Side 153 af 184 FørsteFørste ... 53103143150151152153154155156163 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,281 til 2,295 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2281
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Så passer han jo fint ind i vores trup :-)
    Rofl god humor :)

  2. #2282
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Markus Henriksen er tilbage i Rosenlort ... lort!

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #2283
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Markus Henriksen er tilbage i Rosenlort ... lort!
    Det er vel i bund og grund lige meget- i øjeblikket tror jeg at du kan give Ståle en hvilken som helst spiller fra hvilken som helst hylde- og det vil ikke virke

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #2284
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Så passer han jo fint ind i vores trup :-)

    Ja og dem der skriver om Vavro rygterne er sikkert faldet for ham igen pga hans lyskeproblemer.

  7. #2285
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Mathias Ross spottet i Aalborg lufthavn, med København som destination.

    https://mobile.twitter.com/1885vibes...c-kobenhavn%2F

  8. #2286
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Mathias Ross spottet i Aalborg lufthavn, med København som destination.

    https://mobile.twitter.com/1885vibes...c-kobenhavn%2F
    Hvis det skal afføde rygter om klubskifter hver gang en superligaspiller krydser Storebælt, så ville der ikke være plads i avisen til andre nyheder :-)

  9. #2287
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Mathias Ross spottet i Aalborg lufthavn, med København som destination.

    https://mobile.twitter.com/1885vibes...c-kobenhavn%2F
    Han skal til noget U-19 reklamehejs. Ross bør på nuværende tidspunkt også kun være interessant, hvis han kommer som en af to centrale forsvarsspillere. Skal der hentes en til forsvaret skal det være en erfaren ledertype med fart, Bjelland og Usain Bolts krydsning helt uden skadestendenser.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #2288
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Den allervigtigste transfer lige nu MÅ være en ny træner/sportsdirektør/manager :)
    Jeg vil sige en sportsdirektør må simpelthen være et must snart.. Om ikke andet for at tage lidt af preset fra Ståle.. Jeg forstår heller ikke at han selv er interesseret i at have alle de kasketter på.. Det er et vanvittigt pres han har sat sig selv under, og helt ærligt, så præsterer han ikke særlig godt under det.. Lad os få en type ind som har solid erfaring og gode kommunikative evner.. Så kan han bruge krudtet på at kommunikere med pressen og ikke mindst finde de spillere der skal rette skuden op for os.. Så kan Ståle lægge alle sine kræfter på træningsbanen, hvor der i den grad er brug for fuldt fokus.. Og nej alternativet er ikke en ny træner, det er det bare ikke i praksis.. For hvem skulle 1) fyre Ståle og 2) finde en ny træner? The Brain? Næppe... Rommedahl? Nok slet ikke.. Så har vi en flok erhvervsdudes uden fodboldfaglige kompetencer tilbage... Og nårh ja, Wililam Kvist i bestyrelsen..

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #2289
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg vil sige en sportsdirektør må simpelthen være et must snart.. Om ikke andet for at tage lidt af preset fra Ståle.. Jeg forstår heller ikke at han selv er interesseret i at have alle de kasketter på.. Det er et vanvittigt pres han har sat sig selv under, og helt ærligt, så præsterer han ikke særlig godt under det.. Lad os få en type ind som har solid erfaring og gode kommunikative evner.. Så kan han bruge krudtet på at kommunikere med pressen og ikke mindst finde de spillere der skal rette skuden op for os.. Så kan Ståle lægge alle sine kræfter på træningsbanen, hvor der i den grad er brug for fuldt fokus.. Og nej alternativet er ikke en ny træner, det er det bare ikke i praksis.. For hvem skulle 1) fyre Ståle og 2) finde en ny træner? The Brain? Næppe... Rommedahl? Nok slet ikke.. Så har vi en flok erhvervsdudes uden fodboldfaglige kompetencer tilbage... Og nårh ja, Wililam Kvist i bestyrelsen..
    Hvornår er det blevet en sandhed at Ståle ikke kan fyres. I bund og grund kan bestyrelsen jo opsige ham (uden at kende hans kontrakt) mod en (stor) økonomisk kompensation. Hvor utilfredse bestyrelsen er med Ståle aner vi jo intet om da der hverken har været udtalelser om det ene eller det andet.

    Tror ikke at det vil hjælpe Ståle at ansætte en sportschef da spillet i længere tid har været miserablet.

    Sådan som jeg ser det har Ståle prøvet at erstatte spillere 1:1 uden at tage højde for de nye spilleres kompetencer eller ændre spillestilen så den igen tilpasses de nye spillere men derimod sagt spil som ham du har overtaget pladsen fra. Det virker åbenbart mere hæmmende for vores spillere.

    Ståle virker pt som en baby med en putte kasse med firkantet huller og trekantet klodser. De passer ikke sammen. Desværre!!!

    Personligt håber jeg på Bo Svensson eller Flemming Pedersen som Ståles afløser

  14. #2290
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Og nej alternativet er ikke en ny træner, det er det bare ikke i praksis.. For hvem skulle 1) fyre Ståle og 2) finde en ny træner? The Brain? Næppe... Rommedahl? Nok slet ikke.. Så har vi en flok erhvervsdudes uden fodboldfaglige kompetencer tilbage... Og nårh ja, Wililam Kvist i bestyrelsen..
    Så det du siger her er, at Ståle bliver her kontrakten ud uanset hvordan det går fordi ingen kan fyre ham?

    Med al respekt, det kan jo ikke være rigtigt... (ja så er vi da for alvor fucked)

  15. #2291
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Så det du siger her er, at Ståle bliver her kontrakten ud uanset hvordan det går fordi ingen kan fyre ham?
    Nej det er selvfølgelig en Sidelinien skrøne. Det er muligt, at ledelsen ikke er så fodboldkompetente (jeg har nu ret høje forventninger til Kvist), men vi har bl.a. hørt, at Seier i hvert fald ved, at denne sæson er vigtig grundet de mange penge forude. Og når han og de andre ser, at vi nu foreløbigt er 8 point fra 1. pladsen, så tror jeg nu nok at ledelsen langsomt begynder at røre lidt på sig. Bliver dette endnu værre og/eller skulle vi (gud forbyde det) også ryge ud torsdag, så tror jeg bestemt at vi vil se en ledelse som træder i kraft. Vores ejere tænker udelukkende på penge - ser de denne indtjening forsvinde i takt med at gabet til 1. pladsen bliver større, så kan jeg ikke tro andet end der handles. Slet ikke, når DM også forsvandt sidste sæson.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #2292
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Hvornår er det blevet en sandhed at Ståle ikke kan fyres. I bund og grund kan bestyrelsen jo opsige ham (uden at kende hans kontrakt) mod en (stor) økonomisk kompensation. Hvor utilfredse bestyrelsen er med Ståle aner vi jo intet om da der hverken har været udtalelser om det ene eller det andet.

    Tror ikke at det vil hjælpe Ståle at ansætte en sportschef da spillet i længere tid har været miserablet.

    Sådan som jeg ser det har Ståle prøvet at erstatte spillere 1:1 uden at tage højde for de nye spilleres kompetencer eller ændre spillestilen så den igen tilpasses de nye spillere men derimod sagt spil som ham du har overtaget pladsen fra. Det virker åbenbart mere hæmmende for vores spillere.

    Ståle virker pt som en baby med en putte kasse med firkantet huller og trekantet klodser. De passer ikke sammen. Desværre!!!

    Personligt håber jeg på Bo Svensson eller Flemming Pedersen som Ståles afløser
    Selvfølgelig er det muligt at bestyrelsen fyrer Ståle, jeg har bare meget svært ved at se det ske. Og jeg tror ikke det sker.. Ansættelsen af en sportsdirektør kunne være et skridt på vejen mod at dele det sportslige ansvar ud på flere personer. At det er Ståle der udtaler sig hver gang der ansættes en person i den sportslige sekotr, hvad enten det er en fysisk træner, en scout eller teknisk direktør, signalerer jo så udmærket at han er manden med al ansvar og magt. Det forekommer simpelthen utrolig mærkværdigt at det er fodboldtræneren der skal udtale sig i forbindelse med disse ansættelser, men omvendt er de togså ganske logisk, da der i organisationen ikke er andre til at gøre det..

  18. #2293
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej det er selvfølgelig en Sidelinien skrøne. Det er muligt, at ledelsen ikke er så fodboldkompetente (jeg har nu ret høje forventninger til Kvist), men vi har bl.a. hørt, at Seier i hvert fald ved, at denne sæson er vigtig grundet de mange penge forude. Og når han og de andre ser, at vi nu foreløbigt er 8 point fra 1. pladsen, så tror jeg nu nok at ledelsen langsomt begynder at røre lidt på sig. Bliver dette endnu værre og/eller skulle vi (gud forbyde det) også ryge ud torsdag, så tror jeg bestemt at vi vil se en ledelse som træder i kraft. Vores ejere tænker udelukkende på penge - ser de denne indtjening forsvinde i takt med at gabet til 1. pladsen bliver større, så kan jeg ikke tro andet end der handles. Slet ikke, når DM også forsvandt sidste sæson.
    Der er intet forkert i det du skriver der.. Jeg kunne dog godt tænke mig et bud på:

    1) Hvem er det rent praktisk der overleverer fyresedlen til Ståle? Er det Lars Bo? Eller Frederik Leth? Kan vel næppe være andre?

    2) Hvem er det rent praktisk der går i gang med processen med at finde Ståles afløser. Igen er der vel kun Lars Bo og Leth af muligheder?

    3) Tager man overhovedet hul på at fyre Ståle, inden der er en afløser på plads? Næppe.. Det ville være vanvittigt pt, og måske i særdeleshed da vi ikke ligefrem har folk internt der oser af cheftrænerpotentiale. Så bliver mit næste spørgsmål. Er det Frederik Leth der som nyudnævnt Teknisk Direktør (udpeget af Ståle) iværksætter den hemmelige proces med at afdække alternativer til Ståle? Næppe..

    Helt ærligt, så har jeg meget vanskeligt ved at se, hvordan vores nuværende organisation og setup er gearet til noget som helst uden Ståle. Derfor siger jeg bare, det kommer ikke til at ske!

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #2294
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Så det du siger her er, at Ståle bliver her kontrakten ud uanset hvordan det går fordi ingen kan fyre ham?

    Med al respekt, det kan jo ikke være rigtigt... (ja så er vi da for alvor fucked)
    Ikke nødvendigvis.. Men jeg tror ikke på en fyreseddel.. Skal Ståle ud, tror jeg første step i den mission er at få indsat en stærk sportsdirektør. Anden mulighed er selvfølgelig at Ståle selv vælger at gå, eller træde "op" i rollen som sportsdirektør..

  21. #2295
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Rurik Gislason har fået tilbud superligaen. Baseret på vores transferstrategi, kunne det godt være os på en 3-4 årig kontrakt, da vi mangler en højrekant: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...uperliga-klub/

  22. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •