Side 180 af 184 FørsteFørste ... 80130170177178179180181182183 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,686 til 2,700 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2686
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Bjelland er uhyre svær at komme af med, da han får en løn som ingen er i nærheden af ville matche. (Om det så er 7 eller 9 om året...)
    Bjellands nuværende løn bør ikke have ret meget indflydelse på, om man beholder ham eller sælger ham.

    I bund og grund handler det om, om andre vil give mere for ham, end han er værd for os. Hvis de vil det, så bør vi sælge - og så æde differencen. Hvis Lyngby vil betale X kroner om måneden for ham, og vi hellere vil have X kroner i stedet for Bjelland, så sælg. Og så må vi bare stikke Bjelland en check på resten.

    Eller fordi Bjellands lyst til at gå op/ned i løn også indgår, så: Hvor mange penge kan vi spare om måneden, ved at sælge Bjelland? Er det mere end vi synes han er værd for os?

    Og når man vurderer Bjellands værdi, så skal man selvfølgelig forsøge at medregne ting udover hans direkte fodboldmæssige værdi, f.eks.
    • Sender det et dårligt signal at "købe spillere ud"?
    • Har Bjelland en restværdi i regnskabet, som vi ikke har "råd" til at straksafskrive nu?
    • ...


    Men en ting, der faktisk IKKE indgår i regnestykket overhovedet, det er Bjellands nuværende løn.
    Sidst redigeret af ougar : 06.10.20 kl. 16:00
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2687
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg er ikke BLÆNDET over Zanka's tiltræden.
    Jeg er glad for han er her og er sikker på det kun kan blive bedre med ham i forsvaret.

    Men det her og en sejr over mægtige FCN i parken 3-2, det løsner slet ikke presset på at Ståle stadig skal fyres hvis spillet fremad og resultaterne ikke går den rigtige vej
    Sidst redigeret af Smackdaddy : 06.10.20 kl. 23:02

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #2688
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Den er jeg nu lidt mere usikker på...

    Det kræver vel noget europæisk deltagelse. Ligeledes skal Zanka formentlig spille noget EM, så der kan ske en del i forbindelse med det, også.

    Dejligt med Zanka, men at det er leje, synes jeg bestemt står for lidt malurt i bægeret...

    Zan
    Det er svært at sige, han er 31 år næste sommer, måske hvis han er heldig at en klub skulle stå med et hul, men ellers tvivler jeg på at det kan blive meget højere end en bundklub i en større liga. Så er det så spørgsmålet hvad han helst vil. Og så tvivler jeg på at han får ret meget EM at se. Vi har en del i det centrale forsvar på landsholdet.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #2689
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Det er svært at sige, han er 31 år næste sommer, måske hvis han er heldig at en klub skulle stå med et hul, men ellers tvivler jeg på at det kan blive meget højere end en bundklub i en større liga. Så er det så spørgsmålet hvad han helst vil. Og så tvivler jeg på at han får ret meget EM at se. Vi har en del i det centrale forsvar på landsholdet.
    Zanka har vel været vores 3. mand i forsvaret, hvis vi antager, at AC og Kjær er førstevalgene? Selvfølgelig kan ting og sager ske med Hjulmand.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #2690
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg er meget meget enig med Mikkel Bischoff, der her kommenterer på vores vindue og trupsammensætning: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tion-med-zanka

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #2691
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg er meget meget enig med Mikkel Bischoff, der her kommenterer på vores vindue og trupsammensætning: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tion-med-zanka
    Vi siger velkommen til vores næste deltager, Mikkel, hvis foretrukne emne er the bleeding obvious.

    Det er selvfølgelig ok, at sige det, men det kræver sgu mildest talt ikke den store indsigt, at opdage, at vi har rimelig mange backs løbende rundt. Det kunne selv Stig Tøfting formentlig regne ud. Det er ikke så vanskeligt at være ekspert i dansk fodbold.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  12. #2692
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Vi siger velkommen til vores næste deltager, Mikkel, hvis foretrukne emne er the bleeding obvious.

    Det er selvfølgelig ok, at sige det, men det kræver sgu mildest talt ikke den store indsigt, at opdage, at vi har rimelig mange backs løbende rundt. Det kunne selv Stig Tøfting formentlig regne ud. Det er ikke så vanskeligt at være ekspert i dansk fodbold.
    Nu skriver du Stig Tøfting kan regne det ud - Det er nok at dreje skruen langt over gevind!!1
    Das NT

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #2693
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er enig. Holdet ser ganske godt ud nu. .
    Hvor ser jeg dog tingene anderledes...

    Fint med Zanka retur. Velkommen til. Du giver 100 pct noget sikkerhed i bagkæden. Men hele denne jubel, og “lad os nu glæde os lidt over det” - der er jeg bare slet ikke.

    Med lejeaftalen med Zanka og vinduet lukket har jeg det nogenlunde på samme måde, som når medarbejderne på en arbejdsplads glæder sig over, at chefen har kage med, i stedet for at evaluere på, om han (m/k) formår at skabe mening og retning i arbejdet. Fin nok onsdag. Så fik vi lidt wienerbrød, men torsdag er vi tilbage, hvor vi slap.

    Det der vil få mig til at juble er, at vi igen formår at samle et hold og en ånd omkring holdet, hvor man nyder at kigge rundt omkring sig, og med den moralske næsetip højt løftet i sky, kan tænke “hvorfor i al verden gør andre klubber ikke bare som os”.

    Og der er vi så altså stadig et lille stykke fra at være... I mine øjne..

    Mvh MBS (mood spoiler)
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #2694
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Vi siger velkommen til vores næste deltager, Mikkel, hvis foretrukne emne er the bleeding obvious.

    Det er selvfølgelig ok, at sige det, men det kræver sgu mildest talt ikke den store indsigt, at opdage, at vi har rimelig mange backs løbende rundt. Det kunne selv Stig Tøfting formentlig regne ud. Det er ikke så vanskeligt at være ekspert i dansk fodbold.
    Nu siger han jo lidt mere end det (og gjorde det i øvrigt også i torsdags, da vi røg ud af Europa, og før Zanka kom til). Han peger også på manglen på hurtige, dynamiske spillere i offensiven, hvilket jo givetvis - til dels i hvert fald - hænger sammen med de mange passive millioner, der er bundet i forsvaret.

    I torsdags foldede han i øvrigt kritikken af de offensive mangler ud. Det handler ikke kun om manglende forstærkninger, men også om, at mange af de på papiret gode offensive spillere, vi har løbende rundt, slet ikke præsterer, hvilket Bischoff klandrer Ståle for. Fx havde vi i Daramy en hurtig, dynamisk spiller, som i dag ser væsentligt langsommere ud, end han gjorde for et par år siden.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #2695
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Hvor ser jeg dog tingene anderledes...

    Fint med Zanka retur. Velkommen til. Du giver 100 pct noget sikkerhed i bagkæden. Men hele denne jubel, og “lad os nu glæde os lidt over det” - der er jeg bare slet ikke.

    Med lejeaftalen med Zanka og vinduet lukket har jeg det nogenlunde på samme måde, som når medarbejderne på en arbejdsplads glæder sig over, at chefen har kage med, i stedet for at evaluere på, om han (m/k) formår at skabe mening og retning i arbejdet. Fin nok onsdag. Så fik vi lidt wienerbrød, men torsdag er vi tilbage, hvor vi slap.

    Det der vil få mig til at juble er, at vi igen formår at samle et hold og en ånd omkring holdet, hvor man nyder at kigge rundt omkring sig, og med den moralske næsetip højt løftet i sky, kan tænke “hvorfor i al verden gør andre klubber ikke bare som os”.

    Og der er vi så altså stadig et lille stykke fra at være... I mine øjne..

    Mvh MBS (mood spoiler)
    Hmm. Jeg skrev da vist bare, at holdet nu ser ganske godt ud. Det kan vel dårlig kaldes for en jubel. Endvidere undrer det mig en smule, at du er uenig. Truppen er stadig skævt sammensat, men stammen og startopstillingen ser nu på papiret ret godt ud.

    Jeg tror sådan set, at de fleste er enige med dig i, at der er et godt stykke endnu inden vi er, hvor vi skal være. Men jeg kan bestemt godt forstå, hvorfor mange er ret glade for denne signing, da den med en pæn sandsynlighed øger sandsynligheden for og hastigheden hvorved, at vi kommer på ret køl.
    Så nej alt er ikke fryd og gammen. Men vi kom med al sandsynlighed et pænt skridt nærmere den retning med Zanka.
    Sidst redigeret af k@sper : 06.10.20 kl. 21:26 Årsag: stavefejl

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #2696
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det eneste vi har tilbage er gratis spillere. Götze, Pato, Wilshere, Sturridge, Welbeck, Mandzukic..... ja ja massere af usandsynlige spillere vi kan diskutere og man kan vel egentlig samle et hold, som ville vinde Suppen:

    https://www.transfermarkt.com/statis...agslosespieler

  21. #2697
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    I øvrigt - nu hvor vi evaluerer:

    Ham Oscar Hiljemark, som Aab lige har hentet.. Er der røget en guldfugl forbi vores næse? Som potentiel makker til Zeca? Kender ikke selv manden..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  22. #2698
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det eneste vi har tilbage er gratis spillere. Götze, Pato, Wilshere, Sturridge, Welbeck, Mandzukic..... ja ja massere af usandsynlige spillere vi kan diskutere og man kan vel egentlig samle et hold, som ville vinde Suppen:

    https://www.transfermarkt.com/statis...agslosespieler
    Götze er røget til PSV

  23. #2699
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    I øvrigt - nu hvor vi evaluerer:

    Ham Oscar Hiljemark, som Aab lige har hentet.. Er der røget en guldfugl forbi vores næse? Som potentiel makker til Zeca? Kender ikke selv manden..
    Jeg aner ikke, hvor god han er. Men alle vidste da vist, at han var ledig, så det må være et bevidst fravalg.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #2700
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det eneste vi har tilbage er gratis spillere. Götze, Pato, Wilshere, Sturridge, Welbeck, Mandzukic..... ja ja massere af usandsynlige spillere vi kan diskutere og man kan vel egentlig samle et hold, som ville vinde Suppen:

    https://www.transfermarkt.com/statis...agslosespieler
    Problemet er blot, at også gratis spillere skal have løn, og formentlig en god røvfuld af den for disses vedkommende...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  26. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •