Side 15 af 184 FørsteFørste ... 5121314151617182565115 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Efter Fischers nylige skade er jeg kommet dertil, hvor jeg ikke håber, at man forlænger hans kontrakt. Han er en efter danske standarder gudsbenådet fodboldspiller, når han er på toppen, men han er kronisk skadet og hamrende dyr at have rendende på lazarettet. Hvor jeg dog håber for ham, at han får styr på det bentøj, men hvor jeg også godt gad at se de lønkroner være bundet op på en profil, der kunne bidrage.
    Jeg kan godt følge dig. Jeg ville dog have det vanvittigt stramt over at se ham finde melodien i en anden dansk klub. Så jeg håber i så fald at han kommer til at tage turen sydpå.

  2. #212
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Efter Fischers nylige skade er jeg kommet dertil, hvor jeg ikke håber, at man forlænger hans kontrakt. Han er en efter danske standarder gudsbenådet fodboldspiller, når han er på toppen, men han er kronisk skadet og hamrende dyr at have rendende på lazarettet. Hvor jeg dog håber for ham, at han får styr på det bentøj, men hvor jeg også godt gad at se de lønkroner være bundet op på en profil, der kunne bidrage.
    Jeg kan godt se din pointe. Og jeg når måske også til den erkendelse en dag hvis skaderne fortsætter. Men jeg er der slet ikke endnu. Fischer er i min bog den største stjerne siden Grønkjær. Han må for min skyld blive her til han går på pension, skader eller ej.


  3. #213
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Jeg kan godt se din pointe. Og jeg når måske også til den erkendelse en dag hvis skaderne fortsætter. Men jeg er der slet ikke endnu. Fischer er i min bog den største stjerne siden Grønkjær. Han må for min skyld blive her til han går på pension, skader eller ej.
    Og så skal man jo heller ikke glemme, at han er vores lille Coltrane-lyttende maskot, der som ingen andre kan pisse homofoberne vestpå af.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #214
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Michel Davidsen siger i BT's podcast Transfervinduet at Daniel Amartey skulle have sagt til Ståle, at han er klar til at komme hjem, men at Ståle ikke er sikker på at det kan blive her og nu.

    Giver jo meget god mening, tror vores budget et presset, kan heller ikke lige se at der skulle være plads til ham i truppen pt :/


    Kilde: https://twitter.com/FCK_RYGTER/statu...53765484486656


    Så smed Michel den også selv på BT: https://twitter.com/michelwd/status/1265686258535317504

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #215
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderchild Se meddelelser
    Michel Davidsen siger i BT's podcast Transfervinduet at Daniel Amartey skulle have sagt til Ståle, at han er klar til at komme hjem, men at Ståle ikke er sikker på at det kan blive her og nu.

    Giver jo meget god mening, tror vores budget et presset, kan heller ikke lige se at der skulle være plads til ham i truppen pt :/


    Kilde: https://twitter.com/FCK_RYGTER/statu...53765484486656


    Så smed Michel den også selv på BT: https://twitter.com/michelwd/status/1265686258535317504
    Så skulle det måske være, hvis Leicester er så forhippet på at slippe af med ham, at de kan overtales til at slå halv skade mht. lønnen. Men det er ren spekulation.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #216
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Siden d. 3 marts 2018 har Amartey været ude med skader i alt 359 dage. Det er godt nok meget, derudover er han garanteret ganske rusten.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #217
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Siden d. 3 marts 2018 har Amartey været ude med skader i alt 359 dage. Det er godt nok meget, derudover er han garanteret ganske rusten.
    Sammenholdt med det lazaret vi holder os, med Wind, N'Doye, Mudrazija, Boilesen, og Fischer der alle sammen har deres at kæmpe med, for ikke at glemme Bjelland, så uagtet Amarteys kvaliteter, så er det bare ikke den vej vi skal gå.
    Klubben har ikke længere råd til, ud fra et præstationsperspektiv, at gå med spillere der har eller har haft store fysiske problemer.

    Lazarettet er jo en af grundene til, og måske den største, at mesterskabet i denne sæson er fordelt.

  12. De følgende 13 brugere er enige:

  13. #218
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ståle var vidst også ganske tydelig med at det var derfor skiftet var usandsynligt, udover lønkrav selvfølgelig.

  14. #219
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Siden d. 3 marts 2018 har Amartey været ude med skader i alt 359 dage. Det er godt nok meget, derudover er han garanteret ganske rusten.
    Det er dog kun fordelt på to lange skader: En grim ankelskade i kamp, som var forsætlig og nok ikke indikativ for noget som helst. Og så en skade i baglåret, der naturligvis er bekymrende.

    Jeg er egentligt ikke specielt nervøs for Amarteys skadesfrekvens/-historik. Mere at hans niveau simpelthen kan have dalet rigtig meget. Derfor kunne det jo være oplagt at hente ham på en lejeaftale med købsoption, som vi så det med Ankersen og Robin Olsen.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #220
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det er dog kun fordelt på to lange skader: En grim ankelskade i kamp, som var forsætlig og nok ikke indikativ for noget som helst. Og så en skade i baglåret, der naturligvis er bekymrende.

    Jeg er egentligt ikke specielt nervøs for Amarteys skadesfrekvens/-historik. Mere at hans niveau simpelthen kan have dalet rigtig meget. Derfor kunne det jo være oplagt at hente ham på en lejeaftale med købsoption, som vi så det med Ankersen og Robin Olsen.
    Er ankelskader og knæskader, ikke typisk dem, som man har svært ved at komme sig over? Synes jeg har læst flere gange, at når først et knæet og/eller anklerne bliver alvorligt skadet, så er det svært at komme tilbage for fuld styrke, derudover har skaderne en tendens til at komme igen.

    Jeg er helt med på, at man til tider må tage chancer med spillere, som under normale omstændigheder ikke er os tilgængelige, men taget vores nuværende trups skadessituation i betragtning, så tror jeg det ville være en dårlig ide. Er han med på en lejeaftale, så er det jo som udgangspunkt fint. Jeg kan dog simpelthen ikke lade være med at tænke, at vi bør se mod nye spillere. Nu fik vi fornøjelsen af Oviedo, Pierre og N'doy, hvor kun den ene for alvor har præsteret (på trods af skader). Ser helst ikke, at der går Brøndby i den, hvor man konsekvent henter tidligere spillere tilbage ved første given mulighed (ikke at jeg siger det er sådan allerede :))

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #221
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ifølge mediet AVTP football, skulle FCK være tæt på en indisk fodboldspiller, Abneet Bharti, der bl.a. tidligere har været på ungdomsholdet i Valladolid.

    Det ligner selvfølgelig en stor AND, men nu meget sjovt alligevel. Det ville nok kunne bringe lidt interesse om klubben fra Indien ;)

    https://avtpfootball.net/2020/02/14/...mpression=true

  19. #222
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Ifølge mediet AVTP football, skulle FCK være tæt på en indisk fodboldspiller, Abneet Bharti, der bl.a. tidligere har været på ungdomsholdet i Valladolid.

    Det ligner selvfølgelig en stor AND, men nu meget sjovt alligevel. Det ville nok kunne bringe lidt interesse om klubben fra Indien ;)

    https://avtpfootball.net/2020/02/14/...mpression=true
    Altså artiklen er 3 måneder gammel jeg tror ikke der er hold i den
    Sidst redigeret af boombastic : 04.06.20 kl. 21:25 Årsag: stavefejl

  20. #223
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Altså artiklen er 3 måneder gammel jeg tror ikke der er hold i den
    Vel jeg er ikke så meget på twitter, så troede faktisk den var fra idag. Jeg var nok lidt træt ;)

  21. #224
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Tror i vi får Sigurdsson og se på den anden side af sommeren
    Sidst redigeret af boombastic : 04.06.20 kl. 23:50 Årsag: tastefejl på mobilen

  22. #225
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,090

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Tror i vi får Sigurdsson og se på den anden side af sommeren
    Ja han skal vel have en afskedskamp :-)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •