Viser resultater 1 til 15 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #578
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg ved ikke hvad Johan Lange bidrog med til det sportslige, men baseret på hans erfaring, har jeg svært ved at se at han har bidraget væsentligt. Hans erfaring stammer primært fra arbejdet sammen med Ståle, så en nikkedukke har han nok ikke været, men de har formentligt været enige i det meste. Det ændrer umiddelbart ikke noget på vores sportslige setup, at Lange ikke længere er her. Han var under Ståle i alle henseender og så længe strukturen er som den er, så har jeg svært ved at se nogen give Ståle modspil i den rolle.
    Jeg tror du og andre undervurderer Ståles vinderindstink og kynisme, hvis du ikke mener, at Lange har bidraget væsentligt. Hvis ikke han havde haft en meget vigtig rolle, så kan jeg slet ikke forestille mig, at Ståle ville have ham hængende så længe og da slet ikke give ham mere og mere indflydelse. Ståle forekommer mig ikke som typen, der giver vennetjenester på den måde.
    Hvis jeg husker rigtigt, så var Lange vist tidligere manden bag analyserne af modstanderne i f.eks. CL. Jeg vil gætte på (og det er ikke noget jeg ved), at hans rolle nu var mere overordnet som samlingspunkt mellem 1. hold, ungdomshold og scouting samt udvikling af strategi på længere sigt. Og så har han formentlig været med inde over spillerkøb og scoutingen i den sidste fase. Så hans rolle har uden tvivl været vigtig for klubben og Ståle og selvfølgelig er det et kæmpe tab at miste ham...ellers var han blevet smidt på porten for længst.

    Jeg kan slet ikke se, at dette skulle være en god ting, som enkelte skriver. Ja måske kan vi få en dygtigere mand ind, men det er på ingen måde givet. Og ja, man kan måske få en mand ind som kan give mere modspil til Ståle (vi aner forøvrigt slet ikke, om Lange rent faktisk var dygtig til dette - vi gætter bare på nej), men der er heller ingen garanti for, at det er lykken.

    Ja manden er fuldstændig blottet for udstråling og karisma, men det betyder jo ikke, at han var elendig til sit arbejde. Jeg forstår ærlig talt ikke denne bashing af Lange af enkelte skribenter herinde, når der formentlig reelt ikke er nogen som ved, hvor vigtig Lange egentlig var.



Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •