Side 119 af 184 FørsteFørste ... 1969109116117118119120121122129169 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,771 til 1,785 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1771
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    FCM har en omsætning omkring 100 millioner og de har nu købt en spiller, som koster ca 10% af den om året. Umiddelbart for dyr en spiller for dem, men de har opbygget en flot egenkapital de seneste år. Det er en rimelig stor satsning for sådan n klub, men jeg synes helt ærligt det er fint, at der er plads til skæve personligheder og klubfolk - men derfor håber man jo aldrig på succes for FCMuh og dermed hellere ikke for deres spillere :)
    Ja selv med vores farvede briller kan vi jo ikke benægte at FC Muuhhh har gjort det godt over de sidste mange år. Spørgsmålet er så bare om FCK ledelsen har sovet i timen og måske først nu er ved at vågne op, med henblik på at gøre tingene anerledes. Vi har jo fornylig set ændringer i den fysiske sektor F.eks.

    At FCM spiller med musklerne må jo i sidste ende "forhåbentligt" gøre os i FCK endnu mere skarpe, i måden tingene gøres på. Både når det kommer til de "rigtige" transfers / strategi og den daglige træning samt selvfølgelig i kampene.

    Er der ikke en klog mand der engang har sagt at "konkurrence" gør en stærkere ? :)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1772
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja selv med vores farvede briller kan vi jo ikke benægte at FC Muuhhh har gjort det godt over de sidste mange år. Spørgsmålet er så bare om FCK ledelsen har sovet i timen og måske først nu er ved at vågne op, med henblik på at gøre tingene anerledes. Vi har jo fornylig set ændringer i den fysiske sektor F.eks.

    At FCM spiller med musklerne må jo i sidste ende "forhåbentligt" gøre os i FCK endnu mere skarpe, i måden tingene gøres på. Både når det kommer til de "rigtige" transfers / strategi og den daglige træning samt selvfølgelig i kampene.

    Er der ikke en klog mand der engang har sagt at "konkurrence" gør en stærkere ? :)
    Størstedelen af PS&E's top er jo enten bedøvende ligeglad med fodbold eller feriegæster som Lars Seier. Skal der ske nytænkning i FCK p.t., må Ståle genopfinde sig selv. Har virkelig svært ved at se, hvor han skulle få ledelsesmæssigt modspil fra.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1773
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er helt enig.

    Vi har netop nu brug for en spiller med X-faktor. Ja det er muligt, Fischer finder sin X-faktor igen, men det er godt nok et stort "HVIS". Spørgsmålet er, hvor finder vi en spiller med X-faktor som kan levere fra Dag 1 og sommer ikke kræver 1 års tilvending til Danmark og Ståles Filosofi.

    Jeg husker tydeligt Zecas debut kamp, hvor han bare leveret fra første kamp. Det var en fornøjelse. Det er sådan mentalitet af spiller vi har behov for.
    Altsååååår....synes nu egentlig, at en vis Victor Nelsson har leveret ret så pænt i den forgangne sæson :)

    Ellers er jeg helt enig. Zeca var outstanding fra dag 1. Det tror jeg faktisk også, at Wilczek bliver. Ikke på Zecas niveau - men som særdeles habil goalgetter igen-igen. Han kan sagtens brænde ligaen af i front. Er mere spændt på, om han kan levere i Europa.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  6. #1774
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Størstedelen af PS&E's top er jo enten bedøvende ligeglad med fodbold eller feriegæster som Lars Seier. Skal der ske nytænkning i FCK p.t., må Ståle genopfinde sig selv. Har virkelig svært ved at se, hvor han skulle få ledelsesmæssigt modspil fra.
    Ja for Ståle styrer FCK 100%, ingen andre har noget at sige. Jeg må sige jeg fandme er imponeret over Ståle, at han ikke er gået helt ned.

    Men jeg ved nu ikke hvor meget jeg ville lægge i at Oskar Olsen kommer til København.
    https://twitter.com/Nicklaaas/status...48190383443969 specielt når det er meget generelt.

  7. #1775
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Altsååååår....synes nu egentlig, at en vis Victor Nelsson har leveret ret så pænt i den forgangne sæson :)

    Ellers er jeg helt enig. Zeca var outstanding fra dag 1. Det tror jeg faktisk også, at Wilczek bliver. Ikke på Zecas niveau - men som særdeles habil goalgetter igen-igen. Han kan sagtens brænde ligaen af i front. Er mere spændt på, om han kan levere i Europa.
    Bevares. Nilson har været stabilt god, jeg syntes bare Zeca blev opfattet på en "anerledes" måde. Der var bare den der "WoW" effekt fra start. Nilson har ligeså stille bygget mere og mere på.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1776
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.fck.dk/nyhed/ny-sportsli...nisk-direktoer

    Frederik Leth aka "The Brain" er ny Teknisk Direktør efter Johan Lange..

    Er meget glad for, at man virkelig har gang i at optimere staben.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1777
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/ny-sportsli...nisk-direktoer

    Frederik Leth aka "The Brain" er ny Teknisk Direktør efter Johan Lange..

    Er meget glad for, at man virkelig har gang i at optimere staben.
    Nu var “the brain” jo ansat i klubben i forvejen.. Så en kabale hvor Lange går ud og en person på 27 år (uagtet hvor dygtig han måtte være) forfremmes, kan vel næppe betegnes som en optimering af staben.. Bevares, på sigt kan det da godt vise sig at have været et fornuftigt valg, men på papiret mener jeg næppe vi kan tillade os at kalde dette for en optimering af staben.. Er sgu lidt ærgerlig over at man ikke har valgt en mere erfaren person til lige netop denne rolle..

    Der har været sagt og skrevet meget om “Ståles nikkedukker” herinde, og denne disposition bærer næppe mindre brænde til det bål...


  12. #1778
    Tilmeldingsdato
    Aug 2014
    Indlæg
    42

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Samtidig med at vi præsenterer Frederik fra scouting... præsenterer FCN Michael Essein som en del af træner teamet. Jeg ved godt de ikke kan sammenlignes, 1 til 1, forskellige roller osv. Men hvor er det bare er flad fornemmelse, jeg sidder tilbage med. Det er altså os i FCK, der plejede og stadigvæk skal være klubben, der laver sådanne præsentationer ikke FCN og FCM.

  13. #1779
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Ja for Ståle styrer FCK 100%, ingen andre har noget at sige. Jeg må sige jeg fandme er imponeret over Ståle, at han ikke er gået helt ned.

    Men jeg ved nu ikke hvor meget jeg ville lægge i at Oskar Olsen kommer til København.
    https://twitter.com/Nicklaaas/status...48190383443969 specielt når det er meget generelt.
    Hvem er det lige, der giver Ståle ledelsesmæssig modspil? Den nye, forfremmede scout på 27, der er Johan Langes afløser? Seier fra privatflyet?
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  14. #1780
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg ved ikke, hvad den tekniske direktør reelt laver, men hvis dette åbner op for, at scoutingafdelingen kan tilføres en kapacitet, så er det for mig meget positivt. At sammenligne dette med FCN’s Essien-nyhed, giver ingen mening.

    [edit] Og uden at vide, om Frederik Leth er et godt valg, er det interessant, at han har en helt anden profil end Johan Lange.
    Sidst redigeret af cybamerc : 09.09.20 kl. 10:44

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #1781
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ambs Se meddelelser
    Samtidig med at vi præsenterer Frederik fra scouting... præsenterer FCN Michael Essein som en del af træner teamet. Jeg ved godt de ikke kan sammenlignes, 1 til 1, forskellige roller osv. Men hvor er det bare er flad fornemmelse, jeg sidder tilbage med. Det er altså os i FCK, der plejede og stadigvæk skal være klubben, der laver sådanne præsentationer ikke FCN og FCM.
    Ved du noget om hvor dygtig en assistent/træner Essien er?
    Lugter langt væk af at han er hentet af navn og som en marketingstunt for unge afrikanere, og jeg er glad for at vi har fået Frederik fra scouting som vel er ansat på grund af hans evner, og ikke for han har et godt navn fra et helt andet job.

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #1782
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Ved du noget om hvor dygtig en assistent/træner Essien er?
    Lugter langt væk af at han er hentet af navn og som en marketingstunt for unge afrikanere, og jeg er glad for at vi har fået Frederik fra scouting som vel er ansat på grund af hans evner, og ikke for han har et godt navn fra et helt andet job.
    Jeg er fuldstændig enig. Først og fremmest finder Essien jobet i FCN interessant pågrund af deres store arbejde med at udvikle ghanesiske fodboldspillere. Derudover er han tiltænkt som tiltrækningskræft på afrikanske spillere og en slags coach til at hjælpe dem at tilpasse sig europa. Derudover har Essien ingen nævneværdig trænererfaring der gør ham interessant for en klub som FCK (udover et år som U19 træner i Sabail fra Azerbaijan)...

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #1783
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Synes godt nok I er hårde ved Frederik Leth.
    Han er måske ikke den mest sexede profil vi kunne få fat på som teknisk direktør, men man ansætter satme ikke en gut på 27, hvis han ikke er det bedste, man kan få fat på. Han kender klubben, klubben kender ham og derfor kan han komme igang fra dag 1 istedet for en eller anden random tidligere spiller eller sportsdirektør fra en sekundaklub som skal bruge 3 mdr på at lære klubben at kende.

    Klubben kender ham og han har været ansat længe, så helt ærligt, man ansætter jo ikke en man kender, hvis man ikke er 100% sikker på at han klarer jobbet.

    Lad os nu lige se hvad han kan gøre inden vi begynder at kaste mudder efter ham og sige vi hellere vil have Essien som sikkert bare skal agere galionsfigur og tiltrække ghanesere til Right to Dream

  21. De følgende 12 brugere er enige:

  22. #1784
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Vi skal også lige huske på, at Ståle faktisk nævner, at vi - på trods af Frederik Leths forfremmelse - stadig ikke er færdig med at optimere den sportstlige sektor.

    "Vi er nået langt i forhold til ny organisation, men vi er stadig på udkig efter en ny kapacitet til vores scoutingafdeling og en Head of Player Development, der bliver en ny rolle i trænerstaben."
    "Vi har dygtige kandidater allerede, men vi er ikke helt i mål endnu. Vi føler, at vi vil stå med et meget stærkt setup i fodboldafdelingen, og vi jagter hele tiden udvikling, så vi kan blive ved med at forfølge ambitionen om at spille med de bedste i verden. Det er kun muligt, hvis vi har sat det optimale hold omkring holdet,” slutter Ståle Solbakken.
    Jeg synes faktisk, at det giver lidt ro i maven, at vi stadig leder efter en styrkelse af vores scouting og en "Head of Player Development", hvilket umiddelbart lyder lovende.
    Vil altid elske Ståle

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #1785
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ambs Se meddelelser
    Samtidig med at vi præsenterer Frederik fra scouting... præsenterer FCN Michael Essein som en del af træner teamet. Jeg ved godt de ikke kan sammenlignes, 1 til 1, forskellige roller osv. Men hvor er det bare er flad fornemmelse, jeg sidder tilbage med. Det er altså os i FCK, der plejede og stadigvæk skal være klubben, der laver sådanne præsentationer ikke FCN og FCM.
    Du glemmer lidt den detalje, at FCK ikke har et akademi i Ghana.

  25. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 8 users browsing this thread. (0 members and 8 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •