Side 41 af 184 FørsteFørste ... 31383940414243445191141 ... SidsteSidste
Viser resultater 601 til 615 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #601
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Tror ikke Bjelland skal nogen steder hen. Skade historikken gør at der ikke er stor interesse for ham og ikke nogen anden klub i Danmark som vil betale hans løn. Tror ligningen i centerforsvaret skal laves med ham som en del af den.

    Mit gæt er man vil prøve at sælge Papa og købe en i stedet for ham som skal indgå i start 11. Bjelland er så en dyr 3. erstatning og man derudover forhåbentligt har en u19 dreng som kan gå ind som 4.valg. Stage/Boilsen kan stadigvæk dække ind, men tror hellere de ser dem anvendt på andre pladser.

    En tanke: Kunne Stage være en mulighed som en mere permanent løsning? Hvis man ikke kan få en Zanka eller anden med tilsvarende kvalitet?

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #602
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Bjelland skal jo også selv være med på et skifte. Nej, ham hænger vi på to år endnu. Men man har da lov at drømme og skulle der mod forventning være en udenlandsk klub, som er villig til at overtage en væsentlig del af den økonomiske forpligtelse, bør FCK seriøst overveje at spæde det sidste til, så man kan slippe af med ham.

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #603
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det er mange år siden, jeg sidst har været så meget i tvivl om, hvad der kommer til at ske i sommerens transfervindue.
    Prioriteterne for sommerens tilgang bør være 1) Angriber med europæisk klasse 2) Kantspiller med europæisk klasse 3) Central midtbane, hvis Falk sælges 4) En der kan sparke dødbolde og rent faktisk være en trussel. Udover alle Skov’s mål så har vi virkelig savnet den ekstra plads, vi fik centralt forrige sæson, fordi alle hold frygtede den venstre fod.

    Hvordan skal vi så have en chance økonomisk for fx, at hente en spiller i Porto og andre klubber på lignende niveau. Der skal vi nok indstille os på en handel, hvor vi sender Daramy afsted og modtager en erfaren spiller retur og evt en 2-4 mio €.

    Afgangene
    Først de "sikre", så dem jeg håber i (). Der er tale om en større udrensning end hvad realistisk nok er:

    Målmand:
    "Grytebust" Han greb aldrig og chancen og fik den ikke igen. Vi kan godt tage en sæson med Stephan som 2.valg, og det vil give os lønkroner, vi bedre bruger andetsteds.

    Forsvar:
    "Oviedo" Han greb aldrig og chancen, det var desværre ikke den gamle Oviedo på bare 80% vi fik igen, og det vil give os lønkroner, vi bedre bruger andetsteds. Jeg ville foretrække, at Oviedo fik næste sæson og Pierre blev sendt videre, men det bliver nok omvendt.

    (Bengtsson) Jeg bliver så træt, hver gang Pierre får bolden, han er så forudsigelig og kedelig offensivt, defensivt er han stadig ok. Håber han kan sendes til Allsvenskan i en pakkeløsning med Papa eller Thomsen.

    "Papagiannoupoulos" Det blev aldrig godt, så lad os bare få sendt Papa videre i systemet, og håbe det er den sidste spiller med så dårlig teknik vi har set i FCK trøjen.

    Midtbane:
    "Thomsen" Jeg håber ikke, vi sender Thomsen til en anden superligaklub, til det kan jeg stadig godt huske hvor god han var engang. Allsvenskan here comes Thomsen.

    Angreb:
    (Santos) Jeg er vild med hans attitude og hans arbejdsindsats, men i mit transfervindue skal der skabes 1-2 pladser i angrebet, og Santos han passer ikke ind.

    (Kaufmann) Her er der tale om 1 års udleje, da jeg tror det bliver trængt med spilletid for Kaufmann, der har masser af råmateriale, men han blev købt for tidligt og skal bruge mere spilletid end 4-5 valg og af mere kvalitet end reserveholdet.

    Spillere der kan komme attraktive bud på:
    Varela, Nelsson, Daramy, Wind og Falk

    Forlæng:
    N'Doye: Giv ham 6 måneder mere til en trupløn, han skal lære fra sig og spille superliga samt joker i Europa. Mulighed for 6 måneder mere.

    Ragnar: Giv ham 6 måneder mere, til en trupløn også må han agere 3-4 valg. Mulighed for 6 måneder mere.

    Tilgange:
    Reserve målmand:
    Jacob Pryts (Næstved): Ja han kan erhverves for ingenting, og er en fin kvalitet som 3.keeper, samt ikke så tung lønmæssigt. Ellers en lignende målmand af samme alder, lave løntryk & kvalitet.

    Forsvar:
    Zanka (Fenerbache) Hvis Fernebache køber Zanka ud af hans kontrakt, så kan vi måske være med.

    Frederik Winter (Lyngby) Hvis ikke vi tror på Jacob Haahr så skal vi have en ung spiller, der kan stå i lære i en sæson.

    Boubacar ”Kiki” Kouyaté (Troyes) 23 år udløb i 2022 Et bæst i luftrummet.

    Lautaro Valenti (Lanus) 21 år venstrebenet midtstopper. Udløb i 2022

    Venstre back:
    Neto Borges (Genk) 23 Har tidligere spillet i Allsvenskan, så kender lidt til skandinavisk kultur og spillestil, er pt reserve i Genk. Udløb i 2022

    Marlon (Fluminense) 23 år udløb dec 2021

    Sergio Akieme (Barca B) 22 år udløb i 2021

    Midtbane central:
    Florian Tanase (FCSB) 25 år med udløb næste sommer, har været anfører for FCSB. Primært en offensiv midt, men kan også gøre sig på venstre kant. Udløb i 2021

    Alexandru Cicaldau (Craiova) 23 år en 8 med en god spilforståelse og teknik, samt målfarlig. Udløb i 2022

    Jorge Morel (Guarani) 22 år er en mere kontrollerende type ala Zeca.

    Markus Henriksen (Gratis) 27 år masser af norske landskampe på CV

    Dejan Ljubicic (Rapid Wien) 22 år Allrounder står som dm på transfermarkt. Udløb i 2021

    Oriol Busquets (Barca B) 21 år udløb i 2021 og skal videre, har været udlånt til Twente i denne sæson, er mere end 6’er som type

    Monchu (Barca B) 20 år udløb 2021 en 8 type

    Filip Marchwinski (Lech Poznan) 18 år Måske det største talent i polsk fodbold, kan spille på fra central midtbane til hængende angriber. Udløb i 2023

    Kantspiller:
    Victor Jensen (Ajax u-21) Kom hjem til Kbh og få spilletid, måske en lejeaftale med købesoption. Kan dække begge kanter som han har gjort for Ajax u21 samt central som 10er. Udløb i 2023

    Ramadhan Sobhi (Huddersfield) Stadigvæk ung med PL erfaring, har været udlejet til ægyptisk fodbold i denne sæson, så nok ikke alt for dyr i Huddersfield. Udløb 2021

    Facundo Pellistri (Penarol) 18 år, der er blevet rygtet til større adresser, men vi hentede Varela i Penarol og måske, han kan lægge et godt ord ind for at FCK er stedet og starte en europæisk karriere. Udløb 2022

    Andrija Zivkovic (Benfica) 24 år fra Serbien. Han er faldet i unåde i Benfica og skal videre til sommer, da hans kontrakt udløber i 2021

    Rómulo Otero (Mineiro) 27 år han har et fantastisk spark med højrebenet. Vil være en trussel på alle dødbolde. Hans sparketeknik er et kig værd på youtube.

    Chidera Ejuke (Heerenveen) 22 år Hurtig og villig til at udfordre 1vs1 igen og igen. Udløb i 2023

    Kamil Jozwiak (Lech Poznan) 22 år udløb i 2022 Kan gøre sig på begge kanter

    Angreb:
    Vincent Aboubakar (Porto) 28 år Porto har et overskudslager af gode angribere med udløb i 2021. Aboubakar havde en korsbåndsskade i 18/19 sæsonen og har ikke kunne komme tilbage i 19/20, han skal videre fra Porto og koster omkring en 50mio. Udløb i 2021

    Richmond Boakye (Røde stjerne) 27 år Udløb dec 2020

    Evanilson (Fluminense/Tonmbense) 20 år Stor angriber udløb 2021

    Gabriel Fernández (Celta Vigo) 26 år Har været udlejet til Penarol hvor han er købt fra. Udløb 2023

    Darwin Núñez (Almeria) 21 år Kan være aktuel hvis ikke Almeria rykker op. Udløb 2024

    Oumar Niasse (Gratis) 30 år tidl Everton og Hull

    Jackson Muleka (TP Mazembe) 20 år Hurtig angriber

    Talenter udefra:
    Wahid Fagir (Vejle): Køb ham nu og lej ham tilbage til Vejle.

    Aliou Badara Baldé (Diambars FC) Kantspiller fra Guardians top talentliste spiller stadig hjemme i Senegal

    Djibril Fandje Touré (Conakry) Angriber/kant fra Guardians top talentliste spiller stadig hjemme i Guinea

    Zito Luvumbo (CD Agosto) Kantspiller fra Guardians top talentliste spiller stadig hjemme i Angola

    Adel Bouzida (Paradou) Kantspiller fra Guardians top talentliste spiller stadig hjemme i Algeriet

    Jasurbek Jaloliddinov (Bunyodkor) Kantspiller fra Guardians top talentliste spiller stadig hjemme i Uzbekistan

    Talentafdelingen:
    Jacob Haahr: Er det på tide Jacob Haahr kommer fast i truppen?

    Ahmed Daghim: Skal han udlånes ?

    Er der flere på vej, som skal nævnes?

    Spilkoncept/trænerfronten:
    Vi har efter min mening i denne sæson været blandt superligaens dårligste på både defensive og offensive dødbolde. Hørte et interview med Ståle, hvor han fortæller, at dødbolde primært er Stefan Madsen’s ansvar, der skal have noget nyt blod ind i trænerteamet, så vi igen kan blive en force på dødbolde. Der er for mange af vores dødboldssituationer, i gode områder, der bliver sat i gang med en kort pasning, lidt mindre flow og lidt større investering i dødbolde. Det er dog især på defensive dødbolde, vi skal steppe up, det kan ikke undskyldes med skaderne og manglen af Damen.

    Glem alt om at skifte Ståle og spilsystem osv.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #604
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Bjelland skal jo også selv være med på et skifte. Nej, ham hænger vi på to år endnu. Men man har da lov at drømme og skulle der mod forventning være en udenlandsk klub, som er villig til at overtage en væsentlig del af den økonomiske forpligtelse, bør FCK seriøst overveje at spæde det sidste til, så man kan slippe af med ham.
    Det er sgu sjovt som tiden går hurtigt.

    Jeg kan huske da vi hentet Bjelland i sin tid, der skreg vores forsvar efter rutine, for der sejlede vores forsvar også. Og den første sæson gik jo også fint og han spillede en del, selvom der stadig var småskader.

    Men jeg skal da lov for at tingene kan ændre sig på relativ kort tid. Så ja de store kontrakter skal man måske passe på med og her tænker jeg specifikt på Zanka, hvis man vælger at hente ham hjem. Er det nu så smart at tilbyde 4-5 årige kontrakter?. Jeg er med på at det er den eneste måde at tiltrække en mand af hans kaliber, hvis han skal signe med FCK eller forblive i udlandet for at skumme fløden, men det er bare en risiko at tage. Det skal siges at jeg meget gerne ser Zanka i klubben, dog ikke for enhver pris.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #605
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Thomsen ligner efterhånden og vel næsten forventeligt en færdig mand i FCK:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...icolaj-thomsen

    Med både Mudrazija, Stage, Zeca og Falk i truppen giver det god mening at få Thomsen sendt videre. Jeg ser gerne en spiller til kanten i stedet.

  10. #606
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    En spiller som Pedro Marques fra sporting L kunne også være en spændende signing til angrebet..

  11. #607
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Nu er det småt med rygter for tiden, så jeg bider let på dem der dukker op :) - Ifølge en bruger på twitter, så skulle vi være efter Henrique Silva Milagres fra Vasco da Gama, han er 26 og spiller venstre back, mit portugisiske er ikke det bedste, så jeg er ikke sikker på hvor meget hold der er i det rygte pt.
    Sidst redigeret af Wonderchild : 29.07.20 kl. 22:03

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #608
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    I forhold til vores lettere skrantende forsvar, kunne det være interessant at bringe AGF´s Sebastian Hausner i spil. Jeg har nu set ham spille i flere kampe, og jeg må sige at jeg er imponeret. Kun 20 år gammel, og han formår at holde deres kaptajn på bænken, selvom han er spilleklar. Jeg kan godt forstå hvorfor.
    Jeg kunne sagtens se Hausner være den lærling der blev bragt ind, som langsomt blev sluset ind på holdet. Med alle de kampe, og deraf et tæt kampprogram i næste sæson, vil der også være rigeligt med spilletid til ham.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #609
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderchild Se meddelelser
    Nu er det småt med rygter for tiden, så jeg bider let på dem der dukker op :) - Ifølge en bruger på twitter, så skulle vi være efter Henrique Silva Milagres fra Vasco da Gama, han er 26 og spiller venstre back, mit portugisiske er ikke det bedste, så jeg er ikke sikker på hvor meget hold der er i det rygte pt.

    Spændende har du et link?
    Ifølge de youtube video'er jeg har set ser han spændende ud god fart og tør at udfordre, kunne sikkert lave nogen lækre ting på venstre kanten med Daramy
    og det ville være dejligt med noget andet end Bengtsson der ikke kan meget andet end at spille tilbage for tiden
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  16. #610
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det stammer fra en twitter konto mere eller mindre uden følgere... Tror sku ikke helt på den, især ikke når vi har 3 venstra backs, hvoraf både Bengtsson og Oviedo må blive meget svære at komme af med.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  17. #611
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Det stammer fra en twitter konto mere eller mindre uden følgere... Tror sku ikke helt på den, især ikke når vi har 3 venstra backs, hvoraf både Bengtsson og Oviedo må blive meget svære at komme af med.
    Nej den virker til at være fake desværre, men kan se der er flere der er hoppet på den, på twitter. Han ville ellers give god mening som backup, så man kunne slippe for at se på Bengtson og Oviedo.

  18. #612
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Og så er det slut med Johan Lange. Så håber jeg vi finder en der kan give Ståle modspil! https://www.fck.dk/nyhed/johan-lange...il-aston-villa

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #613
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Lerby Se meddelelser
    Og så er det slut med Johan Lange. Så håber jeg vi finder en der kan give Ståle modspil! https://www.fck.dk/nyhed/johan-lange...il-aston-villa
    Kan jo også håbe at Ståle bliver den næste manager i Aston Villa...

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #614
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Lerby Se meddelelser
    Og så er det slut med Johan Lange. Så håber jeg vi finder en der kan give Ståle modspil! https://www.fck.dk/nyhed/johan-lange...il-aston-villa
    Det er der desværre intet i klubbens (Ståles!?!) udmelding der tyder på.. Så langt fra.. Hele signalværdien i at det er Ståle der udtaler sig er ikke at tage fejl af...

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #615
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hele signalværdien i at det er Ståle der udtaler sig er ikke at tage fejl af...
    Ståle er den øverste sportslige ansvarlige og Langes chef, så det er jo ikke så underligt.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •