Side 120 af 184 FørsteFørste ... 2070110117118119120121122123130170 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,786 til 1,800 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1786
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Du glemmer lidt den detalje, at FCK ikke har et akademi i Ghana.
    Det er sandt. Det åbner så en anden diskussion: Hvorfor har vi egentlig ikke et akademi eller en samarbejdsklub i eksempelvis Afrika? FCM og FCN har haft god gavn af det, og selv om omfanget af, hvad vi fik ud af vores sydafrikanske akademi, var ret begrænset, så Elrio jo yderst spændende ud. Og Zuma ville i øvrigt være et oplagt bindeled til en ny sydafrikansk forbindelse. Jeg aner dog ikke, om Sydafrika er det mest oplagte land fodboldmæssigt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1787
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er sandt. Det åbner så en anden diskussion: Hvorfor har vi egentlig ikke et akademi eller en samarbejdsklub i eksempelvis Afrika? FCM og FCN har haft god gavn af det, og selv om omfanget af, hvad vi fik ud af vores sydafrikanske akademi, var ret begrænset, så Elrio jo yderst spændende ud. Og Zuma ville i øvrigt være et oplagt bindeled til en ny sydafrikansk forbindelse. Jeg aner dog ikke, om Sydafrika er det mest oplagte land fodboldmæssigt.
    Det er ekstremt dyrt at drive et akademi, og der skal rigtig mange spillere gennem det, før det kan tjene sig hjem. Se hvor få spillere FCM egentligt har fået ud af det gennem en periode på hvad, snart 20 år? Mildest talt ikke imponerende.

    Stor profil + stor transferindtægt:
    Onuachu
    Femi

    Stor profil + moderat transferindtægt:
    Igboun

    Profil + ingen transferindtægt:
    Izunna
    Salami

    Øvrige:
    Onyeka
    Sekou Oliseh
    Babajide David

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #1788
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er sandt. Det åbner så en anden diskussion: Hvorfor har vi egentlig ikke et akademi eller en samarbejdsklub i eksempelvis Afrika? FCM og FCN har haft god gavn af det, og selv om omfanget af, hvad vi fik ud af vores sydafrikanske akademi, var ret begrænset, så Elrio jo yderst spændende ud. Og Zuma ville i øvrigt være et oplagt bindeled til en ny sydafrikansk forbindelse. Jeg aner dog ikke, om Sydafrika er det mest oplagte land fodboldmæssigt.
    Jo måske. Jeg ved ikke hvad de store klubber som Ajax og Barcelona gør i forhold til akademier i afrika. Men jeg tænker at FCK kigger mere på deres strategi, end FCN og FCM.

  6. #1789
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvis en eventuel ny signing skal kunne anvendes i kampen mod Göteborg om godt en uge, skal spilleren være indregistreret i klubben senest dagen forinden.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #1790
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Hvem er det lige, der giver Ståle ledelsesmæssig modspil? Den nye, forfremmede scout på 27, der er Johan Langes afløser? Seier fra privatflyet?
    Jeg skal blankt erkende at jeg ikke ved ret meget om vores administrative stab, og hvilke kvalifikationer de har, eller andre interne opgaver.

    Ligeledes er jeg også lidt nysgerrig om hvilke punkter du skulle mene at der skal være modspil i? Træningen? Spillerindkøb?

    Og jeg kender ikke den 27 årige og hans kompetencer, men hvad fanden har hans alder noget at gøre med at han ikke kan tage at gå imod Ståle?

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1791
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Nu hvor Frederik Leth fik jobbet kan vi udelukke at det var årsagen til aktiviteten fra Oskar Olsen og istedet fortsætte spekulationen ... Nogle bud? :D
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  11. #1792
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...m-fck-angriber

    Det bliver ikke Zaragoza der henter Santos, men der er interesse fra andre klubber.

  12. #1793
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Jeg skal blankt erkende at jeg ikke ved ret meget om vores administrative stab, og hvilke kvalifikationer de har, eller andre interne opgaver.

    Ligeledes er jeg også lidt nysgerrig om hvilke punkter du skulle mene at der skal være modspil i? Træningen? Spillerindkøb?

    Og jeg kender ikke den 27 årige og hans kompetencer, men hvad fanden har hans alder noget at gøre med at han ikke kan tage at gå imod Ståle?
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-end-min-alder

    Bare lidt i forbindelse med at alder kun er et tal. Han har trods alt været i klubben i 8 år så noget må han kunne. Om dette er at give Ståle den mængde modspil som folk mener Ståle mangler ved jeg ikke.

  13. #1794
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-end-min-alder

    Bare lidt i forbindelse med at alder kun er et tal. Han har trods alt været i klubben i 8 år så noget må han kunne. Om dette er at give Ståle den mængde modspil som folk mener Ståle mangler ved jeg ikke.
    I går til "Inside" var Ståle meget positiv. Han sagde blandt andet, at det er den unge mand, der har lavet vores scout-system. Og at flere klubber fra de større ligaer har været på besøg for at lære selv samme system.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1795
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    I går til "Inside" var Ståle meget positiv. Han sagde blandt andet, at det er den unge mand, der har lavet vores scout-system. Og at flere klubber fra de større ligaer har været på besøg for at lære selv samme system.
    Sagde de ellers noget interessant i går?

  16. #1796
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    I går til "Inside" var Ståle meget positiv. Han sagde blandt andet, at det er den unge mand, der har lavet vores scout-system. Og at flere klubber fra de større ligaer har været på besøg for at lære selv samme system.
    Det lyder sgu underligt, for alle på Sidelinien ved, at vores scountingafdeling er horribel.... :)


  17. #1797
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det lyder sgu underligt, for alle på Sidelinien ved, at vores scountingafdeling er horribel.... :)
    Hvis hans system virker sådan at man skal købe Matic’er, Lüftnere og Biel’er for 30 mio, så skal jeg nok vise ham et alternativt system :-D

    Spøg til side... Spændende med Mr Brainy - hans alias lyder da lovende.
    Hvis vi ser at lortet virker - super!

    Håber selvfølgelig bare han bruger mere tid på at scoute spillere end at oplære andre klubber i vores systemer ;-)

    Zan

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #1798
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hvis hans system virker sådan at man skal købe Matic’er, Lüftnere og Biel’er for 30 mio, så skal jeg nok vise ham et alternativt system :-D

    Spøg til side... Spændende med Mr Brainy - hans alias lyder da lovende.
    Hvis vi ser at lortet virker - super!

    Håber selvfølgelig bare han bruger mere tid på at scoute spillere end at oplære andre klubber i vores systemer ;-)

    Zan
    Jeg har ikke indtryk af at tabet på de 3 spillere er specielt stort. Umiddelbart virker det som handler med ret lille risiko.

  20. #1799
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Sagde de ellers noget interessant i går?
    En del om sponsorer og fremtiden på den front.
    Det er planen, at udekampe skal vises på storskærm i Parken. De ville være startet på søndag, men det er udskudt til ca. Agf-kampen
    Der er store planer om ny fanzone bagved B, som jeg forstod det. En masse boder mm. Lyder spændende
    Der er solgt mere end 12.500 sæsonkort. Ny rekord. Over 1000 af dem på familietribunen. Også ny rekord.
    Den nye nr. 9 var på besøg - Ståle siger, han skal lære at løbe.

    Det var, hvad jeg lige kan huske. Der var mange og gode spørgsmål fra "salen". Og nå ja. Det gav kun en gratis øl i går :)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  22. #1800
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Jeg har ikke indtryk af at tabet på de 3 spillere er specielt stort. Umiddelbart virker det som handler med ret lille risiko.
    Det kommer vel an på, hvordan man vurderer tabet. Det kan godt være, at vi ikke taber store beløb på spillerne direkte, men købsprisen og lønkronerne kunne være brugt på bedre spillere, som så måske kunne have sikret DM og adgang til CL gruppespil. I det spil er tabet jo kæmpestort.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  23. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 9 users browsing this thread. (0 members and 9 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •