Side 141 af 184 FørsteFørste ... 4191131138139140141142143144151 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,101 til 2,115 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2101
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ifølge Transfervinduet og Michel WD, så vil der ikke være nogen overgangsum på Ankersen, og det er Ankersen selv der ønsker at komme hjem. Når det er udgangspunktet, så synes jeg sgu det bare er at slå til. MWD taler også om, at det er Bartolec der mest sandsynligt skal væk til enten PAOK og Crotone.

    MWD siger også, at Ståle klart afviser Andreas Skov Olsen. MWD kalder det totalt usandsynligt, specielt fordi alt tyder på, at Bologna ser en fremtid i ham.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2102
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ifølge Transfervinduet og Michel WD, så vil der ikke være nogen overgangsum på Ankersen, og det er Ankersen selv der ønsker at komme hjem. Når det er udgangspunktet, så synes jeg sgu det bare er at slå til. MWD taler også om, at det er Bartolec der mest sandsynligt skal væk til enten PAOK og Crotone.

    MWD siger også, at Ståle klart afviser Andreas Skov Olsen. MWD kalder det totalt usandsynligt, specielt fordi alt tyder på, at Bologna ser en fremtid i ham.
    Tak for update. Hvor ville man dog gerne se/høre et lidt mere sexet rygte end et skift på højreback :-)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #2103
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    JA gu fanden er jeg gået i selvsving over vores såkaldte scouting afdeling, eller hvem fanden der har ansvaret. Jeg håber ved gud ikke jeg er den eneste med den mening :)
    Altså hvis Doye eller Ankersen ringer til Ståle og ønsker at komme hjem, er det vel fair nok?

    Vi har europæisk succes og transferoverskud der er uforholdsmæssigt gode i europæisk sammenhæng, så måske er alting ikke så ringe endda?

  6. #2104
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tak for update. Hvor ville man dog gerne se/høre et lidt mere sexet rygte end et skift på højreback :-)
    Jeg tror faktisk, at meget kunne være reddet, hvis man kunne spille med Ankersen og Boile på back-pladserne. Jeg ved godt, at Boile er fuldstændig glasben, men hvis nu han kan holde. Det vil betyde, at Ståle faktisk har to spillere på back-pladserne, som kan praktisere den type bold, som Ståle gerne vil spille - og som strategien er rimelig afhængig af: Gøre spillet bredt ved at backsne kommer frem i overlap og enten kan kombinere med wingspilleren eller wingen kan trække ind i banen mens backen trækker mod baglinjen og slår det indlæg, som vi fik scoret et mål på i søndags.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #2105
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Fagerlund Se meddelelser
    Jeg tror faktisk, at meget kunne være reddet, hvis man kunne spille med Ankersen og Boile på back-pladserne. Jeg ved godt, at Boile er fuldstændig glasben, men hvis nu han kan holde. Det vil betyde, at Ståle faktisk har to spillere på back-pladserne, som kan praktisere den type bold, som Ståle gerne vil spille - og som strategien er rimelig afhængig af: Gøre spillet bredt ved at backsne kommer frem i overlap og enten kan kombinere med wingspilleren eller wingen kan trække ind i banen mens backen trækker mod baglinjen og slår det indlæg, som vi fik scoret et mål på i søndags.
    Men det kan han ikke.


  9. #2106
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Altså hvis Doye eller Ankersen ringer til Ståle og ønsker at komme hjem, er det vel fair nok?

    Vi har europæisk succes og transferoverskud der er uforholdsmæssigt gode i europæisk sammenhæng, så måske er alting ikke så ringe endda?
    Det er ikke min pointe omkring vores scouting generelt :). Har jeg uddybet længere oppe i tråden...

  10. #2107
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ifølge Transfervinduet og Michel WD, så vil der ikke være nogen overgangsum på Ankersen, og det er Ankersen selv der ønsker at komme hjem. Når det er udgangspunktet, så synes jeg sgu det bare er at slå til. MWD taler også om, at det er Bartolec der mest sandsynligt skal væk til enten PAOK og Crotone.

    MWD siger også, at Ståle klart afviser Andreas Skov Olsen. MWD kalder det totalt usandsynligt, specielt fordi alt tyder på, at Bologna ser en fremtid i ham.
    https://mobile.twitter.com/michelwd/...60003784986624 ikke helt med Barlotec.

  11. #2108
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tak for update. Hvor ville man dog gerne se/høre et lidt mere sexet rygte end et skift på højreback :-)
    Enig, og ifølge denne artikel ligner det jo også ankomsten af en ny konkurrent har inspireret Ankersen til at tale med Ståle..eller omvendt..
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...e-i-genoa-sejr

  12. #2109
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Fint hviS Ankersen kommer, men de skal fandme sælge Varela eller Barto først, så vi ikke spilder lønkroner på den 3. back - som vi pt. gør på venstre back!

    Kan lige se, at vi så ikke får én af de andre afsted... der røg lønpuljen til den/de nødvendige offensive forstærkninger...

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #2110
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Nej, enig, det er ikke der, den store forskel kommer. Jeg ser bagkæden sådan her med 1-6 stjerner til hver spiller:

    Johnsson 5 (Grytebust 2)
    Varela 3 (Bartolec 2) - Nelsson 4 - Bjelland 2 (Sigurdsson 2) - Bengtsson 2 (Oviedo 1, Boilesen ?, potentielt 5)

    Ankersen vil løfte højrebacken til 4, men vi har mere brug for, at Zanka (6) skubber Bjelland ud - realistisk eller ej.

    Lad os bare tage resten af holdet med.

    Zeca 5 - Falk 5 (Stage 3, Mudra 4)

    Pep 3 - Wind 4 - Fischer 4 (potentielt 6)
    Wilczek 4 (Daramy 3, Kaufmann 1)
    Hvad med vores nye græske ven. ?
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  15. #2111
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Hvad med vores nye græske ven. ?
    Uden for bedømmelse indtil videre :-)
    HIC SUNT LEONES

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #2112
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Nej, enig, det er ikke der, den store forskel kommer. Jeg ser bagkæden sådan her med 1-6 stjerner til hver spiller:

    Johnsson 5 (Grytebust 2)
    Varela 3 (Bartolec 2) - Nelsson 4 - Bjelland 2 (Sigurdsson 2) - Bengtsson 2 (Oviedo 1, Boilesen ?, potentielt 5)

    Ankersen vil løfte højrebacken til 4, men vi har mere brug for, at Zanka (6) skubber Bjelland ud - realistisk eller ej.

    Lad os bare tage resten af holdet med.

    Zeca 5 - Falk 5 (Stage 3, Mudra 4)

    Pep 3 - Wind 4 - Fischer 4 (potentielt 6)
    Wilczek 4 (Daramy 3, Kaufmann 1)

    Ser i anden tråd at Bjelle ikke er klar til kampen mod polakkerne. Nogen der har bud på om det er realistisk at give Bjelle permanent fri mod han afgiver en fedtluns af sin aftalte løn? Han kunne måske fordrive tiden bedre de næste 2 år end på massagebriksen og hejst ned i svømmebasin for fysisk udfordrede (eller vil slippe for at træne med u-holdet..hint til Ståle..)

  18. #2113
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    14

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Ser i anden tråd at Bjelle ikke er klar til kampen mod polakkerne. Nogen der har bud på om det er realistisk at give Bjelle permanent fri mod han afgiver en fedtluns af sin aftalte løn? Han kunne måske fordrive tiden bedre de næste 2 år end på massagebriksen og hejst ned i svømmebasin for fysisk udfordrede (eller vil slippe for at træne med u-holdet..hint til Ståle..)
    Som superligaens bedst betalte, tror jeg de fleste gerne vil ligge på en massebrik og spille med u-holdet, hvis de altså ikke havde et andet højtlønnet job klar. Jeg ved ikke med jer, men Bjelland slår mig ikke lige som den mest intelligente person udenfor en fodboldbane, så det er nok som fodboldspiller, han skal tjene sine penge. Jeg kan virkelig ikke se, hvordan I skulle kunne slippe ud af den kontrakt.

  19. #2114
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    75

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Omskol Varela til venstreback og smid Ankersen på højre. Og send Bengtsson og Oviedo så langt væk som muligt ��

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #2115
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Knoxville Se meddelelser
    Omskol Varela til venstreback og smid Ankersen på højre. Og send Bengtsson og Oviedo så langt væk som muligt ��
    Sjovt, jeg sad og tænkte det samme. Jeg har tidligere været glad for Pierre, og han virker sympatisk, men han bringer nærmest intet offensivt. Med Ankersen vil pep formodentlig få mere plads, og jeg tror at Varela-Fischer kunne være sjovt at kigge på.
    En sidenote, så synes jeg også først at Skov blev rigtigt skarp da PA blev god.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •