Side 150 af 184 FørsteFørste ... 50100140147148149150151152153160 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,236 til 2,250 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2236
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jeg skrev, at signingen af Anker forstærker det indtryk. Og det indtryk eksisterer i forvejen i kraft en en perlerække af elendige, perspektivløse og/eller mislykkede signings: Gryte, Bjelle, Biel, Stage, Oviedo, Bartolec, Varela, Bendtner...
    Bortset fra Bendtner og Oviedo som var åbenlyse nødløsninger, så var resten da på ingen måde perspektivløse, ligesom de heller ikke ligefrem skriger af manglende plan.

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Ser man på vores rekrutteringer over de seneste år, virker det mere som et uendeligt lappe-projekt med gammelkendte ansigter og tilfældigt opståede muligheder end opbygningen af noget målrettet og langsigtet.
    Jeg er meget uenig. Stage, Biel, Mudri, Kaufmann, Nelsson, Skov ja måske endda Bartolec er alle købt med langsigtet formål og efter en målrettet strategisk plan om at købe talentfulde spillere med videresalgspotentiale. Faktisk vil jeg påstå, at vi har satset så meget på det langsigtede, at vi undervejs glemte spillere som skal toppræstere allerede nu.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2237
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Bortset fra Bendtner og Oviedo som var åbenlyse nødløsninger, så var resten da på ingen måde perspektivløse, ligesom de heller ikke ligefrem skriger af manglende plan.



    Jeg er meget uenig. Stage, Biel, Mudri, Kaufmann, Nelsson, Skov ja måske endda Bartolec er alle købt med langsigtet formål og efter en målrettet strategisk plan om at købe talentfulde spillere med videresalgspotentiale. Faktisk vil jeg påstå, at vi har satset så meget på det langsigtede, at vi undervejs glemte spillere som skal toppræstere allerede nu.
    "Toppræstere nu"..hm ja..de spillere har vi ikke mange af...der er jo hele tiden en forklaring + en undskyldning
    Ifølge dagens EB ligger vi da nr. 11 (tidligere hed det sig vist nr. 10) i Superligaen for hele 2020.
    Det passer da ellers "super fint" med Seiers melding om at deltagelse i CL skal være mere reglen end undtagelsen og at vi netop i år (hvor de nye mestre går direkte til CL) skal "kapitalisere" på investeringen...*host*

    Forventer stadig mindst 1 og gerne 2 nye spillere til start 11´eren for at det virker realistisk.

    Nu da Wilczek banker kasser ind og Ankersen er hjemme igen, hvilke positioner mener I andre trænger mest til forstærkning af start 11´eren?

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #2238
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Nu da Wilczek banker kasser ind og Ankersen er hjemme igen, hvilke positioner mener I andre trænger mest til forstærkning af start 11´eren?
    I princippet mener jeg stadig, at vi mangler N'Doye-typen i front. Respekt for, at Wilczek banker dem ind, men rent spillemæssigt er vi hæmmet af ikke at have det store skur i front, der kan modtage de lange bolde og få lidt ro på, indtil resten af holdet kommer på plads. Den type er hverken Wilczek eller Wind - og begge kunne godt bruge en sådan makker. Angrebets manglende evne til at holde på bolden skaber et tryk nedefter, som i sidste ende rammer forsvaret. Jeg tror dog ikke, at der sker noget i angrebet. Wilczek gør, hvad man kan forvente af ham, og selvom Wind har været elendig her i starten, er han stadig en, der skal satses på.

    Hvis der ikke sker mere i angrebet, er det nærliggende at kigge på midtbanen, som bestemt heller ikke har imponeret. Det helt store smertensbarn er naturligvis højre midt, men vi er sådan set udfordrede på alle pladser. Fremfor alt har vi ikke den kombination af spillere, som gør hinanden bedre.

    Det centrale forsvar kunne man såmænd også kigge på. Med Marios' tilgang er vi rent numerisk dækket ind, men kvalitetsmæssigt halter det. Marios skal selvfølgelig have tid, men Bjelland er over the hill, og Ragnar bliver næppe heller meget bedre. Både Bjelland og Ragnar kæmper også med fysikken. Nelsson er pt. vores bedste centrale forsvarsspiller, men har sine udfald, hvilket er forståeligt, alderen taget i betragtning. Personligt havde jeg gerne set, at vi havde købt en centerforsvarer til startopstillingen i stedet for Marios. Med forbehold for at han kan vise sig at være helt fantastisk, virker han umiddelbart som endnu et underligt køb.

    På venstre back ser det såmænd heller ikke fantastisk ud. Og så så jeg gerne en ny 2. målmand. Så vi er stadig fucked.

    Jeg kan ikke rigtig blive enig med mig selv om, hvorvidt en ny højrekant eller centerforsvarer er mest vigtig. Jeg hælder til ny højrekant, men tror faktisk vi bliver alvorligt udfordrede i centerforsvaret med de nuværende fire, da det forekommer som et ikke-usandsynligt scenario, at Bjelland og Ragnar (og Boilesen) er skadede samtidig.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #2239
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Johan Lange forsøger åbenbart at gafle Nelsson: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...tilbud/8305331

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #2240
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Johan Lange forsøger åbenbart at gafle Nelsson: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...tilbud/8305331
    Kasper nåede det før mig. Og jeg er endda tidligt oppe for at skulle i kirke :)

    Hvad tænker I? Det er til en pris, der ligner Vavros.. Jeg synes vi skal op omkring de 100 mio..

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #2241
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Til den pris så er jo nok til at sælge. Erstat med to midterforsvarer til 25miio Per stk. kunne f.eks. Give plads til zanka og et ung talent. Måske Ross fra aab som tidligere har vist interesse. Winther er nok ikke længere aktuel, da han nu får tilbud fra udlandet.
    - Torben

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #2242
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Kasper nåede det før mig. Og jeg er endda tidligt oppe for at skulle i kirke :)

    Hvad tænker I? Det er til en pris, der ligner Vavros.. Jeg synes vi skal op omkring de 100 mio..
    Hvis nogen af pengene kan forvandles til lønkroner / sign-on fee, så man kan hente Zanka + et talent (f.eks. Winther el. Ross) i stedet (Nelsson spiller alle kampe, så der skal nok to ind), så synes jeg man skal skyde ham afsted, hvis buddet er 10+ mio euro. Jeg synes egentlig har været involveret i en del "dyre" mål det seneste års tid. Jeg er ikke sikker på, at buddet bliver større næste år. Så burde der stadig være 40+ mio kr. tilbage som kan dække lidt underskud eller bruges til en offensiv forstærkning også.
    Hvis Zanka stadig ikke er mulig, så bør man nok holde ham, hvis der er råd til det.

    Ryger vi ud på torsdag, så er jeg desværre overbevist om, at man er nødt til at sælge.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #2243
    Tilmeldingsdato
    Nov 2016
    Indlæg
    19

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Kasper nåede det før mig. Og jeg er endda tidligt oppe for at skulle i kirke :)

    Hvad tænker I? Det er til en pris, der ligner Vavros.. Jeg synes vi skal op omkring de 100 mio..
    Det er den eneste kompetente forsvarsspiller vi har. Så vores sæson er vel dødsdømt hvis vi lader ham smutte.

  16. De følgende 11 brugere er enige:

  17. #2244
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det er forøvrigt dårlig stil af Lange. Han kunne da i det mindste købe FCM's nøglespillere i stedet :-)
    Nå, men så må han jo bare betale en unødig høj pris. Der bør gå Sørloth i den som gammel vennetjeneste :-)

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #2245
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er forøvrigt dårlig stil af Lange. Han kunne da i det mindste købe FCM's nøglespillere i stedet :-)
    Nå, men så må han jo bare betale en unødig høj pris. Der bør gå Sørloth i den som gammel vennetjeneste :-)

    Haha. Ja, det kunne han godt lige hjælpe os lidt, men han ser nok det samme som jeg, at fx Sviachenko ikke har niveau til PL. Måske kunne Schoolz.. Men så er det en bundklub!
    Victor er stadig ung, og bliver langt bedre!

    Altså, det ville være helt fantastisk hvis det betyder Zanka + Ross/Winther fx.. Men hvad ville prislejet være for den handel? Snakker vi 50mio, så er den svær. Victor købte vi for 27 mio, og koster de to nævnte spillere samlet set 50 mio, så er der minus i Excel arket.. Og vi budgetterer med et minus på 150-200 mio i 2020. Der kan ligge en gevinst og vente på salg af Ross/Winther .. Men som vores økonomi ser ud nu, så ved jeg ikke rigtig om det tænkte scenarie er realistisk ..

  20. #2246
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg synes ikke Nelsson skal afsted for under 10 mio euro, men hvis vi kan få 10 så siger jeg også sælg og brug pengene på 2 midterforsvarer, som fra dag 1 kan gå direkte ind i startopstillingen.

  21. #2247
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvis vi kvalificerer os til Europa League, så skal vi have så stort et beløb, at vi både kan købe Zanka fri OG lave en Bayern München ved at købe Sviatchenko..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. #2248
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis vi kvalificerer os til Europa League, så skal vi have så stort et beløb, at vi både kan købe Zanka fri OG lave en Bayern München ved at købe Sviatchenko..
    Nu er du nummer 3 der hertil morgen har nævnt at vi “køber Zanka fri”.

    Mine damer og herrer, må jeg ikke godt nævne at:

    * Zanka starter nu i Fenerbache
    * Zanka hiver 8 mio om året - de næste to år.

    Sælger vi Nelsson, er chancen for at Zanka kommer stadig helt ubeskriveligt lille.

    Så hvis vores scouting-afdeling er så talentløse - og vi herinde er så kloge, skal vi nok til at rette blikket imod andre CBs end Zanka, som tilsyneladende ikke er noget nær tæt på.

    Zan

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #2249
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    I øvrigt, lidt konspirationelt....

    For Ståle personligt, ville det være en genistreg at sælge Nelsson.

    Han ville gøre pengemændene glade med 75 mio, og helt sikkert få ekstra snor med salget af vores forsvarsprofil.
    En snor som alt andet lige, MÅ (og SKAL) være kortere end nogensinde.

    Og bum, så fik man lige en sæson eller to mere ;-)

    Zan

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #2250
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det giver i hvert fald ro på bagsmækken, indtil man har håndteret dette: https://www.fck.dk/nyhed/job-advert-...nical-scouting
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •