Side 148 af 184 FørsteFørste ... 4898138145146147148149150151158 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,206 til 2,220 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2206
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej det er Ståle og Lange der har hentet dem måske (måske ikke) på baggrund af anbefalinger fra scountingafdelingen. Jeg gætter på, at ingen herinde aner noget om, hvad der kommer ud af scoutingafdelingen af forslag, rapporter på spillere etc - vi kan blot se, hvad Ståle signer. Scoutingafdelingens anbefalinger er ikke nødvendigvis det samme som vores indkøb.
    Diskussionen er taget flere gange før og den er baseret på rent gætværk fra vores side.

    Endvidere glemmer vi også, at scoutingafdelingen måske i endnu større grad handler om at finde de unge spillere til ungdomsholdene, hvor vi f.eks. lige har hentet et stort talent i Malmø, et stort talent i New Zealand og da vist også et talent på Island.
    Selvfølgelig er det Ståle der har det sidste ord, men de får vel i den grad input/anbefalinger fra Scouting afd. det er vel derfor man har dem?. Og igen er det Jo Ståle som træffer den "endelige" afgørelse, så han har den helt klart det største ansvar i de mange fejl transfers vi har set de sidste 1-2 år.

    Vi kommer bare ikke uden om at have en "kompetent" Scouting er essentielt for succes på den lange bane, da det kan blive "Dyrt" ikke at hente de "rigtige" spillere som passer til "Systemet". Og det det er primært her min kritik går på, hvor jeg mener vi slet ikke har været gode nok.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2207
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det er jo også netop af den årsag, vi er på udkig efter en ny Head of Scouting i øjeblikket.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. #2208
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej det er Ståle og Lange der har hentet dem måske (måske ikke) på baggrund af anbefalinger fra scountingafdelingen. Jeg gætter på, at ingen herinde aner noget om, hvad der kommer ud af scoutingafdelingen af forslag, rapporter på spillere etc - vi kan blot se, hvad Ståle signer. Scoutingafdelingens anbefalinger er ikke nødvendigvis det samme som vores indkøb.
    Diskussionen er taget flere gange før og den er baseret på rent gætværk fra vores side.

    Endvidere glemmer vi også, at scoutingafdelingen måske i endnu større grad handler om at finde de unge spillere til ungdomsholdene, hvor vi f.eks. lige har hentet et stort talent i Malmø, et stort talent i New Zealand og da vist også et talent på Island.

    Mht. de unge spillere:
    Gode pointer!
    Marko Stamenic (NZ, vores "KIWI" # 2:) skulle ifølge flere kilder være virkelig god. I øvrigt var han udtaget til NZ`s A-hold til venskabskampe mod Bahrain og Oman i marts, der blev aflyst pga. Covid.

    En fin artikel fra spillerens eget synspunkt kan ses her: https://www.stuff.co.nz/sport/footba...-dream-on-hold

    Skulle ikke undre hvis vi om under 1 år ser ham på vores 1. hold.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #2209
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det er jo også netop af den årsag, vi er på udkig efter en ny Head of Scouting i øjeblikket.
    Lad os krydse fingre, for det bliver en Kompetent af slagsen :)

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #2210
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    I der findes næppe en bedre signing til højre back ligegyldigt hvor længe og hvem som leder..
    Ah. Kunne der hives en ny Pospech hjem, så blev det både til fem hatte + et glas bobler.

    Men derudover har du helt ret. Ankersen er en super oplagt signing. Et kærkomment gensyn, som i den grad giver mening at hive hjem. Det kan der næsten ikke være to holdninger til. Ligegyldig hvor meget vi i øvrigt synes, at der mangler nyt blod på andre positioner.
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #2211
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Selvfølgelig er det Ståle der har det sidste ord, men de får vel i den grad input/anbefalinger fra Scouting afd. det er vel derfor man har dem?. Og igen er det Jo Ståle som træffer den "endelige" afgørelse, så han har den helt klart det største ansvar i de mange fejl transfers vi har set de sidste 1-2 år.

    Vi kommer bare ikke uden om at have en "kompetent" Scouting er essentielt for succes på den lange bane, da det kan blive "Dyrt" ikke at hente de "rigtige" spillere som passer til "Systemet". Og det det er primært her min kritik går på, hvor jeg mener vi slet ikke har været gode nok.
    Jeg forstår godt, hvad du mener, men helt ærligt så aner du eller andre vel ikke hvad scouting er kommet til bordet med, hvorfor en kritik er temmelig ubegrundet. Vi ved ikke en gang, hvillke spillere de har anbefalet, og hvilke spillere Ståle har fået tilbudt andre steder fra. Du nævner selv Bartolec, men ham kan Ståle sagtens have købt uden, at de har været indover andet end højst med en analyse af forcer og svagheder. De kan endda have anbefalet at lade være med at købe - vi ved det reelt ikke.

    Skulle jeg endelig pege på en spiller, som scouting sikkert har fundet, så må det være Biel. Man vidste et salg af Skov kunne ske, hvorfor scouting formentlig har lavet en liste med 4-5 mulige navne samt en detaljeret rapport om hver af disse. Ståle har så valgt Biel, som har floppet. Selv hvis vi kan påvise, at scouting har stået for at finde ham, så er det vel stadig Ståles ansvar og ikke deres. Han har vidst, hvad Biel kan (teknik, skud) og hvad han ikke kan (fysik, mentalt etc). Vi kan imo først begynde for alvor at kritisere scouting, hvis de enten slet ikke finder brugbare kandidater eller hvis deres analyser er komplet forkerte. Og det er helt ærligt lidt svært for os fans at konkludere udefra. Jeg tænker, at de ryger på porten med et brag, hvis Ståle mister tilliden, og det er ikke sket endnu.

  11. #2212
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det var meningen at Stamenic også skulle have fået debut mod Belgien til oktober, men New Zealand har valgt at ikke stille op til kampen pga. deres strikse corona-regler, som ville udelukke spillerne fra den hjemlige liga i to uger efter hjemkomst grundet karantæne.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #2213
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Selvfølgelig er det Ståle der har det sidste ord, men de får vel i den grad input/anbefalinger fra Scouting afd. det er vel derfor man har dem?. Og igen er det Jo Ståle som træffer den "endelige" afgørelse, så han har den helt klart det største ansvar i de mange fejl transfers vi har set de sidste 1-2 år.

    Vi kommer bare ikke uden om at have en "kompetent" Scouting er essentielt for succes på den lange bane, da det kan blive "Dyrt" ikke at hente de "rigtige" spillere som passer til "Systemet". Og det det er primært her min kritik går på, hvor jeg mener vi slet ikke har været gode nok.
    http://sidelinien.dk/forums/showthre...291#post696291

    Men nu har jeg før lavet en oversigt over vores performance på transfermarkedet. Det er altså ikke så stort et problem, som nogen herinde altid gør det til.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #2214
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det var meningen at Stamenic også skulle have fået debut mod Belgien til oktober, men New Zealand har valgt at ikke stille op til kampen pga. deres strikse corona-regler, som ville udelukke spillerne fra den hjemlige liga i to uger efter hjemkomst grundet karantæne.
    Kiwierne afviser dog at kampen mod Belgien endegyldigt er droppet (eller er denne artikel af 17/9 uddateret?)
    https://www.nzherald.co.nz/sport/new...ectid=12365884

    De (og vores unge talent) har også kamp mod England @ Wembley 9 nov.
    Sidst redigeret af Ezen : 26.09.20 kl. 12:18 Årsag: link mv.

  16. #2215
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg forstår godt, hvad du mener, men helt ærligt så aner du eller andre vel ikke hvad scouting er kommet til bordet med, hvorfor en kritik er temmelig ubegrundet. Vi ved ikke en gang, hvillke spillere de har anbefalet, og hvilke spillere Ståle har fået tilbudt andre steder fra. Du nævner selv Bartolec, men ham kan Ståle sagtens have købt uden, at de har været indover andet end højst med en analyse af forcer og svagheder. De kan endda have anbefalet at lade være med at købe - vi ved det reelt ikke.
    Meget af den Debat der foregår herinde er jo netop baseret på "Gæt" K@sper :). ingen ved jo reelt, herinde hvad der foregår på de indre linjer i FCK. Det er vel derfor vi debattere :)

    At der så nogle i ny og næ kan mønstre fine statistiker, fortæller bare ikke alt. Jeg ved, hvad jeg har set af præstationer på banen det sidste års tid fra diverse indkøb.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #2216
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.fck.dk/nyhed/peter-anker...elsker-klubben

    Ved ikke, om Ankersen er blevet fortalt noget, vi andre ikke ved, men i dette interview forventer han “at vi har en slagkraftig trup, når dette transfervindue slutter”.


  19. #2217
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Meget af den Debat der foregår herinde er jo netop baseret på "Gæt" K@sper :). ingen ved jo reelt, herinde hvad der foregår på de indre linjer i FCK. Det er vel derfor vi debattere :)
    Både og. Mange ting kan vi trods alt se og vurdere og have en holdning til. Vi kan sagtens diskutere om en spiller er et flop, om Ståles taktik er oldnordisk, om Ankersen trænger til at blive klippet, hvem der nu er vores bedste back, om vi bør hade Wilczek etc.
    Men jeg synes, det er er forkert, når flere herinde igen og igen tegner et billede af en dårlig scoutingafdeling, når man virkelig (modsat de fleste andre ting) har absolut ingen indsigt i tingene. Især når man rent faktisk kan se mange spændende tilgange på ungdomssiden og især når okoronkwo endda har lavet en meget grundig gennemgang som viser et andet billede.

    Vi kan da sagtens blive enige om, at der er hentet (for mange) spillere som ikke er slået til. Men det er altså svært udefra at bebrejde andre end Ståle her - og det er sagt som Sideliniens notorisk største Ståle-fanboy :-)

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #2218
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi kan da sagtens blive enige om, at der er hentet (for mange) spillere som ikke er slået til. Men det er altså svært udefra at bebrejde andre end Ståle her - og det er sagt som Sideliniens notorisk største Ståle-fanboy :-)
    Hehe ja der er vi så uenige :). Javel fint vores scouting også har fokus på at hente unge spillere ind, men det vil da i den grad undre mig, hvis scouting absolut hellere ikke kommer med anbefalinger til Ståle som også kan komme i spil til en potentiel start 11?. Men igen det er jo kun et "Gæt" :)

    Det måske meget godt som Kiwi har været inde på, hvis vi er på udkig efter "Head of Scouting". Fordi, hvis det er sandt at Ståle som "Know it all" bare enerådigt henter de spillere han vil have uden kompetent input om det nu er den "rigtige" så er der sgu noget galt i vores setup, Men igen hvad ved jeg :)

  22. #2219
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/peter-anker...elsker-klubben

    Ved ikke, om Ankersen er blevet fortalt noget, vi andre ikke ved, men i dette interview forventer han “at vi har en slagkraftig trup, når dette transfervindue slutter”.
    Den lagde jeg også mærke til, og de må have talt om transfer-ambitioner på den ene eller andet måde. Ellers giver det ikke meget mening med lige netop den formulering.
    Truppen til kampen mod Vejle er uden Varela, hvorfor han må være mere end på vej ud...EDIT: Ståle bekræfter, at Varela taler med anden klub
    Sidst redigeret af tordenstøvle : 26.09.20 kl. 13:01
    .........William Kvist RAUS!!!!

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #2220
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Meget af den Debat der foregår herinde er jo netop baseret på "Gæt" K@sper :). ingen ved jo reelt, herinde hvad der foregår på de indre linjer i FCK. Det er vel derfor vi debattere :)

    At der så nogle i ny og næ kan mønstre fine statistiker, fortæller bare ikke alt. Jeg ved, hvad jeg har set af præstationer på banen det sidste års tid fra diverse indkøb.
    Men det er jo et meget tyndt grundlag at basere argumentet på. Det interessante er jo, hvordan vi klarer os i forhold til andre klubber. I og med at ingen klubber har en perfekt transferhistorik, er spørgsmålet, om vi klarer os bedre eller dårligere end vore (europæiske) konkurrenter.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •