Side 101 af 184 FørsteFørste ... 51919899100101102103104111151 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,501 til 1,515 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1501
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Det der synes jeg ikke engang er sjovt.
    Nej, fordi det - alt ironi mm. sat til side - er skræmmende sandt.

    Selvfølgelig håber jeg jo det bedste for Boilesen, Kaufmann og en eventuel signing af Islændingen, ligesom jeg også synes, at Bengtsson virker som en god mand. Men det ændrer jo ikke på, at vi stadig ser ud til at være ramt på skader og især Boilesen kommer til at døje med fiberskader i efteråret, som måske er forventeligt, når man har siddet ude i 9 mdr. Og jeg mener i ramme alvor, at vores DM chance lider et kæmpe knæk, hvis Bengtsson skal spille 70 pct. af kampene derude. En DM chance, hvor vi i forvejen ikke er favoritter.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #1502
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja på papiret skal vi kunne slå alle tre uden de store problemer. Men over én kamp er vi som dansk hold nok ikke bedre, end at vi godt kan ryge ud til et svensk hold (især på udebane) ligegyldig deres form. Vi var heller ikke i form i ligaen i foråret, men i Europa gik det lidt anerledes.

    Lad os få B36 hjemme. :-)
    Jeg er enig, men ligefrem at gøre Göteborg til favoritter mod os, som man lidt fik indtrykket i indlægget, jeg svarede på, det er nok at gå for vidt. Der er ingen tvivl om, at man helst vil have de to andre.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1503
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Nej. Aldrig nogensinde. Udover at de ikke skal have den succesoplevelse og at jeg personligt ikke magter at høre Steinlein spinne deres EL deltagelse til at de har genopfundet fodbolden. Så er der altså så god økonomi i at være med der at det er helt håbløst at håbe på at de kommer med.
    Det må jeg også tilslutte mig.

    jeg ORKER simpelthen ikke at se Steinleins fjæs at nu har de brudt deres EL gruppespil forbindelse, og de er guds gave til fodbold.

    Næ nej, jeg håber på at se et interview med Steinlein som nu skal forklare, hvorfor de endnu engang ikke kan kvalificere sig til et Gruppespil. Kæft det ville være klasse :)

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #1504
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Michel Davidsen fra B.T. melder rygtet om ham islændingen ned på Twitter. Det er da altid noget.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #1505
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Michel Davidsen fra B.T. melder rygtet om ham islændingen ned på Twitter. Det er da altid noget.
    De har sgu nok misforstået FC Copenhagen med Brøndby Kobenhagen (kastede lige lidt op) nede i Bulgarien. En gratis spiller til et rimelig løn lyder som et CV køb.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #1506
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det må jeg også tilslutte mig.

    jeg ORKER simpelthen ikke at se Steinleins fjæs at nu har de brudt deres EL gruppespil forbindelse, og de er guds gave til fodbold.

    Næ nej, jeg håber på at se et interview med Steinlein som nu skal forklare, hvorfor de endnu engang ikke kan kvalificere sig til et Gruppespil. Kæft det ville være klasse :)
    Jeg er sådan set enig, jeg kunne dog leve med, at de deltog i EL, hvis de fik så mange fiasko-oplevelser, at de hver gang mødte trætte og modløse op til næste superligakamp ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #1507
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Jeg er sådan set enig, jeg kunne dog leve med, at de deltog i EL, hvis de fik så mange fiasko-oplevelser, at de hver gang mødte trætte og modløse op til næste superligakamp ...
    Det er lige præcis det der er mit håb.

  14. #1508
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg fatter ikke nogle af de posts jeg læser i den her tråd. For det første, så handler tråden om FCK's mulige salg og køb. For det andet, så kan man sgu ikke håbe på nogle form for sportslig succes til FCM. De skal bare tabe alle de kampe de spiller, lige på nær dem når de møder BØF - dem må de gerne vinde over!


  15. #1509
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg fatter ikke nogle af de posts jeg læser i den her tråd. For det første, så handler tråden om FCK's mulige salg og køb. For det andet, så kan man sgu ikke håbe på nogle form for sportslig succes til FCM. De skal bare tabe alle de kampe de spiller, lige på nær dem når de møder BØF - dem må de gerne vinde over!
    Well det jeg tror argumentet bredt er at, hvis FCM deltager i EL, så vil de jo garanteret også tabe point i suppen ergo vil det gøre det til et mere ligeværdigt parløb i ligaen, med det forbehold at vi også deltager i EL.

    Den logik kan jeg egentlig godt se. Javel der er også risiko for FCM får så meget medvind at de bare smadrer igennem i både Suppen og EL, men det tvivler jeg stærkt på vil være tilfældet (de VIL tabe point i suppen er jeg overbevist om)

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1510
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Gad godt sælge lykkepiller når jeg læser denne tråd .... og vi er ikke engang startet med sæsonen endnu ......

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #1511
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Well det jeg tror argumentet bredt er at, hvis FCM deltager i EL, så vil de jo garanteret også tabe point i suppen ergo vil det gøre det til et mere ligeværdigt parløb i ligaen, med det forbehold at vi også deltager i EL.

    Den logik kan jeg egentlig godt se. Javel der er også risiko for FCM får så meget medvind at de bare smadrer igennem i både Suppen og EL, men det tvivler jeg stærkt på vil være tilfældet (de VIL tabe point i suppen er jeg overbevist om)
    Man kunne jo håbe på de bliver sendt ud med et brag så selvtilliden er i bund samt at de bærende spillere indser at FCM aldrig bliver konkurrencedygtige i Europa og forlader klubben. Det er en win-win I min bog

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1512
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Gad godt sælge lykkepiller når jeg læser denne tråd .... og vi er ikke engang startet med sæsonen endnu ......
    Den forrige sæson i suppen skræmmer stadig. Lurer en gentagelse med ligeså jammerligt spil...

  22. #1513
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Man kunne jo håbe på de bliver sendt ud med et brag så selvtilliden er i bund samt at de bærende spillere indser at FCM aldrig bliver konkurrencedygtige i Europa og forlader klubben. Det er en win-win I min bog
    Personligt foretrækker jeg at FCK er BEDRE end de andre og ikke at de andre er DÅRLIGERE end FCK. Jeg tror der er to forskellige filosofier på spil her:

    De andre er dårligere: Man kan ønske at vi bliver de bedste, ved at alle de andre hold er dårlige så der ikke er nogen konkurrence og vi vinder en masse mesterskaber. Hermed ønsker man at det går dårligt for alle andre danske hold så det bliver nemt for os.

    Vi er bedre: Her er man faktisk glad for at danske hold bliver bedre, fordi det vil presse FCK til at blive endnu bedre og frigive de nødvendige økonomiske ressourcer til dette og ligge en god holdbar strategi. Det er denne filosofi jeg er mere tilhænger af. Vi har brug for stærke hold som FCM, for at presse os til at blive bedre. Det tror jeg på. Jeg tror ikke vi bliver bedre af at at spille i en lorteliga uden konkurrence

    Man kan så håbe at den sportslige ledelse er klar til at tage kampen op og arbejde benhårdt på at vi skal være de bedste, uanset hvor gode de andre bliver!


  23. #1514
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Personligt foretrækker jeg at FCK er BEDRE end de andre og ikke at de andre er DÅRLIGERE end FCK. Jeg tror der er to forskellige filosofier på spil her:

    De andre er dårligere: Man kan ønske at vi bliver de bedste, ved at alle de andre hold er dårlige så der ikke er nogen konkurrence og vi vinder en masse mesterskaber. Hermed ønsker man at det går dårligt for alle andre danske hold så det bliver nemt for os.

    Vi er bedre: Her er man faktisk glad for at danske hold bliver bedre, fordi det vil presse FCK til at blive endnu bedre og frigive de nødvendige økonomiske ressourcer til dette og ligge en god holdbar strategi. Det er denne filosofi jeg er mere tilhænger af. Vi har brug for stærke hold som FCM, for at presse os til at blive bedre. Det tror jeg på. Jeg tror ikke vi bliver bedre af at at spille i en lorteliga uden konkurrence

    Man kan så håbe at den sportslige ledelse er klar til at tage kampen op og arbejde benhårdt på at vi skal være de bedste, uanset hvor gode de andre bliver!
    Jeg er ikke uenig generelt set MEEEEEN jeg håber aldrig noget godt for FCM (og bøf)hverken nu eller i fremtiden. Samt jeg håber København vinder ligaen hvert år. Så må alle de andre hold godt presse os i ligaen og økonomisk bare så længe vi vinder og er de bedste i ligaen og i Europa af de danske hold.

  24. #1515
    Tilmeldingsdato
    Aug 2014
    Indlæg
    42

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Nu lukkede SS jo heldigvis ned for handlen med Sisto, og jeg er personligt glad for at han ikke kom, men er der nogen der kender transfer reglerne bedre end mig, der vil forklare mig om følgende. Jeg troede ikke en købende klub måtte forhandle med en spiller, inden at de var nået til enighed med den sælgende klub? Som jeg synes jeg kan følge forløbet nu, lader det ikke til at fcm er enige med vigo om prisen endnu, må de så egentlig bryde ind i vores handel, hvis det er det der er foregået?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •