Side 154 af 184 FørsteFørste ... 54104144151152153154155156157164 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,296 til 2,310 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2296
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Rurik Gislason har fået tilbud superligaen. Baseret på vores transferstrategi, kunne det godt være os på en 3-4 årig kontrakt, da vi mangler en højrekant: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...uperliga-klub/
    Hehe, det ville være alle tiders tragi-komiske transfer den her.. Rurik er nok det sidste vi mangler til den højrekant lige nu..

    Jeg mindes faktisk at han har udtalt, at vi er den eneste klub han vil spille for i Danmark igen, såååå :-)

  2. #2297
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Der er intet forkert i det du skriver der.. Jeg kunne dog godt tænke mig et bud på:

    1) Hvem er det rent praktisk der overleverer fyresedlen til Ståle? Er det Lars Bo? Eller Frederik Leth? Kan vel næppe være andre?

    2) Hvem er det rent praktisk der går i gang med processen med at finde Ståles afløser. Igen er der vel kun Lars Bo og Leth af muligheder?

    3) Tager man overhovedet hul på at fyre Ståle, inden der er en afløser på plads? Næppe.. Det ville være vanvittigt pt, og måske i særdeleshed da vi ikke ligefrem har folk internt der oser af cheftrænerpotentiale. Så bliver mit næste spørgsmål. Er det Frederik Leth der som nyudnævnt Teknisk Direktør (udpeget af Ståle) iværksætter den hemmelige proces med at afdække alternativer til Ståle? Næppe..

    Helt ærligt, så har jeg meget vanskeligt ved at se, hvordan vores nuværende organisation og setup er gearet til noget som helst uden Ståle. Derfor siger jeg bare, det kommer ikke til at ske!
    Jeg går ud fra, at Kvist må have en stor rolle i at finde en eventuel afløser. Formentlig trækker man desuden på nogle agenter, scouts eller hvad man nu har i ens netværk. Mon ikke man også kan få råd og anbefalinger fra tidligere medarbejdere i høje placeringer.
    Jeg er enig i, at bestyrelsen ikke ligefrem er plastret til med sportslig kompetencer, men sådan er det vel ofte i fodboldklubber. Og er et skifte af Ståle væsentlig mere udfordrende for os, end et skift i sportsdirektør ville være i de fleste andre klubber - bortset fra, at vi måske ønsker to mand ind som afløser? Vil vi have ham ud, så kan man ansætte den sportsdirektør man ønsker + en midlertidig træner.

    Jeg forstår endvidere ikke, hvorfor vi ikke skulle være gearet til at undvære Ståle. Kan man finde en ny træner (+ evt. sporsdirektør), så er setuppet da lige til at træde ind i.
    Jeg tror heller ikke, at det sker. Men ikke af de samme årsager som dig.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  4. #2298
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hehe, det ville være alle tiders tragi-komiske transfer den her.. Rurik er nok det sidste vi mangler til den højrekant lige nu..

    Jeg mindes faktisk at han har udtalt, at vi er den eneste klub han vil spille for i Danmark igen, såååå :-)
    Han bliver 100p signet, hvortil Ståle i interviewet nævner, at man har haft behov for typer som ham i truppen. Herefter fortsætter han med at fremhæve, hvordan scoutingafdelingen arbejder benhårdt 24-7 og er hamrende dygtig, ja faktisk uden sidestykke. Lidt som han gjorde i optaktsinterviewet inden Vejle kampen.

    Og så griner jeg mig selv til en fiberspringning i maven

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #2299
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hehe, det ville være alle tiders tragi-komiske transfer den her.. Rurik er nok det sidste vi mangler til den højrekant lige nu..

    Jeg mindes faktisk at han har udtalt, at vi er den eneste klub han vil spille for i Danmark igen, såååå :-)
    #Mesterskabsplanen2021

  7. #2300
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg går ud fra, at Kvist må have en stor rolle i at finde en eventuel afløser. Formentlig trækker man desuden på nogle agenter, scouts eller hvad man nu har i ens netværk. Mon ikke man også kan få råd og anbefalinger fra tidligere medarbejdere i høje placeringer.
    Jeg er enig i, at bestyrelsen ikke ligefrem er plastret til med sportslig kompetencer, men sådan er det vel ofte i fodboldklubber. Og er et skifte af Ståle væsentlig mere udfordrende for os, end et skift i sportsdirektør ville være i de fleste andre klubber - bortset fra, at vi måske ønsker to mand ind som afløser? Vil vi have ham ud, så kan man ansætte den sportsdirektør man ønsker + en midlertidig træner.

    Jeg forstår endvidere ikke, hvorfor vi ikke skulle være gearet til at undvære Ståle. Kan man finde en ny træner (+ evt. sporsdirektør), så er setuppet da lige til at træde ind i.
    Jeg tror heller ikke, at det sker. Men ikke af de samme årsager som dig.
    Jeg er faktisk ret enig mht. personkredsen omkring, at finde et nyt træneremmene/sportsdirektør.

    Jeg ved faktisk ikke rigtig hvor meget tiltro jeg har til at Kvist skulle kunne finde en, men han bør naturligvis spørges lidt til råds.
    En jeg der imod kunne forstille mig kunne tages med på råd er NCH.

    Jeg tror så heller ikke at Ståles fyres, men det er af andre grunde end jeres.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #2301
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hehe, det ville være alle tiders tragi-komiske transfer den her.. Rurik er nok det sidste vi mangler til den højrekant lige nu..

    Jeg mindes faktisk at han har udtalt, at vi er den eneste klub han vil spille for i Danmark igen, såååå :-)
    Han var ovenikøbet en del af den nødvendige oprydning i truppen for at FCK kunne vinde DM.

    Han er selvfølgelig blevet fem år ældre og er i dag 32 år og dermed godt og vel på den anden side af sin bedste alder, hvor han udmærkede sig ved at være for dårlig til FCK.

    Den signing vil udstille alt, Ståle fordi han åbenlyst ikke kan identificere og tiltrække kvalificerede spillere, scouting afdelingen for ikke at kunne komme bedre alternativer og sidst men ikke mindst, så ser bestyrelsen ud som en flok logrende og dikkende får, der ikke evner at stille krav til Ståle.

    Af de årsager, kan jeg simpelthen ikke tro på, at det sker.
    Goldbæks Højrefod

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #2302
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Evaluering af forslag fra starten af transfervinduet og lige et par, hvis nu Leth, Ståle eller Seier skulle kigge forbi ;)

    Hos dem der har skiftet klub, har jeg evalueret hvor realistisk det var vi kunne være med på en skala fra 1-5 hvor 1 er totalt langskud og 5 stensikkert.

    Målmand: Jacob Pryts (Næstved): Endte i Fremad Amager som reserve. (5)

    Forsvar: Zanka (Fenerbache), Frederik Winter (Lyngby) , Boubacar ”Kiki” Kouyaté (Troyes) Skiftede til Metz for 3,5 mio euro (3), Lautaro Valenti (Lanus) Skiftede til Parma for 5 mio euro, udlånt tilbage til Lanus i et år (1), Neto Borges (Genk) Udlånt til Vasco (3), Marlon (Fluminense) Udlånt til Trabzonspor (2), Sergio Akieme (Barca B) Udlånt til Almeria (3)

    Midtbane: Florin Tanase (FCSB), Alexandru Cicaldau (Craiova), Jorge Morel (Guarani), Markus Henriksen (Gratis) Skiftet til Rosenborg (4), Dejan Ljubicic (Rapid Wien), Oriol Busquets (Barca B) Stadig i Barca B, Monchu (Barca B) Udlånt til Girona (3), Filip Marchwinski (Lech Poznan)

    Kantspiller:
    Victor Jensen (Ajax u-21), Ramadhan Sobhi (Huddersfield) Skiftet til Pyramids FC for ukendt beløb (1), Facundo Pellistri (Penarol) Stadig i Penarol, Andrija Zivkovic (Benfica) Skiftet til PAOK på en fri transfer (2), Rómulo Otero (Mineiro) Udlånt til Corinthians (3), Chidera Ejuke (Heerenveen) Skiftet til CSKA Moskva for 11,5 mio Euro (1), Kamil Jozwiak (Lech Poznan) Skiftet til Derby for 4,3 mio euro (2)

    Angreb:Vincent Aboubakar (Porto) Skiftet til Besiktas på en fri transfer (2), Richmond Boakye (Røde stjerne), Evanilson (Fluminense/Tonmbense) Skiftet til FC Porto for 7,5 mio euro (1), Gabriel Fernández (Celta Vigo) Udlånt til Zaragoza (3), Darwin Núñez (Almeria) Skiftet til Benfica for 24 mio euro (1), Oumar Niasse (Gratis), Jackson Muleka (TP Mazembe) Skiftet til Standard Liege for 2 mio euro (1)

    Talenter udefra:Wahid Fagir (Vejle), Aliou Badara Baldé (Diambars FC), Djibril Fandje Touré (Conakry), Zito Luvumbo (CD Agosto) Skiftet til Cagliari for 1 mio euro (2), Adel Bouzida (Paradou), Jasurbek Jaloliddinov (Bunyodkor) Skiftet til Lokomotiv Moskva for 900.000 euro (1)

    Hvad så nu ?
    Manglerne er mange, ideelt får vi 4 ind på følgende positioner: Højre kant gerne venstrebenet, Venstrebenet CB (eller en som er vant til, at være venstre stopper), Central midtbane (en der tager ansvar for spillet) og en angriber (der er god som opspilsstation og som er tættere på nr.9 end Kaufmann). Men vi må nok nøjes med 1-2 i scenarie 1 og 0 i scenarie 2
    Scenarie 1 (inkl EL)
    Afgange: Vurderet på en skala fra 1-5 hvor 5 er mest sandsynlig: Varela (5) eller Bartolec (2), Pierre (2) eller Oviedo (4), Nelsson (1), Kaufmann på lån (1), Mudrazija lån (1)
    Tilgange:
    CM: Raphael Holzhauser (Beerschoot) venstrebenet 27 år kan dække alle pladser centralt fra DM til 10'er vurderet til 0,9 mio euro. Hans stats indtil nu i Jupiler League for en oprykker er 7kampe/5mål/4assist, fremragende på dødbolde, men han skulle efter sigende være en særlig karakter. Det der gik galt for ham i Grasshoppers. Har selv set ham for Austria Wien og han vil med det samme styrke vores hold. https://www.youtube.com/watch?v=wRJqHm61SUY
    CB: Pedro Henrique (Vitoria Guimaraes) venstrebenet 27 år vurderet til 3,5 mio Euro. https://www.youtube.com/watch?v=Z5h76vsdC9I
    Scenarie 2 (uden EL)
    Afgange: Vurderet på en skala fra 1-5 hvor 5 er mest sandsynlig: Varela (5) eller Bartolec (2), Pierre (2) eller Oviedo (5), Nelsson (2), Kaufmann på lån (2), Mudrazija lån (1)
    Tilgange: 0

  12. #2303
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Han har sikkert været nævnt og afvist et par gange allerede, men måske skulle man tage en snak med Jacob Bruun i Hoffenheim. Han står langt tilbage i køen til spilletid og har vist ikke spillet et eneste minut denne sæson.

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #2304
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Han har sikkert været nævnt og afvist et par gange allerede, men måske skulle man tage en snak med Jacob Bruun i Hoffenheim. Han står langt tilbage i køen til spilletid og har vist ikke spillet et eneste minut denne sæson.
    Har han egentlig nogle fysiske spidskompetencer? Som jeg husker ham, så minder han en smule om Fischer af statur og type, dvs. uden nogle reelle fysiske spidskompetencer (ikke at sige man ikke kan være en god fodboldspiller uden).

    Derudover har AGF lejet Grabara i Liverpool, hvorfor Grytebust nok ikke skal en tur til Aarhus.

  15. #2305
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Har han egentlig nogle fysiske spidskompetencer?
    Han er vist ok hurtig.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #2306
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hmm, ved ikke om jeg er langsom i opfattelsen.

    Men prøv lige at læs dette indlæg grundigt.

    Mon ikke vi er den “større danske klub”... Lugter dog stadig af udlandet. Men Ståle er vel desperat for et par gode defensive markeringer på markedet. Først Anker og så....

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...l-snerper-til/

    Zan

  18. #2307
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    FCM har lige udlejet den venstrebenet stopper Rasmus Nicolaisen til Portsmouth. Så de mangler måske en.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #2308
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Han har sikkert været nævnt og afvist et par gange allerede, men måske skulle man tage en snak med Jacob Bruun i Hoffenheim. Han står langt tilbage i køen til spilletid og har vist ikke spillet et eneste minut denne sæson.
    Jacob Bruun ville være et godt køb! Man behøver kun at tænke to år tilbage, hvor han brød igennem i Dortmund og lignede et af Europas største offensive talenter. Om Træner-Ståle så kan forløse potentialet er straks et andet spørgsmål. Men for Sportsdirektør-Ståle ville det være endnu en imponerende signing af et fortabt stortalent - og denne gang i en yngre alder end normalt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. #2309
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hmm, ved ikke om jeg er langsom i opfattelsen.

    Men prøv lige at læs dette indlæg grundigt.

    Mon ikke vi er den “større danske klub”... Lugter dog stadig af udlandet. Men Ståle er vel desperat for et par gode defensive markeringer på markedet. Først Anker og så....

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...l-snerper-til/

    Zan
    Der står større "klubber". Mon ikke det bare handler om, at FCM, vi eller måske endda klubber i laget BIF, AGF, OB har spurgt til prisen. Jeg kan ikke forestille mig, at vi er inde i billedet til Winther. Hvis Ståle henter mere i dette vindue, så bliver det spillere som han er 100% sikker på kan gøre en forskel som eksempelvis Ankersen. Jeg kan ikke forestille mig, at han tør gamble og hente endnu et talent for fremtiden lige nu.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #2310
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    531

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der står større "klubber". Mon ikke det bare handler om, at FCM, vi eller måske endda klubber i laget BIF, AGF, OB har spurgt til prisen. Jeg kan ikke forestille mig, at vi er inde i billedet til Winther. Hvis Ståle henter mere i dette vindue, så bliver det spillere som han er 100% sikker på kan gøre en forskel som eksempelvis Ankersen. Jeg kan ikke forestille mig, at han tør gamble og hente endnu et talent for fremtiden lige nu.

    Hvis Ankersen forleden dag var så sikker på at forstærkninger i dette vindue kommer er den ene måske hans nu tidligere holdkammerat i Genoa Lasse Schöne, der har 1 år tilbage af sin kontrakt og for 1 år siden skiftede fra Ajax hvor man efterflg. var ude at sige man burde have beholdt ham en sæson mere pga. de mange unge i klubben (ja ok dem har vi så efterhånden kun i u-rækkerne).

    Og hvis Seier skal "kapitalisere" på sin investering vil det stadig være lige for med Zanka. Det er vel billigere at signe ham end at undlade og face konsekvenserne sportsligt/PR/økonomisk.
    Kald mig bare jubeloptimist..

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •