Side 10 af 184 FørsteFørste ... 789101112132060110 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Har det været bragt op, at Mumin fra FCN er gratis her til sommer?

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aelland-profil
    Han er efter min mening klart en spiller, som FCK bør gå efter. Mon ikke hans værdi ville ligge på omkring 20 mio. kr., såfremt han stadig havde fx 3 år tilbage af sin kontrakt?

    Hvis FCK sælger Papagiannopoulos til Sverige, så kunne midterforsvaret efter sommer fint bestå af Bjelland, Ragnar, Nelsson og Mumin. Hans fysik er fremragende, og han kender Nelsson godt. Med mindre han vil til udlandet allerede til sommer, så burde FCK da også være en god udviklingsmulighed for ham.

    Økonomisk kunne det blive et meget fordelagtigt bekendtskab for FCK.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Han er efter min mening klart en spiller, som FCK bør gå efter. Mon ikke hans værdi ville ligge på omkring 20 mio. kr., såfremt han stadig havde fx 3 år tilbage af sin kontrakt?

    Hvis FCK sælger Papagiannopoulos til Sverige, så kunne midterforsvaret efter sommer fint bestå af Bjelland, Ragnar, Nelsson og Mumin. Hans fysik er fremragende, og han kender Nelsson godt. Med mindre han vil til udlandet allerede til sommer, så burde FCK da også være en god udviklingsmulighed for ham.

    Økonomisk kunne det blive et meget fordelagtigt bekendtskab for FCK.
    Jeg håber virkelig også, at vi er med her og går efter den sammensætning af midterforsvarer, som du nævner. Desværre lugter det her mere af en klassisk FCM handel, som får ham gratis og sælger ham næste sæson til 30-40 mio., mens vi har kørt en sæson igennem med en skadet Bjelland, en aldrende Ragnar, en Nelsson der skal trække alt og en Lüftner, der stadig vender langsommere end en færge.

    (sorry, jeg er stadig lidt sur over i søndags)

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #138
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg håber virkelig også, at vi er med her og går efter den sammensætning af midterforsvarer, som du nævner. Desværre lugter det her mere af en klassisk FCM handel, som får ham gratis og sælger ham næste sæson til 30-40 mio., mens vi har kørt en sæson igennem med en skadet Bjelland, en aldrende Ragnar, en Nelsson der skal trække alt og en Lüftner, der stadig vender langsommere end en færge.

    (sorry, jeg er stadig lidt sur over i søndags)
    Jeg er godt nok lunken ved Mumin.. Han minder mig utroligt meget om Okore.. Stærk fysik, men klare mangler med bold, positionering og det taktiske.. Han slår mig bare ikke som en fodboldintelligent forsvarsspiller, og disse typer har det ofte svært i Ståles system.. Det bliver et nej tak herfra.. Han er givetvis et stort talent, som måske også kan slå igennem i udlandet, men jeg tror ikke det sker her hos os..

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #139
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er godt nok lunken ved Mumin.. Han minder mig utroligt meget om Okore.. Stærk fysik, men klare mangler med bold, positionering og det taktiske.. Han slår mig bare ikke som en fodboldintelligent forsvarsspiller, og disse typer har det ofte svært i Ståles system.. Det bliver et nej tak herfra.. Han er givetvis et stort talent, som måske også kan slå igennem i udlandet, men jeg tror ikke det sker her hos os..
    Jeg er helt enig, men jeg må også indrømme, at jeg ikke har set vildt meget til ham, men det jeg husker er umiddelbart end middelmådig med også klodset spiller

  8. #140
    Tilmeldingsdato
    Dec 2019
    Indlæg
    10

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det lyder til, at RB Leipzig er mere en blot interesseret i Daramy. Mindes også de jagtede ham inden han skrev sin professionelt kontrakt med os i sin tid. Selvom det selvfølgelig vil være ærgerligt at miste en spiller af den kaliber, - og så fra egen avl - så må man modsat også kunne forstå, hvis han ryger til de 112-127 mio. kr. som det fremgår af linket. Potentialet er der utvivlsomt til meget mere, men pengene kan vel også hurtigt blive for store uagtet af den nye "strategi".
    Personligt vil jeg mener, at hvis man kommer op i et beløbet mellem 130-150 mio, så skal vi slå til. Dette er dog nok meget usandsynligt lige pt.

  9. #141
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Coronasituationen skaber også nogle "interessante" forhold med hensyn til transfervinduet og klubbens økonomi i særdeleshed.

    En ting er, at hvis vi skal spille fodbold ind i sommerferien, så risikerer vi kontrakter der udløber (nDoye, Ragnar) inden sæsonen er slut endnu. Spændende, men den løser man nok

    En anden og måske mere alvor ting er, at vi mister mange penge med lukninger af fodbolddelen men måske især med lukning af Lalandia. Mange penge som i rigtig mange penge. Det gør vi på kort sigt, men det kan også vise sig på langt sigt med planerne om nye Lalandia'er. Der skal sælges nogle ferieboliger i et marked, hvor folk måske ikke har så mange penge de kommende år.

    Det bliver med andre ord "spændende" at følge udviklingen og se, om vi stadig vil være dominerende økonomisk herhjemme, eller om vi nu mister meget af forspringet.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #142
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...mohamed-daramy

    Leipzig holder angiveligt øje med Daramy.

  12. #143
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Coronasituationen skaber også nogle "interessante" forhold med hensyn til transfervinduet og klubbens økonomi i særdeleshed.

    En ting er, at hvis vi skal spille fodbold ind i sommerferien, så risikerer vi kontrakter der udløber (nDoye, Ragnar) inden sæsonen er slut endnu. Spændende, men den løser man nok

    En anden og måske mere alvor ting er, at vi mister mange penge med lukninger af fodbolddelen men måske især med lukning af Lalandia. Mange penge som i rigtig mange penge. Det gør vi på kort sigt, men det kan også vise sig på langt sigt med planerne om nye Lalandia'er. Der skal sælges nogle ferieboliger i et marked, hvor folk måske ikke har så mange penge de kommende år.

    Det bliver med andre ord "spændende" at følge udviklingen og se, om vi stadig vil være dominerende økonomisk herhjemme, eller om vi nu mister meget af forspringet.
    Hvor mange Lalandia er der ved at blive bygget? Jeg ved det er et på vej i Vestjylland og der er stort set alle boliger solgt allerede inden byggeriet er gået igang....

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #144
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    343

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Hvor mange Lalandia er der ved at blive bygget? Jeg ved det er et på vej i Vestjylland og der er stort set alle boliger solgt allerede inden byggeriet er gået igang....

    De arbejder på et i Sverige, men det er åbenbart ikke så langt i planerne som det vestjyske; https://www.lalandia.dk/da-dk/om/lalandia-i-motala


    BØF me udvidelse til Chrome

    ♪ A Wizards Staff Has A Knob On The End ♪
    cphwizard's Avatar

  15. #145
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Der er nogle interessante spillere med pæne CV'er, som lige er blevet kontraktfri i Schweiz..
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...3?plista=sport
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  17. #146
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Zanka ville passe rigtig fint ind i vores forsvar. Så kæresten må meget gerne vælge at den til sommer står på at slå sig ned i Kbh.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...an-det/8082231


  18. #147
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Zanka ville passe rigtig fint ind i vores forsvar. Så kæresten må meget gerne vælge at den til sommer står på at slå sig ned i Kbh.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...an-det/8082231
    Præcis.

    Nemlig meget gerne inden alt for længe.
    Helst ikke for meget af det dér veteran-halløj, så kan det næsten være ligemeget (ok, måske lige N’Doye var godkendt).

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 08.04.20 kl. 08:10

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #148
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Præcis.

    Nemlig meget gerne inden alt for længe.
    Helst ikke for meget af det dér veteran-halløj, så kan det næsten være ligemeget (ok, måske lige N’Doye var godkendt).

    Zan
    Det ville jo være VERDENSKLASSE at få ham hjem.. Vi har ganske enkelt haft vores bedste perioder når Zanka har været ved roret rent defensivt.. Han forstår om nogen Ståles koncept og formår også at dirigere resten af kollegerne i bagkæden.. Ud med Bjelland og ind med Zanka ville være en rigtig rigtig god handel.

  21. De følgende 13 brugere er enige:

  22. #149
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det ville jo være VERDENSKLASSE at få ham hjem.. Vi har ganske enkelt haft vores bedste perioder når Zanka har været ved roret rent defensivt.. Han forstår om nogen Ståles koncept og formår også at dirigere resten af kollegerne i bagkæden.. Ud med Bjelland og ind med Zanka ville være en rigtig rigtig god handel.
    Ragnar og Sotte er vel også på vej ud, så der er vel plads til Zanka allerede fra sommer.
    Der kan komme udfordringer med hierarkiet, når Bjelland skal ned i systemet, men jeg tænker alligevel at han bliver kontrakten ud, og jeg tænker det er det bedste for holdet.
    Zanka kommer tilbage og er anfører for FCK allerede denne sommer. Boile supplerer som midterforsvarer, indtil han kommer op i gear.
    Bengtsson får sin afslutning i Sverige.
    N'Doye siger farvel med ære.
    Fischer finder storformen.

    Brikkerne falder på plads. Truppen og FCK er klar til at der kommer tilskuere til bold igen.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #150
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    I disse tider uden meget nyt, er der et lille spansk interview med Pep Biel, hvor han blandt andet snakker om fremtiden og om hans skifte. Det er kommet igennem en hurtigt translator. ;)

    —The Danish Super League is also stopped, but the teams do train.
    —Yes, at the moment we do it in groups of four players, alternating one day on the grass and another in the gym. There is no confinement here, it is fine weather, you go outside and you see more or less normal life, although the shops are closed.

    —What do they tell you from Spain, from Sant Joan, your family's town in Mallorca?
    "From what they tell me and what I see on the news, it can already be seen that the situation with the coronavirus is as worrying as it is unexpected." Let's see if all this happens quickly. By complying with all the rules I am sure that it will.

    —In football terms, you have had a difficult year at Copenhagen. You had a hard time adapting ...
    -It is true. It is a different football than the one I was used to, much more physical, with other ideas, and then there was the language, which I did not understand. It was difficult, but now, before the break, I was finally fine. I feel calmer because I know that I have already managed to fit in well and with that football comes out alone.

    —Víctor Fernández took your departure badly in the middle of the summer. He considered you a key piece. Remember?
    "Yes, I knew what his position was." We had a talk and he tried to convince me to stay, telling me that in Zaragoza I could do great things. Staying was a good option, but Copenhagen was a chthat I couldn't miss.

    —Did you ever regret leaving Zaragoza?
    -Never. The decision I made was correct. It is that last year when making the jump to Zaragoza it also happened to me that it cost me. I know that little by little I pick up football and form and that my opportunity arrives. For me, Copenhagen was a difficult economic opportunity to reject and also the attraction of playing in Europe, although we stayed at the gates of the Champions League, but we reached the Europa League. Playing that tournament has been another dream.

    "Did you plan to leave Copenhagen in January?"
    "No, not at any time." I knew that the club trusted me and I was beginning to feel comfortable on the field.

    "And this summer?"
    —The future will be seen, Copenhagen is also a springboard to show my football and go to a bigger team in a stronger League. So I can't rule out going out this summer.

    - To what extent have you been pressured to be the player with the most expensive transfer in the history of Danish football?
    "I have hardly thought about it." Also, I don't feel the pressure to read and watch the news here either because they are in Danish and I don't understand anything. This makes it easier to disconnect. I have not noticed more pressure, not from the fans either, who are always very friendly. Here the fields always have many fans, in the normal matches there are usually about 20,000 of the 35,000 of the capacity, although in the Europa League it is almost full. On the street, you do notice that they recognize you but they are friendly and much more timid than in Spain.

    —In that European competition your team's tie against Istanbul Basaksehir remained, pending the return, but the previous round you lived in Glasgow a night of glory, with a decisive goal included.
    'Actually, it was my best night playing for Copenhagen. One of those days that makes the decision I made worthwhile. Now, I hope there will be many more.

    - What they do not have easy is to reissue the league title.
    —Midtjylland scores a lot of points (12) and there are two days left and the playoff. Here they are talking about trying to play again in May, although there are several options. It is quite complicated that we can be champions, but we must fight in case they fail.

    - Zaragoza is very interested in them being, half a million euros in particular if Copenhagen as champion enters the Champions after the previous one.
    -I know. They are interested in that economic part and I and Copenhagen are even more interested in what it means to be able to compete in the Champions League. Playing it would be much more than a dream come true, it would be something very special.

    —How have you seen Zaragoza from a distance?
    "Very well, they are where they deserve for the game they have made." Already in summer you could see the group and the atmosphere there was. I already felt then that great things could be done and they have shown it. With the players you have, it is normal for them to be on top.

    "You trained with them about three weeks before leaving." Who has surprised you the most for your subsequent performance?
    —Luis Suárez. I already saw that he was an area player, a scorer. He has shown it in the numbers, although I was a little surprised that he has scored so many goals. I am very happy for him, he is obviously the one who is standing out, but there are midfield players who are having a great performance like Guti and Eguaras, who are basic. The truth is that everyone was walking with the arrow up when the break came.

    —He played a year in Aragon and another in Zaragoza. What does the Aragonese club mean to you in your sports career?
    `` A lot, you just have to remember that he gave me the opportunity and I will always consider it as my home. At all times they treated me well and there in Zaragoza I met my girlfriend. All my life I will have that love and that thanks.

    —Víctor Fernández's team was cherishing the promotion by being second when the break came due to the health crisis. What do you think LaLiga and the Spanish Federation will decide if the competition cannot be ended?
    —The fairest thing is to try to finish as it is, that is undoubted, but with the situation that exists due to the pandemic it looks quite difficult and still as something far in time, because many people are catching it and it is dangerous to play in those conditions. If it ends up being suspended, each club will fight for its condition and Real Zaragoza has been up all year and I think that 31 days represent a lot of League already. I am sure this was the season to go up to the First Division and you have to fight for that promotion. Zaragoza, by club, by fans and by history, deserve it.


    https://www.elperiodicodearagon.com/...a_1417523.html
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  25. De følgende 12 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •