Side 36 af 184 FørsteFørste ... 26333435363738394686136 ... SidsteSidste
Viser resultater 526 til 540 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #526
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg så også meget gerne skiftet til en 4-2-3-1. Hvis vi kigger rundt i Europa er det helt åbenlyst, at de mest spændende hold spiller denne formation. Liverpool spiller den med fuld power, Man Utd med en vild speed og City med en overdådig teknik. Chelsea har i mange kampe i øvrigt spillet formationen med Giroud på toppen. Giroud, som Wind jo minder ekstremt meget om. Altså sublim opspilsstation samt teknik, men uden fart.
    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser


    Det er dog vigtigt at pointere, at formationsskiftet primært handler om defensiv struktur. Så sent som på hjemmebane mod FCM sagde Ståle, at man offensivt også kunne stille vores opstilling op i en 4-3-2-1, når vi angreb, mens vi defensivt havde en 4-4-2 struktur. Og jeg synes da også tit, at vi ser en af vores to angribere falde ned i banen, når vi angriber, mens den anden bliver omkring feltet.


    Jeg tror dog, at vi defensivt ville få meget ud af formationsskiftet, hvor vi - som mange andre skriver - ikke ville blive overspillet lige så meget på midten, som vi gør nu. Offensivt handler det mere om opspilsmønstre end om talformationer, da man sagtens kan argumentere for, at vi allerede ser en 4-2-3-1 i opspillet. Her ser vi dog pt., at vi er forfærdeligt dårlige, da vi mangler fart og fysik samt en træner, der kan tænke nye angrebsåbninger












    Jeg synes også det kunne være spændende med en anden opstilling, men jeg synes ikke vi skal ændre på opstillingen, bare for at ændre. Tidligere har vi spillet smuk og god fodbold i vores stramme 4-4-2 med kreative kanter..
    Så det tror jeg sagtens kan lade sig gøre igen, men ikke med de spillere vi har pt.
    Zeca og Falk fungerer fint på midtbanen, men ikke når kanterne hedder Mo, Biel eller Stage. Det fungerede ok efter corona pausen, men så snart vi ramte mesterskabsslutspillet har vi haft problemer i stort set alle kampene.
    GF, BIF, Midtjylland, FCN og AaB spiller ALLE med 3 på midtbanen. Så de er altid i overtal mod vores: Zeca, Falk eller Stage.
    Ja, vi klaskede AaB hjemme, og ja, vi spillede godt ude mod Midtjylland og GF. Resten af kampene har været forholdsvis jævnbyrdige og modstanderne har haft en tendens til at spille gennem vores centrale midt, oftest fordi er i overtal, og fordi vi ikke fylder nok inde i maskinrummet! Zeca kan ikke klandres for dette! Falk og Stage kan godt. Falk er fantastisk offensivt, og når vi har bolden, men fx i kampene mod Midtjylland og GF, der har han ikke den robusthed det kræver, at stå over for en fysisk midtbane ..


    Det her har ikke noget direkte med ovenstående at gøre, men det har irriteret mig helt grænseløst, at i pausen af Midtjylland kampen (ude) der kalder Priske, at han er helt sikker på, at de vinder anden halvleg, spørgsmålet er bare med hvor meget. Det er altså efter en halvleg, hvor vi har spillet rigtig, rigtig godt, fører 0-1 og at de mangler deres bedste spiller (Oneyka). Alligevel, så er han så stensikker i sin sag, at han kalder at de vinder anden halvleg. De endte med at vinde halvlegen 3-0 .... HVAD ER DET FOR NOGET PIS? Hvordan kan han vide sig sikker på, at de bare vil smadre os i anden halvleg? Og hvorfor kan det lade sig gøre?


    Jeg siger ikke, at et skifte i opstillingen havde gjort en forskel, men de spillede igennem vores ikke-eksisterende pres efter pausen , og der er jeg overbevist om, at en tre-mands-midtbane med enten én eller to dybdeliggende 6’er havde gjort en væsentlig forskel! Især overfor fx Dreyer, som fik plads og rum til at folde sig ud!


    Er der nogle der kan svare på, HVORDAN det kan lade sig gøre, at Priske kan kalde den så stensikkert? Er vi seriøst bare så pisse ringe?


  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #527
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Igen det er jo ren drømmetænkning da Ståle jo aldrig afviger fra sit system. Men enten et 3 mands forsvar eller 4-3-3.


    Kalle
    Varela - Nelsson - ??? - Boilesen
    Mudra - Zeca - Falk
    Biel - Wind - Daramy

    Eller

    Kalle
    Nelsson - ??? - ???
    Biel/Varela - Mudra - Zeca - Falk - Fischer/Boilesen
    Wind - Daramy(Eller anden?)

    Dog har Ståle gået væk fra 4-4-2 et par gange. Dog ikke på det sidste.

    I et 3 mands forsvar er jeg bare for bange for alt for meget nyt dernede.

  4. #528
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Tænker at Papa er fortid i klubben og som afløser har jeg på fornemmelsen at vi henter Thelander :-)
    Zanka er naturligvis ønskescenarie nummer et, da vi i den grad har brug for en forsvarsspiller med lidt teknik, men tror den er svær.
    Derudover håber jeg på farvel til følgende:
    Bjelland
    Bengtsson
    Thomsen
    Bartolec
    Oviedo

    /CPH12
    Sidst redigeret af CPH12 : 23.07.20 kl. 21:17
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  5. #529
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Der er rygter om Emre Mor på vej til FCK på Twitter

  6. #530
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Der er rygter om Emre Mor på vej til FCK på Twitter
    Nooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooo

    Men hvis han nu holdt op med at være en nar er det en klassesigning. Det tvivler jeg bare på
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #531
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Der er rygter om Emre Mor på vej til FCK på Twitter
    Kan du smide link?

    Men som Kim N siger, hvis Ståle kan få ham til at opfører sig anstændigt, så vil han være klasse!
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  9. #532
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Kan du smide link?

    Men som Kim N siger, hvis Ståle kan få ham til at opfører sig anstændigt, så vil han være klasse!
    Kommer fra ham her.
    https://twitter.com/cphbicycleman/st...935112704?s=21

  10. #533
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Åh gud, hehe
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  11. #534
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Kan du smide link?

    Men som Kim N siger, hvis Ståle kan få ham til at opfører sig anstændigt, så vil han være klasse!
    Ville han? Vi taler om en spiller der efter fire sæsoner i udlandet stadig har spillet flere minutter i Superligaen end i nogen anden liga. Han har spillet flere minutter i Superligaen end i Bundesliga og La Liga tilsammen. I samtlige turneringer har han hverken scoret eller lavet en assist i de sidste to sæsoner og halvdelen af hans samlede antal mål i karrieren kom i Superligaen, hvor han scorede to. Senest har han været udlejet til Olympiacos hvor han i tretten kampe fik spilletid i to pokal kampe, under 45 minutter fordelt på de to, sad på bænken i to ligakampe og ellers var helt udeladt af truppen til de resterende ni.

    Jeg kan ikke rigtig se noget der tyder på at han er blevet bedre end han var i Superligaen, og i Superligaen var det mest imponerende ved ham stadig hans agent og det enorme spinjob han fik sat i værk.


  12. #535
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Uanset hvad der er af handler ind og ud af klubben i pipeline, så tror jeg ikke man offentliggør nogen afgange eller tilgange, før EL er overstået. Ellers forstyrrer det vel optakten til de kampe.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #536
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Dominic Vinicius er i Vejles(!) søgelys, han har tidligere været oppe og vende herinde, men har været skadet, såååååeh...
    https://sport.tv2.dk/fodbold/2020-07...il-superligaen

  15. #537
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Uanset hvad der er af handler ind og ud af klubben i pipeline, så tror jeg ikke man offentliggør nogen afgange eller tilgange, før EL er overstået. Ellers forstyrrer det vel optakten til de kampe.

    Det er ikke lovligt som aktieselskab. Men man kan naturligvis have en uunderskrevet kontrakt liggende, med de risici det indebærer.

  16. #538
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    352

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det er ikke lovligt som aktieselskab. Men man kan naturligvis have en uunderskrevet kontrakt liggende, med de risici det indebærer.
    Hvad mener du?
    Man må købe og sælge ligeså tosset man vil hele året. Spilleren kan bare først skifte klub i transfervinduet.
    .
    Kom til Brøndby med de rige
    "Vi vil ikke have flere bistandsklienter.
    Kom med millionærerne."

    Kjeld Rasmussen, borgmester i Brøndby.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #539
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af TheMustangMan Se meddelelser
    Hvad mener du?
    Man må købe og sælge ligeså tosset man vil hele året. Spilleren kan bare først skifte klub i transfervinduet.
    jeg tror han mener det påvirker regnskabet og derfor har vi pligt til at oplyse om køb og salg.

  19. #540
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    jeg tror han mener det påvirker regnskabet og derfor har vi pligt til at oplyse om køb og salg.
    Den har jo været oppe og vende de første 50 gange. Man skal meddele nyheder til fondsbørsen, hvis informationen “mærkbart kan påvirke kursen”. Langt de fleste spillerhandler påvirker IKKE kursen nævneværdigt - det er kun de store salg og de helt helt store “overraskende” indkøb, der vil gøre det.

    Så klubben SKAL ikke offentliggøre det, hvis der bliver købt spillere. Men gør det naturligvis tit, fordi det er gode historier.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •