Side 109 af 184 FørsteFørste ... 95999106107108109110111112119159 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,621 til 1,635 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1621
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Man må håbe, at Zeca har sagt mere end god for ham.
    Sgu' meget sjovt. Noget i retning af det, tænkte jeg også, da vi købte Pape Pate Diouf (N'Doye måtte have sagt god for sin landsmand) og Kodro (Fischer måtte have sagt god for ham fra tiden i Mainz).........

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1622
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu er det jo ikke så overraskende, at vi ikke henter spillere i Barcelona. Og at det er i AEK er imo ikke diskvalificerende. Det er hovedsaglig i det lag klubber, hvor vi kan hente spillere ude i kulden, eller i dårligere klubber hvor vi kan hente profiler.
    Om manden er god nok aner jeg overhovedet ikke. Det er klart, at man sikkert kunne finde nogle mere sikre kort et andet sted. Mest af alt synes jeg desværre, at det lugter af en Ståle som har problemer med at få pengene til at række.

    Jeg har forøvrigt altid syntes, at det er underligt at gå at håbe på, at en FCK-transfer går i vasken. Man må næsten gå ud fra, at klubben har mere styr på spilleren end os herinde, ligesom det formentlig er ganske usandsynligt, at der kommer noget bedre ind, såfremt 1. prioriteten går galt.

    Og så er jeg stadig spændt på, om dette er en and.
    Altså det du siger er, at man i princippet ikke må have en holdning til de spillere vores klub henter - i hvert fald ikke hvis den er negativ? Lad os sige der er rygter i pressen om at vi er ved at hente Mikael Uhre for 45 mio., fordi vi mangler fart fremme.. Så kan du ikke forstå at jeg som fan håber den handel går i vasken - fordi Ståle og co. ved nok bedst... Det er selvfølgelig et eksempel sat helt på spidsen...

    Jeg synes virkelig det er foruroligende at klubbens egne fans tilsyneladende griner af at nogen overhovedet vil betale penge for ham.. Det er mildest talt foruroligende.. Og faktisk vil jeg mene at netop klubbers egne fans er en super god indikator på, hvor dygtig en spiller er..

    Mht. eksemplet omkring Barcelona håber jeg også at du kan se, at overdrivelse fremmer forståelsen.. Pointen her var, at vi altså ikke henter en overskudsspiller fra en klub flere niveauer over os selv, men en spiller fra en klub som i absolut bedste fald er på niveau med os selv.. Hvis han ikke har været en profil her, er det meget tvivlsomt han bliver det hos os..

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #1623
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Greeeeeeeat!!! Det er kommentarer som disse, der virkelig kan gøre mig bekymret. Fair nok - kilderne er ikke ligefrem solide kilder. Men stadig. Det plejer at være let at mærke, hvis en klub mister en god spiller. Her virker det i den grad til at være det modsatte. Det undrer mig, at landets sportsredaktioner ikke lige griber knoglen og taler med et par velinformerede græske kolleger om, hvad han er for en spiller, og hvor godt eller dårligt et navn, han er. Det kan altså ikke tage mange sekunder.

    Og hans såkaldte highlights-video gjorde mig kun endnu mere bekymret. Han ser ret så uortodoks ud, og jeg kan ikke lade være med at tænke, at et par af de moves, han præsterer, MÅ gå galt 7 ud af 10 gange. Omvendt kan det være, at han er forsvarernes svar på Erik Bo, der trods komplet mangel på det, der burde være basic fodboldskills, alligevel formåede at blive en topspiller.

    Men...men...men. Med Santos, Papa, Biel og mange flere in mente skræmmer sporerne altså. Bevares, Biel kan stadig nå at slå igennem. Men det er som om, at Ståle har en hang til at smide mange millioner af kroner efter selv på papiret absolut middelmådig metervare.
    Bare rolig. Vores fantastisk Scout afd. har styr på situationen og har set ting vi almindelig fans ikke har kompetencer nok til at vide noget om. Det vidner de mange seneste transfers jo godt om :)

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1624
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Altså det du siger er, at man i princippet ikke må have en holdning til de spillere vores klub henter - i hvert fald ikke hvis den er negativ? Lad os sige der er rygter i pressen om at vi er ved at hente Mikael Uhre for 45 mio., fordi vi mangler fart fremme.. Så kan du ikke forstå at jeg som fan håber den handel går i vasken - fordi Ståle og co. ved nok bedst... Det er selvfølgelig et eksempel sat helt på spidsen...
    Du må have lige den holdning du vil have. Jeg undrer mig bare over, at du og andre går og håber at en handel på en spiller vi nærmest ikke kender går i vasken. Især når vi ikke ved, hvad alternativerne er, hvad den økonomiske situation er og hvad planerne overordnet er. Det må jo vidne om en meget lille tiltro til den sportslige ledelse, hvilket selvfølgelig også flugter meget godt med de fleste af dine andre indlæg.... :-)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg synes virkelig det er foruroligende at klubbens egne fans tilsyneladende griner af at nogen overhovedet vil betale penge for ham.. Det er mildest talt foruroligende.. Og faktisk vil jeg mene at netop klubbers egne fans er en super god indikator på, hvor dygtig en spiller er..

    Mht. eksemplet omkring Barcelona håber jeg også at du kan se, at overdrivelse fremmer forståelsen.. Pointen her var, at vi altså ikke henter en overskudsspiller fra en klub flere niveauer over os selv, men en spiller fra en klub som i absolut bedste fald er på niveau med os selv.. Hvis han ikke har været en profil her, er det meget tvivlsomt han bliver det hos os..
    Men nu har han jo sådan set spillet fast på holdet, da de spillede CL sidste sæson. Hvorfor han ikke har været fast mand i denne sæson ved jeg ikke (det har Zanka f.eks. heller ikke). Det kan der være mange årsager til og jeg går ikke ud fra, at du har undersøgt hvorfor. Vi konkluderer bare, at han er dårlig, hvilket selvfølgelig godt kan være tilfældet - men vi ved det vel reelt ikke? At AEK "i bedste fald er på niveau med os selv" finder jeg desuden noget skævt, ligesom at tage 1-2 citater fra fans som værende den generelle holdning måske er lidt tyndt grundlag.

    Du kan da sagtens have ret i, at han er en katastrofe. Men lad os nu lige signe ham først og se ham spille, før vi konstaterer det.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #1625
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Du kan da sagtens have ret i, at han er en katastrofe. Men lad os nu lige signe ham først og se ham spille, før vi konstaterer det.
    Du og dine helgarderinger ;-) "Lad os nu vente og se inden vi kommenterer... " - kortet er sgu kedeligt i et debatforum.

    Folk debatterer en mulig transfer, ud fra den indsigt og historik der nu en gang er tilgængelig..

    Lidt på samme måde, som det ikke er unormalt at udtrykke skepsis / skuffelse over et Roskilde Festival program, før man har hørt koncerterne;-)

    Zan

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #1626
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Lidt på samme måde, som det ikke er unormalt at udtrykke skepsis / skuffelse over et Roskilde Festival program, før man har hørt koncerterne;-)

    Zan
    Problemet er jo bare, at det navn du havde håbet at se på Roskilde ikke er tilgængeligt. Og så har Promotor Solbakken i stedet fundet et mere ukendt navn. Imo er det stadig lidt underligt så ligefrem at håbe, at dette andet navn ikke kommer, især når man aldrig har "hørt musikken". Det kommer favoritgruppen (Zanka) jo stadig ikke til København af.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #1627
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Problemet er jo bare, at det navn du havde håbet at se på Roskilde ikke er tilgængeligt. Og så har Promotor Solbakken i stedet fundet et mere ukendt navn. Imo er det stadig lidt underligt så ligefrem at håbe, at dette andet navn ikke kommer, især når man aldrig har "hørt musikken". Det kommer favoritgruppen (Zanka) jo stadig ikke til København af.
    Aaaarh... Nææææ.. Den må gå sådan her.. Du venter spændt på at årets hovednavn på Roskilde bliver præsenteret.. Du håber på Bruce... Nu venter du spændt.. Der går pludselig rygter i pressen om at det bliver Cartoons.. Andre festilval-gængere så dem på smukfest sidste år, og var bestemt ikke imponeret.. Du krydser fingre, og håber at der ikke er hold i rygterne, for Cartoons gider du ikke se.. Så hellere Medina trods alt..

  14. #1628
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Aaaarh... Nææææ.. Den må gå sådan her.. Du venter spændt på at årets hovednavn på Roskilde bliver præsenteret.. Du håber på Bruce... Nu venter du spændt.. Der går pludselig rygter i pressen om at det bliver Cartoons.. Andre festilval-gængere så dem på smukfest sidste år, og var bestemt ikke imponeret.. Du krydser fingre, og håber at der ikke er hold i rygterne, for Cartoons gider du ikke se.. Så hellere Medina trods alt..

    Nej for du kender Cartoons. Her snakker vi om et næsten helt ukendt navn, som du af omveje har hørt to ukendte fans skrive dårligt om. Men du ved faktisk knap nok, hvad musikstil det ukendte band har eller om de reelt spiller godt. Du ved bare, at det ikke er Bruce eller noget andet velkendt, og så konkluderer du, at det gider vi i hvert fald ikke høre primært grundet få koncerter det sidste år (du ved ikke hvorfor).

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #1629
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mon ikke man kan finde lignende kommentarer om Zanka i Tyrkiet. Eller om Bjelland i Brentford. Eller om Fischer i Mainz......etc. Omvendt var BIF'erne ganske kede af at miste Wilzcek - ham har jeg til gengæld ikke ret høje tanker om.
    Lad os nu se, hvad der sker.
    Som sagt efterlyser jeg også et par journalister, der forhører sig hos deres græske kolleger. I bedste fald et par eksperter i græsk fodbold + italiensk for at høre om hans fortid i Bologna. Det burde tage max 15 minutter, hvis man bare nogenlunde har kildenetværket i orden. Men det ville nok være at forlange for meget. Det er bare som om, at dansk sportspresse går mere op i at lede efter rygter end at undersøge potentialet i (meget mulige) transfers.

    Nu nævner du tre danskere og en tidligere topscorer fra Superligaen. Dem behøver man ikke ligefrem at verificere så grundigt. Men husker, at der var mange Panathinaikos-fans, der begræd tabet af Zeca. Det giver trods alt en vis ro i maven.

    Med Hr. Oik har han altså en lidt trist historik, efter at Bologna besluttede sig for at leje ham ud: 4 kampe for bundholdet SPAL, 3 kampe i Bari i serie B, der blev tvangsnedrykket til Serie C pg.a. økonomiske problemer i den sæson, og så altså et låneophold til AEK, der dog blev konverteret til en kontrakt. Et års tid senere er begejstringen dog til at overse, når man er villig til at skippe en nyligt indkøbt centerforsvarer til relativt små penge, og hvor fansene mener, at det matcher at kunne sælge is til eskimoer (den politiske korrekthed er ikke kommet til de kanter åbenbart :)). Når han så samtidig ligner Bambi på glatis i en highlightvideo, virker det...ja...lidt besynderligt. Og i al fald på papiret hamrende uambitiøst.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1630
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Problemet er jo bare, at det navn du havde håbet at se på Roskilde ikke er tilgængeligt. Og så har Promotor Solbakken i stedet fundet et mere ukendt navn. Imo er det stadig lidt underligt så ligefrem at håbe, at dette andet navn ikke kommer, især når man aldrig har "hørt musikken". Det kommer favoritgruppen (Zanka) jo stadig ikke til København af.
    Ja, man må jo gerne være skuffet over den fantastiske Dansk Top legende, Mathias Zanka, ikke kommer. Dog enig, det kan vi ikke blive ved med at være. Videre.

    Man må jo også gerne være skeptisk ift alternativet; den ellers uhyggeligt innovative og flamboyante jazz-pianist, Marius Immoniumi...

    Det kan godt være Marius imponerer til selve koncerten - men inden, havde man (af forskellige mere eller mindre holdbare årsager), håbet på noget andet.
    Det ytrer man så på Roskilde-forummet, og belyser nogle af de kommentarer eller indsigter man selv har hentet om ham...

    (Gad vide hvor lang tid vi får lov at blive i denne terminologi, før nogen begynder at hade os...).

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 03.09.20 kl. 13:36

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1631
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ja, man må jo gerne være skuffet over den fantastiske Dansk Top legende, Mathias Zanka, ikke kommer. Dog enig, det kan vi ikke blive ved med at være. Videre.

    Man må jo også gerne være skepsis vedrørende alternativet; den ellers uhyggeligt innovative og flamboyante jazz-pianist, Marius Immoniumi...

    Det kan godt være Marius imponerer til selve koncerten - men inden, havde man (af forskellige mere eller mindre holdbare årsager), håbet på noget andet.
    Det ytrer man så på Roskilde-forummet, og belyser nogle af de kommentarer eller indsigter man selv har hentet om ham...

    (Gad vide hvor lang tid vi får lov at blive i denne terminologi, før nogen begynder at hade os...).

    Zan
    Vi er ved at være der Zan. Når Medina og Cartoons bliver belyst i samme diskussion, så er det ved at blive for finkulturelt for mig...

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #1632
    Tilmeldingsdato
    Aug 2014
    Indlæg
    42

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Men mon ikke, det bliver meldt ud, at man har fulgt ham i mange sæsoner, og det kun er på grund af corona, at vi har en mulighed, for at signe en spiller fra den hylde ;-)
    Men jeg må altså også indrømme, at det ikke rigtig ligner en super signing i mine øjne, men håber, jeg tager fejl. Men som jeg tidligere har skrevet, har jeg svært ved at se, at vi har en chance for mesterskabet i denne sæson, hvis vi ikke tilfører 3-4 klassespillere. Her er de to vigtigste at få udskiftet, i mine øjne Bjelland og Bengtsson!

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #1633
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg forstår bare ikke, hvorfor det, vi drømmer om, åbenbart er dansktop, mens det, vi frygter, er jazz. Men ellers synes jeg, det er en meget hyggelig, lille leg, I har kørende. Det er jo ikke, fordi der sker noget, I forstyrrer. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. De følgende 6 brugere er enige:

  26. #1634
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det ytrer man så på Roskilde-forummet, og belyser nogle af de kommentarer eller indsigter man selv har hentet om ham...
    Zan
    Og det skal man selvfølgelig have lov til. Jeg skrev sådan set bare, at jeg undrede mig over (jeg kritiserede det ikke en gang), at man direkte ønsker at en FCK-signing går i vasken. Måske kunne jeg forstå det med Wilzcek, hvor der kom følelser i kog, men med en formentlig for os alle ukendt spiller til en ret billig pris, så forstår jeg det ikke. Selvfølgelig kan man håbe på noget mere eller bedre eller mere kendt, men forventer man, at der kommer en bedre spiller i stedet hvis det her mislykkes? Hvad vinder vi som klub og fans på, at det mislykkes?

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

  28. #1635
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    At man håber på Zanka, men bliver spist af med Oikonomou svarer til at man køber billet til Copenhell med forventning om Slayer eller Rammstein, og man bliver spist af med et gymnasieband fra Midtfyn som hovednavn.. *gør metaforen forståelig for Sokken & co.*
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  29. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •