Side 145 af 184 FørsteFørste ... 4595135142143144145146147148155 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,161 til 2,175 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2161
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af mkmk Se meddelelser
    Haha! Tak for svar. Jeg håber da at der er noget igang!
    Det tror jeg bestemt ikke der er. Det ville være et sindssygt scoop!!

  2. #2162
    mkmk er offline Ståle-i-FCK-for-altid
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    17

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Det tror jeg bestemt ikke der er. Det ville være et sindssygt scoop!!

    Det tror jeg heller ikke der er som udgangspunkt, men jeg kunne samtidigt godt se Ståle, hente en kant og en CB. Han har vidst lige udtalt at han kigger efter en makker til Nelsson, om det så er eksternt, eller om det er noget han satser på kan findes internt i truppen må tiden vise.

    Jeg mener bare at vi skal forstærke os i midterforsvaret og på kanten. For lige nu fører FCM bigtime på transfervinduet. De har både formået at holde på deres trup, plus tilført Sisto, og nu er der snak om at de henter endnu en angriber...

    Tror Ståle har tænkt sig at se udfaldet af Playoff kampen i EL, og se om det resulterer i gruppespil, for så vil han nok lave de tilføjelser. Man må håbe at de tilføjelser kommer gruppespil eller ej, så har vi akut brug for en CB, der kan spille mere end 1 kamp ad gangen. Og så må man altså sende Biel på en udlejning, og hente en bedre spiller ind.

    Det bliver ihvertfald en spændende uge vi går i møde.

    Ankersen transferen vidner vel også om, at Ståle ikke får sovet særlig meget de her dage. Selvom det er Ankersen der har bedt om et skifte tilbage, så viser det vel, at der er aktivitet. For om noget, så er det ikke ligefrem den position man umiddelbart tænker at det brænder mest på...

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #2163
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Så melder ekstra bladet Ankersen handlen, for sikker:

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/

  5. #2164
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    64

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvad skal vi med endnu en højreback? Vi har store mangler på kanterne og på venstre back og derudover har vi købt en lotto kupon til midterforsvaret. Vi kunne også bruge en klasse central midtbanespiller og så smide Falk ud på kanten. I det mindste må vi håbe at Ankersen er bedre end Varela og Bartolec.

    Men seriøst hvorfor fanden køber vi ikke ind til de positioner vi er svagest på. Det er jo helt håbløst. Jeg håber fandme at vi får nogle bedre spillere der snart for ellers bliver vi da nok ikke mestre i den her sæson.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #2165
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://twitter.com/michelwd/status/...498574338?s=21

    4 år til Ankersen ifølge Michel.
    Jeg er ligedele begejstret som jeg er bekymret for Ankersen retur.
    Vi ved han kan levere mange og tidlige indlæg og en masse raids op af siden men jeg er bekymret for hvor sulten han vil være. Han er trods alt ikke i en alder hvor han forventer at score en ny fed udenlands kontrakt, så måske er det bare mageligt at Ståle har givet ham en 4 årig kontrakt med en formentlig god hyre. Det her er for mig endnu en af de konstante copy paste som Ståle kører på transfermarkedet.

    Ståle er i transfer panik!

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #2166
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    https://twitter.com/michelwd/status/...498574338?s=21

    4 år til Ankersen ifølge Michel.
    Jeg er ligedele begejstret som jeg er bekymret for Ankersen retur.
    Vi ved han kan levere mange og tidlige indlæg og en masse raids op af siden men jeg er bekymret for hvor sulten han vil være. Han er trods alt ikke i en alder hvor han forventer at score en ny fed udenlands kontrakt, så måske er det bare mageligt at Ståle har givet ham en 4 årig kontrakt med en formentlig god hyre. Det her er for mig endnu en af de konstante copy paste som Ståle kører på transfermarkedet.

    Ståle er i transfer panik!
    Jeg forstår ærlig talt ikke bekymringen. Selv da han var i en dårlig periode for os fes han op og ned ad kanten. Han vil og kan spille alle kampe. Plus vi får en masse fart i forsvaret. Især på vores dødbolde er det godt. Hvis han bare ville dovne den, var han sikkert blevet i Italien.


  10. #2167
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Derp Se meddelelser
    Hvad skal vi med endnu en højreback?
    Så vidt jeg forstår på rygterne fra det hemmelige arrangement Inside, handler det om omklædningsrummet.

  11. #2168
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #2169
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af mkmk Se meddelelser
    Det tror jeg heller ikke der er som udgangspunkt, men jeg kunne samtidigt godt se Ståle, hente en kant og en CB. Han har vidst lige udtalt at han kigger efter en makker til Nelsson.
    Hvor har du set det?

  14. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  15. #2170
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Så melder ekstra bladet Ankersen handlen, for sikker:

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/
    Han overnatter på D’angleterre, kommer i tvivl, og tager Ryan Air til Esbjerg og skifter til dem i stedet for :o)
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #2171
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg kan rigtig godt lide Peter Ankersen. Han kender systemet, passer godt ind i vores måde at spille på og har faktisk deltaget i 19 Serie A kampe i sidste sæson, så han burde være nogenlunde i form. Derudover er han nok stærkt motiveret for at spille sig til EM om et år. Min eneste bekymring er hvis vi smider en 4 årig kontrakt, så kan vi nemt komme til at ende som Bjelland. Hvor god er Ankersen rent faktisk om 3-4 år når han rammer 33-34 års alderen. Falder motivationen efter EM 2021 / VM 2022? Ender han some en ældre spiller, der blot spiller for at forlænge karrieren mest muligt? Det er svært at komme af med spillere over 30, der ikke præsterer...

  18. De følgende 2 brugere er enige:
    Ace, rsj

  19. #2172
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    ... vi ender med at have et helt hold af udlejede fejlkøb... ang. Marios synes jeg ikke han ser dårligere ud end bjelland og ragnar... han må være sulten og han har stadig potentiale da han "kun" er 27. Jeg synes man skulle spille med ham. Elsker ragnar men han virker altså også meget langsom og desorienteret:(

  20. #2173
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Bjelland er over the hill som 32-årig (og var det også som 31-årig). Han er altså ikke normalen for fodboldspillere. Jeg tvivler også på, at Ankersen skal have 9 mio. om året, så sammenligningen holder ikke. Jeg ser mere Kvist som skræmmeeksemplet i denne sammenhæng, men vi skal ikke undgå 30-årige spillere, blot fordi vi har brændt nallerne et par gange.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #2174
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Bjelland er over the hill som 32-årig (og var det også som 31-årig). Han er altså ikke normalen for fodboldspillere. Jeg tvivler også på, at Ankersen skal have 9 mio. om året, så sammenligningen holder ikke. Jeg ser mere Kvist som skræmmeeksemplet i denne sammenhæng, men vi skal ikke undgå 30-årige spillere, blot fordi vi har brændt nallerne et par gange.
    Nej, men synes vi skal undgå de der 4 årige kontrakter... det taler dog for Peter Ankersen at han (så vidt jeg husker) ikke har været så meget skadet.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  24. #2175
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Nej, men synes vi skal undgå de der 4 årige kontrakter...
    Så afgrænser vi os nok også bare fra en del spillere, som ellers har noget at tilbyde os.

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •