Side 35 af 184 FørsteFørste ... 25323334353637384585135 ... SidsteSidste
Viser resultater 511 til 525 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #511
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    To kanter der rykkes længere frem ændrer vel ikke ret meget på vores defensive problemer, hvor midtbanen pt. simpelthen fylder for lidt og ikke beskytter forsvaret godt nok. Endvidere kan jeg slet ikke se Wind som spidsangriber i dette system, ligesom Biel heller ikke i min verden passer ind som kant. Så skal han spille den hængende angriber, og så er der stadig ikke plads til både Falk og Mudri.

    Nå men jeg kan selvfølgelig blive klogere. Jeg har bare meget svært ved at se, at vi ville score mere af at fjerne en målscorer og indsætte en midt, især når vores centrale midtbanespillere pt er vanvittig ufarlige.
    At kanterne rykkes frem styrker ikke vores defensive kvaler, men det kunne det godt gøre at vi får en ekstra mand ind centralt.. Det er ofte derinde vi har haft problemerne i denne sæson.. I øvrigt ville en ekstra mand derinde kunne frigøre Zeca lidt fra hans offensive pligter, så han udelukkende kan koncentrere sig om at støvsuge området foran 4-kæden. Det gør han i forvejen rigtig godt, det ved jeg.. Det eneste sted vi bliver mere sårbare er over kanterne. I de rigtig svære udekampe, så vi har forsvindende få af i læbet af en sæson, kunne man jo trække kanterne længere tilbage, evt også anvende spillere med nogle andre kvaliteter, og så kalde det en 4-5-1 og spille på kontra.. I langt størstedelen af kampene, vil jeg dog mene at vi individuelt bør være så meget bedre end vores modstandere, at vores backs kan overlades mere til sig selv.. Det er muligt at kvaliteten ikke har været der til det i indeværende sæson, men i næste får vi boile tilbage på Vb og bør måske være på udkig efter en ny højre back også (Diks), som er mere solid end dem vi har nu.. Jeg kunne i øvrigt sagtens se Biel til højre i en 4-3-3.. Her vil han have langt større chancer for at blive forløst end i vores nuværende 4-4-2.. Dog er jeg enig i at Wind ikke er skræddersyet til dette system.. Det bliver nok lidt for Nordsjælland-agtigt med ham som eneste angriber.. Men to meget angrebsløstne og målfarlige kanter på hver sin side, kunne måske opveje for det.. Gad godt se eksperimentet i hvert fald..

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #512
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    FCM var ved at hente Wernbloom i vinter, jeg ved ikke om han kunne være løsningen og om han stadig er en mulighed..
    Det har jeg aldrig hørt noget om, og jeg kan ikke finde nogen kilde på det. Har du en?

    Har længe ønsket Wernbloom til FCK, og PAOK har efter sigende ophævet hans kontrakt pga. økonomiske problemer. Han kunne være en mulighed på en et-årig kontrakt. En fremragende spiller.

  4. #513
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det har jeg aldrig hørt noget om, og jeg kan ikke finde nogen kilde på det. Har du en?

    Har længe ønsket Wernbloom til FCK, og PAOK har efter sigende ophævet hans kontrakt pga. økonomiske problemer. Han kunne være en mulighed på en et-årig kontrakt. En fremragende spiller.
    Det er fordi jeg blander Hiljemark og Wernbloom sammen.. Feriestress må være årsagen :-)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #514
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Tror at der er tale om en misforståelse, ham FCM forsøgte at hente er Oscar Hiljemark.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  7. #515
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-aab-52

    Truppen mod AaB er udtaget.

    Dame N'Doye er stadig på skadelisten. Tror desværre vi har set det sidste til vores bedste angriber nogensinde. Derfor må man være i markedet for at hente en angriber.
    Sidst redigeret af Ståle : 22.07.20 kl. 14:19

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #516
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er enig. Vi må have mere fysik ind centralt, især når vi nu har spinkle kanter i Biel, Fischer, Mo osv. Falk fungerede godt centralt sidste år, men der havde vi også enorm fysik på kanten i form af Skov. Tænk hvis man kunne finde en type ala Delaney ved siden af Zeca... Så kunne vi sagtens leve med tyndbenede kanter i Biel etc, ligesom Falk kunne fokusere kræfterne på det han imo er bedst til, nemlig det offensive på en kant.

    Som jeg ser det, så kan vi gå to veje, hvis vi ikke skifter system:

    1) Bibehold Falk centralt og tilfør fysik på kanterne.
    2) Ryk Falk tilbage på kanten (kan gå centralt mod ringere hold) og køb en fysisk stærk tovejs spiller centralt.

    Jeg mener helt klart, at mulighed to er den med mest sandsynlighed for succes mod gode hold.

    Hvor Mudri passer ind har jeg meget svært ved at se. Jeg tror, at det bliver mindst lige så tyndt centralt i en 442, som med Falk. Skifter vi system til 3 mands central midt med Zeca, Mudri og Falk så får vi endnu mere assist-spillere og færre målscorere. Jeg kan simpelthen ikke se, hvor de nødvendige mål skal komme fra, hvis vi skærer en decideret angriber fra.
    De skal komme fra den enlige angriber samt de wings som skal søge ind i feltet, så det vil sige Pep, Wind eller Mo
    Men først og fremmest skal de til at sætte fartennop når de spiller bold

  10. #517
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    4-3-3
    Kalle
    Varela-Nelsson-Sotte-Boilesen
    Mudra-Zeca-Falk
    Biel-Wind-Daramy

    Sværere er det sgu ikke
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #518
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    4-3-3
    Kalle
    Varela-Nelsson-Sotte-Boilesen
    Mudra-Zeca-Falk
    Biel-Wind-Daramy

    Sværere er det sgu ikke
    Jeg ved ikke lige, hvor du for din tiltro til Sotte fra. Han er jo en ren Panik svensker. Men ok vi har jo ikke så mange andre muligheder p.t. Bjelland er sgu ikke meget bedre.

    Men igen Sotte skal sælges efter min mening og så kan man passende hente Zanka Hjem for at danne par med Nelsson til næste sæson. Sæt i gang Ståle

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #519
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg ved ikke lige, hvor du for din tiltro til Sotte fra. Han er jo en ren Panik svensker. Men ok vi har jo ikke så mange andre muligheder p.t. Bjelland er sgu ikke meget bedre.

    Men igen Sotte skal sælges efter min mening og så kan man passende hente Zanka Hjem for at danne par med Nelsson til næste sæson. Sæt i gang Ståle
    Det var i mangel på bedre, Ragnar er ikke en mulighed, ellers havde han været at foretrække selvf
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #520
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg så også meget gerne skiftet til en 4-2-3-1. Hvis vi kigger rundt i Europa er det helt åbenlyst, at de mest spændende hold spiller denne formation. Liverpool spiller den med fuld power, Man Utd med en vild speed og City med en overdådig teknik. Chelsea har i mange kampe i øvrigt spillet formationen med Giroud på toppen. Giroud, som Wind jo minder ekstremt meget om. Altså sublim opspilsstation samt teknik, men uden fart.

    Det er dog vigtigt at pointere, at formationsskiftet primært handler om defensiv struktur. Så sent som på hjemmebane mod FCM sagde Ståle, at man offensivt også kunne stille vores opstilling op i en 4-3-2-1, når vi angreb, mens vi defensivt havde en 4-4-2 struktur. Og jeg synes da også tit, at vi ser en af vores to angribere falde ned i banen, når vi angriber, mens den anden bliver omkring feltet.

    Jeg tror dog, at vi defensivt ville få meget ud af formationsskiftet, hvor vi - som mange andre skriver - ikke ville blive overspillet lige så meget på midten, som vi gør nu. Offensivt handler det mere om opspilsmønstre end om talformationer, da man sagtens kan argumentere for, at vi allerede ser en 4-2-3-1 i opspillet. Her ser vi dog pt., at vi er forfærdeligt dårlige, da vi mangler fart og fysik samt en træner, der kan tænke nye angrebsåbninger

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #521
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Der florerer et rygte på Twitter om en leje kontrakt til Zanka, nogen der ved hvor det stammer fra?

  19. #522
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Der florerer et rygte på Twitter om en leje kontrakt til Zanka, nogen der ved hvor det stammer fra?
    Ham der bragte det på Twitter var angiveligt også ham, der først bragte rygtet om Bendtner til FCK. Så han har kilder i klubben :)

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #523
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg ved ikke lige, hvor du for din tiltro til Sotte fra. Han er jo en ren Panik svensker. Men ok vi har jo ikke så mange andre muligheder p.t. Bjelland er sgu ikke meget bedre.

    Men igen Sotte skal sælges efter min mening og så kan man passende hente Zanka Hjem for at danne par med Nelsson til næste sæson. Sæt i gang Ståle
    Vi mangler fart og gennembrudsstyrke i vores trup.

    Derudover er det en gåde hvor Fischer bliver af. Der blev sagt maks 4 uger den 13. juni. https://sport.tv2.dk/fodbold/2020-06...-tre-fire-uger

    Ruller der snart hoveder i den fysiske stab?
    Køber vi alligevel Casper Højer? Han har været med 6 af AGFs senest mål. 3 mål og 3 assists.

    Med få midler tror jeg vi er klar til næste sæson. Her tænker jeg naturligvis Zanka, gerne en hurtig kant og en fysisk angriber, der kan spille med ryggen til målet.

    Kalle
    Varela-Zanka-Nelsson-Højer/Boile
    Falk-Zeca-Mudrazija-Fischer
    Wind-NY

    Bænk
    Gryte
    Bjelland
    Boile/Højer
    Biel
    Stage
    Daramy
    Santos
    Kaufmann
    Bartolec

  22. #524
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Vi mangler fart og gennembrudsstyrke i vores trup.

    Derudover er det en gåde hvor Fischer bliver af. Der blev sagt maks 4 uger den 13. juni. https://sport.tv2.dk/fodbold/2020-06...-tre-fire-uger

    Ruller der snart hoveder i den fysiske stab?
    Køber vi alligevel Casper Højer? Han har været med 6 af AGFs senest mål. 3 mål og 3 assists.

    Med få midler tror jeg vi er klar til næste sæson. Her tænker jeg naturligvis Zanka, gerne en hurtig kant og en fysisk angriber, der kan spille med ryggen til målet.

    Kalle
    Varela-Zanka-Nelsson-Højer/Boile
    Falk-Zeca-Mudrazija-Fischer
    Wind-NY

    Bænk
    Gryte
    Bjelland
    Boile/Højer
    Biel
    Stage
    Daramy
    Santos
    Kaufmann
    Bartolec
    Spørgsmålet er hvor mange penge vi egentlig har i dette vindue - Zanka og en fysisk angriber får vi ikke for “få midler”

    Derudover tror jeg heller ikke at vores lønbudget klarer ovenstående. Den bænk er for løntung og der skal gøres et ihærdigt forsøg på at luge lidt ud (Bjelland, Bartolec, Grytebust). Bjelland især bliver dog nok svær at afskibe qua hans høje løn....

  23. #525
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Er der nogen som ved noget om Uros Matic? Ham skal vi vel også have afskippet.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •