Side 11 af 184 FørsteFørste ... 8910111213142161111 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    "And this summer?"
    —The future will be seen, Copenhagen is also a springboard to show my football and go to a bigger team in a stronger League. So I can't rule out going out this summer.
    Med forbehold for at den oversættelse ikke er spot on: Så pisser det mig at at man som spiller efter 9 måneder i klubben åbner op for at smutte videre efter én sæson. Jeg håber det er en af de ting som Ståle havde i tankerne da han udtalte at vi skulle kigge på at holde lidt længere på vores spillere. Jeg er med på at vi gerne vil være springbræt osv. men jo mindre man brænder ligaen af som Robert Skov, så må man da som absolut minimum skulle indstille sig på to år i København.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #152
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Med forbehold for at den oversættelse ikke er spot on: Så pisser det mig at at man som spiller efter 9 måneder i klubben åbner op for at smutte videre efter én sæson. Jeg håber det er en af de ting som Ståle havde i tankerne da han udtalte at vi skulle kigge på at holde lidt længere på vores spillere. Jeg er med på at vi gerne vil være springbræt osv. men jo mindre man brænder ligaen af som Robert Skov, så må man da som absolut minimum skulle indstille sig på to år i København.
    Nu siger oversættelsen jo sådan set bare, at han ikke vil udelukke det. For mig virker det ret logisk og tilforladeligt, så det kan sgu ikke pisse mig af, for FCK er jo et springbræt for alle spillerne, medmindre de kommer hjem som 32-32-årige. Havde været noget helt andet, hvis han havde sagt, at han gerne vil væk og satser på et sommerskifte, men det er jo slet ikke sagen.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #153
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Nu siger oversættelsen jo sådan set bare, at han ikke vil udelukke det. For mig virker det ret logisk og tilforladeligt, så det kan sgu ikke pisse mig af, for FCK er jo et springbræt for alle spillerne, medmindre de kommer hjem som 32-32-årige. Havde været noget helt andet, hvis han havde sagt, at han gerne vil væk og satser på et sommerskifte, men det er jo slet ikke sagen.
    Den gode gamle diskussion, med "de emotionelle" og "de rationelle" på hver sin side. Og det er skønt. For det hører til sporten.

    Personligt hører jeg mest til "de emotionelle"...

    De spillere skal gudhjælpemig tænke sig lidt om når snakken falder på lige præcis transfer-delen.
    Det er svært ikke at blive lidt pikeret når der åbnes op for et skifte - specielt når vi snakker om en spiller der har slået alle transferrekorder, er et pænt stykke fra et reelt gennembrud og har været i klubben i ni måneder.
    Sådan én skal virkelig veje sine ord... Ellers er han ikke alt for kløgtig.

    Det er meget muligt at det ikke er en hemmelighed at FCK er et springbræt, men derfor har vi stadig sprængt banken for at få ham til klubben - det er nok ikke (som udgangspunkt) for at skibe ham afsted ved først-kommende lejlighed (medmindre prisen er vanvittig, hvilket den i Biels tilfælde næppe er på nuværende tidspunkt).

    Når det så er sagt, er jeg enig i at denne lille bisætning i et større interview er relativt ufarlig. Så jeg ender alligevel med at godkende udtalelsen.

    Men grænsen er hårfin!

    Zan

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #154
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Den gode gamle diskussion, med "de emotionelle" og "de rationelle" på hver sin side. Og det er skønt. For det hører til sporten.

    Personligt hører jeg mest til "de emotionelle"...

    De spillere skal gudhjælpemig tænke sig lidt om når snakken falder på lige præcis transfer-delen.
    Det er svært ikke at blive lidt pikeret når der åbnes op for et skifte - specielt når vi snakker om en spiller der har slået alle transferrekorder, er et pænt stykke fra et reelt gennembrud og har været i klubben i ni måneder.
    Sådan én skal virkelig veje sine ord... Ellers er han ikke alt for kløgtig.

    Det er meget muligt at det ikke er en hemmelighed at FCK er et springbræt, men derfor har vi stadig sprængt banken for at få ham til klubben - det er nok ikke (som udgangspunkt) for at skibe ham afsted ved først-kommende lejlighed (medmindre prisen er vanvittig, hvilket den i Biels tilfælde næppe er på nuværende tidspunkt).

    Når det så er sagt, er jeg enig i at denne lille bisætning i et større interview er relativt ufarlig. Så jeg ender alligevel med at godkende udtalelsen.

    Men grænsen er hårfin!

    Zan
    Det har du selvfølgelig ret i - jeg hader personligt også når det virker som om, at spillerne nærmest mentalt er på vej videre. Vi ser nok bare anderledes på denne situation med Biel, for jeg håber sgu vi får pengene tilbage og han så kan ryge videre, for jeg har ikke den helt store tro på, at han bliver til meget mere her. Men ja, grænsen er meget hårfin.

  8. #155
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Vi ser nok bare anderledes på denne situation med Biel, for jeg håber sgu vi får pengene tilbage og han så kan ryge videre, for jeg har ikke den helt store tro på, at han bliver til meget mere her.
    Det ville være et drømmescenarie, hvis nogle bød 30+ for ham, og vi kunne få "en ny chance" for en stor-transfer...

    Det er en ganske anden snak, men på det punkt er jeg ganske enig med dig - tror heller ikke vi får voldsomt meget mere for pengene.
    Men målet i Glasgow kurérer da en del af frustrationerne:-)

    Zan

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #156
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvad med en spiller som John Guidetti? Han kan eftersigende erhverves for omkring 30-35 millioner. Han kunne godt passe ind og måske er det tid at komme tilbage til Skandinavien efter nogle lidt magre sæsoner:

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...idetti-farvel/

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #157
    Tilmeldingsdato
    Jun 2015
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Hvad med en spiller som John Guidetti? Han kan eftersigende erhverves for omkring 30-35 millioner. Han kunne godt passe ind og måske er det tid at komme tilbage til Skandinavien efter nogle lidt magre sæsoner:

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...idetti-farvel/
    Måske er han lige gammel nok til at blive handlet til FCK for den pris. Har ingen holdning til hans bidrag, men forestiller mig, at man ikke vil betale den pris for en spiller, der har ramt sit topniveau.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #158
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Hvad med en spiller som John Guidetti? Han kan eftersigende erhverves for omkring 30-35 millioner. Han kunne godt passe ind og måske er det tid at komme tilbage til Skandinavien efter nogle lidt magre sæsoner:

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...idetti-farvel/
    Hader han ikke FCK som pesten? Synes altid han har udtalt sig negativt

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #159
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Hader han ikke FCK som pesten? Synes altid han har udtalt sig negativt
    Jeg synes altid han har en negativ adgang til dk og ikke kun FCK, men altså mon ikke piben ville få en anden lyd hvis han skille komme. Frikøbsklausulen er 35 millioner, så måske kan han erhverves for 20-25 og det er en fin pris for en 28 årlig landsholdspiller

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #160
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    John Guidetti passer perfekt ind i Fck. Synes dog egentlig ikke han har fået det ud hans talent som det berettiger til. Måske Ståle kan få mere ud af ham.
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  19. #161
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Interessant udmelding omkring transferstrategien i denne agurketid:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ktive-spillere

    En større risikovillighed på transfermarkedet er umiddelbart i fint tråd med de udmeldinger der er kommet fra Lars Seier.

    Han er nok uden for vores rækkevidde, men en spiller der kunne passe ind i strategien er Kudus fra FCN. Brager han igennem i europæiske kampe for os bliver prisen hurtigt 150 mio+ (ikke justeret for priser i det nye Corona-marked).

  20. De følgende 12 brugere er enige:

  21. #162
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Med N'Doyes seneste skade er der en risiko for at han ikke kan holde til mere i FCK, og at det derfor er nødvendigt at være på udkig efter en ny angriber. Da vores angreb udover N'Doye består af 2 spillere med en gennemsnitsalder på 20 år, samt en 27-årig som ikke vinder mange hovedstødsdueller, skal vi vel til at kigge efter en target-spiller med en vis del europæisk erfaring, som kan begå sig i europæiske kvalkampe.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #163
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg har det sådan, at hvis Doye gerne vil forlænge, så giver vi ham et halvt år uanset hvad. Vi skylder ham en chance.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  24. De følgende 9 brugere er enige:

  25. #164
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Jeg har det sådan, at hvis Doye gerne vil forlænge, så giver vi ham et halvt år uanset hvad. Vi skylder ham en chance.
    Hvis vi har råd til at give Bendtner en kontrakt på 6 måneder, så har vi også råd til at give en til N'Doye.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  26. #165
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Med N'Doyes seneste skade er der en risiko for at han ikke kan holde til mere i FCK, og at det derfor er nødvendigt at være på udkig efter en ny angriber. Da vores angreb udover N'Doye består af 2 spillere med en gennemsnitsalder på 20 år, samt en 27-årig som ikke vinder mange hovedstødsdueller, skal vi vel til at kigge efter en target-spiller med en vis del europæisk erfaring, som kan begå sig i europæiske kvalkampe.
    Mohammad Daramy er vel også primært angriber (han ser ihvertfald klart bedste ud der), og har nok kun spillet på kanten fordi vi havde mange angribere... men er dog enig i at en rutineret boksspiller kunne ønskes. Men antalsmæssgt er der altså 4 angribere uden NDoye:

    Kauffmann, Wind, Daramy, Santos

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •