Side 47 af 184 FørsteFørste ... 37444546474849505797147 ... SidsteSidste
Viser resultater 691 til 705 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #691
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    N’Doye giver sit besyv med og er ikke enig i den første udlægning:

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...staale/8222238

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...der-forlod-fck

    Det er forfærdeligt, at vi får rodet så meget rundt i spinaten, at en af vores allerbedste spillere gennem tiden får en meget uheldig og i min optik uværdig afsked.
    Og den "svarer" Ståle tilbage på her: https://www.fck.dk/nyhed/staales-sta...s-forlaengelse
    Til sidst også lidt om kommende transfervindue. Meget snak om ansvarlighed og at vi skal bestå på kort og lang sigt, hvilket kunne tyde på et moderat pengeforbrug. Ikke ligefrem hvad Sidelinien drømmer om.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #692
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Det er forfærdeligt, at vi får rodet så meget rundt i spinaten, at en af vores allerbedste spillere gennem tiden får en meget uheldig og i min optik uværdig afsked.
    Men er det virkelig FCK, der har rodet rundt i spinaten her? Der har været en forhandling, som desværre ikke mundede ud i en aftale. Sådan kan det jo gå. Jeg synes, at FCK‘s udmelding var ganske fair overfor N’Doye. At N’Doye (eller hans folk) efterfølgende vælger at indlede en krig på ord, er man jo ikke herre over i FCK.


  4. #693
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://mobile.twitter.com/michelwd/...32246391738368

    .Vi holder ferie i denne uge, men er tilbage i næste. Og du har ret. Der er ikke noget på vej 'lige rundt om hjørnet', lyder det fra god FC København-kilde. Men jeg ved ikke, hvad den tidsangivelse dækker over. Der kommer til at ske til i FCK

    Lyder som et MEGET stille transfer vindue i København....

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #694
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Men er det virkelig FCK, der har rodet rundt i spinaten her? Der har været en forhandling, som desværre ikke mundede ud i en aftale. Sådan kan det jo gå. Jeg synes, at FCK‘s udmelding var ganske fair overfor N’Doye. At N’Doye (eller hans folk) efterfølgende vælger at indlede en krig på ord, er man jo ikke herre over i FCK.
    Du misforstår. Det jeg syntes er at jogge i spinaten, er den uværdige afsked. Det har hverken Damen eller vi fans fortjent.
    Jeg syntes ledelsen halter meget i øjeblikket. Mange andre fodboldfans griner af os over det manglende format vi viser i denne situation.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #695
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Og den "svarer" Ståle tilbage på her: https://www.fck.dk/nyhed/staales-sta...s-forlaengelse
    Til sidst også lidt om kommende transfervindue. Meget snak om ansvarlighed og at vi skal bestå på kort og lang sigt, hvilket kunne tyde på et moderat pengeforbrug. Ikke ligefrem hvad Sidelinien drømmer om.
    Den bemærkede jeg også.

    Spørgsmålet der blev svaret på var; hvad vil du sige for at berolige alle de fans, der håber på DM næste år?

    konklusionen på svaret var, at Ståle var klar til sælge en kort målsætning for det lange perspektiv, for FCK vil komme tilbage på et tidspunkt. Det blev gemt i ... Det er svære tider ... hvis vi taler om sammenhold i klubben, er det nu man skal give et klap på skulderen ... FCK har det lange perspektiv og der vil vi vinde ... Corona har påvirket mulighederne etc.

    Det er selvfølgelig en virkelighed, han skal forholde sig til, men når jeg sætter det sammen med Lars Seiers kommentar til Dan Hammers facebook-opslag forleden, hvor LS også talte om det lange perspektiv osv. så virker det på mig, som om hele klubben er klar til at sælge 1-2 sæsoner, fordi de økonomiske muskler er reduceret kraftigt og så må vi komme tilbage på det lidt længere perspektiv.

    For første gang i klubbens levetid sidder jeg seriøst med en fornemmelse af, at vi er på vej ind i en tid, hvor det kan være fristende og blive hjemme og se kampene på tv, så man kan sætte sig ud og se græsset gro, når det gør for ondt at overvære.

    Savner FØ, man kan mene, hvad man vil om ham i den sidste tid i klubben, men da det gik fremad var han altid manden med en plan, hvor han var stærkest i modgang. Jeg savner manden med planen og nosserne. Han er svær at få øje på i klubben i dag.
    Goldbæks Højrefod

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #696
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Mange andre fodboldfans griner af os over det manglende format vi viser i denne situation.
    År gud, hvor er jeg da ligeglad med, hvad andre fodboldfans tænker.


  11. #697
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Du misforstår. Det jeg syntes er at jogge i spinaten, er den uværdige afsked. Det har hverken Damen eller vi fans fortjent.
    Jeg syntes ledelsen halter meget i øjeblikket. Mange andre fodboldfans griner af os over det manglende format vi viser i denne situation.
    Jeg forstår ikke, hvad du mener med, at vi har jogget i spinaten og udviser manglende format. Skulle vi bare have givet N’Doye det, han beder om? Tror du, FCK ikke har tilbudt ham en rimelig aftale ift. hans risikoprofil, og vores økonomiske formåen?


  12. #698
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Du misforstår. Det jeg syntes er at jogge i spinaten, er den uværdige afsked. Det har hverken Damen eller vi fans fortjent.
    Jeg syntes ledelsen halter meget i øjeblikket. Mange andre fodboldfans griner af os over det manglende format vi viser i denne situation.
    Dvs du mener at N’Doye skulle have en blankocheck? Han fik en perfekt afslutning med et mål og ganske belejligt kan man så glemme at han rammer bolden forkert og forinden havde lavet verdens mest tåbelig frispark på Winds andet mål og kunne ha’ kostet os sølvmedaljerne.

    Han er en kæmpe stjerne, men helt reelt så har han nærmest ikke kunne spille og hvis jeg var hans rådgiver - så havde jeg sagt du forlænger med en måned om de så tilbyder 0 kr. der er ingen som fortjener den afsked og han skal da spille sæsonen færdig.

    Det er noget lort og jeg gider ikke skyde skylden på nogen egentlig - men at angribe ledelsen pga det her... det er simpelthen useriøst


  13. #699
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    På den ene side kritiserer man (retteligt) den sportslige ledelse for at tage for mange risici. Når man så rent faktisk får, hvad man beder om, og har en ledelse, der lærer af tidligere erfaringer med Antonsson, Bjelland, Kvist osv., og handler økonomisk ansvarligt ved at skrue ned for risiciene ift. en forhandling om kontraktforlængelse, så er det også noget, som skal kritiseres ifølge visse typer herinde..

    Det er noget kæmpe lort, at N'Doye får en sådan en uværdig afslutning på en flot og glorværdig karriere i klubben over to omgange. Men hvis alternativet var at bruge 4-5 mio. kr. på at have ham i genoptræning i størstedelen af et år, så vælger jeg altså det første.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  14. #700
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Mon ikke mange af de frustrationer som er blandt fans, bunder i at ikke EN/1 har meldt noget ud angående ambitioner og næste sæson. !
    Der bliver sagt fra Ståle at: lad os nu se hvordan De andre klubber agerer i forhold til transfers og at vi skal også kigge langsigtet.
    Det lugter af at økonomien ikke har det så godt. Har vi ingen penge får vi ingen nye spillere. Får vi ingen nye spillere, så er DM Miles Away. Derfor tror jeg mange inklusiv mig selv er en smule...Hmmmm hvor ender det her. !!! Hvad er vores ambitioner. !! Lige nu er FCM førerhunden i Danmark og hvis vi ikke melder ud at kampen tages op fra næste sæson. Ja, så er tronskiftet sket i Danmark.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  15. #701
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Mon ikke mange af de frustrationer som er blandt fans, bunder i at ikke EN/1 har meldt noget ud angående ambitioner og næste sæson. !
    Der bliver sagt fra Ståle at: lad os nu se hvordan De andre klubber agerer i forhold til transfers og at vi skal også kigge langsigtet.
    Det lugter af at økonomien ikke har det så godt. Har vi ingen penge får vi ingen nye spillere. Får vi ingen nye spillere, så er DM Miles Away. Derfor tror jeg mange inklusiv mig selv er en smule...Hmmmm hvor ender det her. !!! Hvad er vores ambitioner. !! Lige nu er FCM førerhunden i Danmark og hvis vi ikke melder ud at kampen tages op fra næste sæson. Ja, så er tronskiftet sket i Danmark.
    Jeg tolker Ståles interview med FCK TV på den måde, at der bestemt skal ske noget på både kort og lang bane frem mod næste sæson. Det giver dog god mening, at der først skal luges ud - altså at Sotte eller Bjelland skal afskibes, før der er luft til en ny stopper, og at der skal komme luft på midten, før en ny skal ind. Og der har da også været rygter om, at Thomsen og Sotte finder nye arbejdspladser denne sommer, så vi er on track ift. at få ryddet ud på overskudslageret og så efterfølgende forstærke vores startopstilling, således at flere af starterne i denne sæson bliver indhoppere. Her tænker jeg på Stage, Kaufmann, Daramy, Biel og Bjelland.

    Som fan gad jeg også godt have en klar plan fra Ståle omkring, at ham og ham skal ud, men det ville strategisk dælme være dumt lige inden sæsonens sidste kamp mod Istanbul.

    Mit bud er stadig at vi henter en CB, en kant og en angriber - alle af høj kaliber, dvs. de købes ind til startopstillingen. Om de så kan spille Ståle 4-4-2, vil jeg lade være usagt, her viser historikken jo lidt for og imod.

    Og så tror jeg, at Sotte, Thomsen og Oviedo skifter væk. Hvad vi kan sælge fra posen med Bengtsson, Bartolec, Grytebust, Bjelland, Santos og evt. Biel, gør mig bare positivt overrasket (hvis der kommer andre ind for dem, forståes)

  16. #702
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg tolker Ståles interview med FCK TV på den måde, at der bestemt skal ske noget på både kort og lang bane frem mod næste sæson. Det giver dog god mening, at der først skal luges ud - altså at Sotte eller Bjelland skal afskibes, før der er luft til en ny stopper, og at der skal komme luft på midten, før en ny skal ind. Og der har da også været rygter om, at Thomsen og Sotte finder nye arbejdspladser denne sommer, så vi er on track ift. at få ryddet ud på overskudslageret og så efterfølgende forstærke vores startopstilling, således at flere af starterne i denne sæson bliver indhoppere. Her tænker jeg på Stage, Kaufmann, Daramy, Biel og Bjelland.

    Som fan gad jeg også godt have en klar plan fra Ståle omkring, at ham og ham skal ud, men det ville strategisk dælme være dumt lige inden sæsonens sidste kamp mod Istanbul.

    Mit bud er stadig at vi henter en CB, en kant og en angriber - alle af høj kaliber, dvs. de købes ind til startopstillingen. Om de så kan spille Ståle 4-4-2, vil jeg lade være usagt, her viser historikken jo lidt for og imod.

    Og så tror jeg, at Sotte, Thomsen og Oviedo skifter væk. Hvad vi kan sælge fra posen med Bengtsson, Bartolec, Grytebust, Bjelland, Santos og evt. Biel, gør mig bare positivt overrasket (hvis der kommer andre ind for dem, forståes)
    Det kan også bare være at jeg er en smule frustreret over vores situation lige nu. Har bare en rigtig skidt fornemmelse af at noget er rivende galt. Ved ikke hvorfor men det har jeg. Håber du har ret og det bare er mig som er mærket af øjebliks billedet.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #703
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    På den ene side kritiserer man (retteligt) den sportslige ledelse for at tage for mange risici. Når man så rent faktisk får, hvad man beder om, og har en ledelse, der lærer af tidligere erfaringer med Antonsson, Bjelland, Kvist osv., og handler økonomisk ansvarligt ved at skrue ned for risiciene ift. en forhandling om kontraktforlængelse, så er det også noget, som skal kritiseres ifølge visse typer herinde..

    Det er noget kæmpe lort, at N'Doye får en sådan en uværdig afslutning på en flot og glorværdig karriere i klubben over to omgange. Men hvis alternativet var at bruge 4-5 mio. kr. på at have ham i genoptræning i størstedelen af et år, så vælger jeg altså det første.
    Du stiller det op som om det er enten forlængelse med en skadet spiller til 4-5 mio eller uværdig afsked. Det er det jo ikke. Hvis man takler det ordentligt med god gensidig forståelse, så skilles man uden kurer på tråden. Det gør de fleste klubber jævnligt med andre langt større primadonaer end Damen. Det har man bare ikke kunnet finde ud af her.
    Danmark til Valby Bakke

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #704
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Du stiller det op som om det er enten forlængelse med en skadet spiller til 4-5 mio eller uværdig afsked. Det er det jo ikke. Hvis man takler det ordentligt med god gensidig forståelse, så skilles man uden kurer på tråden. Det gør de fleste klubber jævnligt med andre langt større primadonaer end Damen. Det har man bare ikke kunnet finde ud af her.
    Af ren interesse, hvordan synes du, at klubben skulle håndtere situationen anderledes, når nu man ikke kunne nå til enighed? FCK melder ud, at man har gjort alt for at få enderne til at mødes, og Ståle kalder ham klubbens bedste angriber nogensinde. Mon ikke han også kommer tilbage i parken og får blomster. At Ndoye så på sin egen Instagram udtrykker, at tilbuddet var for dårligt, til at han ville forlænge, kan da ikke falde negativt tilbage på FCK?

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #705
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Af ren interesse, hvordan synes du, at klubben skulle håndtere situationen anderledes, når nu man ikke kunne nå til enighed?
    Seppuku fra Ståles side er det eneste, som kan gøre ham tilfreds, uanset hvad situationen måtte være..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •