Viser resultater 1 til 15 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1163
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det ændrer jo bare ikke ved, at mange af vores breddespillere er dyrere og dårligere end deres profiler. Jeg synes ikke, at det er en urimelig betragtning, at vi har fået for lidt kvalitet ud af de mange penge, der er investeret i de truppen de seneste par år. Både ift. spillere, der er købt ind til startopstillingen og breddespillere. Udover de regulære fejlkøb kan man tage en spiller som Jens Stage, som jeg faktisk godt kan lide. Han er en god type at have i truppen, men han er bare købt alt for dyrt, hvis de beløb, der har været fremme i medierne, har noget på sig. Og det siger jeg ikke, fordi jeg jeg kan pege på en bedre spiller, der kunne erhverves for færre penge, men du kan nok få 2-3 hæderlige spillere med potentiale for én Jens Stage - og det er FCM’s model. Så beholder de den ene, der kan begå sig og skipper de andre afsted; måske med et mindre tab.
    Jeg vil give dig ret i, at flere af vores breddespillere er for dyre kontra udbytte. Og det er hovedsaglig pga, at de i sin tid næppe er købt som direkte breddespillere. Her tænker jeg f.eks. på Thomsen, Santos og Grytebust. Lige netop Stage som du nævner er jeg ret uenig i. Jeg synes vi har fået virkelig meget ud af ham det første år (han har spillet mere end forventet) f.eks. en række Europæiske kampe, hvor han har vist, at han sagtens kan være med mod rigtig gode hold. Det tror jeg simpelthen ikke på, at man finder ret ofte, hvis fordeler den pris på 3 spillere i stedet. Forøvrigt tror jeg heller ikke, at det er FCM's model længere. Jeg husker i hvert fald ikke set et eneste af den slags køb i dette vindue. Og vi så det vel heller ikke rigtig sidste sommer, eller husker jeg fejl?

  2. De følgende 2 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •