Side 159 af 184 FørsteFørste ... 59109149156157158159160161162169 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,371 til 2,385 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2371
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Nu har jeg aldrig set særlig meget hollandsk eller italiensk fodbold, men på landsholdet er det altså sjældent man så alle de kvaliteter som nævnes i flæng ang. Lasse Schöne. Jeg forbeholder mig retten til at være lunken. Hvis han så oven i købet skal bruge de sædvanlige 6-12 måneder på at lære Ståles filosofi + en alder på 34, ja så nærmer vi os efterhånden det kolde gys. :)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2372
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Schöne er en fantastisk dygtig og fodboldklog spiller, og jeg kunne sagtens se for mig at han kan spille til omkring de 40. Han har aldrig været specielt hurtig, men er exceptionel god til at læse spillet.

    Når ovenstående så er sagt, så troede jeg at man ville jage en stor dynamisk box til box spiller.
    Altså Lucas Lerager der spiller ved siden af Schøne?

  4. #2373
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg kan ikke se Schøne komme til FCK. Han har boede stort set hele sit voksne liv i Holland. Er gift med en hollænder og har to store børn som vel kun har gået i hollandsk skole. Der er ikke meget der peger på, at han ønsker at slå sig ned i Danmark på længere sigt. Ser ham enten tage et år mere i Italien eller en 2-3 årig kontrakt i en Hollandsk midterklub eller Ajax hvis de ønsker ham tilbage.
    - Torben

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #2374
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Altså Lucas Lerager der spiller ved siden af Schøne?
    Lukas Lerager er vel ret urealistisk. Spiller fast for Genoa som for et år siden gav 50 mio. kroner for ham og er i sin bedste fodboldalder. Mon ikke han sigter efter et skifte til en subtop-klub (Fiorentina, Lazio, Torino osv.) i Serie A, hvis han altså overhovedet vil væk. Det ville ikke rigtig give nogen mening for ham at skifte til Superligaen nu.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #2375
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Lukas Lerager er vel ret urealistisk. Spiller fast for Genoa som for et år siden gav 50 mio. kroner for ham og er i sin bedste fodboldalder. Mon ikke han sigter efter et skifte til en subtop-klub (Fiorentina, Lazio, Torino osv.) i Serie A, hvis han altså overhovedet vil væk. Det ville ikke rigtig give nogen mening for ham at skifte til Superligaen nu.
    Jeg tænker heller ikke at han er realistisk pt., men han er da spot on i forhold til beskrivelsen af den spiller @Albinus1985 ønsker sig.

    Jeg tror faktisk ret meget på Schøne affæren, hvis vi kan lave en aftale på trods af Corona.
    Så ville han kunne spille på den anden side af landskampspausen. I mine øjne er han plug n'play indtil vi får de unge til at præstere om 1-2 år.
    Vi mangler også en til at aflaste Zeca, når han ikke er i form eller har karantæne.

  9. #2376
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Update fra BT transfervinduet:

    - De bekræfter at FCK har forhandlet med Lasse Schøne og familien kunne godt se sig selv bo i København. Men de er ikke blevet enige da han kræver en stor løn + treårig kontrakt. Derfor er den handel død lige nu.
    - Bruun Larsen kommer ikke til FCK
    - En ghanesisk journalist har fra "gode" kilder at FCK, AaB og CSKA Moskva er interesseret i Emmanual Toku (Fremad Amager) som eftersigende har brændt 1. division af

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #2377
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Update fra BT transfervinduet:

    - De bekræfter at FCK har forhandlet med Lasse Schøne og familien kunne godt se sig selv bo i København. Men de er ikke blevet enige da han kræver en stor løn + treårig kontrakt. Derfor er den handel død lige nu.
    - Bruun Larsen kommer ikke til FCK
    - En ghanesisk journalist har fra gode kilder at FCK, AaB og CSKA Moskva er interesseret i Emmanual Toku (Fremad Amager) som eftersigende har brændt 1. division af
    Toku er sgu’ det mest interessante navn længe på rygtebørsen; Et ung stort talent med masser af potentiale.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #2378
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    desværre bare ikke flere talenter vi har brug for :-(

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #2379
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Toku er sgu’ det mest interessante navn længe på rygtebørsen; Et ung stort talent med masser af potentiale.
    Synes vi har rigeligt med projekter, der har potentiale, i truppen pt.
    Henter vi nogen, skal de kunne gå direkte ind i start-11'eren. Så en spiller i Schönes kaliber burde være det man sigter efter.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #2380
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det er i hvert fald en spændende uge, vi går ind i. Det er nu, det skal bevises, om vi tager kampen op om DM ved at investere os ud af krisen, eller om vi kaster håndklædet i ringen og kun laver en hygiejne-handel eller to.

    Håber på det første, frygter i den grad det sidste.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #2381
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg frygter personligt for en Schøne på 3år, i sær hvis rygterne om at han ville være den bedst betalte i klubben er rigtige. Så hænger vi på endnu en gammel, løn tung spiller..

  20. #2382
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    Jeg frygter personligt for en Schøne på 3år, i sær hvis rygterne om at han ville være den bedst betalte i klubben er rigtige. Så hænger vi på endnu en gammel, løn tung spiller..
    3 årig kontrakt til Schöne ??. Det håber jeg fandeme ikke. Det er ren Ståle transfer panik i øjeblikket.

    Hvis han overhovedet skal på tale, så taler vi MAX 1 årig kontrakt i min bog med mulighed for forlængelse hvis han "Performer". Ellers er det pænt nej tak.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #2383
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    3 årig kontrakt til Schöne ??. Det håber jeg fandeme ikke. Det er ren Ståle transfer panik i øjeblikket.

    Hvis han overhovedet skal på tale, så taler vi MAX 1 årig kontrakt i min bog med mulighed for forlængelse hvis han "Performer". Ellers er det pænt nej tak.
    Undskyld mig, men hvis nu du læser nyhederne, står der jo netop, at Schöne vil have 3 år, men at Ståle ikke vil give ham det?

  23. De følgende 13 brugere er enige:

  24. #2384
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    3 årig kontrakt til Schöne ??. Det håber jeg fandeme ikke. Det er ren Ståle transfer panik i øjeblikket.

    Hvis han overhovedet skal på tale, så taler vi MAX 1 årig kontrakt i min bog med mulighed for forlængelse hvis han "Performer". Ellers er det pænt nej tak.
    De har jo netop sagt nej til en 3-årig kontrakt. Intet Ståle panik over at sige nej til spillere.

  25. De følgende 6 brugere er enige:

  26. #2385
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg frygter langt mere de to håbløs panikindkøb der kommer i næste uge, end jeg frygter 3 år til Schöne. Ståle er seriøst på skideren, og vi får set to spillere i Pape-klassen. Noget alle kan se, alle på nær Ståle og hans apostle.

  27. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •