Side 100 af 184 FørsteFørste ... 5090979899100101102103110150 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,486 til 1,500 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1486
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    291

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Pape scorede 1 mål og lavede nul assist i de 13 kampe, han spillede for Molde, før han blev solgt til os i sæsonen 09-10. Zinckernagel har foreløbigt scoret 11 og lavet 11 assist i de 16 ligakampe, han har spillet i denne sæson. Og hvad vigtigere er: Han viser et teknisk niveau, der er lysår fra det, Pape nogensinde præsterede.

    CV kunne bare have studeret en håndfuld af Papes kampe og konstateret, at han på ingen måde var pengene værd. På samme vis kan man også bare studere Zinckernagels kampe i denne sæson og konstatere, at han er een af de allebedste og mest spændende spillere i Tippeligaen lige nu. Og han kan erhverves på en fri transfer fra nytår.
    Helt fair. Pape havde dog over længere tid i Molde et pænt snit i Tippeligaen og det er det, der er min anke. At kigge på stats i Norge og tænke "hmmm, spændende". Vi har vist brændt nallerne nogle gange deroppe..

    Jeg medgiver også at jeg intet ved om Zinckernagel. Han kan meget vel være en late bloomer og hvis du har mere indspark til hvad det er han kan, er det meget velkomment. Der skal bare ret meget mere til for at overbevise mig om at det er et kig værd.

    Ikke mindst at hele det hold lader til at være i deres livs form og kan spille frit fordi ingen forventer noget af dem. Kan han levere når der bliver parkeret busser på de danske stadions?
    "Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
    Omario's Avatar

  2. #1487
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    291

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Pape scorede 1 mål og lavede nul assist i de 13 kampe, han spillede for Molde, før han blev solgt til os i sæsonen 09-10.
    I øvrigt, jeg slog det lige op fordi jeg var nysgerrig. Dine tal er fra sæsonen før vi hentede ham. I 2011 scorede han 12 i 14 kampe så vidt jeg kan se.

    https://www.transfermarkt.com/pape-p.../spieler/41654
    "Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
    Omario's Avatar

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #1488
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Dem han nævner i samme sætning?

    "Men vi har stadig 14 dage til premieren, og vi må få det bedste ud af vilkårene, som jo er en blanding af meget forskelligt. De, der skal med landshold har fået et program med, og vi holder tæt kontakt med dem og forbundene i forhold til deres belastning, og så har vi en træningskamp mere på mandag mod Lyngby, inden det går løs mod OB."

    Vi har en rimelig kort opstart grundet vores EL kampe (hvor f.eks. FCM startede deres træning op igen fem dage før Manchester United kampen), og har nu en del spillere ude med diverse landshold, det er først tre dage før OB kampen at alle er samlet igen. Selvfølgelig vil det påvirke opstarten.
    Men ville man ikke kunne tale for at det er ok vilkår, at vi har spillet en række betydningsfulde kampe, et pænt stykke henimod sæsonstart? Det er vel også en form for opstart...

    Det er jo ikke fordi vi skal spille et nyt hold sammen.

    Ja ja ok, der kan måske ryge lidt af den fokus der kunne høstes på træningsbanen.

    Men stadigvæk, jeg håber bare (som nævnt) at vi ikke skal til at høre tilbagevendende klynkeri om vores “vilkår”, hvis vi starter ligaen med et par dårlige resultater.

    Zan

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #1489
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er bare sjovt, fordi den store bekymring før liga-afslutningen var, om AGF ville overhale os, fordi det ville betyde, at vi så skulle starte en ny europæisk sæson kun to uger efter Manchester United-kampen. Det undgik vi, men nu er problemet så pludselig, at vi har haft en for kort opstart. Nu ville det pludselig have været federe, at spillerne ikke havde nået at holde sommerferie, eller hvordan skal det forstås?

    Det lugter i høj grad af, at jorden bliver gødet til en klassisk Ståle-undskyldning.
    Der er seriøst nogle af jer herinde, som læser Ståle udtalelser, som fanden læser Biblen.
    I interviewet på FCK.dk (som mindet om det, som han giver Copenhagen Sunday's) bliver han bedt om at kommentere på kampen og på optaktsfasen, og det gør han så. Til Copenhagen Sunday's siger han endda nej til, om han er bekymret.

    Selvfølgelig er det godt at vi gik videre i Europa og selvfølgelig skal spillerne have lidt ferie, men det ændrer jo ikke på, at optakten til kommende sæson bliver lidt kort eller måske primært lidt rodet, fordi alle landsholdsspillerne er væk mere end halvdelen af de tre ugers optakt. That's it. Det er det han spørges til, og det er det han svarer på.

    Så kan du jo mene, at det er ubetydeligt. Men det er åbenbart ikke mindre ubetydeligt, end at vi har lavet en speciel aftale med DBU omkring håndteringen af vores spillere.

    Og så må du simpelthen fortælle mig, hvorfor en træner (her Ståle) ikke må snakke om eventuelle årsager til udfordringer uden at du og andre skal stemple det som "en klassisk Ståle-undskyldning"? Skal han hellere lade være med at besvare spørgsmålene?
    Sidst redigeret af k@sper : 31.08.20 kl. 01:46


  7. #1490
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Omario Se meddelelser
    Helt fair. Pape havde dog over længere tid i Molde et pænt snit i Tippeligaen og det er det, der er min anke. At kigge på stats i Norge og tænke "hmmm, spændende". Vi har vist brændt nallerne nogle gange deroppe..

    Jeg medgiver også at jeg intet ved om Zinckernagel. Han kan meget vel være en late bloomer og hvis du har mere indspark til hvad det er han kan, er det meget velkomment. Der skal bare ret meget mere til for at overbevise mig om at det er et kig værd.
    Jeg skriver netop ovenfor, at hans tekniske niveau er vigtigere end statsene - samt at man må kigge på kampene, hvis man vil bedømme en spiller.

    Vi har i den grad brændt nallerne deroppe, men det er mine øjne alligevel noget enfoldigt at afvise alle spillere, der spiller i Norge med den ene begrundelse, at de spiller i Norge. Det gjorde Haaland, Ødegaard og Sørloth trods alt også engang.

    Kigger man på Zinckernagel, kan man se en spiller, der strør om sig med gode afleveringer på et hold, der spiller i et fornuftigt tempo i en hollandsk inspireret stil med et meget energisk presspil (ret langt fra den måde, vi oftest spiller på).

    Han spiller en klassisk højre wing uden de store defensive forpligtelser - går gerne med ned og medvirker til at lukke banen ned defensivt, men virker ikke stærk i defensivt 1-1.

    Offensivt har han nogle virkeligt spændende spidskompetencer - ikke mindst i kraft af en imponerende speed. Man ser ham ofte overløbe forsvarerne med bold - og det er næppe fordi forsvarerne i Tippeligaen er specielt meget langsommere end andre steder (bortset fra det virker forsvarsspillet noget ringere i Norge end i DK).

    Teknisk er han helt i top og en fornøjelse at se på. Hos nogle spillere kan teknisk overskud og dribleevner være en hæmsko, fordi de holder for meget og for længe i bolden. Det ser man ikke så ofte hos Zinckernagel, som er god til at holde fart og afvikle sine aktioner hurtigt med få, gode berøringer. Han indlægsfod er intet mindre end sublim i disse dage. Og så en meget sjælden feature: Han afslutter stort set lige godt med begge ben, hvilket gør ham meget giftig i feltet.

    Hvilket niveau hans evner rækker til, skal jeg nødigt gøre mig klog på. Men han er da klart værd at holde øje med - også for klubber i 'Super'ligaen, og da ikke mindst klubber som gerne smider en trillebørfuld mio. efter diverse mere eller mindre suspekte højre wings. Zinckernagels spilletilladelse kan nu engang erhverves gratis fra nytår. Men mest sandsynligt er del vel, at han ryger til Holland - det ligger i hvert fald lige til hans gode højreben.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1491
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...piller/8269569

    Hólmar Örn Eyjólfsson (30) meldes tæt på FCK. Han vil i så fald ankomme på en fri transfer. Jeg aner intet om ham, men det her er ikke sådan fandens opløftende læsning..
    "Ifølge den bulgarske fodboldjournalist Metodi Shumanov, der skriver for medier som The Guardian, Skysports og 11 Freunde, så er der tale om en rigtig god forsvarsspiller, der definitivt forlader Levski, men som også slider med skader, hvilket formentlig ikke er et plus i FCK."

    Ståle har ingen kommentar til det, og det plejer at betyde, at spilleren i hvert fald er i spil. Jeg mindes da tidligere, at han ikke er bange for at skyde rygter ned, hvis det ikke passer. Det må jo enten betyde, at man har opgivet Zanka i år, eller at FCK selv har været med til at lække det for at presse Zanka til at træffe en beslutning.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1492
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...piller/8269569

    Hólmar Örn Eyjólfsson (30) meldes tæt på FCK. Han vil i så fald ankomme på en fri transfer. Jeg aner intet om ham, men det her er ikke sådan fandens opløftende læsning..
    "Ifølge den bulgarske fodboldjournalist Metodi Shumanov, der skriver for medier som The Guardian, Skysports og 11 Freunde, så er der tale om en rigtig god forsvarsspiller, der definitivt forlader Levski, men som også slider med skader, hvilket formentlig ikke er et plus i FCK."

    Ståle har ingen kommentar til det, og det plejer at betyde, at spilleren i hvert fald er i spil. Jeg mindes da tidligere, at han ikke er bange for at skyde rygter ned, hvis det ikke passer. Det må jo enten betyde, at man har opgivet Zanka i år, eller at FCK selv har været med til at lække det for at presse Zanka til at træffe en beslutning.
    Jeg synes også at alt tyder på, at Zanka er opgivet....omend han da vist var i København i weekenden.... :)

    Udover at Ståle ikke har nogen kommentarer, så er der vist ikke rigtig noget nyt i den artikel. Som jeg tidligere har skrevet, så forstår jeg ikke, hvis man henter ham her. Så kunne man lige så godt have holdt på Sotte. Men jeg skal da være ærlig at sige, at jeg ikke kender ham så det kan da sagtens være, at han er et step op i forhold til Sotte. Det kan også være, at Sotte var træt af sin rolle. Under alle omstændigheder så kan det måske give mening at hente en ikke alt for dyrt forsvarer nu, hvis man satser på Zanka næste sommer, når det ikke ser ud til at lykkes dette vindue.

    Betyder dette her, at der også er råd til en profil på midtbanen, så er jeg egentlig tilfreds.

  12. #1493
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...piller/8269569

    Hólmar Örn Eyjólfsson (30) meldes tæt på FCK. Han vil i så fald ankomme på en fri transfer. Jeg aner intet om ham, men det her er ikke sådan fandens opløftende læsning..
    "Ifølge den bulgarske fodboldjournalist Metodi Shumanov, der skriver for medier som The Guardian, Skysports og 11 Freunde, så er der tale om en rigtig god forsvarsspiller, der definitivt forlader Levski, men som også slider med skader, hvilket formentlig ikke er et plus i FCK."

    Ståle har ingen kommentar til det, og det plejer at betyde, at spilleren i hvert fald er i spil. Jeg mindes da tidligere, at han ikke er bange for at skyde rygter ned, hvis det ikke passer. Det må jo enten betyde, at man har opgivet Zanka i år, eller at FCK selv har været med til at lække det for at presse Zanka til at træffe en beslutning.
    Han kommer i dag og bliver skadet i morgen, FC trækker IFK Göteborg, Trump vinder valget og jeg får Corona - 2020 er bare året der ikke stopper med at give!


  13. #1494
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes også at alt tyder på, at Zanka er opgivet....omend han da vist var i København i weekenden.... :)

    Udover at Ståle ikke har nogen kommentarer, så er der vist ikke rigtig noget nyt i den artikel. Som jeg tidligere har skrevet, så forstår jeg ikke, hvis man henter ham her. Så kunne man lige så godt have holdt på Sotte. Men jeg skal da være ærlig at sige, at jeg ikke kender ham så det kan da sagtens være, at han er et step op i forhold til Sotte. Det kan også være, at Sotte var træt af sin rolle. Under alle omstændigheder så kan det måske give mening at hente en ikke alt for dyrt forsvarer nu, hvis man satser på Zanka næste sommer, når det ikke ser ud til at lykkes dette vindue.

    Betyder dette her, at der også er råd til en profil på midtbanen, så er jeg egentlig tilfreds.
    Fra EB's artikel: På Twitter beskrives han som en fantastisk person, der er god med bolden, taktisk smart, stærk i luften og med fin fart over længere distancer, men måske en anelse laid back.

    Så langt så godt. Og så døjer han samtidigt med skader, hvilket kun gør det helt perfekt. Altså en spiller med et fint niveau og landsholdserfaring, som i top form vil være en forstærkning, men kun kommer til at spille en halv sæson pga. skader, og denne endda på halv blus, da rusten knap når at bankes af, før en ny skade melder sig. Han passer jo perfekt ind.

    Det var jo ved at være for godt med en næsten skadesfri trup. Heldigvis trak Boilesen og Kaufmann skader i går, så staben på lazarettet stadig kan have noget at lave. Alt andet ville også synd for dem. Bengtsson skal jo også have sine kampe.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #1495
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Fra EB's artikel: På Twitter beskrives han som en fantastisk person, der er god med bolden, taktisk smart, stærk i luften og med fin fart over længere distancer, men måske en anelse laid back.

    Så langt så godt. Og så døjer han samtidigt med skader, hvilket kun gør det helt perfekt. Altså en spiller med et fint niveau og landsholdserfaring, som i top form vil være en forstærkning, men kun kommer til at spille en halv sæson pga. skader, og denne endda på halv blus, da rusten knap når at bankes af, før en ny skade melder sig. Han passer jo perfekt ind.

    Det var jo ved at være for godt med en næsten skadesfri trup. Heldigvis trak Boilesen og Kaufmann skader i går, så staben på lazarettet stadig kan have noget at lave. Alt andet ville også synd for dem. Bengtsson skal jo også have sine kampe.
    Det der synes jeg ikke engang er sjovt.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #1496
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Han kommer i dag og bliver skadet i morgen, FC trækker IFK Göteborg, Trump vinder valget og jeg får Corona - 2020 er bare året der ikke stopper med at give!
    Hvis FCK trækker IFK Göteborg, så tror jeg skisme vi ryger ud. IFK er i gang med sæsonen, og er i form. EL gruppespil er på ingen måde givet i år. Vi må gå all-in på mesterskabet, og håbe at FCM kommer i EL gruppespil, og ikke kan formå at være kompetitivt med i 2 turneringer henover efteråret.

    Jeg tror også vi kan skyde en hvid pil efter Zanka nu. En semi-skadet islandsk forsvarskæmpe er nok det bedste vi kan bedrive.

    Ang. kantspiller, så har jeg virkelig svært ved at se hvem der skulle gøre mig immer geil. Jeg var lidt lun på Sisto, indtil han spillede højt spil sammen med brormand.

    *positive mandag morgen vibes*

  18. #1497
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Hvis FCK trækker IFK Göteborg, så tror jeg skisme vi ryger ud. IFK er i gang med sæsonen, og er i form. EL gruppespil er på ingen måde givet i år. Vi må gå all-in på mesterskabet, og håbe at FCM kommer i EL gruppespil, og ikke kan formå at være kompetitivt med i 2 turneringer henover efteråret.
    Ifølge tabellen i Sverige er Göteborg ikke i form... men selvfølgelig bedst at trække én af de to andre

  19. #1498
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Håber at det er en and..
    En aflagt skadesplaget spiller fra Maccabi Haifa
    Kan simpelthen ikke være en redning for alle de mål vi lukkede ind sidste sæson..

    Man vinder ikke mange mesterskaber med 3 forsvarsspillere på plus 30 med glasben
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  20. #1499
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Ifølge tabellen i Sverige er Göteborg ikke i form... men selvfølgelig bedst at trække én af de to andre
    Ja på papiret skal vi kunne slå alle tre uden de store problemer. Men over én kamp er vi som dansk hold nok ikke bedre, end at vi godt kan ryge ud til et svensk hold (især på udebane) ligegyldig deres form. Vi var heller ikke i form i ligaen i foråret, men i Europa gik det lidt anerledes.

    Lad os få B36 hjemme. :-)

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #1500
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    og håbe at FCM kommer i EL gruppespil
    Nej. Aldrig nogensinde. Udover at de ikke skal have den succesoplevelse og at jeg personligt ikke magter at høre Steinlein spinne deres EL deltagelse til at de har genopfundet fodbolden. Så er der altså så god økonomi i at være med der at det er helt håbløst at håbe på at de kommer med.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •