Side 43 af 184 FørsteFørste ... 33404142434445465393143 ... SidsteSidste
Viser resultater 631 til 645 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #631
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Risikoen for at han løber ind i en skade før eller under EL-kampen er betydelig, hvilket ville ødelægge hans chancer for en kontrakt med en anden klub.
    Ja, det var den ballade, der var sidst under Jacobs. Men med N'Doyes skrøbelige knæ, er den risiko nu nok kendt af samtlige potentielle arbejdsgivere.

  2. #632
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ja, det er meget voldsomt. Man fornemmer et fornærmet København i udmeldingen. Jeg havde forudset, at han ikke ville blive forlænget, men det byggede på N'Doyes skrantende fysik. Ikke økonomi. Nok ingen tvivl om, at N'Doye kender sit værd og beviste det mod Farum, og at han har holdt fast i den høje løn. At det end ikke er lykkedes at forlænge til og med Istanbulkampen er rystende. Hold kæft noget lort.
    Et eventuelt fornærmet København kunne måske være grundet i, at NDoye's lejr har spillet hardball og ikke villet forlænge til og med EL-kampen uden også at få en stor et-årig kontrakt oveni (flugter godt med Ståles udtalelser om, at der ikke kom en ultrakort kontrakt). Hvis det er sagen, så kan jeg forstå skuffelsen i KBH.
    Som andre skriver, så er risikoen for en skade selvfølgelig betydelig hos NDoye. Men jeg kan næsten ikke forestille mig andet, end at vores udspil har været fair. Vi virker ikke til at være nærige, når det kommer til gamle FCK-kæmper.

    Hold nu kæft en lorte dag for Ståle og co.

    1) Ingen tilskuere mod tyrkerne
    2) Farvel til vigtigste medarbejder
    3) Farvel til vigtigste spiller


  3. #633
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej heldigvis. Det ville være en katastrofe.

    Selvom det ikke er Ståle som forsvinder, så får mange herinde da delvist deres vilje, nemlig at en af Ståles "nikkedukker" forsvinder. Så må vi jo se, om det er lykken.....
    Umiddelbart ligner det en ret stor svækkelse af klubben lige inden et enormt vigtigt transfervindue.

    Spændende at se, hvem der kommer ind i stedet. For selv om den midlertidige løsning er at dele opgaverne ud fra folk allerede inde i butikken, så er det næppe holdbart i længden. Man kan jo håbe på en stærk personlighed, som kan give Ståle det modspil som alle (inkl. jeg selv) er enige i, at der skal til.
    Mit bud er at Kvist godt kunne passe til den rolle, og samtidig have en plads i bestyrelsen.
    Det ville gøre at Ståle kom mere under lup.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #634
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Tænker måske William Kvist får en mere aktiv rolle. Han har jo nok været inde over en del sportslige beslutninger siden han kom ind i bestyrelsen...

    EDIT: (og åbenbart ikke den eneste der fik den tanke)

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #635
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Mit bud er at Kvist godt kunne passe til den rolle, og samtidig have en plads i bestyrelsen.
    Det ville gøre at Ståle kom mere under lup.
    Jeg holder meget af William, men jeg håber, at man - ligesom på spillermarkedet - går benhårdt efter en sportschef / teknisk direktør, som kommer med pondus, erfaring og track record ift. transfers. Ikke flere Ståle indoktrinerede nikkedukker og uprøvede 2. assistenter. Kig på FCMs setup og se, hvor mange de er til at tage sig af at tegne den sportslige butik: Steinlein, Priske, Graversen og Ankersen. Vores modsvar til det sportslige line-up må simpelthen ikke hedde Ståle og Kvist.

  8. De følgende 11 brugere er enige:

  9. #636
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg gider simpelthen ikke pege fingre og jeg er nærmest ligeglad hvordan det er sket - men jeg er fanme ked af at N’Doye ikke er her næste kamp.


  10. #637
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg gider simpelthen ikke pege fingre og jeg er nærmest ligeglad hvordan det er sket - men jeg er fanme ked af at N’Doye ikke er her næste kamp.
    Jeg finder det højest besynderligt at man op til klubbens vigtigste kamp ikke kan blive enige om en kort aftale. Nu kender vi jo ikke detaljerne i den kontrakt der er blevet fremlagt af FCK. Det kan jo være at N'doye får en ekstrem løn, men ikke desto mindre, meget mærkeligt. N'doye burde vil egentlig også kunne gå lidt på kompromis, men det er selvfølgelig ren spekulation.

    Super SUK. Men jeg er dog glad for Johan Lange er fortid i klubben. Så er det vel bare at Degradere Ståle og få ansat en kompetent Sportsdirektør med kontakter. Jeg trænger simpelthen til at se Ansigter i FCK ledelsen der har lidt pondus udover Ståle.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #638
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Afskeden med N'Doye er beklagelig, men ikke helt uventet og formentlig også fornuftig nok, når de økonomiske ender ikke kunne mødes. Han efterlader dog et markant tomrum. N'Doye var den perfekte angriber i Ståles system: dygtig inde i feltet (begge ender), fremragende med ryggen mod mål, og med overblik og teknik til at indgå i spillet på banen. Bedste angriber for FCK nogensinde, og vores vigtigste spiller sidste sæson. Han var om nogen spilleren, der gjorde forskellen ift. den rædderlige 17/18-sæson.

    Skaderne er en ting, men manden er trods alt blevet 35 år, så vi burde have været forberedt på situationen. Det er vi bare ikke, hvilket understreger, hvor elendigt der er handlet ind de senere år - herunder de seneste to transfervinduer, hvor Michael Santos og Mikkel Kaufmann er købt ind til angrebet.

    ”Nu kommer vi ikke til at kunne have N'Doye blandt mulighederne, så vi har nu en situation, hvor vi har Jonas Wind, Michael Santos og Mikkel Kaufmann som rene angribere, mens Mohamed Daramy og Viktor Fischer også kan spille fremme som mere vandrende forwards. Vi skal nu analysere, hvordan den konstellation kan fungere, og om vi skal justere yderligere der,” slutter Ståle Solbakken.
    https://www.fck.dk/nyhed/dame-ndoye-stopper-i-fck

    Det skriger jo til himlen...


  13. #639
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    For mig står og falder det med Fischers (først) fysiske tilstand og (hernæst) præstationsevne, for et angreb bestående af Jonas Wind og en Viktor Fischer nogenlunde i nærheden af sit topniveau bør i min bog være godt nok til en FCK-start-11’er. Er Fischer derimod fortsat i en skrøbelig forfatning og/eller ude af stand til at finde melodien inde på banen, så SKAL vi have en ny makker til Wind. Daramy er vanvittigt talentfuld og Kaufmann viser også gode takter, samt en arbejdsiver som passer fint ind, men de er begge for unge til at skulle bære en starters ansvarsbyrde. Santos ser jeg som en rigtig god indskifter, da han ligeledes knokler godt igennem og har en aggressiv edge, som er et supernyttigt værktøj i bestemte situationer, men han bør ikke være én af vores to primære angribere.

    Wind er p.t. vores klare førsteangriber, og hvis han kan holde sig rask, tror jeg på at han kan blive en ganske værdig tronfølger til N’Doye - hans teknik er vel allerede et niveau over, og hvis han så også kan bygge noget mere muskel på kroppen og hårdhed ind i hjernen, så vil jeg sågar mene at han har potentialet til at blive lige så vigtig som N’Doye har været for os gennem årene.

  14. #640
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg trænger simpelthen til at se Ansigter i FCK ledelsen der har lidt pondus udover Ståle.
    Enig. Spørgsmålet er hvordan Ståle kan leve med det. Dels er det en degradering, dels er Ståle en type, der har klare holdninger og gerne vil være inde over mange beslutninger. Vi har tidligere med Wettergren og Priske set, at der kan være udfordringer, når han får modspil.
    Danmark til Valby Bakke

  15. #641
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Sørgeligt, for jeg havde gerne set Ndoye slutte af med et mesterskab[...]
    Det er vel derfor, han skifter væk fra FCK. ;-)

    Spøg til side; det er jo (på nuværende tidspunkt) ikke til at vide, hvad den ene og den anden part har krævet og tilbudt, så jeg synes, det er ret nytteløst at være vred over det her udfald. Men det er trist at sige farvel til en klubkæmpe! Omvendt fik N'Doye et efter omstændighederne pænt punktum med et sejrsmål og sæsonens sidste (liga)mål efter et comeback til klubben, der gik over al forventning.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  16. #642
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er vel derfor, han skifter væk fra FCK. ;-)

    Spøg til side; det er jo (på nuværende tidspunkt) ikke til at vide, hvad den ene og den anden part har krævet og tilbudt, så jeg synes, det er ret nytteløst at være vred over det her udfald. Men det er trist at sige farvel til en klubkæmpe! Omvendt fik N'Doye et efter omstændighederne pænt punktum med et sejrsmål og sæsonens sidste (liga)mål efter et comeback til klubben, der gik over al forventning.
    Ja vi må vel se fremad.

    Problemet er bare at jeg ikke har den store tiltro til Kong Ståle kan finde de rigtige spillere der har kvaliteten til at slå igennem allerede til den kommende sæson. Hans track record af nye tilkommende transfers det seneste år er ikke ligefrem imponerende... Man må sige at Presset er vokset endnu, større på Ståle frem til den kommende sæson.

    Lad os nu få et supplement til den sportslige ledelse der kan udfordre Ståle. Jeg er ved at være godt træt af han er den "eneste" kaptajn på skibet..

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #643
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej heldigvis. Det ville være en katastrofe.

    Selvom det ikke er Ståle som forsvinder, så får mange herinde da delvist deres vilje, nemlig at en af Ståles "nikkedukker" forsvinder. Så må vi jo se, om det er lykken.....
    Umiddelbart ligner det en ret stor svækkelse af klubben lige inden et enormt vigtigt transfervindue.

    Spændende at se, hvem der kommer ind i stedet. For selv om den midlertidige løsning er at dele opgaverne ud fra folk allerede inde i butikken, så er det næppe holdbart i længden. Man kan jo håbe på en stærk personlighed, som kan give Ståle det modspil som alle (inkl. jeg selv) er enige i, at der skal til.
    Jeg ved ikke hvad Johan Lange bidrog med til det sportslige, men baseret på hans erfaring, har jeg svært ved at se at han har bidraget væsentligt. Hans erfaring stammer primært fra arbejdet sammen med Ståle, så en nikkedukke har han nok ikke været, men de har formentligt været enige i det meste. Det ændrer umiddelbart ikke noget på vores sportslige setup, at Lange ikke længere er her. Han var under Ståle i alle henseender og så længe strukturen er som den er, så har jeg svært ved at se nogen give Ståle modspil i den rolle.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #644
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er vel derfor, han skifter væk fra FCK. ;-)

    Spøg til side; det er jo (på nuværende tidspunkt) ikke til at vide, hvad den ene og den anden part har krævet og tilbudt, så jeg synes, det er ret nytteløst at være vred over det her udfald. Men det er trist at sige farvel til en klubkæmpe! Omvendt fik N'Doye et efter omstændighederne pænt punktum med et sejrsmål og sæsonens sidste (liga)mål efter et comeback til klubben, der gik over al forventning.
    Hvis det hele skal ses som en kommentar til det lille brudstykke, så er det det, jeg skriver i hele mit indlæg, som du så vælger ikke at citere!

  21. #645
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Enig. Spørgsmålet er hvordan Ståle kan leve med det. Dels er det en degradering, dels er Ståle en type, der har klare holdninger og gerne vil være inde over mange beslutninger. Vi har tidligere med Wettergren og Priske set, at der kan være udfordringer, når han får modspil.
    Det har du ret i, Men der må for fanden da være nogle i den øverste ledelse som har flere stjerner end Ståle som må kunne se det samme, medmindre de alle sammen er nikkedukker :)

    Hvis Ståle ikke kan tåle at der bliver taget en smule magt fra ham for at styrke organisationen og det fremtidig setup, så må han da ud af butikken. Længere af den ikke i min bog.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •