4 kvalitetsspillere, der kan gå direkte ind i startopstillingen i morgen, som det ofte nævnes herinde, er jo fuldstændig ude af trit med virkeligheden. Også selvom vi ikke var en kvart milliard i hullet.
    Det er da meget muligt, at det er "fuldstændig ude af trit med virkeligheden". Mit indlæg var ikke så meget en argumentation for at det skete, men snarere nødvendigheden af at det sker. Ret stor forskel i min optik. Når det er sagt, hvis jeg skal kommentere på sandsynligheden for at det sker: Tja, næppe 4 nye spillere nok mere sandsynligt med 2. Jeg vil dog ikke afvise muligheden for, at det er gået op for bestyrelsen, den sportslige ledelse m.fl. at der skal meget til for at det vender - og som andre nævner, kan det være for dyrt at lade være.
    .........William Kvist RAUS!!!!

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #2541
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ingen tvivl om at Allan Sousa har de tekniske og fysiske evner. Man skal bare huske på at manden har et meget grimt temperament, og har tidligere vist sig meget nem at tirre, med en stribe af røde kort de seneste par sæsoner.
    Men vi har Langagergaard *thumbs up emoj*
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  10. #2542
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jakob Bruun Larsen sidder i skyboks i Parken. Med de Corona-regler der er pt, tænker jeg ikke at han gjorde det, hvis ikke noget var under opsejling.

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #2543
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jakob Bruun Larsen sidder i skyboks i Parken. Med de Corona-regler der er pt, tænker jeg ikke at han gjorde det, hvis ikke noget var under opsejling.
    Altså han sidder med sine agenter og klapper når vi har chancer.. Jeg tænker kontrakten allerede er underskrevet da, alt andet ville være meget mærkeligt..

    Mht spillet må vi i disse tider også huske at rose når det er godt.. Synes vi har spillet den mest fornuftige halvleg i meget meget lang tid.. Ingen tvivl om at Biel er et bedre alternativ til Falk end nogle af de andre vi har i truppen.. Men ok, lige præcis mod FCN er der måske heller ikke brug for lige så meget power som i andre kampe.. Og gud hvor det dog klæder det her hold når Boilesen spiller.. Et helt helt helt andet niveau end vi er vant til på den position...


  13. #2544
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jakob Bruun Larsen sidder i skyboks i Parken. Med de Corona-regler der er pt, tænker jeg ikke at han gjorde det, hvis ikke noget var under opsejling.
    Og han har to agenter om sin side. Det ligner en handel, som Werge og Tøfting siger det.

    22 år, fik landsholdsdebut sidste år med en enkelt kamp fra start. Skiftede som 16-årig fra Lyngby til Dortmund. Her blev han udlejet i en halvsæson til Stuttgart, inden han for alvor tørnede ud for Dortmund, hvor det ifølge Wikipedia blev til 29 kampe i alt - klart flest i 2018-19.

    D. 31. januar i år blev han solgt på en 4,5 år kontrakt til Hoffenheim for 9 mio. euro (ifølge Transfermarkt).

    Kan foruden som venstre wing ifølge Transfermarkt spille som højre wing og CF.

    Han har spillet på alle ungdomslandshold fra U16 og op, og er (også?) hjemme for at spille U21-landskamp.

    Følger ikke tysk fodbold og kender ham virkelig ikke godt. Anyone?
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  14. #2545
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg tror simpelthen ikke på at vi har musklerne til Jakob Bruun Larsen. Desværre! Han ville ellers være en klassesigning. Lidt som da man hentede NJ.

  15. #2546
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg tror simpelthen ikke på at vi har musklerne til Jakob Bruun Larsen. Desværre! Han ville ellers være en klassesigning. Lidt som da man hentede NJ.
    Det tror jeg nu nok, men utroligt hvis han gider FC

  16. #2547
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ifølge EB er det ikke realistisk med JBL i FCK

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...parken/8315566
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  17. #2548
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Godt, så er vinduet officielt lukket. Ikke engang Varela eller Oviedo kommer væk. Noget af et lorte-vindue!

  18. De følgende 12 brugere er enige:

  19. #2549
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Ifølge EB er det ikke realistisk med JBL i FCK

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...parken/8315566
    Ståle afviser også i Onside. Men mon ikke han var et emne, hvis ikke EL havde glippet?
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #2550
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Har bare en følelse af, at Ståle ikke taler sandt. (Håber ikke han gør) ang. JBL. Han sidder i samme skyboks som Stage og Falk, har 2 agenter med og mener også hans agent var på 10'eren her sidst

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •