Side 181 af 184 FørsteFørste ... 81131171178179180181182183184 SidsteSidste
Viser resultater 2,701 til 2,715 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2701
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Problemet er blot, at også gratis spillere skal have løn, og formentlig en god røvfuld af den for disses vedkommende...
    Ja, se bare casen med Bjelland

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2702
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Problemet er blot, at også gratis spillere skal have løn, og formentlig en god røvfuld af den for disses vedkommende...
    Det er helt rigtigt, men nu har verden trods alt ændret sig lidt. Så for nogle spillere handler det om overhovedet at have et arbejde og for dem, som nok har tjent rigeligt - så er det et spørgsmål om lysten til at spille fodbold. Djourou tjener nok ikke alverdens hos FCN kg Göetze som lige har skrevet med PSV er nok også langt under de vilkår han havde hos Dortmund og Bayern.

    Spørgsmålet er naturligvis om vi overhovedet har råd/plads til flere spillere uafhængigt af hvor billige de end måtte være.

  4. #2703
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    234

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Er jeg den eneste som har det som om, vi fik en ny spiller med Pep Biels præstation mod FCN? Nu kan man pludselig se hvad det er Ståle har talt om og troet på. Men hvorfor sku det tage så længe før han fik chancen derinde, hvis det også var der han spillede i Spanien (som der var en der skrev).
    h

  5. De følgende 12 brugere er enige:

  6. #2704
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af hilarius Se meddelelser
    Er jeg den eneste som har det som om, vi fik en ny spiller med Pep Biels præstation mod FCN? Nu kan man pludselig se hvad det er Ståle har talt om og troet på. Men hvorfor sku det tage så længe før han fik chancen derinde, hvis det også var der han spillede i Spanien (som der var en der skrev).
    Det har handlet om at bygge fysisk på ift. at have ham inde centralt, jf. seneste podcast fra FCK. Både ift. at kunne stå imod i nærkampe (hvilket en kamp mod FCN nok er en af de nemmeste i Superligaen), men også ift. at have ham til at kunne udføre nok højintense løb. Han er en spiller, som altid løber langt i kampene, men som har haft udfordringer med at både have fart, samt have nok løb med høj fart. Det er jo blandt andet derfor, han har haft vanskeligheder som kantspiller, når nu det er en position som kræver at man kan lave højintense løb og at man har en god acceleration.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #2705
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Men det handler vel primært om, at Stage og Falk begge var skadede. Når man ser på, hvor mange gange Ståle har spillet med duoen Zeca-Stage, selvom det for de fleste nok har været tydeligt, at den fungerede meget dårligt, kan der ikke herske tvivl om, at Ståle foretrækker at have en fysisk stærk, defensivt pålidelig type, der kan vinde dueller i luften, ved siden af Zeca. At det går alvorligt ud over dynamikken i det offensive spil, er så mindre vigtigt. Jeg håber da, at vi med Zankas ankomst får et så tilpas stærkt forsvar, at der bliver overskud til at skabe et mere sprudlende angrensspil... men lad os nu se.
    HIC SUNT LEONES

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #2706
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det har handlet om at bygge fysisk på ift. at have ham inde centralt, jf. seneste podcast fra FCK. Både ift. at kunne stå imod i nærkampe (hvilket en kamp mod FCN nok er en af de nemmeste i Superligaen), men også ift. at have ham til at kunne udføre nok højintense løb. Han er en spiller, som altid løber langt i kampene, men som har haft udfordringer med at både have fart, samt have nok løb med høj fart. Det er jo blandt andet derfor, han har haft vanskeligheder som kantspiller, når nu det er en position som kræver at man kan lave højintense løb og at man har en god acceleration.
    Spørgsmålet er, hvor vigtig fysik er, hvis Biel kan hjælpe os med at holde fast i bolden. Så er der ikke så meget behov for at slås. De samme ??? blev der stillet med Rasmus Falk, men det er jo sådan set gået okay. Det bliver spændende at følge.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #2707
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Vi siger velkommen til vores næste deltager, Mikkel, hvis foretrukne emne er the bleeding obvious.

    Det er selvfølgelig ok, at sige det, men det kræver sgu mildest talt ikke den store indsigt, at opdage, at vi har rimelig mange backs løbende rundt. Det kunne selv Stig Tøfting formentlig regne ud. Det er ikke så vanskeligt at være ekspert i dansk fodbold.
    Jeg synes nu, at både Mikkel Bischoff og Morten Bruun er nogle af de få, velbegavede eksperter, vi har herhjemme. Ville absolut ikke have noget imod, at de erstattede bodegaklubben hos Viasat med Tøffe og Graulund i spidsen.
    Vil altid elske Ståle


  13. #2708
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Jeg synes nu, at både Mikkel Bischoff og Morten Bruun er nogle af de få, velbegavede eksperter, vi har herhjemme. Ville absolut ikke have noget imod, at de erstattede bodegaklubben hos Viasat med Tøffe og Graulund i spidsen.
    Hamrer enigknappen i bund et par gange. Det er helt vildt, hvor stor forskellen er på dem, du nævner. Jeg er også røvtræt af Gøg og Gokke og deres konstante onkeldrillerier. Graulund er vi dog sluppet af med.

    Sry. Tilbage til tråden.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #2709
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Spørgsmålet er også, om vi har brug for Biel centralt efter Zankas hjemkomst. Nelsson kan jo faktisk lave gode fremadrettede og visionære afleveringer. Det samme kan Zanka(endda nok i højere grad). Og begge kan drive bolden frem. Når begge centrale forsvarer kan det, kan Zeca og Stage måske bedre fungere på den centrale midt. Det er immervæk noget, der gør det mere svært at lukke os ned.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  16. #2710
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Men det handler vel primært om, at Stage og Falk begge var skadede. Når man ser på, hvor mange gange Ståle har spillet med duoen Zeca-Stage, selvom det for de fleste nok har været tydeligt, at den fungerede meget dårligt, kan der ikke herske tvivl om, at Ståle foretrækker at have en fysisk stærk, defensivt pålidelig type, der kan vinde dueller i luften, ved siden af Zeca. At det går alvorligt ud over dynamikken i det offensive spil, er så mindre vigtigt. Jeg håber da, at vi med Zankas ankomst får et så tilpas stærkt forsvar, at der bliver overskud til at skabe et mere sprudlende angrensspil... men lad os nu se.
    Ståle nævnte allerede ved købet af Pep Biel, at Biel ikke var tiltænkt en permanent rolle som kantspiller, men i fremtiden kunne rykkes ind centralt, så i den forstand er det ikke noget helt nyt, men det er da meget tænkeligt, at processen er fremskyndet som konsekvens af skader til Falk og Stage.

    Jeg ser gerne Biel får flere kampe centralt, men jeg tror såmænd også, at vi med Ankersen i overlap kan få mere ud af Biel på kanten, end vi hidtil har set med Varela som back.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #2711
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Mit drømmehold 2021:
    Santander
    Fischer-Wind-Daramy
    Zeca-Biel
    Boilesen-Zanka-Vavro-Ankersen
    Johnsson

    Salg vinter:
    Varela
    Thomsen
    Oviedo

    Salg sommer:
    Nelsson - Er vel bedste tidspunkt at sælge på mht. transfersum.
    Wilczek - Jeg tror, han bliver topscorer og kan sælges for OK penge til en rig klub i Mellemøsten/Asien/Østeuropa. Han scorer mange mål men passer vel egentligt ikke så godt ind som type.
    Falk - har vel fortjent et udlandseventyr.
    Evt. sælg Daramy hvis der kommer et kæmpebud på ham.
    Grytebust
    Bjelland - Han skal ud, også fordi han ikke virker som en god indflydelse i omklædningsrummet. Send ham til Lyngby eller Nordsjælland med en pose penge.
    Santos
    Lüftner - evt. behold hvis vi mangler en stopper.

    Udløb sommer:
    Ragnar
    Stephan

    Køb sommer:
    Zanka - Permanent aftale eller forlængelse af lejekontrakten.
    Santander - bænket i Bologna og et bedre match i front end Wilczek. Fremragende opspilsstation.
    Vavro - Bænket i Lazio og den perfekte erstatning for Nelsson.
    Ny 2. målmand - ?
    Ny 3. målmand - jeg vil sgu gerne have Frederik Ibsen tilbage. Han er måske ikke vildt god, men han var en meget positiv indflydelse på truppen vurderet udfra de mange FCK TV-indslag, han var med i.

    Delaney ville være drømmesigningen, men er nok mere realistisk i 2022, Hvis han ikke spiller fast i Dortmund denne sæson kan det måske lade sig gøre.

  19. #2712
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Mit drømmehold 2021:
    Santander
    Fischer-Wind-Daramy
    Zeca-Biel
    Boilesen-Zanka-Vavro-Ankersen
    Johnsson

    Salg vinter:
    Varela
    Thomsen
    Oviedo

    Salg sommer:
    Nelsson - Er vel bedste tidspunkt at sælge på mht. transfersum.
    Wilczek - Jeg tror, han bliver topscorer og kan sælges for OK penge til en rig klub i Mellemøsten/Asien/Østeuropa. Han scorer mange mål men passer vel egentligt ikke så godt ind som type.
    Falk - har vel fortjent et udlandseventyr.
    Evt. sælg Daramy hvis der kommer et kæmpebud på ham.
    Grytebust
    Bjelland - Han skal ud, også fordi han ikke virker som en god indflydelse i omklædningsrummet. Send ham til Lyngby eller Nordsjælland med en pose penge.
    Santos
    Lüftner - evt. behold hvis vi mangler en stopper.

    Udløb sommer:
    Ragnar
    Stephan

    Køb sommer:
    Zanka - Permanent aftale eller forlængelse af lejekontrakten.
    Santander - bænket i Bologna og et bedre match i front end Wilczek. Fremragende opspilsstation.
    Vavro - Bænket i Lazio og den perfekte erstatning for Nelsson.
    Ny 2. målmand - ?
    Ny 3. målmand - jeg vil sgu gerne have Frederik Ibsen tilbage. Han er måske ikke vildt god, men han var en meget positiv indflydelse på truppen vurderet udfra de mange FCK TV-indslag, han var med i.

    Delaney ville være drømmesigningen, men er nok mere realistisk i 2022, Hvis han ikke spiller fast i Dortmund denne sæson kan det måske lade sig gøre.
    Med de navne du ellers hiver frem synes jeg det er lidt optimistisk at placere Biel ved siden af Zeca.. Han har spillet ÉN udmærket kamp på positionen, men mod et hold hvor han fik mere tid og plads end han kommer til i stort set alle øvrige kampe i sæsonen.. Når nu der er tale om et drømmehold med Santander og Vavro, hvorfor så ikke placere Delaney ved siden af Zeca :-)

    Edit: Okay missede den sidste sætning i dit indlæg :-)

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #2713
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Ståle nævnte allerede ved købet af Pep Biel, at Biel ikke var tiltænkt en permanent rolle som kantspiller, men i fremtiden kunne rykkes ind centralt, så i den forstand er det ikke noget helt nyt, men det er da meget tænkeligt, at processen er fremskyndet som konsekvens af skader til Falk og Stage.

    Jeg ser gerne Biel får flere kampe centralt, men jeg tror såmænd også, at vi med Ankersen i overlap kan få mere ud af Biel på kanten, end vi hidtil har set med Varela som back.
    Som Mikkel Bischoff også sagde i Biels "midtbane kamp" mod FCN så fungerede han rigtig godt derinde (det bedste vi har set) hvorimod Biel på kanten ligner en ungdomsspiller (min fri hukommelse).

    Da man efter MAN U kampen talte om muligt salg af Falk tænkte jeg da om Ståle havde Biel i tankerne som erstatning som offensiv/kreativ midt men som flere (eks Kiwi) har været inde på ved vi jo kun det fungerede godt mod FCN og vi har til gode og se om de fine takter kan følges op mod fysisk stærke modstandere. Vi har efterhånden kantspillere nok hvis vi medregner Barto/Varela så uhyre interessant at se Biel få flere kampe på midten.

  22. #2714
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Spørgsmålet er også, om vi har brug for Biel centralt efter Zankas hjemkomst. Nelsson kan jo faktisk lave gode fremadrettede og visionære afleveringer. Det samme kan Zanka(endda nok i højere grad). Og begge kan drive bolden frem. Når begge centrale forsvarer kan det, kan Zeca og Stage måske bedre fungere på den centrale midt. Det er immervæk noget, der gør det mere svært at lukke os ned.
    Nej, Stage er simpelthen ikke dygtig nok teknisk til at spille centralt, og han kommer ALDRIG, som i ALDRIG, ALDRIG til at fungere ved siden af Zeca, med mindre modstanderen er FCK så overlegne, at holdet kommer til at stå så dybt som mod MUFC! Biel kommer til sin ret der inde, på nogle punkter endda mere end Falk, idet Biel har en langt bedre pasningsfod, et langt, langt bedre skud og et bedre blik for spillet. Men du har ret i, at når nu Zanka er kommet tilbage, så er vores defensiv bedre, og det burde give Ståle modet til at spille med Biel/Falk ved siden af Zeca.

    FCK's centrale midtbane skal jo i langt højere grad bruges til at åbne en defensiv modstander og holde boldtempoet oppe, end den skal bruges som bolværk mod luftbombardementer.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #2715
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Spørgsmålet er også, om vi har brug for Biel centralt efter Zankas hjemkomst.
    Vi skal være varsomme med at gøre Zanka til vores frelser. Derudover er det vel også et spørgsmål om, hvor Biel kan gøre mest nytte. På kanten er han ingen hjælp, men kan han fungere centralt, er det positivt for alle.

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •