Side 163 af 184 FørsteFørste ... 63113153160161162163164165166173 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,431 til 2,445 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2431
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det er nok for mig. Jeg opgiver fodbolden til der sker noget nyt i FCK. Ny ledelse, nyt koncept, nye ejere og ny træner. Det giver ingen mening at lade sig torturere på den her måde kamp efter kamp. Jeg elsker FCK, men det her ødelægger min hverdag så meget, at jeg simpelthen må have en lang, lang pause.
    Der er desværre mange, der har haft det som dig. Vi havde en periode på 10-12 år i start-0erne, hvor vi var mellem 18-22k tilskuere i snit i parken (ja der var lidt manipulation med tallene, men det lå deromkring). De seneste 7-8 år har vi ligget 4-8.000 tilskuere lavere.
    Danmark til Valby Bakke

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2432
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Som det ser ud lige nu, så lyder det til at vi maksimalt får en enkelt spiller ind. Og så er spørgsmålet, om hvorvidt det skal være en makker til Nelsson i midterforsvaret, eller om det skal være en offensiv profil.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. #2433
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det er nok for mig. Jeg opgiver fodbolden til der sker noget nyt i FCK. Ny ledelse, nyt koncept, nye ejere og ny træner. Det giver ingen mening at lade sig torturere på den her måde kamp efter kamp. Jeg elsker FCK, men det her ødelægger min hverdag så meget, at jeg simpelthen må have en lang, lang pause.
    Har det på samme måde...

    Hvis det virkelig passer at der nu ikke er økonomi til nye spillere, så mener jeg helt oprigtigt at man skal forsøge at sælge Nelsson for de der 75-90 mio kr og så reinvestere hele molevitten i 4-5 nye spillere.. Nelsson har da potentiale og er god, men jeg synes egentlig ikke han er skræddersyet til os.. Det er primært i de kampe hvor vi er presset ned i egen boks han for alvor præsterer.. Jeg tænker vi må kunne finde en CF til 10-15 mio som kan præstere fint i superligaen og så bruge resten af pengene på offensive kræfter.. Vi kan slet slet slet ikke leve med den trup vi har nu.. Jeg bliver harm og rasende ved tanken om at vi ikke får nye kræfter ind.. Så mener jeg oprigtigt vi kan ende uden for top 6..

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #2434
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Der er fire dage tilbage af transfervinduet. Glem alt om større ændringer.


  7. #2435
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Træner Ståle: "Jeg har bl.a. sagt, at vi mangler fart og gennembrudskraft i holdet, og derfor havde jo planer om at hente en kantspiller med fart.

    Sportsdirektør Ståle: henter Biel????

  8. De følgende 11 brugere er enige:

  9. #2436
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hold fast en omgang tomhed at vågne op til i dag.

    Så mange spørgsmål, men det der bliver ved med at vende tilbage er: “hvad gør vi nu”?
    Vi SKAL mere end nogensinde før vinde superligaen og kvalificere os til direkte europæisk slutspil, MEN det er vores hold ikke godt nok til! Midtjylland er blevet stærkere end sidste år og på papiret og i praksis er de bedre end vores nuværende hold! HÅBER at vi handler, selvom det ikke virker som en mulighed med Ståles udtalelser efter kampen..
    Hvis ikke vi handler ind, så hælder jeg til, at vi fyrer Ståle!
    Og så må en ny træner sparke gejst og vilje ind i holdet!

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #2437
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg er der hvor vi skal rive det hele fra hinanden. Er der nogen spillere som har en høj værdi nu som vi nok alligevel ikke kan regne med til sæson 21-22, så sælg. Det vil sige ud med Falk, Kalle og Nelson. Mon ikke det kan give 120-150 millioner. Der er 10 kampe til næste transfervindue (plus måske en eller to pokal kampe). Hvis man ikke har tid til at finde de rigtige profiler, så lej nogle. Ud med Ståle og ind med Jesper Janson som sportsdirektør og ved snart ikke hvem der skal være træner. Der er ikke nogen grund til at udskyde problemerne. Holdet som ser ud nu kommer ikke til at fungere. Vi har prøvet i over et år og det fungere bare ikke.

    Det er tid til hovedrengøring. Riv plasteret af og skab et nyt FCK.
    - Torben

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #2438
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Jeg er der hvor vi skal rive det hele fra hinanden. Er der nogen spillere som har en høj værdi nu som vi nok alligevel ikke kan regne med til sæson 21-22, så sælg. Det vil sige ud med Falk, Kalle og Nelson. Mon ikke det kan give 120-150 millioner. Der er 10 kampe til næste transfervindue (plus måske en eller to pokal kampe). Hvis man ikke har tid til at finde de rigtige profiler, så lej nogle. Ud med Ståle og ind med Jesper Janson som sportsdirektør og ved snart ikke hvem der skal være træner. Der er ikke nogen grund til at udskyde problemerne. Holdet som ser ud nu kommer ikke til at fungere. Vi har prøvet i over et år og det fungere bare ikke.

    Det er tid til hovedrengøring. Riv plasteret af og skab et nyt FCK.
    Selvom det næppe sker, så er jeg næsten tilbøjelig til at sige ja :). Vi taler altså ikke kun om en "Lille" krise der har stået på i 3 kampe.

    Jeg syntes allerede man kunne se tendensen helt tilbage til Røde stjerne kampen på hjemmebane, hvor vi absolut, hellere ikke kunne skabe chance eller spille offensivt bold (Selv i overtal i store dele af anden halvleg). Læg dertil vi røg ud af CL på den mest Bizar måde efter straffespark.

    Jeg tror også folk glemme, hvor Dårlige vi har været i EL. Det er muligt vi nåede en "Kvartfinale". Men selve spillet på banen i Europa har altså også været en en pinsel at se på. Tæt på at ryge ud til mægtige Riga samt har modstander holdet Kiev og Malmø nærmest domineret os på hjemmebane, hvor vi nærmest hellere ikke skabte chancer. Javel så har der været nogle Halvlege hist og pist, hvor vi har gjort det fint.

    Jeg vil mene at der har været tegn på krise i over 12 måneder. Det er i den grad Træner Ståle Solbakkens ansvar, ergo må han væk. Jeg tvivl bare på det sker. Folk nævner han nok skal få vendt det, men helt ærligt se, hvor lang tid han har brugt indtil videre?.

    Fremtiden ser sgu dyster ud :(


  14. #2439
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Selvom det næppe sker, så er jeg næsten tilbøjelig til at sige ja :). Vi taler altså ikke kun om en "Lille" krise der har stået på i 3 kampe.

    Jeg syntes allerede man kunne se tendensen helt tilbage til Røde stjerne kampen på hjemmebane, hvor vi absolut, hellere ikke kunne skabe chance eller spille offensivt bold (Selv i overtal i store dele af anden halvleg). Læg dertil vi røg ud af CL på den mest Bizar måde efter straffespark.

    Jeg tror også folk glemme, hvor Dårlige vi har været i EL. Det er muligt vi nåede en "Kvartfinale". Men selve spillet på banen i Europa har altså også været en en pinsel at se på. Tæt på at ryge ud til mægtige Riga samt har modstander holdet Kiev og Malmø nærmest domineret os på hjemmebane, hvor vi nærmest hellere ikke skabte chancer. Javel så har der været nogle Halvlege hist og pist, hvor vi har gjort det fint.

    Jeg vil mene at der har været tegn på krise i over 12 måneder. Det er i den grad Træner Ståle Solbakkens ansvar, ergo må han væk. Jeg tvivl bare på det sker. Folk nævner han nok skal få vendt det, men helt ærligt se, hvor lang tid han har brugt indtil videre?.

    Fremtiden ser sgu dyster ud :(
    Vi var elendige i EL.

    Vi slog et tyrkisk hold, der helt utroligt havde en højere gennemsnitsalder end vores. United kampen og narrativet om at spille lige op er en kæmpe FCK/mediesandhed, som bruges til at beskrive vores pludselige kollaps. Sandheden er at United dominerede kampen i statistikkerne, men at Kalle havde en utrolig dag i buret.

    Holdet er ikke kollapset pludseligt. Det har været en langsom og pinefuld død som endnu ikke har vist sit bundniveau.

    Energien er væk, spillerne for dårlige og taktikken læst. Små langsomme håndboldpasninger foran modstandernes felt, tilbagelægning fra backs til centerforsvar, evt. høj bold uden adresse og nyt angreb til modstanderne. Repeat 50x.
    Fc Ålene

  15. De følgende 15 brugere er enige:

  16. #2440
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Skift Ståle, sælg hvad der sælges kan. Der skal graves dybt og tænkes nyt. Enig med forrige indlæg. Hele sidste sæson (et par kampe i EL undtaget) var rædsom! Intet fungerer. Spillet er langsomt, kedeligt, uopfindsomt og tilfældigt. Ståles "taktik" har spillet fallit. Vi skaber intet og spiller generelt bare skidt. De mange unge spillere skal have frihed til at udvikle sig - ikke stramme reb om anklerne og en terroriserende træner. Ja - det er Ståles stil, men hans tid er forbi. Nu må nogen indse det! Det indser han i hvert fald ikke selv!

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #2441
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg syntes allerede man kunne se tendensen helt tilbage til Røde stjerne kampen på hjemmebane, hvor vi absolut, hellere ikke kunne skabe chance eller spille offensivt bold (Selv i overtal i store dele af anden halvleg). Læg dertil vi røg ud af CL på den mest Bizar måde efter straffespark.

    Jeg tror også folk glemme, hvor Dårlige vi har været i EL. Det er muligt vi nåede en "Kvartfinale". Men selve spillet på banen i Europa har altså også været en en pinsel at se på. Tæt på at ryge ud til mægtige Riga samt har modstander holdet Kiev og Malmø nærmest domineret os på hjemmebane, hvor vi nærmest hellere ikke skabte chancer. Javel så har der været nogle Halvlege hist og pist, hvor vi har gjort det fint.

    Jeg vil mene at der har været tegn på krise i over 12 måneder. Det er i den grad Træner Ståle Solbakkens ansvar, ergo må han væk. Jeg tvivl bare på det sker. Folk nævner han nok skal få vendt det, men helt ærligt se, hvor lang tid han har brugt indtil videre?.
    Og hvis man er rigtig grov, så har problemerne jo sådan set stået på meget længere tid. Måske helt tilbage til 2017, hvor vi i første runde smider sejren i overtiden mod AaB og siden løber ind i det skuffende CL-exit til Qarabag.

    På de tre år vil jeg sige, at der har været en rimelig stabil sammenhæng mellem kvaliteten af spil og resultater på den ene side og tilstedeværelsen af to spillere på den anden side: Robert Skov og Dame N'Doye. I hvert fald ser det lige nu ud til, at selv spillere som Zeca, Fischer og Wind, der allesammen også har haft formidable perioder de seneste tre år, har meget svært ved at finde niveauet uden Skov og/eller N'Doye ved deres side.


  19. #2442
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Man skal da ikke blankt afvise at lidt længere tid mellem kampene kan være en fordel. I den kommende sæson får vi tid til mere end blot restitutionstræning. Det fortæller selvfølgelig ikke hele historien, og vi bør være gearet til at spille i Europa, men det er dog en fordel.

    Så må vi bare håbe at Ståle hiver en kanin eller to op af hatten inden vinduet lukker, så vi i det mindste kan konkurrere i ligaen.
    Vi havde massere af kampe i foråret uden der var europæisk på programmet.. Det hjalp ikke ligefrem på spillet... Det er som om jo mere tid Ståle får med holdet, jo dårligere bliver vi.. Der er kun en vej ud af dynget, og den involverer en enkeltbillet til de norske fjelde!

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #2443
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Jeg er der hvor vi skal rive det hele fra hinanden. Er der nogen spillere som har en høj værdi nu som vi nok alligevel ikke kan regne med til sæson 21-22, så sælg. Det vil sige ud med Falk, Kalle og Nelson. Mon ikke det kan give 120-150 millioner. Der er 10 kampe til næste transfervindue (plus måske en eller to pokal kampe). Hvis man ikke har tid til at finde de rigtige profiler, så lej nogle. Ud med Ståle og ind med Jesper Janson som sportsdirektør og ved snart ikke hvem der skal være træner. Der er ikke nogen grund til at udskyde problemerne. Holdet som ser ud nu kommer ikke til at fungere. Vi har prøvet i over et år og det fungere bare ikke.

    Det er tid til hovedrengøring. Riv plasteret af og skab et nyt FCK.
    Jeg er enig i at plasteret skal rives af nu, med mindre der ligger en klokkeklar plan om at investere i holdet og afskrive nogle af de spillere der ikke kan spille på et acceptabelt FCK niveau. Bengtsson, Sigurdsson, Oviedo og Thomsen.

    Jeg har bange anelser om at denne nedtur kommer bag på Ståle. Reelt har nedturen været undervejs siden sæsonen 17/18, hvor vi fik en 4. plads.

    Ståle har misset muligheden for at for at kapitalisere på den kæmpe fordel vi HAR HAFT økonomisk.
    De unge spillere, som vi burde have implementeret på holdet, har vi sendt væk eller solgt for tidligt for at købe dårlige erstatninger.

    Her kan der nævnes bl.a. Roerslev og Holse. Derudover har vi haft masser af talentfulde spillere, som ikke kommer tidligt nok ind omkring holdet.
    Vi skal have et meget tættere samarbejde med 1., Reserveholdet og U19 holdet.
    Vi har haft mulighed for at fremstå som FCM med at have dygtige talenter, der kunne tage over efter de ældre.

    Kvist var ikke godt til sidst i karrieren, men han havde en stor betydning for truppen, og kunne sagtens have fået en mere betydningsfuld rolle i at integrere de unge på holdet. Den varetages i dag af Mikael Antonsson. Der have jeg gerne set Kvist som en stærkere kulturbærer.

    Vi får usandsynligt mange millioner for Skov, Vavro, Santander, Robin Olsen og Joronen over flere transfervinduer.
    I en tid hvor det meldt ud, at der kommer flere penge til transfer, lægger vi mange penge i få spillere og køber bl.a. Pep Biel, Bartolec, Stage og Kaufmann. Spillere der ikke burde være i startopstillingen, hvis vi havde andre alternativer.

    Alternativerne burde stå i kø efter vores eksponering i EL mod Manchester United. Vi stod foran en sommer, hvor vores bærende spillere ikke fik en nævneværdig pause. Derfor kunne man med fordel have suppleret truppen med nogle talenter, som kunne støtte truppen indtil de øvrige spillere kom i form igen. Truppen har simpelthen været for smal. Det har vi vidst i hele sæsonen. Specielt når vi kigger på midtbanen, hvor det er svært at se hvad vi gør når Zeca bliver ramt af formnedgang, karantæne eller skader.

    Hvad kan vi så nå at gøre inden vinduet lukker? Jeg synes stadig vi mangler fart i holdet. Om han skal hedde Toku eller noget andet ved jeg ikke, men jeg ved at Biel aldrig bliver en succes, fordi han ganske enkelt ikke har niveauet. Man kunne eksempelvis have fået 3 talentfulde afrikanere for den pris som Fremad Amager har haft succes med.

    Ståle står i vejen for meget af den udvikling jeg mener der skal til. Han har næsten haft en milliard i forspring til de andre hold mht. budget og transferindtægter siden han kom tilbage til klubben. Man burde kigge efter nogle leje spillere, så vi kan aflaste de spillere, der tydeligvis har brug for en pause.

    Det kan være en CB, CM og en RM. Det er det eneste der kan redde Ståle.
    Hvis det ikke er en mulighed, tænker jeg, at vi først og fremmest skal finde en ny 1. team coach, som de kalder det i England.
    Ståle kan overleve som sportsdirektør, men der SKAL ske en forandring, og det bliver med nyt blod.
    Ståle er dygtig nok til at stå for processen, men han skal have tvang fra bestyrelsen.

    En sidste ting. Hvor var vores nye forsvars mand Marios i går? Det er også et selvmål af rang at det vigtigste indkøb i vinduet ikke spiller, når alternativerne er så ringe.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #2444
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Som det ser ud lige nu, så lyder det til at vi maksimalt får en enkelt spiller ind. Og så er spørgsmålet, om hvorvidt det skal være en makker til Nelsson i midterforsvaret, eller om det skal være en offensiv profil.
    Så tager jeg midterforsvaret. Ståle valgte at forlænge med Ragnar og derefter købe Marios, som ikke kender zoneforsvar. Hvorfor filan har man valgt at gøre det? Ikke en af de to er en forstærkning, og i Ragnars tilfælde vidste man endda hvad man gik ind til. 34 år. Langsom og problemer med skader. Marios virker fejlcastet.

    Hvorfor har man ikke sparet resurserne fra Ragnar, og så købt en reel forstærkning til midterforsvaret i god tid? Igår kostede det os et europæisk gruppespil.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  24. De følgende 7 brugere er enige:

  25. #2445
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Så tager jeg midterforsvaret. Ståle valgte at forlænge med Ragnar og derefter købe Marios, som ikke kender zoneforsvar. Hvorfor filan har man valgt at gøre det? Ikke en af de to er en forstærkning, og i Ragnars tilfælde vidste man endda hvad man gik ind til. 34 år. Langsom og problemer med skader. Marios virker fejlcastet.

    Hvorfor har man ikke sparet resurserne fra Ragnar, og så købt en reel forstærkning til midterforsvaret i god tid? Igår kostede det os et europæisk gruppespil.
    Fordi begge var billige og både indkøbsbudget og lønbudget er brugt- på millioner og atter millioner af middelmådighed. Og så er der ikke noget andet valg end at fylde op med endnu mere middelmådighed
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •