Side 32 af 184 FørsteFørste ... 22293031323334354282132 ... SidsteSidste
Viser resultater 466 til 480 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #466
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det lyder ikke umiddelbart som en signing, der ville få fodbold-Danmark til at spærre øjnene op, hvilket er, hvad Michel Davidsen påstår, at Spiller X vil.

    EDIT: Undskyld, jeg troede, du tænkte på den mystiske supersigning, men det gør du jo ikke nødvendigvis, når jeg læser efter. :-)
    Både og.. Dette er blot et skud på en spiller der passer på den profil Ståle i mine øjne efterspørger i nedtakten. Om han ville være den mytiske supersigning ved jeg heller ikke, men jeg tør i hvert fald ikke at tage armene for højt op, og satse på nogle af de let tilgængelige "supernavne", som Sisto, Forsberg eller Yussuf Poulsen, som man ser slynget ud hist og her.

    Han er er i hvert fald en spiller, som kunne bidrage med noget nyt.

  2. #467
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Både og.. Dette er blot et skud på en spiller der passer på den profil Ståle i mine øjne efterspørger i nedtakten. Om han ville være den mytiske supersigning ved jeg heller ikke, men jeg tør i hvert fald ikke at tage armene for højt op, og satse på nogle af de let tilgængelige "supernavne", som Sisto, Forsberg eller Yussuf Poulsen, som man ser slynget ud hist og her.

    Han er er i hvert fald en spiller, som kunne bidrage med noget nyt.
    Virker det ikke urealistisk at Sisto skulle komme til kbh? FCM er bedre kørende på samtlige parametre (Europa undtaget, men mon ikke det lykkes i år?) og det virker i den grad som om Sisto har brug for ro, tryghed og tillid. Ikke de ting som jeg synes vi udstråler i overflod ifht. hans hjemstavn på Heden.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #468
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Sisto er jo bims. Glem ham.


  5. #469
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Sisto er jo bims. Glem ham.
    Enig. For et år siden havde jeg sagt, at vi skulle gå efter det. I vores situation pt., så har vi ikke brug for et projekt, som Sisto ville være lige nu.

    Endvidere har FCM flere gange meldt ud, at man vil strække sig meget langt (og det er meget langt på enkelte spillere), hvis han bliver en mulighed. Så jeg kan ikke se mange gode grunde til, at hverken vi eller Sisto skulle være interesseret lige nu.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #470
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Nej, det er Sisto ikke. Han er blevet fremstillet således på baggrund af rygter og historier i pressen. Der er lavet et langt interview med Sisto fornyeligt hvor han fortæller at han har haft en depression. Det vil jeg ikke sidestille med at være bims, da de fleste mennesker i løbet af deres liv vil opleve det en til flere gange. Men klart, hvis manden kæmper med sig selv, så kan det naturligvis sidestilles med endnu et projekt, på linje med vores andre fysisk skadesplagede profiler.
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #471
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af vandr Se meddelelser
    Nej, det er Sisto ikke. Han er blevet fremstillet således på baggrund af rygter og historier i pressen. Der er lavet et langt interview med Sisto fornyeligt hvor han fortæller at han har haft en depression. Det vil jeg ikke sidestille med at være bims, da de fleste mennesker i løbet af deres liv vil opleve det en til flere gange. Men klart, hvis manden kæmper med sig selv, så kan det naturligvis sidestilles med endnu et projekt, på linje med vores andre fysisk skadesplagede profiler.
    Bims og projekt et måske ikke de rigtige ord mht hans situation. Men uanset hvad, så har vi brug for et par spillere som kan lede og præstere fra start og ikke flere, som skal bygges op fysisk eller for den sags skyld psykisk. Hvis ikke jeg har misforstået noget (har helt ærligt ikke læst alle artikler om ham) har der endvidere været historier om ret alternative tilgange til skader, kost og klubbens instruktioner generelt. Det er muligt, at der også har været gode forklaringer på dette, men det er igen noget, som truppen ikke har brug for lige nu.

    Havde vi været godt kørende, så ville Sisto være et fint projekt (i mangel på bedre ord), ligesom Fischer var det, da han skulle opbygges igen.

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #472
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Bims og projekt et måske ikke de rigtige ord mht hans situation. Men uanset hvad, så har vi brug for et par spillere som kan lede og præstere fra start og ikke flere, som skal bygges op fysisk eller for den sags skyld psykisk. Hvis ikke jeg har misforstået noget (har helt ærligt ikke læst alle artikler om ham) har der endvidere været historier om ret alternative tilgange til skader, kost og klubbens instruktioner generelt. Det er muligt, at der også har været gode forklaringer på dette, men det er igen noget, som truppen ikke har brug for lige nu.

    Havde vi været godt kørende, så ville Sisto være et fint projekt (i mangel på bedre ord), ligesom Fischer var det, da han skulle opbygges igen.

    Meget enig. Projektet Sisto er ikke hvad vi har brug for lige nu. Og desuden, hvis han på et tidspunkt skulle tilbage til DK så ville han nok vælge trygge rammer i FCM. Det er bare min fornemmelse

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #473
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Godt nok handler artiklen i BT https://www.bt.dk/superligaen/solbak...ere-maerkeligt om Skov Olsen i Bologna, men Ståle nævner flygtigt, at han talte med Marco Di Vaio om noget andet for nogle uger siden. Er jeg den eneste der tænker Santander?

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #474
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Godt nok handler artiklen i BT https://www.bt.dk/superligaen/solbak...ere-maerkeligt om Skov Olsen i Bologna, men Ståle nævner flygtigt, at han talte med Marco Di Vaio om noget andet for nogle uger siden. Er jeg den eneste der tænker Santander?
    Når man snakker med deres chef scout - så er jeg bange for at det er om spillere fra FCK til Bologna og ikke omvendt. Spørgsmålet er så hvem de Jan være interesseret i? Wind og Nelsson virker oplagt, men med de udtalelser der har været på det seneste, sø kunne det også sagtens være Falk.

    Naturligvis ville det være rigtig fedt, hvis Santander kan lokkes tilbage og Skov-Olsen ,å da gerne tage med (også bare på lån).

  16. #475
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det lyder så løst at jeg hverken tror det har noget med transfers til eller fra Bologna at gøre, nok nærmere at man ville høre Di Vaio om et transfer-emne der enten har spillet i Bologna tidligere eller aktuelt i Serie A.

    Bla. røg Filip Helander til Rangers fra Bologna og hvis Zanka ikke kan lokkes hjem, så kunne man tænke at Helander var en man havde på en mulig shortliste.

  17. #476
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Eller det kunne være den kontraktløsespiller fra syd europa, Ladislav Krejci, hvor hans kontrakt udløber denne sommer.

  18. #477
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Mere fysik? Hent både Filip Helander og Kristoffer Ajer..
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  19. #478
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg tror virkelig ikke der mangler ret meget, før at vi kan være med igen.

    2-3 signings og jeg tror vi kan smadre ligaen igen.

    Vi skal helt klart af med med de spillere der ikke har niveau, dvs Thomsen, Oviedo, Papa, Santos og derudover dem der er enten for gamle eller for meget skadede. Damen og Ragner må ryge, da vi skal skal have en fuldblodsangriber ind.

    Så afhænger meget af de spillere vi får retur, Fischer og Boilesen er ekstremt vigtige, da jeg egentlig heller ikke mener at Bengtsson har niveau, men er en super fin backup.

    Wind skal bruge en 10-15 kampe før han er helt tilbage igen, det samme skal Fischer og Boile nok, når de er helt retur.

    Derfor en vanvittig dygtig og træfsikker angriber. Det er alfa omega, da mål bare giver selvtillid og samtidig vil løfte andre spillere. Dygtige angribere vil komme til langt flere chancer, end Kauffman og Daramy gør lige pt. En sådan spiller vil Wind, Daramy og Kaufmann kunne læne sig lidt op af, som Wind gjorde med N’doye i starten af sæsonen.

    Så skal vi have en kant, der kan noget på egen hånd. En spiller som Fischer, dog gerne med lidt mere fart.

    En forsvarsspiller til at supplere Bjelland og Nelson. Hellere kvalitet i 3 end kvantitet i 4. Vi har brug for kvalitet da Bjelland ofte er skadet og ikke på 100%.

    Papa har længe lignet en der var uvenner med bolden, Ragner har med sine skader været uheldig.

    En startopstilling med nedenstående, ville ændre meget. Men der er ikke plads til fejlskud.

    Kalle
    Varela - Nelsson - NY - Boilesen
    NY - Zeca - Falk - Fischer
    Ny - Wind

    Bænk:
    Grytebust/Stephan
    Bjelland
    Bartolec
    Bengtsson
    Stage
    Mudra
    Biel
    Daramy
    Kaufmann

    Der må derudover også være unge spillere der efterhånden fortjener og få chancen over et par kampe, vil hellere se en ung spille end en ligegyldig udlænding til “fyld” og i pokalkampe, men de skal kunne læne sig op af dygtige og rutinerede spillere.

    Beklager for slåfejl, skrevet på mobilen :-)
    Sidst redigeret af SirJohnny : 21.07.20 kl. 13:33

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #479
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    @SirJohnny

    Det har du nok ret i. 2-3 kvalitets signings og få luget ud i truppen. Derudover kræver det at Fischer/Boilesen igen finder deres niveau efter min mening. De 2 har et godt samarbejde.

    Og så ser jeg gerne at Mudra får chancen fra start i den nye sæson. Og ikke kun et "par" kampe. Jeg ser et stort potentiale i ham, hvis han kan holde sig skadesfri.

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #480
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    @SirJohnny

    Det har du nok ret i. 2-3 kvalitets signings og få luget ud i truppen. Derudover kræver det at Fischer/Boilesen igen finder deres niveau efter min mening. De 2 har et godt samarbejde.

    Og så ser jeg gerne at Mudra får chancen fra start i den nye sæson. Og ikke kun et "par" kampe. Jeg ser et stort potentiale i ham, hvis han kan holde sig skadesfri.
    Enig! Mudra virker til at være den naturlige afløser for Falk - virker også fysisk en del stærkere (nærkampe - ikke skader)

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •