Side 158 af 184 FørsteFørste ... 58108148155156157158159160161168 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,356 til 2,370 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2356
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/ugen-der-gik-392020

    Jeg griber sikkert efter halmstrå..

    Men er dette en teaser for Zanka?: “Og ja, vi ved godt, hvad I tænker i forhold til nr. 25”.. (Skrevet om hjemvendte spillere, hvor Ankersen er nr. 24. Og ledsaget af et billede af Zanka).
    Der er af og til nogen inde på den redaktion som virkelig mangler lidt situationsfornemmelse. Jeg er desværre overbevist om, at der bare er en eller anden som prøver at være sjov. Det lykkedes ikke.

  2. De følgende 12 brugere er enige:

  3. #2357
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/ugen-der-gik-392020

    Jeg griber sikkert efter halmstrå..

    Men er dette en teaser for Zanka?: “Og ja, vi ved godt, hvad I tænker nu i forhold til nr. 25”.. (Skrevet om hjemvendte spillere, hvor Ankersen er nr. 24. Og ledsaget af et billede af Zanka).
    Jeg tænkte det samme lige så snart jeg så det og skyndte mig herinde for at se om nogle havde skrevet noget. Man må ikke drille på den måde med mindre der noget om det. Jeg håber, selvom jeg godt kunne frygte det bare er en på redaktionen som mangler lidt føling og prøver at være sjov.

    Edit: På deres facebook driller de lidt mere : "Ugen der gik" om målrekorder, dårlige sæsonstarter og... ja, efter Ankersen bliver den næste hjemvendte eks-FCK'er helt sikkert nr. 25 ��
    Sidst redigeret af Krc : 29.09.20 kl. 20:04

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #2358
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    14

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der er af og til nogen inde på den redaktion som virkelig mangler lidt situationsfornemmelse. Jeg er desværre overbevist om, at der bare er en eller anden som prøver at være sjov. Det lykkedes ikke.
    Hvis "og... ja, efter Ankersen bliver den næste hjemvendte eks-FCK'er helt sikkert nr. 25 " ikke de facto bekræfter at I henter Zanka hjem, er der jo nogen der burde fyres.

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #2359
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/ugen-der-gik-392020

    Jeg griber sikkert efter halmstrå..

    Men er dette en teaser for Zanka?: “Og ja, vi ved godt, hvad I tænker nu i forhold til nr. 25”.. (Skrevet om hjemvendte spillere, hvor Ankersen er nr. 24. Og ledsaget af et billede af Zanka).
    Hvis det der bare er en dårlig joke, så er der i hvert fald en i organisationen der skal fyres før Ståle!

  8. De følgende 13 brugere er enige:

  9. #2360
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Hvis det der bare er en dårlig joke, så er der i hvert fald en i organisationen der skal fyres før Ståle!
    Hvis det er en joke uden hold i, er alt andet end den ansvarlige i gabestok foran Parken, for lidt.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #2361
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    "Jeg vil nu nok undre mig noget, hvis en bestyrelse fuld af succesfulde forretningsmænd ville sidde stille på deres røv og se deres investering blive værdiløs pga blind tillid."

    Det skriver jeg ikke, det er et stråmandsargument. Det behøver man ikke være en "kvalitets-debattør" for at påpege.

    Jeg har dog flere gange forsøgt at argumentere for, hvorfor jeg tror, det er det forkerte valg for fodbolddelen af forretningen, fortsat at holde fast i Ståle som træner, og at jeg er nervøs for, der er en stor indgroet forestilling om, at Ståle partout klarer ærterne. CV'et for de "succesfulde forretningsmænd" og hvad de har udtalt omkring ikke-eksisterende interesse i fodbold, får mig ikke til at tro anderledes, end at det giver mening for dem at holde (for længe) fast på en tidligere succesfuld formel. Men du tror altså på, de vil træffe de rigtige beslutninger omkring den sportslige del i tide?

    "Men fair nok, når man ikke ved noget som helst om hvad der sker bag kulissen (som 99% af os herinde), så kan vi selvfølgelig sagtens komme med den ene spændende konklusion efter den anden....."

    Er det ikke vilkårene på et fodbold-debatforum? Jeg mener, det er et kæmpe og interessant tema for klubbens fremtid, om vi skal udskifte træneren, og i den sammenhæng synes jeg da også, at det er en "spændende konklusion", at du ubetinget mener, Ståle er det rigtige valg - uden at ville argumentere yderligere, når jeg spørger hvorfor, udover du har tillid til ham.

    "Ja vi kan jo ikke alle være kvalitetsdebattører som dig. Jeg kan konstatere, at det er helt legalt at trække påstande ud af røven, men hvis man stiller spørgsmålstegn ved dem, så er man en stråmand......tak for debatten."

    Stråmandsargumentation anvender du altså ofte. Og som sagt er alle påstande herinde jo i sagens natur i nogen grad trukket ud af røven, inklusiv dine - jeg synes dog, jeg forsøger at argumentere for dem, men måske er det glippet hér. Grundet bestyrelsens sammensætning og konstruktionen af den sportslige ledelse, er det for mig naturligt, at der ikke vil blive truffet skarpe beslutninger omkring den sportslige del af forretningen udenom Ståle. Og umiddelbart bemærkede jeg ikke, du spurgte om noget, eller ville debattere, kun at du lagde mig ord i munden og blev pigefornærmet.

    Selv tak.
    Sidst redigeret af Koebenhavn : 29.09.20 kl. 21:11

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #2362
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/ugen-der-gik-392020

    Jeg griber sikkert efter halmstrå..

    Men er dette en teaser for Zanka?: “Og ja, vi ved godt, hvad I tænker nu i forhold til nr. 25”.. (Skrevet om hjemvendte spillere, hvor Ankersen er nr. 24. Og ledsaget af et billede af Zanka).
    Det tror jeg desværre absolut du gør.. Jeg læser intet andet end lidt dårlig humor...

    Uanset hvad overgår den der i hvert fald ikke dengang der blev indkaldt til pressemøde, fordi klubben havde “spændende sportsligt nyt” hvilket blot viste sig at være en forlængelse af Ståles kontrakt - som iøvrigt ikke var tæt på at løbe ud... Jeg tror virkelig ikke I skal have for høje tanker om vores kommunikationsafdeling, de har ikke altid fingeren på pulsen i forhold til os fans..

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #2363
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det tror jeg desværre absolut du gør.. Jeg læser intet andet end lidt dårlig humor...

    Uanset hvad overgår den der i hvert fald ikke dengang der blev indkaldt til pressemøde, fordi klubben havde “spændende sportsligt nyt” hvilket blot viste sig at være en forlængelse af Ståles kontrakt - som iøvrigt ikke var tæt på at løbe ud... Jeg tror virkelig ikke I skal have for høje tanker om vores kommunikationsafdeling, de har ikke altid fingeren på pulsen i forhold til os fans..
    Enig. Det virker til at være en halvkikset måde at foregribe situationen ala dengang Nilsson skiftede til nr. 4, og alle fans gik amok.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #2364
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/ugen-der-gik-392020

    Jeg griber sikkert efter halmstrå..

    Men er dette en teaser for Zanka?: “Og ja, vi ved godt, hvad I tænker nu i forhold til nr. 25”.. (Skrevet om hjemvendte spillere, hvor Ankersen er nr. 24. Og ledsaget af et billede af Zanka).

    EDIT: Billedet af Zanka er nu fjernet fra artiklen.
    Jeg er mest af alt rystet over, at klubben selv ikke har styr på, hvilke spillere, der har deltaget i hvilke officielle kampe. Asså, wtf!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #2365
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://twitter.com/kasperlarsen11/s...976177667?s=21

    Ifølge dette tweet var Jens Ørgaard, der bl.a. er agent for Jakob Bruun Larsen, til stede på 10eren i dag..

  20. #2366
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://twitter.com/kasperlarsen11/s...976177667?s=21

    Ifølge dette tweet var Jens Ørgaard, der bl.a. er agent for Jakob Bruun Larsen, til stede på 10eren i dag..
    Han er også agent for Uffe Bech og tre FCK-spillere bl.a. Victor Nelson. Jakob Bruun Larsen er ren fan-spekulation, det er rygterne om Victor Nelson nok ikke helt.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #2367
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Han er også agent for Uffe Bech og tre FCK-spillere bl.a. Victor Nelson. Jakob Bruun Larsen er ren fan-spekulation, det er rygterne om Victor Nelson nok ikke helt.
    Kæmpe antiklimaks vi håber at hente JBL men i stedet sælger vi Victor Nelsson og henter Rurik G + Sølvi

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #2368
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvem fanden er MO
    Morten Olsen

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #2369
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Powderfinger Se meddelelser
    Hvem fanden er MO
    Morten Olsen
    Sandsynligvis er der tale om vores nye græske ven Marios Oikonomou.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

  28. #2370
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Måske fordi han kunne være den makker Zeca har brug for, som kan lidt ekstra offensivt og vil frigøre Falk til kanten. Det er tydeligt at vi mangler noget centralt også, og at Zeca tit flavre for meget rundt. Han er godt nok 34 år, men har spillet 30+ kampe i Serie A, så en 1+1 eller 2 årig kontrakt giver meget god mening.
    Det er det klogeste og mindst omtalte problem med vores defensiv. Zeca er meget tit ude af position.
    Zeca flagrer simpelthen for meget rundt på banen, hvilket gør os sårbare centralt.
    Hvem der har skylden for det er også interessant.
    Er det medspillerne, Ståle eller Zeca der tager for meget ansvar.

    Zeca er fremragende til at presse og erobre bolde, men han er ikke god offensivt eller beskytte zonen foran forsvaret.
    Det har Lasse Schøne været meget god til i Ajax. Han er god offensivt, kan lægge afleveringer i dybden, farlige langskud, og han har tilmed et godt frispark som kan lave 10 mål på en sæson. (lex Skov)

  29. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •