Side 177 af 184 FørsteFørste ... 77127167174175176177178179180 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,641 til 2,655 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2641
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Anker - Zanka - Nelsson - Boile

    Det er fandema stærkt!

    Og skulle Boile rende ind i en skade, kan vi jo evt. stille et flot tre-mandsforsvar med Nelsson, Bjelland og Zanka.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2642
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #2643
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Er der egentlig ikke nogle lande, hvor transfervinduet fortsat er åbent? Så det rent faktisk er muligt fortsat at komme af med en eller to spillere.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #2644
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvor er det dog en fantastisk nyhed at vågne op til! Den havde jeg godt nok ikke set komme må jeg indrømme.. Men i dette tilfælde er det da bare skønt at tage så grusomt fejl :-)

    Zanka kommer til at have en impact fra dag 1, det er helt sikkert.. Som andre også er inde på, vil en stabilisering af defensiven også betyde bedre arbejdsbetingelser for offensiven, det er jeg helt overbevist om.. Gad vide om vi har haft JBL som alternativ, hvis Zanka glippede.. Vi har formentlig kun haft råd til én af dem pga. europa-exit.. Med de udtalelser der kom i går fra JBL er jeg i hvert fald helt sikker på der har været forhandlet.. Ærgerligt det ikke blev til noget med ham også, så havde det pludselig været et historisk godt vindue.. Utroligt som tingene kan ændre sig på kort tid..

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #2645
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hvor er det dog en fantastisk nyhed at vågne op til! Den havde jeg godt nok ikke set komme må jeg indrømme.. Men i dette tilfælde er det da bare skønt at tage så grusomt fejl :-)

    Zanka kommer til at have en impact fra dag 1, det er helt sikkert.. Som andre også er inde på, vil en stabilisering af defensiven også betyde bedre arbejdsbetingelser for offensiven, det er jeg helt overbevist om.. Gad vide om vi har haft JBL som alternativ, hvis Zanka glippede.. Vi har formentlig kun haft råd til én af dem pga. europa-exit.. Med de udtalelser der kom i går fra JBL er jeg i hvert fald helt sikker på der har været forhandlet.. Ærgerligt det ikke blev til noget med ham også, så havde det pludselig været et historisk godt vindue.. Utroligt som tingene kan ændre sig på kort tid..
    Uagtet at der er fedt at få Zanka ind og at det er en glædens dag, så løser det ikke vores organisatoriske problem med Ståle. I mine øjne er det tværtimod blevet værre, da holdet nu har en reel chance for at præstere godt. Og det er ikke fordi Ståle er en dygtig træner eller indkøber, men fordi der er kommet gode spillere ind, som ikke havde mange andre muligheder. Jeg håber ikke at en eventuel sportslig succes gør bestyrelsen blind for de organisatoriske problemer.

    MCN

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #2646
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Uagtet at der er fedt at få Zanka ind og at det er en glædens dag, så løser det ikke vores organisatoriske problem med Ståle. I mine øjne er det tværtimod blevet værre, da holdet nu har en reel chance for at præstere godt. Og det er ikke fordi Ståle er en dygtig træner eller indkøber, men fordi der er kommet gode spillere ind, som ikke havde mange andre muligheder. Jeg håber ikke at en eventuel sportslig succes gør bestyrelsen blind for de organisatoriske problemer.

    MCN
    Samt at vi potentielt står uden et centerforsvar i næste sæson. Zanka tilbage til Tyrkiet og Nelsson til Premier League så står vi tilbage med Bjelland og Marios og 27 backs samt 2 nye centerforsvarere der skal lærer verdens sværeste måde at forsvare på....

    Elsker Zanka men føler lidt vi tisser i bukserne for at holde varmen

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #2647
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    364

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Uagtet at der er fedt at få Zanka ind og at det er en glædens dag, så løser det ikke vores organisatoriske problem med Ståle. I mine øjne er det tværtimod blevet værre, da holdet nu har en reel chance for at præstere godt. Og det er ikke fordi Ståle er en dygtig træner eller indkøber, men fordi der er kommet gode spillere ind, som ikke havde mange andre muligheder. Jeg håber ikke at en eventuel sportslig succes gør bestyrelsen blind for de organisatoriske problemer.

    MCN
    Hold nu lige op et øjeblik og lad os juble lidt :-)


  14. #2648
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Samt at vi potentielt står uden et centerforsvar i næste sæson. Zanka tilbage til Tyrkiet og Nelsson til Premier League så står vi tilbage med Bjelland og Marios og 27 backs samt 2 nye centerforsvarere der skal lærer verdens sværeste måde at forsvare på....

    Elsker Zanka men føler lidt vi tisser i bukserne for at holde varmen
    Jeg er nu ret sikker på, at Zanka er købt næste sommer.


  15. #2649
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Uagtet at der er fedt at få Zanka ind og at det er en glædens dag, så løser det ikke vores organisatoriske problem med Ståle. I mine øjne er det tværtimod blevet værre, da holdet nu har en reel chance for at præstere godt. Og det er ikke fordi Ståle er en dygtig træner eller indkøber, men fordi der er kommet gode spillere ind, som ikke havde mange andre muligheder. Jeg håber ikke at en eventuel sportslig succes gør bestyrelsen blind for de organisatoriske problemer.

    MCN
    Jeg er enig. Men indkøbet af Zanka giver nok ro på bagsmækken her og nu til at rekrutteringen af en ny Head of Scouting kan ske med mindre "urgency" og panik, så man er sikker på at klubben får hentet den rette person ind til at løse de issues, du nævner. Plus vi nok har købt Zanka fri til sommer.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #2650
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Uagtet at der er fedt at få Zanka ind og at det er en glædens dag, så løser det ikke vores organisatoriske problem med Ståle. I mine øjne er det tværtimod blevet værre, da holdet nu har en reel chance for at præstere godt. Og det er ikke fordi Ståle er en dygtig træner eller indkøber, men fordi der er kommet gode spillere ind, som ikke havde mange andre muligheder. Jeg håber ikke at en eventuel sportslig succes gør bestyrelsen blind for de organisatoriske problemer.

    MCN
    Det kan seriøst kun være Sidelinien, hvor vi ser det som et problem, at vi har en chance for at forbedre os... :)

    Jeg forstår selvfølgelig godt, hvad du mener, selvom jeg ikke er enig. I min verden er det da fantastisk, hvis Zanka kan have en hurtig impact, så man ikke tager en irrationel beslutning og fyrer Ståle - jeg er med på, at stemningen herinde går den anden vej.

    Jeg kan ikke forestille mig andet end, at Ståles snor er kort nu, og at der skal præsteres gode resultater i superligaen i efteråret for at han beholder sit job. Jeg kan næsten heller ikke forestille mig andet end, at der i bestyrelsen i den grad overvejes det sportslige setup især omkring indkøb. Men hvis den ledige stilling (Head of scouting) besættes, så skal den nye struktur nok have en chance før man går en anden vej. Endvidere har vi i dette vindue kun hentet sikre kort Wilczek, Ankersen og Zanka, imens Marios nu ikke får meget spilletid.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #2651
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Uagtet at der er fedt at få Zanka ind og at det er en glædens dag, så løser det ikke vores organisatoriske problem med Ståle. I mine øjne er det tværtimod blevet værre, da holdet nu har en reel chance for at præstere godt. Og det er ikke fordi Ståle er en dygtig træner eller indkøber, men fordi der er kommet gode spillere ind, som ikke havde mange andre muligheder. Jeg håber ikke at en eventuel sportslig succes gør bestyrelsen blind for de organisatoriske problemer.

    MCN
    Det kan selvfølgelig virke fantasiløst med alle de 'gamle' spillere, der vender tilbage af sig selv. Men det skyldes jo netop dygtighed fra Ståles side, at de har lyst til det. Han er helt klart en gentleman (på godt og ondt), der holder sine aftaler, og det betyder at broerne ikke brænder bag ham. Det synes jeg godt lige, man kan give en slat anerkendelse til i disse trængte tider.


  20. #2652
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det kan seriøst kun være Sidelinien, hvor vi ser det som et problem, at vi har en chance for at forbedre os... :)

    Jeg forstår selvfølgelig godt, hvad du mener, selvom jeg ikke er enig. I min verden er det da fantastisk, hvis Zanka kan have en hurtig impact, så man ikke tager en irrationel beslutning og fyrer Ståle - jeg er med på, at stemningen herinde går den anden vej.

    Jeg kan ikke forestille mig andet end, at Ståles snor er kort nu, og at der skal præsteres gode resultater i superligaen i efteråret for at han beholder sit job. Jeg kan næsten heller ikke forestille mig andet end, at der i bestyrelsen i den grad overvejes det sportslige setup især omkring indkøb. Men hvis den ledige stilling (Head of scouting) besættes, så skal den nye struktur nok have en chance før man går en anden vej. Endvidere har vi i dette vindue kun hentet sikre kort Wilczek, Ankersen og Zanka, imens Marios nu ikke får meget spilletid.
    Jeg tror faktisk godt Ståle kunne finde på at bruge Marios mere end Bjelland og Ragnar, specielt Bjelland. Bjelland er simpelthen alt for dyr og bidrager ikke med meget. Rygter siger også, at hans person og løn har givet problemer i truppen, hvilket må skade hans lederrolle. Bliver Bjelland 4/5-valg, så må det være et vink med en vognstang om, at det er på tide for ham, at vende hjem til Slyngelby.

  21. #2653
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Er der egentlig ikke nogle lande, hvor transfervinduet fortsat er åbent? Så det rent faktisk er muligt fortsat at komme af med en eller to spillere.
    Jo men bare ikke ret meget. Det her vindue er jo ikke helt normalt :)

  22. #2654
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Zanka kommer ikke til at redde holdet alene, men hvis Biel også kan fungere centralt mod mere fysiske modstandere, begynder det at ligne noget. Vi er dog stadig ekstremt sårbare overfor skader, og der er plads til forbedring i samarbejdet mellem Wilczek og Wind.

    Vi bliver ikke mestre med denne trup, men kan vi komme i top 6 og holde os i en rimelig afstand af førerholdet, kan vi måske indhente det sidste med nogle fornuftige vintertransfers.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #2655
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Han kan vel næsten kun skuffe med de forventninger vi har til Zanka?
    Han kan kun forbedre det rædsomme forsvar! Bare hans attitude er rigeligt for mig!!!

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •